Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek magquote:
Damn, dat is wel veel. 2 pil per man.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
Je hebt dezelfde gehad als ik en ik ook zoiets. Eerste keer 1.75 pilletjesquote:Op woensdag 26 november 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben elke keer hier toch wel minstens 3 pillen gebruikt met z'n tweetjes.
Neejoh, ze zeggen altijd dat ze sterk zijn. Ik zou op z'n minst 1 pil per persoon rekenen, die hoef je niet in één keer te gebruiken. Wij beginnen met 1 en slikken dan nog 2 keer een halfje bij. Dan zit je er de hele avond wel in.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit was wel een sterke, dus wellicht ligt dat iets anders.
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn eerste ook niet door, zat er waarschijnlijk gewoon teveel op te letten. Toen ik besloot dat ik wel dropshot uit een mok kon gaan drinken ging ik wel hard fout.
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef twi het volgende:
Ik hoor net dat het er zelfs vier waren elke keer, maar ze vindt het zo lullig om me te verbeteren
quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat alle vrouwen slikken.Ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deed ik ook, maar als hij inslaat dan voel je het wel hoor.
Tweede keer (een maand later) voelde ik ook nog genoeg, maar wel veel minder.
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Weet ik, was ook dom.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Ik ben 250 kilo he.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
#hardgaan met je 180mg pillen
Gelukkig ben ik slank as fuckquote:
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is het matig. Heb je alleen het effect van de amfetaminen
Dan merk je het niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
Wat gebeurt er als je serotonine al op een laag niveau zit en je XTC neemt?
Jij niet alleenquote:Op woensdag 26 november 2014 19:41 schreef xFriendx het volgende:
Goody 2 shoes modus aan: ik blijf ver weg van pillen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet ook niet een maand later al je tweede doen.
Is dat bij jou sowieso al laag dan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan heeft het voor mij geen toegevoegde waarde dus.
Neem toch aan dat jouw serotonine alweer een beetje op normaal niveau is.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.quote:
Ik geloof niet dat ik deze vraag wil beantwoorden.quote:
Oh, dat zou al lekker snel zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, ik hoor deze week nog of ik vrijdag op gesprek mag
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te rakenquote:
Weet niet hoe laag laag is. Maar is het medisch ofzo of heb je afgelopen week nog gedaan?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat is na een maand niet gebeurd?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het tekort aan serotonine zich moet aanvullen.
Zelfs die slik ik nietquote:Op woensdag 26 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. De enige pil die ik slik is er eentje om niet zwanger te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |