SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen tegen mensen die gaar doen tho.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Best jammer dit. Zo kom je totaal niet op mij over.
Toch maar beter opletten dan.
Altijd. Jij ook hoor.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, mensen praten hier veel shit.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dan zie je er stoer uitNeem je mij nu in het ootje, vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mocht haar toch hebben?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende: [..] Mooi dan verwacht ik vanavond verslag van jou abi. Ik heb hier trouwens een huisgenote voor jou. Ze is nederlands en heeft sindskort haar master op zak. Woonachtig in Rotterdam, donkerblond/rossig haar en ik geloof bruine of blauwe ogen. Ze is lang, maar niet dun. Ze is eigenlijk totaal niet sociaal weet niet of het voor jou een probleem is.
Snap je het echt niet? Gewoon thirsty.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Neem je mij nu in het ootje, vriend?
Ik ging ervan uit dat het een grap was, maar ik snapte 'm niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Gewoon thirsty.
Maar was als een grap
Onze Georgische vriend heeft voorrang Weissmanabi!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom ik ook in aanmerking voor haar?
Dat is die andere. Die heeft nog een vriend. Ik hou je op de hoogte zodra het uit isquote:
Hoe ga je je lamp besturen, dimmer oid? Of kant en klare oplossing.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga een DIY wake-up light aansturen met een rpi.
Oh okquote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Unlabeled het volgende:
Onze Georgische vriend heeft voorrang Weissmanabi!
Kom dan naar de volgende meet. Met je fittie. En je hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Montelly het volgende:
Amateurs hier, niet eens een fatsienlijke fittie uit kunnen lokken.
Zo dan, gesproken als een ware pimp.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oke mooi. Want ik val alleen op maagden en zij lijkt me de juiste kandidaatquote:Op woensdag 26 november 2014 14:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Dat is die andere. Die heeft nog een vriend. Ik hou je op de hoogte zodra het uit is
Pimp heeft nog iets toffigs, kom je dan aan met je 'pezevenk'.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo dan, gesproken als een ware pimp..
Leuke weetjequote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pimp heeft nog iets toffigs, kom je dan aan met je 'pezevenk'..
Wisten jullie trouwens dat 'pezevenk' in het Azeri 'leider/grote man/zakenman' betekent..
Dat zou goed kunnen. Ik ben nu erg moe en verward, dus ik haal waarschijnlijk dingen heel erg door elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar nu haal je dingen door elkaar.
Jaja, ik snap het. Bijna alle vrouwen vinden het leuk dat je voor ze betaalt op een date.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnen of scharrels heb jij tot nu toe gehad Mathemaat? En van welk afkomst?
Zo bedoelde ik het niet eens viezerik!quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo dan, gesproken als een ware pimp..
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke mooi. Want ik val alleen op maagden en zij lijkt me de juiste kandidaat
Huh, dat bedoelde ik niet eens. Ik vraag gewoon hoeveel vriendinnen of scharrels je hebt gehad. En van welk afkomst...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef Mathemaat het volgende:
Jaja, ik snap het. Bijna alle vrouwen vinden het leuk dat je voor ze betaalt op een date.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke mooi. Want ik val alleen op maagden en zij lijkt me de juiste kandidaat
Zargon, vrouwtje niet boos worden hé, ga anders even wat opslaan van fok ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom dan naar de volgende meet. Met je fittie. En je hoofd.
Oquote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Huh, dat bedoelde ik niet eens. Ik vraag gewoon hoeveel vriendinnen of scharrels je hebt gehad. En van welk afkomst...
Maar ik begreep jouw punt wel. Als een meisje al verwacht dat je moet betalen, dan is het ook onaantrekkelijk. Ik wil altijd betalen voor de dates, maar dan moet zij ook de intentie geven dat ze wilde betalen.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Ik ben nu erg moe en verward, dus ik haal waarschijnlijk dingen heel erg door elkaar.
[..]
Jaja, ik snap het. Bijna alle vrouwen vinden het leuk dat je voor ze betaalt op een date.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:50 schreef mrstylo het volgende:
Als een meisje al verwacht dat je moet betalen, dan is het ook onaantrekkelijk. Ik wil altijd betalen voor de dates, maar dan moet zij ook de intentie geven dat ze wilde betalen.
Hoeveel heb jij er al gehad? Afgaand op je karakter moet het al een behoorlijk gapend gat zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens viezerik!
[..]
[..]
Huh, dat bedoelde ik niet eens. Ik vraag gewoon hoeveel vriendinnen of scharrels je hebt gehad. En van welk afkomst...
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gehad? Afgaand op je karakter moet het al een behoorlijk gapend gat zijnofniet?
quote:
'kennen'quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een gevoel dat Montelly en Unlabeld elkaar kennen
Eerder een relatie met elkander.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Man man man, jongetjes met haantjesgedrag zijn ook allemaal hetzelfde eh.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon, vrouwtje niet boos worden hé, ga anders even wat opslaan van fok ofzo.
Volgens velen hoor ik elke week een ander te hebben (omdat open relatie). Heb nu al 116 weken met mijn vriendin dus reken uit je winstquote:
Classy.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gehad? Afgaand op je karakter moet het al een behoorlijk gapend gat zijnofniet?
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Classy.
En dat heeft het over 'karakter'.
Ok man. Druk op werk?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.Het interesseert mij totaal niet hoe ze het opvat.
Daar gaat het niet eens om; je bent ronduit lomp bezig. Tegen mannen is dat begrijpelijk en is zo'n stoot uitdelen op z'n tijd zelfs leuk, maar om zoiets te zeggen tegen een damesmeisje...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.Het interesseert mij totaal niet hoe ze het opvat.
Ik weet dat het je raakt. Je begon al te huilen toen Stimo zei dat ze weinig om fok gaf..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man man man, jongetjes met haantjesgedrag zijn ook allemaal hetzelfde eh.
Oh, wat raken je steken mij enorm, oh wat ben jij de zelfverzekerde stoere jongen. Ga door, ga door!
Hahahahahahquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Oh, wat raken je steken mij enorm, oh wat ben jij de zelfverzekerde stoere jongen. Ga door, ga door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |