ok maar hier is scepticisme niet gewenst. We gaan hier enkel op onderzoek uit in de wereld van reptiliansquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
sure hou jij jouw crap dan buiten dit topicquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef Salvad0R het volgende:
Als jij maar met je crap uit NWO topic blijft. Coño grande.
Dan lijken Centaurs en elfen mij in de toekomst niet echt onmogelijk, als ze zodanig kunnen clonen dat je half mens, half vlinder wordt, of half mens - half paard.. .. daar over nadenkend... ja das best ziek.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:35 schreef Salvad0R het volgende:
Het verhaal over gedaantewisselende semi-reptielen is mijn inziens propaganda om onze leiders een soort van mythische status te geven, om angst af te dwingen bij de mensen die voor dat soort sprookjes kunnen vallen.
Wat wel Real Shit is, is het crossclonen van mensen en dieren. Half mens-half hond/spin/worm stuff. Zijn ze mee bezig, is sick.
In dat kader lijkt het mij wel mogelijk reptillians artificieel te creëren. Maar dat heeft niets te maken met onze leiders, die meer genetisch zwakke producten van inteelt zijn, geketend aan hun erfelijke lot van macht.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Hoe goden en geesten er uitzien weet men niet; niemand heeft hen gezien. Daarom zijn ze gemakkelijk te schilderen
Wijsheden, I love 'emquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind dit deel van je signature erg leuk:
[..]
David Icke heeft mischien veel kennis gedronken uit de bevindingen van Zecharia Sitchen over de Soemerische kleitabletten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Ok, dit is een specifiek topic gemaakt voor reptilians i.c.m. de NWO. Aangezien er een speciaal topic voor moest komen, leek me dit het beste idee.
Disclaimer: het is hier niet de bedoeling om pseudo sceptisch geblaat aan te horen over : Reptilians bestaan niet. Wetenschappelijk scepticisme is dus niet gewenst. Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Wat zijn reptilians? Reptilians oftewel interdimensionals zijn shapeshifting reptilian humanoids die veelal hoge functieplaatsen op planeet aarde overnemen. (ze kunnen in menselijke gedaante changen). Denk hierbij aan Bush, the british royal family e.d.
David Icke, die hier vele jaren onderzoek naar heeft gedaan, is ervan overtuigd dat er een interbreeding was in de far ancient world tussen aliens en mensen. Dit veroorzaakte hybride bloedlijnen. Indien wij verder dan de beperkingen van onze 5 zintuigen konden kijken, zouden we deze hoge piefen zien als reptilians.
Reptilians stammen qua geschiedenis al van ver voor onze tijd. Dit betekend dat ze deze aarde al voor geruime tijd bevolken. Bewijs kan men vinden in statues van onze ancestors.
Hier enkele filmpjes over deze reptielachtige sluipmoordenaars![]()
![]()
dit is een serieus topic! ik hoop dan ook op veel respons.
Maar goed, mijn prangende vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Michielos het volgende:
Vandaag gaan we lekker op onderzoek uit in de grote bewijsvoering die reptilians heten.
Hier is het vervolg op filmpje 1:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |