quote:Op woensdag 26 november 2014 14:27 schreef Chewie het volgende:
Let's go
Vandaag geen trails hier!
Komt door de wereldtop wordt gefluisterd.
http://www.niburu.co/inde(...)chemtrails&Itemid=24
Luie OP van mijn kant, is dezelfde als het vorige deeltjequote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lekker effectief goedje dan ook die chemtrails; blijkbaar is het effect weg als je even niet besproeit wordt.
(als in: Obama is natuurlijk besproeit TOT hij president werd, daarna was het over!)
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Lekker effectief goedje dan ook die chemtrails; blijkbaar is het effect weg als je even niet besproeit wordt.
(als in: Obama is natuurlijk besproeit TOT hij president werd, daarna was het over!)
Maar toen had ik er nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 26 november 2014 14:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Luie OP van mijn kant, is dezelfde als het vorige deeltje
Je hebt gelijk. Ik zal even vegen.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:53 schreef Wombcat het volgende:
Is het tegenwoordig gebruikelijk in BNW om niet meer ontopic te posten, maar Feedback in elk topic te doen?
Geef hier maar antwoord : BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:Op woensdag 26 november 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Maar vertel eens, vanwaar die behoefte tot sneren?
Je weet dat Assassin's Creed fictie is he?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:54 schreef Wolflegion het volgende:
anno 2014 nog geloven in chemtrails
Chemtrails worden alleen nog gefaked om jullie aandacht weg te houden bij nieuwe technieken. De chemtrails die je nu nog ziet zijn gewoon waterwolken met eventuele chemische troep om ze samen te houden als 1 wolk, maar de echte trails zijn na de late jaren '90 al niet meer gebruikt. Net zoals dat hersenspoeling groot was destijds om aandacht weg te houden bij chemtrails, zijn chemtrails nu kunstmatig in het nieuws gehouden om de aandacht weg te houden bij brainwave-technieken.
Een oude christelijke groep die vroeger al veel invloed had in de bestuurlijke macht, de tempeliers, is in alle stilte opnieuw in het leven geroepen en sindsdien zijn ze op de achtergrond bezig geweest met zogenaamde Eden-projecten.
Tegenwoordig wordt in het Met alpha golven ( en een hoop andere golven: beta gamma noem het maar op) mensen beïnvloed via hun onderbewustzijn. In principe zou het mogelijk zijn om wereldvrede af te dwingen door iedereen daartoe te sturen, maar deze duistere groep is gebaat bij een oorlog tegen moslims.
De tempeliers zijn dan ook de boosdoeners die alle recente wrijvingen met het Midden-Oosten veroorzaken. Opererend vanuit Israël kunnen ze binnen de kortste keren een offensief beginnen tegen alle moslims om zo hun grootste religieuze vijand uit te schakelen.
Open uw ogen en stop met het chemtrail spotten, jullie trappen er regelrecht in.
Je weet dat chemtrails fictie zijn he?quote:Op donderdag 27 november 2014 05:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je weet dat Assassin's Creed fictie is he?
Yup. Geen idee waar jij normaal in het spectrum zitquote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Je weet dat chemtrails fictie zijn he?
Ik denk van wel,ja. Dankje...iets om te uitzoeken...the Great Chemtrail Hoax/Distraction.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd! Jij gelooft niet in chemtrails?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van wel,ja. Dankje...iets om te uitzoeken...the Great Chemtrail Hoax/Distraction.
ze zijn gewoon zichtbaar met het blote oog, maar of het Chemicaliën daar zijn de meninigen nog over verdeeld.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Dit kan WEL DEGELIJK CGI zijn he, opgenomen op blauwe achtergrondquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd! Jij gelooft niet in chemtrails?
Niet echt. 's Ochtends is het iha koeler, dus kan de lucht minder waterdamp bevatten en heb je eerder wolkvorming.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:47 schreef theguyver het volgende:
Niemand verbaasd dat het fenomeen in de ochtend meer zichtbaar is dan in de middag?
Zie je de driehoek?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:49 schreef Fogel het volgende:
Tof, bij sommige trails kan je zelfs de wake turbulence zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:34 schreef Molurus het volgende:
En zo ziet het eruit vanuit een vliegtuig:'Chris werd uitgenodigd voor de radioshow van Richie Allen, een vriend van David Icke - de man die claimt dat we worden aangestuurd door een groep hagedissenheersers, vermomd als wereldleiders. Chris gaf tijdens de show toe dat alles een hoax was en kreeg een woordenwisseling met de host over de geloofwaardigheid van de chemtrailtheorie'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat is hier al regelmatig voorbijgekomen de afgelopen jaren. Met goed gelijkende foto's in sommige gevallen.
Prachtig inderdaad!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Chris werd uitgenodigd voor de radioshow van Richie Allen, een vriend van David Icke - de man die claimt dat we worden aangestuurd door een groep hagedissenheersers, vermomd als wereldleiders. Chris gaf tijdens de show toe dat alles een hoax was en kreeg een woordenwisseling met de host over de geloofwaardigheid van de chemtrailtheorie'.
![]()
Dat is hier al regelmatig voorbijgekomen de afgelopen jaren. Met goed gelijkende foto's in sommige gevallen.
Ik ga eens op zoek naar dat topic. Was hilarisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad!![]()
Overigens lijkt dat rechtstreeks uit de serie V te komen.(Jaren '80 geloof ik.)
En zo ziet het eruit vanuit een vliegtuig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een bullshit, dat was al veel langer bekend. Hier is een foto uit 1944:quote:Het begon in de late jaren negentig. Mensen begonnen net te merken dat er condensatiesporen achter de vliegtuigen te zien waren.![]()
En zo ziet het eruit vanuit een vliegtuig:Das een mooie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Chemtrails = Geo-engineering.quote:Op maandag 30 november 2015 00:15 schreef totnutoe het volgende:
origineel
die hebben we nog niet behandeld
wat denk jij waarom ze dit doen?
welk doel willen ze bereiken?
oh, okquote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Chemtrails = Geo-engineering.
Het doel wat ze hiermee willen bereiken is de temperatuur te verlagen door het zonlicht te blokkeren, althans dat is de stelling[b]. Echter, sommigen denken dat er nog meer achter dit plan zit:
===================================================================
Persoonlijk lijkt het mij dus geen goed idee om al die chemicaliën in de lucht te verstuiven, omdat deze daarna langzaamaan op ons neer komen dwarrelen, met alle gezondheidsrisico's van dien.
Same here. Spreek je later.quote:Op maandag 30 november 2015 00:38 schreef totnutoe het volgende:
[..]
oh, ok
misschien ga ik er later verder op in
bedtijd
Aha, die had ik over het hoofd gezien. Svp mergen dan maarquote:Op maandag 30 november 2015 02:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier zijn al heel wat deeltjes mee gevuld, lees die eerst even door als je wat nieuws te melden heb omtrent chemtrails hoor ik het graag.
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk
Nee hoor, Ieder mens ademt zuurstof!quote:Op maandag 30 november 2015 14:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk, je zit hier alleen om te trollen
Edit: ah... je bent sarcastisch deze keer?quote:Op maandag 30 november 2015 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor, Ieder mens ademt zuurstof!
En ik laat je wel even verder denken.
quote:Op maandag 30 november 2015 14:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dacht jij dat er 'zuurstof' in die chemtrails zat dan?
Voor allebei die doeleindes lijken chemtrails me niet een erg nuttige methode. Als je mensen wilkt vergiftigen kun je die metalen beter in grote steden verspreiden, in de atmosfeer spuiten heeft als gevolg dat je enorm veel gif verliest boven gebieden waar niemand woont. Voor licht geldt vrijwel hetzelfde, beter veel smog produceren in steden.quote:Op maandag 30 november 2015 00:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Chemtrails = Geo-engineering.
Het doel wat ze hiermee willen bereiken is de temperatuur te verlagen door het zonlicht te blokkeren, althans dat is de stelling. Echter, sommigen denken dat er nog meer achter dit plan zit:
Op de vraag waarom dit soort programma's, als deze al zo lang zouden bestaan, verborgen worden gehouden voor het publiek, is het antwoord simpel: de chemtrails zouden sporen van hoge concentraties zware, giftige metalen bevatten, die schadelijk zijn voor de gezondheid.
Ik weet ook niet of het doel is om de mensen te vergifitigen; het hooddoel is nog altijd 'geo-engineering' om zodoende de opwarming van de aarde tegen te gaan.quote:Op maandag 30 november 2015 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Voor allebei die doeleindes lijken chemtrails me niet een erg nuttige methode. Als je mensen wilkt vergiftigen kun je die metalen beter in grote steden verspreiden, in de atmosfeer spuiten heeft als gevolg dat je enorm veel gif verliest boven gebieden waar niemand woont. Voor licht geldt vrijwel hetzelfde, beter veel smog produceren in steden.
Maar wolken op die hoogte zorgen voor een hogere temperatuur, niet een lagere...quote:Op maandag 30 november 2015 19:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het doel is om de mensen te vergifitigen; het hooddoel is nog altijd 'geo-engineering' om zodoende de opwarming van de aarde tegen te gaan.
Wat vind jij het sterkste bewijs daarvoor?quote:Op maandag 30 november 2015 20:01 schreef Japie77 het volgende:
Het belangrijkste is dat we nu wel 100% zeker weten dat het gebeurt door alle whisteblowers en documentaires van de laatste jaren. Alleen weten we dus nog niet waarom het gebeurt. Maar weer een voorbeeld van iets wat stiekem gedaan word en waar de meeste mensen niks van weten en glashard over gelogen word.
quote:Op maandag 30 november 2015 20:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat vind jij het sterkste bewijs daarvoor?
Is dat alles?quote:
Ik vroeg om het sterkste bewijs...quote:
Deze video spreekt je trouwens tegen. Heb je dat niet door?quote:
Deze:quote:Op maandag 30 november 2015 20:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vroeg om het sterkste bewijs...
Wat denk je van het filmpje met die piloot? Waar zou hij de mensen voor proberen te waarschuwen?quote:Op maandag 30 november 2015 21:01 schreef oompaloompa het volgende:
Lichtkogel?
Wolken op hoogte zorgen voor opwarming aarde, niet afkoeling...
quote:
Als dat de sterkste is zijn we zo klaar... We weten helemaal niet wat die piloot probeert te zeggen.quote:
Ok, doei!quote:Op maandag 30 november 2015 21:07 schreef ATuin-hek het volgende:
Als dat de sterkste is zijn we zo klaar... We weten helemaal niet wat die piloot probeert te zeggen.
Jij hebt er geen enkel probleem mee dat je sterkste bewijs zo zwak is?quote:
Mja, hoe kan ik nou aan jou bewijzen dat een sinaasappel naar sinaasappel smaakt is ongeveer iets soortgelijksquote:Op maandag 30 november 2015 21:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij hebt er geen enkel probleem mee dat je sterkste bewijs zo zwak is?
Probeer het maar eens uit te leggen dan. Wellicht is het helemaal niet zo voor de hand liggend als je lijkt te denken. Die vrouw zegt dingen die wat jij zegt tegen spreken, en dat lijkt je al helemaal niets uit te maken.quote:Op maandag 30 november 2015 21:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja, hoe kan ik nou aan jou bewijzen dat een sinaasappel naar sinaasappel smaakt is ongeveer iets soortgelijks![]()
WTF?..quote:
Zie postje #35quote:Op maandag 30 november 2015 21:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer het maar eens uit te leggen dan. Wellicht is het helemaal niet zo voor de hand liggend als je lijkt te denken. Die vrouw zegt dingen die wat jij zegt tegen spreken, en dat lijkt je al helemaal niets uit te maken.
Zucht... voor jou geldt ook, zie postje #35 om het verschil tussen een contrail en een chemtrail te zien.quote:Op maandag 30 november 2015 21:20 schreef nikao het volgende:
[..]
WTF?..
waar is dit precies bewijs voor?![]()
Seriously.. jullie sporen echt niet ... damn....
Dit kan iedereen gewoon bestellen!
[ afbeelding ]
http://www.sky-writing.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit een knoepert van een foute aanname in. Ook condenssporen kunnen zeer lang blijven hangen.quote:
Waarom zie je dan op de foto met 3 vliegtuigen dan 2 korte contrails en 1 lange chemtrail?quote:Op maandag 30 november 2015 21:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zit een knoepert van een foute aanname in. Ook condenssporen kunnen zeer lang blijven hangen.
Ander type motor, andere hoogte vliegen, etc.quote:Op maandag 30 november 2015 21:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waarom zie je dan op de foto met 3 vliegtuigen dan 2 korte contrails en 1 lange chemtrail?
Ah, ok.quote:Op maandag 30 november 2015 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ander type motor, andere hoogte vliegen, etc.
Mijn god...dat je nog serieus hierop ingaat. Deze mensen hebben een wolk (chemtrail) voor hun kop. Je kunt iets honderd keer uitleggen maar toch snappen ze het niet.quote:Op maandag 30 november 2015 21:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ander type motor, andere hoogte vliegen, etc.
OMG... serieus Lichtkogel, ik kan je van harte een paar lessen natuurkunde aan bevelen..quote:Op maandag 30 november 2015 21:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Waarom zie je dan op de foto met 3 vliegtuigen dan 2 korte contrails en 1 lange chemtrail?
Ja als je zo langs de diverse topics kijkt lijkt het meer op trollen dan serieus op zoek zijn naar waarheid... Denk dat hij eerst maar eens wat basiseigenschappen van de atmosfeer moet gaan bestuderen, en dan vooral dingen als douwpunten en wolkvorming, voor er ook maar een kans is op een zinnige discussie.quote:Op maandag 30 november 2015 21:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Mijn god...dat je nog serieus hierop ingaat. Deze mensen hebben een wolk (chemtrail) voor hun kop. Je kunt iets honderd keer uitleggen maar toch snappen ze het niet.
Zucht......quote:Op maandag 30 november 2015 21:29 schreef Lichtkogel het volgende:
Vooruit dan maar, eens kijken wat jullie reactie op deze korte vid gaat worden... 'zoek de verschillen'
WTF gast... serieus doe es niet zo dom. Sorry hoor, ik zeg dit niet gauw, maar je vraagt er echt om.quote:Op maandag 30 november 2015 21:29 schreef Lichtkogel het volgende:
Vooruit dan maar, eens kijken wat jullie reactie op deze korte vid gaat worden... 'zoek de verschillen'
Nee Tuinhek gelooft pas dingen als ze wetenschappelijk peer reviewed zijn vast gesteld. Dus het zou best kunnen dat dat oranje ding wat hij eet en naar sinaasappel smaakt helemaal geen sinaasappel is!quote:Op maandag 30 november 2015 21:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Mja, hoe kan ik nou aan jou bewijzen dat een sinaasappel naar sinaasappel smaakt is ongeveer iets soortgelijks![]()
Je snapt het nog steeds niet japie77. JIJ beweert iets dus zul je met echt onderbouwd bewijs moeten komen. Vage links zijn GEEN bewijs. Onderbouw het gewoon eens zonder vage linkdumps.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
Het is weer het aloude liedje. Nikao, Tuingek, WWW, Oompieloompie komen weer even vertellen dat er geen wetenschappelijk bewijs is dus chemtrails bestaan niet. Hebben jullie nou niks anders te doen dan telkens maar weer topics van andere te bevuilen?
Je klinkt nu als ctrl-alt-delete.....ze pesten me....ze moeten maar wegblijven.....iedereen mag hier posten Japie77. Dat doen we dan ook om jullie klinklare onzin te ontkrachten.quote:Open zelf eens een topic met iets wat je zelf interessant vind en blijf weg uit topics waar je geen snars van gelooft.
Eh nee Japie, je moet dan toch echt beter lezen. Ik vraag aan jullie wel bewijs jullie hebben. Waarom kan je zo slecht tegen kritische vragen? Als je een solide, onderbouwde zaak hebt moet dat toch geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
Het is weer het aloude liedje. Nikao, Tuingek, WWW, Oompieloompie komen weer even vertellen dat er geen wetenschappelijk bewijs is dus chemtrails bestaan niet. Hebben jullie nou niks anders te doen dan telkens maar weer topics van andere te bevuilen? Open zelf eens een topic met iets wat je zelf interessant vind en blijf weg uit topics waar je geen snars van gelooft.
Dank voor de heldere samenvatting Japie!quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
komen weer even vertellen dat er geen wetenschappelijk bewijs is dus chemtrails bestaan niet.
Hoe kom je erbij dat een contrail (condens/ijs) wel urenlang blijft hangen op hogere hoogte dan?quote:Op maandag 30 november 2015 21:37 schreef nikao het volgende:
[..]
WTF gast... serieus doe es niet zo dom. Sorry hoor, ik zeg dit niet gauw, maar je vraagt er echt om.
Zoek de verschillen? ok; spoor 1 is veel ouder en al aan het oplossen/verwaaien/..
sporen zijn per definitie van verschillende hoogte. Heb jij de gegevens van de atmosferische omstandigheden op die hoogte? Je weet hopelijk wel dat het heel erg afhangt van de omstandigheden op de betreffende hoogte hoe een contrail zich gedraagt?
Hoeft niet per se.quote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Lichtkogel het volgende:
Hoe kom je erbij dat een contrail (condens/ijs) wel urenlang blijft hangen op hogere hoogte dan?
Dat is iets wat men in WO2 al wist dat het mogelijk was, en in de jaren 60/70 uitgebreid bestudeerd is.quote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat een contrail (condens/ijs) wel urenlang blijft hangen op hogere hoogte dan?
Overigens was het verschil tussen de 2 vliegtuigen dat de rechter een CONtrail had en de linker een CHEMtrail.
Het is kouder daar slimmerik.quote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is wat jij er met je fantasie van maakt. Beide zijn Contrails (alhoewel dat ook niet helemaal klopt omdat ieder vliegtuig per definitie chemtrails uitstoot. Alleen zijn dat de natuurlijke uitlaatgassen die je bij iedere verbranding van kerosine zult zien).quote:Overigens was het verschil tussen de 2 vliegtuigen dat de rechter een CONtrail had en de linker een CHEMtrail.
Dat zeg ik. Het is een missie voor je blijkbaar. Sneu hoor als je missie in het leven bestaat om de interesses en meningen van anderen onderuit te halen. Zou me eens op een wat leuker iets richten, een leuke hobby ofzo. Of lekker sporten.quote:Op maandag 30 november 2015 21:46 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet japie77. JIJ beweert iets dus zul je met echt onderbouwd bewijs moeten komen. Vage links zijn GEEN bewijs. Onderbouw het gewoon eens zonder vage linkdumps.
[..]
Je klinkt nu als ctrl-alt-delete.....ze pesten me....ze moeten maar wegblijven.....iedereen mag hier posten Japie77. Dat doen we dan ook om jullie klinklare onzin te ontkrachten.
Wat is er sneu aan om onwaarheden te ontkrachten? Echt sneu is het pas als je overal je onzin loopt te verkondigen zonder ook maar enige vorm van bewijs. Dat is pas echt diep triest.quote:Op maandag 30 november 2015 21:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is een missie voor je blijkbaar. Sneu hoor als je missie in het leven bestaat om de interesses en meningen van anderen onderuit te halen.
Ga leren hoe natuurkunde werkt, en je hebt je uitlegquote:Op maandag 30 november 2015 22:10 schreef Lichtkogel het volgende:
Chemtrail aan.... Chemtrail uit... Chemtrail aan...
Gaarne uitleg hiervoor
quote:Op maandag 30 november 2015 21:29 schreef Lichtkogel het volgende:
Het enige dat ik opmerk in reactie op lichtkogels: chemtrails worden gebruikt om de temperatuur op aarde te doen dalen is dat wolken op die hoogte de termperatuur op aarde doen opwarmen. Daar kun je heel veel filmpjes tegenaan gooien die zouden moeten aantonen dat chemtrails bestaan etc. maar dat gaat totaal voorbij aan het punt datquote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef Japie77 het volgende:
Het is weer het aloude liedje. Nikao, Tuingek, WWW, Oompieloompie komen weer even vertellen dat er geen wetenschappelijk bewijs is dus chemtrails bestaan niet. Hebben jullie nou niks anders te doen dan telkens maar weer topics van andere te bevuilen? Open zelf eens een topic met iets wat je zelf interessant vind en blijf weg uit topics waar je geen snars van gelooft.
Ah, je hebt dus geen verklaring zie ik.quote:Op maandag 30 november 2015 22:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga leren hoe natuurkunde werkt, en je hebt je uitleg
Natuurlijk welquote:Op maandag 30 november 2015 22:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus geen verklaring zie ik.
Waarom worden er volgens jou chemtrails in de lucht gespoten om de aarde af te doen koelen terwijl ze de aarde verwarmen?quote:Op maandag 30 november 2015 22:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus geen verklaring zie ik.
O, leg maar uit dan.quote:Op maandag 30 november 2015 22:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Natuurlijk welZo moeilijk is het nou ook weer niet.
Ga jij eerst maar eens leren hoe natuurkunde werkt. Wat consequenter zijn in je bronnen zou ook helpen. Het is zo jammer als die je eigen beweringen tegen spreken.quote:
Here you go:quote:Op maandag 30 november 2015 22:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waarom worden er volgens jou chemtrails in de lucht gespoten om de aarde af te doen koelen terwijl ze de aarde verwarmen?
Graag toch even uitleggen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens leren hoe natuurkunde werkt. Wat consequenter zijn in je bronnen zou ook helpen. Het is zo jammer als die je eigen beweringen tegen spreken.
3 dagen die iets warmer zijn dan gemiddeld is een stuk minder oivertuigend dan de grote hoeveelheid onderzoek op het effect van wolken. Zoals iemand letterlijk in de comments al zegt en cite. Dat stukje in de daily mail (lol) is letterlijk gebasseerd op 3 dagen die toevallig warmer zijn dan gemiddeld, dat is het enige dat ze hebben, niet echt een goed uitgevoerd stukje wetenschapquote:Op maandag 30 november 2015 22:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Here you go:
======================================================
Grounding of planes across Europe 'could lead to rise in temperatures'
By Daily Mail Reporter
Updated: 15:40 GMT, 17 April 2010
Temperatures in Europe could rise as a result of planes being grounded across the continent, according to research.
A study conducted after commercial flights were grounded for three days following the September 11 terror attacks found the average daily temperature range in the U.S. rose markedly - exceeding the three-day periods before and after by 1.8c.
Scientists claimed this showed that clouds formed by the water vapour in the exhaust from jet planes have a small but significant effect on daily temperatures.
http://www.dailymail.co.u(...)se-temperatures.html
==============================================================
Graag even op bovenstaande ingaan. Dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |