quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gehad? Afgaand op je karakter moet het al een behoorlijk gapend gat zijnofniet?
quote:
'kennen'quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb een gevoel dat Montelly en Unlabeld elkaar kennen
Eerder een relatie met elkander.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Man man man, jongetjes met haantjesgedrag zijn ook allemaal hetzelfde eh.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon, vrouwtje niet boos worden hé, ga anders even wat opslaan van fok ofzo.
Volgens velen hoor ik elke week een ander te hebben (omdat open relatie). Heb nu al 116 weken met mijn vriendin dus reken uit je winstquote:
Classy.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gehad? Afgaand op je karakter moet het al een behoorlijk gapend gat zijnofniet?
Hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Classy.
En dat heeft het over 'karakter'.
Ok man. Druk op werk?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.Het interesseert mij totaal niet hoe ze het opvat.
Daar gaat het niet eens om; je bent ronduit lomp bezig. Tegen mannen is dat begrijpelijk en is zo'n stoot uitdelen op z'n tijd zelfs leuk, maar om zoiets te zeggen tegen een damesmeisje...quote:Op woensdag 26 november 2014 14:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoef bij haar geen streepje voor te hebben, Nogmaals dit is fok.Het interesseert mij totaal niet hoe ze het opvat.
Ik weet dat het je raakt. Je begon al te huilen toen Stimo zei dat ze weinig om fok gaf..quote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Man man man, jongetjes met haantjesgedrag zijn ook allemaal hetzelfde eh.
Oh, wat raken je steken mij enorm, oh wat ben jij de zelfverzekerde stoere jongen. Ga door, ga door!
Hahahahahahquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Oh, wat raken je steken mij enorm, oh wat ben jij de zelfverzekerde stoere jongen. Ga door, ga door!
Huil dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik noet bijna huilen van de spanning.
Gelukkig is er altijd een moraalridder aanwezig! Heeft ze je al bedankt? DM?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om; je bent ronduit lomp bezig. Tegen mannen is dat begrijpelijk en is zo'n stoot uitdelen op z'n tijd zelfs leuk, maar om zoiets te zeggen tegen een damesmeisje...
Dit kan dan wel FOK! zijn, het kan je totaal niet interesseren, maar dat is geen vrijbrief om zoiets te insinueren.
True.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huil dan.. Dat zou je moeten opluchten...
Je kropt te veel op.
Oh, slimme strategie!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet dat het je raakt. Je begon al te huilen toen Stimo zei dat ze weinig om fok gaf..
Ik weet je betoog nog "..jaaaa je brengt veel tijd door met mensen hier blabla.."
Kerel
Nee, joh. Ik wil zien waar dit eindigtquote:
Ik richt me tot jou, dit staat los van haar persoon. Je gedraagt je als een brutale stoere bink en je gaat ermee door alsof je iets goeds presteert. Wees er trots op.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd een moraalridder aanwezig! Heeft ze je al bedankt? DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |