abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77858320
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.

Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.

Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.

David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.

Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.

Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars

dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77858396
.....
Daar zit je dan.
pi_77858459
tvp
pi_77858684
Haha fuck, dat 2e filmpje
pi_77858703
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.

Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.

In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
pi_77858720
ik zal de OP langzamerhand aanpassen met meer bewijsmateriaal zodat dit een grote collage van bewijs wordt
pi_77858794
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.

Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.

In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptilians
Goede post verder maar totaal niet mee eensch
pi_77858927
ik lolde, bedankt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77858945
Als jij maar met je crap uit NWO topic blijft. Coño grande.
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:46:05 #10
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77859250
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Salvad0R het volgende:
Als jij maar met je crap uit NWO topic blijft. Coño grande.
sure hou jij jouw crap dan buiten dit topic
pi_77859419
...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:58:08 #12
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77859828
Topic .

Ik heb nu weinig tijd, maar later zal ik dit topic uitgebreid gaan lezen en ook heb ik nog een aantal prangende vragen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77859930
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:

Dan lijken Centaurs en elfen mij in de toekomst niet echt onmogelijk, als ze zodanig kunnen clonen dat je half mens, half vlinder wordt, of half mens - half paard.. .. daar over nadenkend... ja das best ziek.
Tevens TVP
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:01:47 #14
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77860014
Ik vind dit deel van je signature erg leuk :
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hoe goden en geesten er uitzien weet men niet; niemand heeft hen gezien. Daarom zijn ze gemakkelijk te schilderen
pi_77860063
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dit deel van je signature erg leuk :
[..]
Wijsheden, I love 'em
pi_77860072
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:03:34 #17
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77860110
tvp, interresant topic
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_77861933
Wij zijn niks anders dan kale apen.
pi_77862026
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.

Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.

Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.

David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.

Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.

Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars

dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
David Icke heeft mischien veel kennis gedronken uit de bevindingen van Zecharia Sitchen over de Soemerische kleitabletten.
Wellicht hebben de reptilians ons geschapen als werkers?

Sumerian Origin of Humans?http://video.google.nl/videoplay?docid=-1356843629123064992&ei=sA9zS5eLENuA-AbOqvXbDQ&q=Sumerian+Origin+Of+Humans&hl=nl#
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:45:11 #20
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77862316
bednkt voor je links, i'm not worthy
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:58:43 #21
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77863139
Wat is dit nou weer voor schoolmeesterszinnetje :
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Maar goed, mijn prangende vragen :

• Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
  • Het schijnt dat 'onze machthebbers' vliezen tussen hun tenen nog meer rare afwijkingen hebben; heeft iemand daar meer informatie over?
  • Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?
  • Hoe komt het dat (volgens sommigen) de reptilians al van voor 4000 voor Christus stammen, maar dat er maar zo weinig mensen zijn die uberhaupt ooit van de reptilianstheorie gehoord hebben?
  • Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    pi_77864749
    Zijn er ooit skeletten van reptilians gevonden?

Wel van mensachtige apen..en apen..
    pi_77864894
    Reptillians klinkt ook gewoon vet heul veul cooler dan Monkeys.
    pi_77865535
    TS wil een serieus topic en dan plaatst ie filmpje 2..

Filmpje 1 daarentegen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2010 22:42:29 ]
      woensdag 10 februari 2010 @ 22:50:51 #25
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77865999
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
    Filmpje 1 daarentegen
    Hier is het vervolg op filmpje 1:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')