Dan hedde gij vette pech. Laat eerst maar eens zien dat je meer kan zijn.quote:
Het geval was dat het daadwerkelijk warmer was die 3 dagen in de VS, tevens was het over het algemeen een strak blauwe lucht, waar geen bewolking was... ivm een wazige mist met flets zonnetje. Daardoor kreeg men twijfels over het effect van het luchtverkeer op ons klimaat.quote:Op maandag 30 november 2015 22:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
3 dagen die iets warmer zijn dan gemiddeld is een stuk minder oivertuigend dan de grote hoeveelheid onderzoek op het effect van wolken. Zoals iemand letterlijk in de comments al zegt en cite. Dat stukje in de daily mail (lol) is letterlijk gebasseerd op 3 dagen die toevallig warmer zijn dan gemiddeld, dat is het enige dat ze hebben, niet echt een goed uitgevoerd stukje wetenschap
Ah, je kan het niet uitleggen. Duidelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan hedde gij vette pech. Laat eerst maar eens zien dat je meer dan een troll kan zijn.
Ik begrijp niet wat je hier zegtquote:Op maandag 30 november 2015 22:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het geval was dat het daadwerkelijk warmer was die 3 dagen in de VS, tevens was het over het algemeen een strak blauwe lucht, waar geen bewolking was... ivm een wazige mist met flets zonnetje. Daardoor kreeg men twijfels over het effect van het luchtverkeer op ons klimaat.
Motorvermogen omlaag....motorvermogen omhoog....quote:Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef Lichtkogel het volgende:
Chemtrail aan.... Chemtrail uit... Chemtrail aan...
Gaarne uitleg hiervoor
Awww, nu verklap je het.quote:Op maandag 30 november 2015 22:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Motorvermogen omlaag....motorvermogen omhoog....
Door warme luchtstroom vliegen....
Door vochtige luchtstroom vliegen....
Wil je er nog meer.
Er is een verschil tussen gewoon maar wat in de lucht lullen of door onderzoek (boeken, docu's en gezond verstand) een bepaald wereldbeeld hebben opgebouwd. Dat jij zo eenzijdig bent dat je dat niet wilt/kunt geloven zonder dat het wetenschappelijk is aangetoond is jouw probleem. Maar je maakt er zo ook ons probleem van door deze topics te kapen met je negatieve shit.quote:Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan om onwaarheden te ontkrachten? Echt sneu is het pas als je overal je onzin loopt te verkondigen zonder ook maar enige vorm van bewijs. Dat is pas echt diep triest.
Alstublieft:quote:Op maandag 30 november 2015 22:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je hier zegt
Waarom? Wat snap kij niet aan het principe dat iedere verbranding motor chemische verontreiniging de lucht instuurt. Dat kan inderdaad effect hebben op de temperatuur. Daar is niks bijzonders aan.quote:Op maandag 30 november 2015 22:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Here you go:
======================================================
Grounding of planes across Europe 'could lead to rise in temperatures'
By Daily Mail Reporter
Updated: 15:40 GMT, 17 April 2010
Temperatures in Europe could rise as a result of planes being grounded across the continent, according to research.
A study conducted after commercial flights were grounded for three days following the September 11 terror attacks found the average daily temperature range in the U.S. rose markedly - exceeding the three-day periods before and after by 1.8c.
Scientists claimed this showed that clouds formed by the water vapour in the exhaust from jet planes have a small but significant effect on daily temperatures.
http://www.dailymail.co.u(...)se-temperatures.html
==============================================================
Graag even op bovenstaande ingaan. Dank u.
Je begrijpt dat daar nergens staat dat het warmer was?quote:Op maandag 30 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Alstublieft:
Jet Contrails Alter Average Daily Temperature Range
Date: August 8, 2002
For three days after September 11, the Federal Aviation Administration grounded commercial aircraft in the U.S., stranding travelers, hindering mail delivery and interrupting courier service, but for scientists at Penn State and the University of Wisconsin–Whitewater, the three-day shutdown provided a rare glimpse of the climate effects of jet contrails.
"In the past, some studies have compared the climate of areas with little overhead air traffic with those under heavily used flight paths," says Dr. Andrew M. Carleton, professor of geography. "Other studies looked at cloud cover before the advent of heavy jet traffic in the 1960s and afterwards, but these studies really provide circumstantial evidence."
Carleton, and Dr. David Travis, climatologist at University of Wisconsin-Whitewater and Ryan Lauritsen, then an undergraduate at UW-W, looked at high and low temperatures recorded throughout the country during the three days of commercial air shutdown and at satellite photos taken during that time. The satellite photos show where contrails were occurring, mostly absent over the U.S. between Sept 11-14, but still occurring in Canada and northern Mexico.
"We show that there was an anomalous increase in the average diurnal temperature range for the period Sept. 11-14, 2001," the researchers reported in today's (Aug. 8) issue of the journal Nature. "Because persisting contrails can reduce the transfer of both incoming solar and outgoing infrared radiation and so reduce the daily temperature range, we attribute at least a portion of this anomaly to the absence of contrails."
The diurnal temperature range is the difference between the nighttime low temperature and the daytime high temperature, usually for a given day.
"Because the shutdown occurred before noon on Sept. 11, the low temperature had already been reached, so we looked at 24-hour periods beginning with the high on Sept. 11 to the low on Sept. 14," said Carleton.
The change in the temperature difference was plus 1.1 degree Celsius, equal to plus 2 degrees Fahrenheit, above the 30-year long-term mean diurnal temperature range. The researchers compared the temperature ranges on these three days to those of the three days directly before Sept. 11 and the three days after Sept. 14, finding that the days before and after were similar, but that the three days in question differed by 1.8 degrees Celsius or 3.2 degrees Fahrenheit.
"Sept. 11-14, 2001, had the biggest diurnal temperature range of any three-day period in the past 30 years," said Carleton. Contrails form when water vapor and particles from jet engine exhaust enter the atmosphere. If the atmospheric temperature is cool enough, and the humidity high enough, the exhaust forms ice crystals that create the contrail. Contrails generally last one to two hours, but can last as long as six.
All jet exhausts do not create contrails. In warmer areas, contrails are rare, while in temperate areas, especially in the Midwest and Great Plains, contrails are common, especially in the winter and spring. Sometimes, the added moisture of a series of jets will increase the atmospheric humidity enough so that subsequent aircraft will form contrails even though earlier ones did not.
"The fact that the three jetless days were in the late summer should suggest that there was less of an effect than would have occurred during a cooler time of the year when more contrails occur," said Carleton.
Contrails alter temperature the same way that natural high clouds do. During the day, the layer of ice crystals shields the ground from some of the sun's energy. At night, the layer of ice crystals prevents some of Earth's heat from dissipating into the vacuum. Without the contrails, the daytime temperature would be slightly higher and the nighttime temperature would be slightly lower, creating the increased range between lowest and highest temperatures.
The researchers note that the greater range reported was an average and that some areas had an even larger range increase. They also investigated whether those three days were unusually dry, which would account for an absence of natural cloud cover and a greater temperature range.
"Satellite images showed that cloud cover on Sept. 11 was light, but that cloud cover and humidity increased on the 12th, 13th and 14th," says Carleton. "These clouds and greater humidity should have suppressed the range, but the temperature range was still the largest in 30 years."
Carleton and Travis are collaborating on a general study of contrails and climate change funded by the National Science Foundation that also funded this work.
http://www.sciencedaily.com/releases/2002/08/020808075457.htm
Het gaat er in eerste instantie niet om WAAROM ze er zijn maar dat je opmerkt dat ze er zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 22:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom worden er volgens jou chemtrails in de lucht gespoten om de aarde af te doen koelen terwijl ze de aarde verwarmen?
Mag ik zelf beslissen waar het mij om gaat?quote:Op maandag 30 november 2015 22:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het gaat er in eerste instantie niet om WAAROM ze er zijn maar dat je opmerkt dat ze er zijn.
Het ging erom dat oompaloompa zei dat de temperatuur juist zou STIJGEN door contailrs/chemtrails, echter dat is niet het geval. Tijdens 911 was de gehele luchtvloot voor 3 dagen aan de grond gezet, en men merkte toen een significante stijging in de temperatuur op.quote:Op maandag 30 november 2015 22:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Waarom? Wat snap kij niet aan het principe dat iedere verbranding motor chemische verontreiniging de lucht instuurt. Dat kan inderdaad effect hebben op de temperatuur. Daar is niks bijzonders aan.
Heb je het artikel zelf ook gelezen. Er staat namelijk small WATER vapors die een klein maar wel meetbaar effect kunnen hebben op de temperatuur. Niks vooropgezet plan. Gewoon simpele natuurkunde..
De enige die dit linkt aan chemtrails ben jij. Heb je het zelf wel door hoe belachelijk je jezelf maakt?
Dat staat er niet...quote:Op maandag 30 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het ging erom dat oompaloompa zei dat de temperatuur juist zou STIJGEN door contailrs/chemtrails, echter dat is niet het geval. Tijdens 911 was de gehele luchtvloot voor 3 dagen aan de grond gezet, en men merkte toen een significante stijging in de temperatuur op.
Dat dit verder geen bewijs is voor contrails snap ik ook nog wel, echter wou ff wat duidelijk maken aan oompa.
Als je denkt dat dat er staat moet je toch echt beter lezen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het ging erom dat oompaloompa zei dat de temperatuur juist zou STIJGEN door contailrs/chemtrails, echter dat is niet het geval. Tijdens 911 was de gehele luchtvloot voor 3 dagen aan de grond gezet, en men merkte toen een significante stijging in de temperatuur op.
Dat dit verder geen bewijs is voor contrails snap ik ook nog wel, echter wou ff wat duidelijk maken aan oompa.
Dat was het wel, er was een verschil van tussen de 1 en 1,8 Celsius, wat op die schaal aanzienlijk is ja.quote:Op maandag 30 november 2015 22:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je begrijpt dat daar nergens staat dat het warmer was?
Een verschil tussen wat en wat?quote:Op maandag 30 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat was het wel, er was een verschil van tussen de 1 en 1,8 Celsius, wat op die schaal aanzienlijk is ja.
Niet als dat wereldbeeld wordt bepaal;d door iets dat nergens door onderbouwd wordt. Je praat over onderzoek maar ik heb je nog NOOIT iets zien posten dat ook maar iets met onderzoek te maken had. Ik zeg het maar weer. Links bij elkaar zoeken is geen onderzoek.quote:Op maandag 30 november 2015 22:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon maar wat in de lucht lullen of door onderzoek (boeken, docu's en gezond verstand) een bepaald wereldbeeld hebben opgebouwd.
Nee hoor. Dat is geen probleem. Dat is gewoon gezond verstand gebruiken. edit:neequote:Dat jij zo eenzijdig bent dat je dat niet wilt/kunt geloven zonder dat het wetenschappelijk is aangetoond is jouw probleem.
Dat jij dat als een probleem ziet zegt wel hoe je tegenover kritiek staat. Ik heb een tip voor je. Iedere wetenschapper ambieert kritiek. Waarom? Omdat dat de enige manier is waarop men iemand vaak op fouten kan wijzen. Dat jij dat als vervelend ziet zegt meer iets over jou eigen vertrouwen in wat je zegt.quote:Maar je maakt er zo ook ons probleem van door deze topics te kapen met je negatieve shit.
Ik bregrijp dus als ik 50.000 links aanmaak dan heb ik ook gelijk volgens je eigen stelling. Er komen namelijk niet meer complot theorien in de mainstream. Er komen alleen maar meer links die hetzelfde beweren. Dat maakt iets niet meer of minder waar.quote:Het is gewoon een feit dat er steeds meer van de complottheorieen in de mainstream komen dus ik zou eens bij jezelf op onderzoek uit gaat waarom jij er zo bang voor bent?
The researchers compared the temperature ranges on these three days to those of the three days directly before Sept. 11 and the three days after Sept. 14, finding that the days before and after were similar, but that the three days in question differed by 1.8 degrees Celsius or 3.2 degrees Fahrenheit.quote:Op maandag 30 november 2015 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een verschil tussen wat en wat?
(hint: het staat duidelijker uitgelegd in het originele artikel dat ik gespost heb)
Ik verwelkom serieuze kritiek. Waar ik alleen geen zin in heb is om in discussie te gaan met zure personen die het als missie zien om alles wat niet wetenschappelijk peer reviewed bewezen is onderuit te halen. Dat is zonde van mijn tijd. En ook zonde van jouw tijd trouwens want mij en vele anderen die hier meelezen overtuig je er niet mee.quote:Op maandag 30 november 2015 22:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Niet als dat wereldbeeld wordt bepaal;d door iets dat nergens door onderbouwd wordt. Je praat over onderzoek maar ik heb je nog NOOIT iets zien posten dat ook maar iets met onderzoek te maken had. Ik zeg het maar weer. Links bij elkaar zoeken is geen onderzoek.
[..]
Nee hoor. Dat is geen probleem. Dat is gewoon gezond verstand gebruiken. Iets dat je ook eens zou moeten proberen. Toch mooi hoe jij altijd mensen probeert te beschuldigen van zaken waar je jezelf continu aan schuldig maakt.
[..]
Ik heb een tip voor je. Iedere wetenschapper ambieert kritiek. Waarom? Omdat dat de enige manier is waarop men iemand vaak op fouten kan wijzen. Dat jij dat als vervelend ziet zegt meer iets over jou eigen vertrouwen in wat je zegt.
[..]
Ik bregrijp dus als ik 50.000 links aanmaak dan heb ik ook gelijk volgens je eigen stelling. Er komen namelijk niet meer complot theorien in de mainstream. Er komen alleen maar meer links die hetzelfde beweren. Dat maakt iets niet meer of minder waar.
En dat is iets heel anders dan jij denkt/dacht dat het was.quote:Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
The researchers compared the temperature ranges on these three days to those of the three days directly before Sept. 11 and the three days after Sept. 14, finding that the days before and after were similar, but that the three days in question differed by 1.8 degrees Celsius or 3.2 degrees Fahrenheit.
Je kunt alleen maar een verschil meten als je een verhelijk hebt. Die is er niet voor die drie dagen. Ze kunnen alleen maar gissen gebasseerd op statestiek van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 30 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat was het wel, er was een verschil van tussen de 1 en 1,8 Celsius, wat op die schaal aanzienlijk is ja.
Je antwoord altijd met een soort van cryptische stelling. Heel apart.quote:Op maandag 30 november 2015 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat is iets heel anders dan jij denkt/dacht dat het was.
Waar in dat stukje zie je dat het in die periode van 3 dagen warmer of kouder was? Dat kan ik je vast verklappen, dat staat er niet in.quote:Op maandag 30 november 2015 23:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je antwoord altijd met een soort van cryptische stelling. Heel apart.
Kom nou gewoon eens ter zake.
P.S. ik ga je dus niet meer elke keer vragen wat je bedoelt.
Nog eentje voor je dan maar:quote:Op maandag 30 november 2015 23:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar in dat stukje zie je dat het in die periode van 3 dagen warmer of kouder was? Dat kan ik je vast verklappen, dat staat er niet in.
Waarom vertrouw je een artikel wat het fout over heeft genomen wel, maar het origineel niet?quote:Op maandag 30 november 2015 23:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nog eentje voor je dan maar:
==========================================================
Artificial Weather Revealed by Post 9-11 Flight Groundings
Three Days Without Contrails
The post-9/11 grounding of all commercial aircraft resulted in the sudden disappearance of condensation trails (contrails) from jet aircraft across the entire United States. According to the Nature study, the potential of contrails “…from jet aircraft to affect regional-scale surface temperatures has been debated for years…,” but it was not until the three-day grounding period that doubts concerning the existence of the phenomenon could be put to rest.
The Phenomenon: A 1.8 Degree Celsius Increase In Temperature in North America
The study found “…an anomalous increase in the average diurnal temperature range (that is, the difference between the daytime maximum and night-time minimum temperatures) for the period 11-14 September 2001.”
They go on to explain: “Because persisting contrails can reduce the transfer of both incoming solar and outgoing infrared radiation and so reduce the daily temperature range, we attribute at least a portion of this anomaly to the absence of contrails over this period.”
http://www.activistpost.c(...)ealed-by-post-9.html
================================================================
Luister nou, er was in de 3 dagen nadat de vliegtuigen aan de grond gehouden werden in de VS gewoon een aanzienlijke temperatuurverhoging van 1,8 Celsius. Dat kan je er toch wel uit opmaken of niet?quote:Op maandag 30 november 2015 23:14 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom vertrouw je een artikel wat het fout over heeft genomen wel, maar het origineel niet?
Nee, dat staat er niet. Lees nou nog eens een keer goed.quote:Op maandag 30 november 2015 23:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Luister nou, er was in de 3 dagen nadat de vliegtuigen aan de grond gehouden werden in de VS gewoon een aanzienlijke temperatuurverhoging van 1,8 Celsius. Dat kan je er toch wel uit opmaken of niet?
Ten opzichte van wat? De gestreepte kolibrie? De ijsvulkanen op io? Ik weet het niet. Je kunt namelijk niets zeggen als je geen vergelijk hebt.quote:Op maandag 30 november 2015 23:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Luister nou, er was in de 3 dagen nadat de vliegtuigen aan de grond gehouden werden in de VS gewoon een aanzienlijke temperatuurverhoging van 1,8 Celsius. Dat kan je er toch wel uit opmaken of niet?
Ten opzichte van de dagen ervoor/erna iirc. Maar dat is het punt nietquote:Op maandag 30 november 2015 23:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat? De gestreepte kolibrie? De ijsvulkanen op io? Ik weet het niet. Je kunt namelijk niets zeggen als je geen vergelijk hebt.
edit:nee Ik heb 3 minuten gekeken en nog nooit zoveel wetenschappelijk onmogelijke onzin gehoord. "The water vaporizes and if the engine is hot enough this crystalizes......eh ja hoor.Duidelijk goed opgelet bij natuurkunde.quote:Op maandag 30 november 2015 23:22 schreef Japie77 het volgende:
Weer een nieuwe lezing ontdekt van een wetenschapper die onderzoek heeft gedaan naar Chemtrails. Werd gevraagd door boeren in Noorwegen om er onderzoek naar te doen. En hij heeft nog veel meer interessante dingen te vertellen trouwens. Toch mooi om te zien dat er telkens maar weer nieuwe mensen/klokkenluiders op blijven duiken die met dit soort dingen bezig zijn!
.Deze man heeft betere credentials dan jij ooit zal hebben op wetenschappelijk gebied. Goh wie zou ik nou toch moeten geloven. Een user internet of iemand die 20 jaar in de wetenschap heeft gewerkt en daadwerkelijk onderzoek doet naar dingen?quote:Op maandag 30 november 2015 23:28 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
. Ik heb 3 minuten gekeken en nog nooit zoveel wetenschappelijk onmogelijke onzin gehoord. "The water vaporizes and if the engine is hot enough this crystalizes......eh ja hoor.Duidelijk goed opgelet bij natuurkunde.
He wat? Ik lees al even met verbazing mee nu maar dit? Waarom onzichtbaar als de streep te zien is? En nee, ik kijk die filmpjes niet aangezien het toch aanwijsbsre onzin is die hier sowieso genoemd wordt.quote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Japie77 het volgende:
Schitterend. Hij vertelt dus gewoon dat het woord Chemtrails bedacht is door het USA leger. Daar word dus gewoon les gegeven in Chemtrails. En Chemtrails is bedoeld om vliegtuigen onzichtbaar te maken door een volk van aluminium deeltjes in de lucht te spuiten.
There ya go. Allemaal na te trekken en geen geheim. Dus jongens ga op onderzoek uit!
Mooi toch. Best knap dat een straal vliegtuig zichzelf onzichtbaar kan maken door aluminium deeltjes......oh wacht. Het vliegt met 800km/uur. Hoe kunnen die deeltjes zich voor (of om) het vliegtuig bevinden.....quote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Japie77 het volgende:
Schitterend. Hij vertelt dus gewoon dat het woord Chemtrails bedacht is door het USA leger. Daar word dus gewoon les gegeven in Chemtrails. En Chemtrails is bedoeld om vliegtuigen onzichtbaar te maken door een volk van aluminium deeltjes in de lucht te spuiten.
There ya go. Allemaal na te trekken en geen geheim. Dus jongens ga op onderzoek uit!
Credentials van iemand bij de naam Harald Kautz-Vella.quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goh wie zou ik nou toch moeten geloven. Een user op internet of iemand die 20 jaar in de wetenschap heeft gewerkt en daadwerkelijk onderzoek doet naar dingen?
Ja dat is Chaff...quote:Op maandag 30 november 2015 23:30 schreef Japie77 het volgende:
Nee Japie77. Ik heb maar 3 minuten nodig om in te zien dat wat die verteld gewoon natuurkundig onmogelijk is. Dan heeft het geen zin om verder te luisteren want als zelfs basale natuurkundige kennis is deze gast vreemd is dan zal de rest niet veel beter zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 23:32 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Deze man heeft betere credentials dan jij ooit zal hebben op wetenschappelijk gebied. Goh wie zou ik nou toch moeten geloven. Een usewr op internet of iemand die 20 jaar in de wetenschap heeft gewerkt en daadwerkelijk onderzoek doet naar dingen?
Niet helemaal. Chaff is bedoeld om een raket te misleiden door een groot radar profiel neer te zetten. Niet om het vliegtuig onzichtbaar te maken.quote:
Onzichtbaar voor de raket jaquote:Op maandag 30 november 2015 23:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Niet helemaal. Chaff is bedoeld om een raket te misleiden door een groot radar profiel neer te zetten. Niet om het vliegtuig onzichtbaar te maken.
psssst.....kijk nog eens naar de titel van dit topicquote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok, hier dan HET bewijs.. 2 vliegtuigen op DEZELFDE hoogte, beiden aan het sprayen en 1 daarvan stopt:
Now debunk THIS!!
Als ze op dezelfde hoogte hadden gevlogen hadden ze gebotst... done.quote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Ok, hier dan HET bewijs.. 2 vliegtuigen op DEZELFDE hoogte, beiden aan het sprayen en 1 daarvan stopt:
Now debunk THIS!!
Huh..? Men wilde hier toch bewijs?quote:Op maandag 30 november 2015 23:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
psssst.....kijk nog eens naar de titel van dit topic
Een Awacs en een C-17 zullen NOOIT zo dicht bij elkaar vliegen op dezelfde hoogte. Waar zie jij trouwens dat ze op dezelfde hoogte vliegen? Of geloof je die meneer op zijn mooie stem? Op een gegeven moment zie je die C-17 ook onder die Awacs doorgaan.quote:Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Now debunk THIS!!
Tja, ze zullen niet op EXACT dezelfde hoogte gevlogen hebben, maar zaten wel in de buurt van elkaar. En hoe verklaar je dat de AWACS een gigantisch spoor trekt... dan niet... en later weer wel?quote:Op maandag 30 november 2015 23:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Een Awacs en een C-17 zullen NOOIT zo dicht bij elkaar vliegen op dezelfde hoogte. Waar zie jij trouwens dat ze op dezelfde hoogte vliegen? Of geloof je die meneer op zijn mooie stem? Op een gegeven moment zie je die C-17 ook onder die Awacs doorgaan.
Om dat te snappen moet je weten hoe wolkvorming werkt.quote:Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, ze zullen niet op EXACT dezelfde hoogte gevlogen hebben, maar zaten wel in de buurt van elkaar. En hoe verklaar je dat de AWACS een gigantisch spoor trekt... dan niet... en later weer wel?
Ok ik zat ernaast.quote:Op maandag 30 november 2015 23:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, ze zullen niet op EXACT dezelfde hoogte gevlogen hebben, maar zaten wel in de buurt van elkaar. En hoe verklaar je dat de AWACS een gigantisch spoor trekt... dan niet... en later weer wel?
Dat dusquote:Op maandag 30 november 2015 23:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ok ik zat ernaast.
https://www.metabunk.org/(...)f-on-contrails.t816/
Eigenlijk een nog veel logischere verklaring.
Terug van mijn meeting.quote:Op maandag 30 november 2015 23:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het was in ieder geval zeer opvallend , het was all over the news in amerika, het was die week stabiel weer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Terug van mijn meeting.
Wat er in het artikel staat is dat het verschil tussen hoogste temperatuur en laagste temperatuur binnen een dag, 1.8 graden hoger was (gemiddeld 1).
Dit kan een gevolg zijn van hogere middagtemperaturen, lagere nacht temperaturen, of beide. Wat het veroorzaakt staat echter niet aangegeven.
Aangezien wolken op die hoogte weinig zonnenstralen tegen houden, maar wel de geweerkaatste straling van aarde tegenhouden, lijkt voorlopig de meest aannemelijke verklaring dat die 1.8 (of 1 gemiddeld) vooral veroorzaakt wordt door koudere nachten, niet warmere dagen, maar dat is speculeren (op basis van andere onderzoek, niet in het wilde weg) aangezien die data niet gegeven wordt.
Wat er pertinent NIET staat is dat het 1.8 graden warmer was op die dagen...
Bedoel je minder stabiel? De verschillen waren groter dan normaal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het was in ieder geval zeer opvallend , het was all over the news in amerika, het was die week stabiel weer.
Ik weet niet of je het weet maar de dagen daaraan voorafgaand was het ook al zeer stabiel weer. Toevallig weet ik dat nog omdat ik op 11-9 zelf naar Amerika vloog. Nooit aangekomen en uitgeweken naar Canada.quote:Op dinsdag 1 december 2015 01:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het was in ieder geval zeer opvallend , het was all over the news in amerika, het was die week stabiel weer.
Ja dat zeg ik, staat er toch .quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar de dagen daaraan voorafgaand was het ook al zeer stabiel weer. Toevallig weet ik dat nog omdat ik op 11-9 zelf naar Amerika vloog. Nooit aangemomen en uitgeweken naar Canada.
Yep, en de 3 dagen daarop, toen de vliegtuigen aan de grond stonden, was het gemiddeld 1,8 Celsius warmer.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar de dagen daaraan voorafgaand was het ook al zeer stabiel weer. Toevallig weet ik dat nog omdat ik op 11-9 zelf naar Amerika vloog. Nooit aangekomen en uitgeweken naar Canada.
Heb je die fout nou nog steeds niet door? Lees nog eens goed wat oompaloompa schrijft.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Yep, en de 3 dagen daarop, toen de vliegtuigen aan de grond stonden, was het gemiddeld 1,8 Celsius warmer.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Yep, en de 3 dagen daarop, toen de vliegtuigen aan de grond stonden, was het gemiddeld 1,8 Celsius warmer.
Die is lekker!quote:Op woensdag 2 december 2015 00:05 schreef Japie77 het volgende:
Ok jullie willen graag bewijs mbt Chemtrails? Hier een document wat aantoond dat er les werd/word gegeven in Chemtrails in het leger van de USA:
http://saive.com/911/DOCS(...)Academy_1990-OPT.pdf
Nog reactie op het paper dat geen toename van 1.8 graden aan toont?quote:
Mja... daar stond inderdaad een 'temperatuurverschil van 1,8 graden', echter... in het artikel daaronder stond dat ze het inderdaad hadden van een temperatuurverhoging.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nog reactie op het paper dat geen toename van 1.8 graden aan toont?
Die Japie is lekker bezig hier!quote:Op woensdag 2 december 2015 00:17 schreef Japie77 het volgende:
Het word zelfs vermeld in de Oxford Dictionary:
chemtrail
Syllabification: chem·trail
Pronunciation: /ˈkemˌtrāl/
Definition of chemtrail in English:
noun
A visible trail left in the sky by an aircraft and believed by some to consist of chemical or biological agents released as part of a covert operation.
EXAMPLE SENTENCES
Origin
1990s: blend of chemical and trail, on the pattern of contrail.
Definition of chemtrail in:
British & World English dictionary
http://www.oxforddictiona(...)an_english/chemtrail
Wat? Ik heb originele artikel voor je opgezocht en gepost. Een van de kranten heeft het inderdaad (net als jij) verkeerd geinterpreteerd, daarom ga je altijd naar de bron als je met varhalen uit 2e hand werkt. Journalisten zijn regelmatig een beetje incompetent.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja... daar stond inderdaad een 'temperatuurverschil van 1,8 graden', echter... in het artikel daaronder stond dat ze het inderdaad hadden van een temperatuurverhoging.
Nee niets echter. Je had het fout.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja... daar stond inderdaad een 'temperatuurverschil van 1,8 graden', echter... in het artikel daaronder stond dat ze het inderdaad hadden van een temperatuurverhoging.
Dat krantenartikel werd er ook pas veel later bij gehaald om zijn gelijk te halen.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat? Ik heb originele artikel voor je opgezocht en gepost. Een van de kranten heeft het inderdaad (net als jij) verkeerd geinterpreteerd, daarom ga je altijd naar de bron als je met varhalen uit 2e hand werkt. Journalisten zijn regelmatig een beetje incompetent.
Wat? Een van je allereerste posts in dit topic was dat chemtrails ingezet werden om de aarde af te doen koelen om zo de landbouw te verstoren.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Kan iemand hier even op de berichtjes van Japie ingaan svp?
Want ik zie dat men weer sneaky om de hete kolen hierheen kruipt.
Dat klopt ook. De chemtrails zouden te maken hebben met het 'geo-engineering'.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat? Een van je allereerste posts in dit topic was dat chemtrails ingezet werden om de aarde af te doen koelen om zo de landbouw te verstoren.
Dat het ondertussen 4 paginas duurt en andere mensen andere dingen posten is alleen maar beschamend
Nee jij bepaalt niet waar ik op in ga.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat klopt ook. De chemtrails zouden te maken hebben met het 'geo-engineering'.
Maar ga nou even op Japie in, ben benieuwd wat je er tegenin te brengen hebt.
Who gives a fuck. Het zou een verademing zijn als de naysayers hier dingen eens van de andere kant zouden gaan bekijken. Dat ze zelf eens zouden gaan kijken naar de lucht en de strepen zien en denken bij zichzelf " vroeger hadden we dat toch niet". En dat ze dan eens verder zouden gaan zoeken en open staan voor allerlei verklaringen van mensen die het over chemtrails hebben.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee jij bepaalt niet waar ik op in ga.
Op pagina 1 heb je gepost dat chemtrails de temperatuur doen dalen.
Er is geen enkel bewijs voor dat dit zo zou zijn, als iets doen wolken op die hoogte de temperatuur gemiddeld stijgen.
Het bewijs dat je daartegen in bracht heb je niet goed gelezen en verkeerd begrepen.
Je claim klopt niet en hoe eerder je dat toegeeft hoe eerder we verder kunnen met Japie / andere punten.
Ja, ik herinner me vroeger veelal strak blauwe luchten in de zomer. Tegenwoordig is het meestal een soort van witte mist (en strepen) die in de lucht hangt... uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het zou een verademing zijn als de naysayers hier dingen eens van de andere kant zouden gaan bekijken. Dat ze zelf eens zouden gaan kijken naar de lucht en de strepen zien en denken bij zichzelf " vroeger hadden we dat toch niet". En dat ze dan eens verder zouden gaan zoeken en open staan voor allerlei verklaringen van mensen die het over chemtrails hebben.
Een mens mag dromen toch?
Ik sta open, de eerste verklaring heb ik serieus genomen en serieus bekeken. Die verklaring blijkt alleen vol onjuiste claims te zitten en zodra we het daar over eens zijn kijk ik met een open mind verder naar de volgendequote:Op woensdag 2 december 2015 01:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Het zou een verademing zijn als de naysayers hier dingen eens van de andere kant zouden gaan bekijken. Dat ze zelf eens zouden gaan kijken naar de lucht en de strepen zien en denken bij zichzelf " vroeger hadden we dat toch niet". En dat ze dan eens verder zouden gaan zoeken en open staan voor allerlei verklaringen van mensen die het over chemtrails hebben.
Maar wat dacht je dan van de simpele verklaring, de verklaring die veel meer voor de hand ligt.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:09 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen strepen die gelijk oplossen en strepen die blijven hangen. En ook in gebieden waar helemaal niet veel vliegverkeer langs komt hangt de lucht vaak vol met strepen.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dan van de simpele verklaring, de verklaring die veel meer voor de hand ligt.
Er zijn tegenwoordig meer vluchten dan vroeger.
Dat is het nou juist, dat verschil bestaat helemaal niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen strepen die gelijk oplossen en strepen die blijven hangen. En ook in gebieden waar helemaal niet veel vliegverkeer langs komt hangt de lucht vaak vol met strepen.
Komt bij dat er meerdere whistleblowers over hebben gepraat die zelf in het leger hebben gewerkt en er over vertellen.
Dan heb je niet vaak genoeg naar de lucht gekeken. Let er maar eens op. Je ziet vliegtuigen met zo'n streep die gelijk oplost en je ziet de strepen die blijven hangen.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dat verschil bestaat helemaal niet.
En dat kunnen beide gewoon simpele condenssporen zijn. Of ze bijven hangen hangt af van de atmosferische omstandigheden.quote:Op woensdag 2 december 2015 01:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan heb je niet vaak genoeg naar de lucht gekeken. Let er maar eens op. Je ziet vliegtuigen met zo'n streep die gelijk oplost en je ziet de strepen die blijven hangen.
ook boven je eigen woonwijk.. Get realquote:Op woensdag 2 december 2015 01:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar wat dacht je dan van de simpele verklaring, de verklaring die veel meer voor de hand ligt.
Er zijn tegenwoordig meer vluchten dan vroeger.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ook boven je eigen woonwijk.. Get real
Wat is nu het bewijs. Je haalt nogal dingen door elkaar. Ik heb ook les gekregen in het opwekken van nucleaire energy. Is dat meteen een bewijs dat ik een atoombom bouw? Je verwart zaken echt te vaak Japie. Dat iets of iemand ergens les in krijgt is echt nul komma nul bewijs voor het bestaan van het fenomeen.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:05 schreef Japie77 het volgende:
Ok jullie willen graag bewijs mbt Chemtrails? Hier een document wat aantoond dat er les werd/word gegeven in Chemtrails in het leger van de USA:
http://saive.com/911/DOCS(...)Academy_1990-OPT.pdf
Je weet toch wel wat je post? Dit is de space presevation act. Die is door meerdere landen ondertekend en daarin wordt afgesproken wat er niet mag gebeuren in de ruimte? Wat dit met chemtrails te maken heeft ontgaat mij een beetje. In Amerika moet dit door het Congres worden goedgekeurd en dat document post je.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:20 schreef Japie77 het volgende:
Hier nog een link naar de Space Preservation Act van 2001 waar er over gesproken word als een "exotic weapon"
https://chemtrailsplanet.(...)preservation-act.pdf
Je snapt het dus ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 december 2015 00:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die Japie is lekker bezig hier!
Tja nu post ik dus keihard bewijs dat de term Chemtrails niet zo maar uit de lucht is gegrepen en dat er dus daadwerkelijk wat achter zit maar dan kom je weer met een ander bullshit argument.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat is nu het bewijs. Je haalt nogal dingen door elkaar. Ik heb ook les gekregen in het opwekken van nucleaire energy. Is dat meteen een bewijs dat ik een atoombom bouw? Je verwart zaken echt te vaak Japie. Dat iets of iemand ergens les in krijgt is echt nul komma nul bewijs voor het bestaan van het fenomeen.
Wist je dat het besproeien van wolken met bepaalde chemicalien regen kan veroorzaken, ook dat zijn chemtrails. Wist je dat de uitlaatgassen van vliegtuigen ook chemtrails zijn. Dus wat probeer je nu precies te bewijzen?
Prima joh maar ik neem aan dat de personen verantwoordelijk voor chemtrails en wij allemaal zuurstof ademen?quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja nu post ik dus keihard bewijs dat de term Chemtrails niet zo maar uit de lucht is gegrepen en dat er dus daadwerkelijk wat achter zit maar dan kom je weer met een ander bullshit argument. Alles om die aluhoedjes maar op hun plek te zetten.
Ben wel klaar met je. Je gaat op mijn negeerlijst.
Je loopt nogal voorruit op de conclusies. Er zitten nog een heleboel stappen tussen. Wat word er precies gesprayd en waarom vooral.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prima joh maar ik neem aan dat de personen verantwoordelijk voor chemtrails en wij allemaal zuurstof ademen?
Dus als ze de lucht bevuilen met wat dan ook voor troep ze zichzelf ook van kant maken.
[ afbeelding ]
Heb je nu echt niet door dat die twee doucmenten die je poste totaal niks te maken hebben met wat je beweert.quote:Op woensdag 2 december 2015 14:21 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja nu post ik dus keihard bewijs dat de term Chemtrails niet zo maar uit de lucht is gegrepen en dat er dus daadwerkelijk wat achter zit maar dan kom je weer met een ander bullshit argument. Alles om die aluhoedjes maar op hun plek te zetten.
Ben wel klaar met je. Je gaat op mijn negeerlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |