abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147016459
100216_28827_KSC_Header.jpg

MPG_UI.JPGkoffie.jpgavadm2014zomer.gifbrandX1.gif
UI.gifSTeetje.gife7324c.gifkirby_071220s.jpg
ddvc.jpgkoen.jpgFreddie.jpgFOK_UI.png
PAREN78usericon.jpgNaamloos-1.jpgthumbs_up.jpgmonster%20klein.jpg
103c1fn.gifjoey1.jpgAlfa_Romeo_logo_.jpg34r7kvl.jpg
2it6c81.gifMustachoNijn.gifRock.jpgnocatfarts.png
Sintericon.gifava1.jpgJJH_TAXI-1.gifWantnotme.gif


Welkom in de Koffie- & Thee slowchat.

Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, of je beresterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.


De KSC is een van de vele reeksen op FOK!. Wil je nog eens oude topics teruglezen, dan kun je die hier vinden.


Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.

28 februari 2014 bestond KSC zeven jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: GC / [KSC JUBILEUM] 6 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .

Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats

Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, kanovinnie, Heatwave en Fopje):
• Dit is een koffiechat die veelal gekoffied wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes(spoilers) plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien. Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
• Overmatige koffieconsumptie (of thee), alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
OP staat hier Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. Zo niet, PM even iemand. Geef de lapo'er ook wel even de tijd om het nieuwe topic te openen. Is er binnen 5 minuten geen nieuw topic, dan kan iemand anders het topic openen..

110427_42184_cjtv02.jpg
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Seizoen 1 (compleet) | Seizoen 2 (compleet)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 11:41:56 #2
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147016468
Fipo *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_147016482
c_/
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147016486
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:35 schreef crv het volgende:

[..]

als die Ajax-Hoolies zonder kaartjes maar met knuppels, boksbeugels e.d. in Parijs rondlopen dan ligt dat m.i. niet enkel aan de fransen. Dan ben je duidelijk met voorbedachte rade op pad gegaan
Ik zal het even weerleggen stuk voor stuk:

Zonder kaartjes, ja hehe, we zouden 2500 kaarten moeten hebben, krijgen we er 850. Die jongens hadden hun hotel al geboekt en vrije dagen opgenomen, dus die wilden gewoon in de kroeg in Parijs Ajax kijken. Die verheugden zich op een leuk tripje.

Er is wel geteld één boksbeugel in beslag genomen en er waren twee jongens die bivakmutsen bij zich hadden. Maar goed, de media moet wel weer een mooi verhaal hebben, dus die ovedrijven het. In die groep van 95 supporters zaten zelfs 25 man die niets met Ajax te maken hadden, maar die er voor een vrijgezellenfeest waren.

Ik ben nu drie keer in Frankrijk bij het voetbal geweest en je hoeft mij niet te vertellen dat de franse politie een stel teringlijers zijn. Met hun traangaspistooltjes. Dat kun je overigens ook aan feyenoorders vragen, die hebben daar ook ervaring mee gehad ;)

Dus achteraf ben ik blij dat ik niet ben geweest, hoe veel zin ik ook in een leuk tripje had gehad. Volgende ronde gaan we hopelijk weer naar een leuke stad.

Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs O+
  woensdag 26 november 2014 @ 11:42:44 #5
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147016487
Weer arbeiten :W
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_147016491
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:41 schreef Takaiki het volgende:
Fipo *O*
feli *O*
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147016504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:41 schreef Takaiki het volgende:
Fipo *O*
quote:
6s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:42 schreef Takaiki het volgende:
Weer arbeiten :W
:') dus daar zat je op te wachten _O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 11:43:56 #8
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147016525
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef crv het volgende:

[..]

[..]

:') dus daar zat je op te wachten _O-
:@ :+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_147016610
quote:
12s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:43 schreef Takaiki het volgende:

[..]

:@ :+
doelen stellen in leven is ook belangerijk
  woensdag 26 november 2014 @ 11:47:21 #10
102912 crv
Screwed up
pi_147016628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:42 schreef S15 het volgende:
gen opgenomen, dus die wilden gewoon in de kroe
1. je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden
2. feyenoord tuig is net zo erg als het ajax tuig, jammer dat de echte supporters er onder leiden
3. waar rook is is vuur. Media kloppen best op maar het was obverduidelijk dat er "gezocht" werd naar een opstootje
4. Hoeveelheid kaarten. kan ik niet over oordelen, boeit me ook niet. als je uitbent op een opstootje moet je ook niet zeiken.
5. Ja de franse pliesie is iets kordater dan de NLse dat klopt. Hier zijn het geen watjes en krijge je gelijk letterlijk lik op stuk.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147016641
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

doelen stellen in leven is ook belangerijk
en doelen vastzettn met ankers schijnt tegenwoordig belangrijk te zijn
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147016707
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:47 schreef crv het volgende:

[..]

1. je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden
2. feyenoord tuig is net zo erg als het ajax tuig, jammer dat de echte supporters er onder leiden
3. waar rook is is vuur. Media kloppen best op maar het was obverduidelijk dat er "gezocht" werd naar een opstootje
4. Hoeveelheid kaarten. kan ik niet over oordelen, boeit me ook niet. als je uitbent op een opstootje moet je ook niet zeiken.
5. Ja de franse pliesie is iets kordater dan de NLse dat klopt. Hier zijn het geen watjes en krijge je gelijk letterlijk lik op stuk.
Ik zeik ook helemaal niet hoor, maar het is allemaal niet zo zwart wit als iedere buitenstaander denkt. Uiteraard loopt er wel wat tuig her en der, maar het wordt allemaal veel te overdreven.

Vrienden van me krijgen 120 uur taakstraf voor een beetje vuurwerk op het veld gooien. Om even te vergelijken, dat is net zo veel als die Pool die drie mensen dood reed. Snap jij het nog?
pi_147016782
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef S15 het volgende:

[..]

Ik zeik ook helemaal niet hoor, maar het is allemaal niet zo zwart wit als iedere buitenstaander denkt. Uiteraard loopt er wel wat tuig her en der, maar het wordt allemaal veel te overdreven.

Vrienden van me krijgen 120 uur taakstraf voor een beetje vuurwerk op het veld gooien. Om even te vergelijken, dat is net zo veel als die Pool die drie mensen dood reed. Snap jij het nog?
de taakstraf van die pool staan dan natuurlijk ook nergens op.

verder verbaas ik me er toch altijd wel over hoe zo'n enorme hoeveelheden vuurwerk in een stadion kunnen komen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147016807
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]

en doelen vastzettn met ankers schijnt tegenwoordig belangrijk te zijn
daarom loop ik altijd met een zak ankers.
pi_147016891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

de taakstraf van die pool staan dan natuurlijk ook nergens op.

verder verbaas ik me er toch altijd wel over hoe zo'n enorme hoeveelheden vuurwerk in een stadion kunnen komen
Klopt.

Vroeger ging het nog veel makkelijker. Toen hadden we gewoon fakkels in onze boxer en als de steward dan vroeg wat dat was, dan zeiden we dat we het fijn vonden als we gefouilleerd werden. Dan schoot hij in de lach en liepen we vrolijk verder _O-

Tegenwoordig is het wat lastiger, maar ze (ik neem het risico zelf niet meer) zijn nog steeds erg vindingrijk :)

Overigens vind ik vuurwerk in het stadion het mooiste dat er is. Ze kunnen het beter legaliseren, dan wordt het minder gevaarlijk. Dan hoef je het niet stiekem af te steken.
pi_147017064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef S15 het volgende:

[..]

Klopt.

Vroeger ging het nog veel makkelijker. Toen hadden we gewoon fakkels in onze boxer en als de steward dan vroeg wat dat was, dan zeiden we dat we het fijn vonden als we gefouilleerd werden. Dan schoot hij in de lach en liepen we vrolijk verder _O-

Tegenwoordig is het wat lastiger, maar ze (ik neem het risico zelf niet meer) zijn nog steeds erg vindingrijk :)

Overigens vind ik vuurwerk in het stadion het mooiste dat er is. Ze kunnen het beter legaliseren, dan wordt het minder gevaarlijk. Dan hoef je het niet stiekem af te steken.
zo'n fakkels zijn op zich wel mooi voor de sfeer, maar kan kan natuurlijk wel gevaarlijk zijn.

knalvuurwerk en fakkels op het veld gooien zoals bij de bekerfinale vorig seizoen vind ik echter niet normaal en ook echt niet kunnen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147017114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zo'n fakkels zijn op zich wel mooi voor de sfeer, maar kan kan natuurlijk wel gevaarlijk zijn.

knalvuurwerk en fakkels op het veld gooien zoals bij de bekerfinale vorig seizoen vind ik echter niet normaal en ook echt niet kunnen
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Dat was niet zo slim. Achteraf gezien is het enige jammere trouwens dat Vermeer toen niet geraakt is ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu gevaarlijker dan als het gelegaliseerd wordt :)
pi_147017185
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:04 schreef S15 het volgende:

[..]

Dat ben ik ook helemaal met je eens. Dat was niet zo slim. Achteraf gezien is het enige jammere trouwens dat Vermeer toen niet geraakt is ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu gevaarlijker dan als het gelegaliseerd wordt :)
waarom zou het dan minder gevaarlijk?

als ik bij kennissen zie hoeveel bier en drugs er gebruikt worden in de bus naar een uitwedstrijd is elke vorm van open vuur levensgevaarlijk :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147017226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom zou het dan minder gevaarlijk?

als ik bij kennissen zie hoeveel bier en drugs er gebruikt worden in de bus naar een uitwedstrijd is elke vorm van open vuur levensgevaarlijk :D
Omdat je dan niet meer stiekem het vuurwerk af hoeft te steken en het door moet geven. Uiteraard zijn er zat gasten die gebruiken ja, dus dat is wel link. Maar dat zijn wel de jongens die het nu ook nog steeds stiekem afsteken. En dat lijkt me gevaarlijker :)
  woensdag 26 november 2014 @ 12:10:06 #20
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147017261
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom zou het dan minder gevaarlijk?

als ik bij kennissen zie hoeveel bier en drugs er gebruikt worden in de bus naar een uitwedstrijd is elke vorm van open vuur levensgevaarlijk :D
_O-
Ja, maar dat zijn dan ook de die hard hooligans van Roda of Fortuna. Die zijn minstens 10X zo erg als die van Ajax of feyenooit
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_147017287
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:10 schreef MPG het volgende:

[..]

_O-
Ja, maar dat zijn dan ook de die hard hooligans van Roda of Fortuna. Die zijn minstens 10X zo erg als die van Ajax of feyenooit
bij feyenoord of ajax zijn het er wel een stuk meer :p
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147017311
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij feyenoord of ajax zijn het er wel een stuk meer :p
Ik heb overigens nog nooit drugs gebruikt, maar je hebt wel gelijk dat het niet normaal is zoveel als er gebruikt word in en rond het stadion :D
  woensdag 26 november 2014 @ 12:14:05 #23
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147017343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]

bij feyenoord of ajax zijn het er wel een stuk meer :p
True

Tegen oud-klasgenoot grapten we weleens of dat hij een van de drie hooligans van VVV was :P
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_147017359
quote:
6s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:12 schreef S15 het volgende:

[..]

Ik heb overigens nog nooit drugs gebruikt, maar je hebt wel gelijk dat het niet normaal is zoveel als er gebruikt word in en rond het stadion :D
ik heb bij voetbal zelf nog nooit in een "harde kern" vak gezeten.
en bij handbal zitten supporters gewoon door elkaar en is er geen ruzie :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 26 november 2014 @ 12:14:58 #25
102912 crv
Screwed up
pi_147017372
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 11:50 schreef S15 het volgende:

[..]

Ik zeik ook helemaal niet hoor, maar het is allemaal niet zo zwart wit als iedere buitenstaander denkt. Uiteraard loopt er wel wat tuig her en der, maar het wordt allemaal veel te overdreven.

Vrienden van me krijgen 120 uur taakstraf voor een beetje vuurwerk op het veld gooien. Om even te vergelijken, dat is net zo veel als die Pool die drie mensen dood reed. Snap jij het nog?
is ook onredelijk die pool had zwaarder gestraft moeten worden maar met dat vuurwerk vind ik de straf wat mij betreft ook te licht. Stadionverbod minimaal erbij en die taakstraf uit laten voeren rond oud en nieuw op een brandwondencentrum.

Ik heb ooit tijdens een wedstrijd NL-Belgie de pijlen over mijn hoofd zien komen en vlak bij iemand zien raken. je wilt niet weten wat dat veroorzaakt
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017399
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:14 schreef crv het volgende:

[..]

is ook onredelijk die pool had zwaarder gestraft moeten worden maar met dat vuurwerk vind ik de straf wat mij betreft ook te licht. Stadionverbod minimaal erbij en die taakstraf uit laten voeren rond oud en nieuw op een brandwondencentrum.

Ik heb ooit tijdens een wedstrijd NL-Belgie de pijlen over mijn hoofd zien komen en vlak bij iemand zien raken. je wilt niet weten wat dat veroorzaakt
Stadionverbod hadden ze sowieso er al bij + een boete. Dus die jongens worden zwaarder gestraft dan een drievoudig moordenaar. Tja..
  woensdag 26 november 2014 @ 12:16:05 #27
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147017408
Biw :W
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 12:16:27 #28
102912 crv
Screwed up
pi_147017421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zo'n fakkels zijn op zich wel mooi voor de sfeer, maar kan kan natuurlijk wel gevaarlijk zijn.

knalvuurwerk en fakkels op het veld gooien zoals bij de bekerfinale vorig seizoen vind ik echter niet normaal en ook echt niet kunnen
dat dus
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 12:16:43 #29
102912 crv
Screwed up
pi_147017425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef Koen66 het volgende:
Biw :W
wb :W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 12:16:53 #30
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147017436
Kom je zondag naar Den Haag S15?
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 12:17:11 #31
102912 crv
Screwed up
pi_147017448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:15 schreef S15 het volgende:

[..]

Stadionverbod hadden ze sowieso er al bij + een boete. Dus die jongens worden zwaarder gestraft dan een drievoudig moordenaar. Tja..
daar hoeven we denk ik niet over te discuseren :')
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:16 schreef Koen66 het volgende:
Kom je zondag naar Den Haag S15?
Nee, daar zijn we ook al niet welkom :D
  woensdag 26 november 2014 @ 12:18:45 #33
102912 crv
Screwed up
pi_147017490
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef S15 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn we ook al niet welkom :D
nuff said ;)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017509
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:18 schreef crv het volgende:

[..]

nuff said ;)
Ligt uiteraard ook niet aan ons O+
  woensdag 26 november 2014 @ 12:20:04 #35
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147017533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:17 schreef S15 het volgende:

[..]

Nee, daar zijn we ook al niet welkom :D
Ik zit er wel, uitgenodigd via voetbalclub kids.
Helemaal geen Ajax supporters naar ADO?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147017562
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik zit er wel, uitgenodigd via voetbalclub kids.
Helemaal geen Ajax supporters naar ADO?
Leuke wedstrijd, veel plezier alvast :)
Er zullen her en der best wat Ajacieden tussen de den haag supporters zitten, maar als groep mogen we er niet heen. In het uitvak zitten dus geen Ajacieden.
  woensdag 26 november 2014 @ 12:21:48 #37
102912 crv
Screwed up
pi_147017579
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:19 schreef S15 het volgende:

[..]

Ligt uiteraard ook niet aan ons O+
neeuuuh tuurlijk niet O-)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017652
c_/
  woensdag 26 november 2014 @ 12:26:16 #39
102912 crv
Screwed up
pi_147017683
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef S15 het volgende:
c_/
goed plan ^O^
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017696
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:26 schreef crv het volgende:

[..]

goed plan ^O^
Ik heb ook nog wel goede kanten hoor :@
  woensdag 26 november 2014 @ 12:27:10 #41
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147017709
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:21 schreef S15 het volgende:

[..]

Leuke wedstrijd, veel plezier alvast :)
Er zullen her en der best wat Ajacieden tussen de den haag supporters zitten, maar als groep mogen we er niet heen. In het uitvak zitten dus geen Ajacieden.
er kwam de vraag binnen om niet voor Ajax te juichen aangezien we naast een tribune met fanatieke aanhang zitten :')
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 12:27:14 #42
102912 crv
Screwed up
pi_147017714
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:26 schreef S15 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel goede kanten hoor :@
heb ik toch nooit ontkent :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017729
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

er kwam de vraag binnen om niet voor Ajax te juichen aangezien we naast een tribune met fanatieke aanhang zitten :')
Dat lijkt me niet handig daar inderdaad. Ze zijn in den haag niet zo gek op Ajacieden :)
  woensdag 26 november 2014 @ 12:28:09 #44
102912 crv
Screwed up
pi_147017741
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

er kwam de vraag binnen om niet voor Ajax te juichen aangezien we naast een tribune met fanatieke aanhang zitten :')
_O- wat is voetbal toch een fijn spelletje tegenwoordig
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017745
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:27 schreef crv het volgende:

[..]

heb ik toch nooit ontkent :+
Even ter info voor de meelezers :D
pi_147017765
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef crv het volgende:

[..]

_O- wat is voetbal toch een fijn spelletje tegenwoordig
Dat heeft niets met tegenwoordig te maken hoor. Sterker nog, in de jaren 80 was het nog veel gekker :D
  woensdag 26 november 2014 @ 12:29:46 #47
102912 crv
Screwed up
pi_147017802
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:28 schreef S15 het volgende:

[..]

Dat heeft niets met tegenwoordig te maken hoor. Sterker nog, in de jaren 80 was het nog veel gekker :D
daarom ben ik toen gestopt met voetbal kijken. zowel live als op tv

doe nu enkel nog EK/WK zelfs de qualificaties kijk ik niet meer :X
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017841
Wij PSV supporters zijn slimmer. Wij zijn wel welkom, maar we gaan gewoon niet :+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_147017900
Verkeerde slowchat?
  woensdag 26 november 2014 @ 12:34:08 #50
102912 crv
Screwed up
pi_147017926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef Bos81 het volgende:
Wij PSV supporters zijn slimmer. Wij zijn wel welkom, maar we gaan gewoon niet :+ :+
angsthazen :{w
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 12:34:30 #51
102912 crv
Screwed up
pi_147017944
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:33 schreef tailfox het volgende:
Verkeerde slowchat?
geen idee wie/wat zoek je ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147017950
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:30 schreef Bos81 het volgende:
Wij PSV supporters zijn slimmer. Wij zijn wel welkom, maar we gaan gewoon niet :+ :+
:D
pi_147017992
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:34 schreef crv het volgende:

[..]

geen idee wie/wat zoek je ?
koffie
pi_147018002
Trouwens ado
pi_147018017
Voebla
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147018089
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

koffie
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:24 schreef S15 het volgende:
c_/
pi_147018102
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:39 schreef S15 het volgende:

[..]


[..]

Ik ont voetbal de sc
pi_147018163
Het ging helemaal niet echt over voetbal, we voerden een maatschappelijke discussie.
pi_147018180
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef S15 het volgende:
Het ging helemaal niet echt over voetbal, we voerden een maatschappelijke discussie.
ado
pi_147018208
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef S15 het volgende:
Het ging helemaal niet echt over voetbal, we voerden een maatschappelijke discussie.
ik wil dit weekend wel naar de uitzwaaiwedstrijd van ons dames handbal team :9
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147018235
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik wil dit weekend wel naar de uitzwaaiwedstrijd van ons dames handbal team :9
Pics van het dames handbal team? :9
pi_147018403
quote:
12s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:43 schreef S15 het volgende:

[..]

Pics van het dames handbal team? :9
Ik stem voor
  woensdag 26 november 2014 @ 12:52:41 #63
102912 crv
Screwed up
pi_147018526
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:41 schreef S15 het volgende:
Het ging helemaal niet echt over voetbal, we voerden een maatschappelijke discussie.
dat
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 12:54:06 #64
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_147018581
voetbal :r :r :r :(
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  woensdag 26 november 2014 @ 12:54:07 #65
102912 crv
Screwed up
pi_147018582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik wil dit weekend wel naar de uitzwaaiwedstrijd van ons dames handbal team :9
de vraag is of zij dat ook willen ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 13:03:14 #66
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147018936
Iedereen aan het Googlen naar het dames handbalteam :)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147018954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen aan het Googlen naar het dames handbalteam :)
Laat firewall van werk niet toe -O-
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 26 november 2014 @ 13:04:35 #68
102912 crv
Screwed up
pi_147018984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen aan het Googlen naar het dames handbalteam :)
:N werk, jij ze al wel gevonden ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 13:10:58 #69
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147019185
Lunsj :9
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_147019248
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Lunsj :9
Smakelijk :*
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147019283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen aan het Googlen naar het dames handbalteam :)
zal zo even zoeken.
als mn collega niet achter me zit :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147019326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zal zo even zoeken.
als mn collega niet achter me zit :P
hoef ik het niet te doen
pi_147019349
Lunsjtijd :Y) :9
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147019386
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef Solique het volgende:
Lunsjtijd :Y) :9
eet ze
  woensdag 26 november 2014 @ 13:16:53 #75
102912 crv
Screwed up
pi_147019399
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoef ik het niet te doen
Luie Aart
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 13:18:04 #76
102912 crv
Screwed up
pi_147019439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zal zo even zoeken.
als mn collega niet achter me zit :P
je had toch ook nog ergens die kleedkamerkiekjes ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 13:22:34 #77
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147019604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef Takaiki het volgende:
Lunsj :9
Smikkelijk :*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_147019606
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:18 schreef crv het volgende:

[..]

je had toch ook nog ergens die kleedkamerkiekjes ?
i wish :9
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147019618
Ik gooi Wordfeud van mijn telefoon af. Ik vind er niet zo veel aan en kan me er moeilijk toe zetten...

:@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 26 november 2014 @ 13:23:54 #80
102912 crv
Screwed up
pi_147019657
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik gooi Wordfeud van mijn telefoon af. Ik vind er niet zo veel aan en kan me er moeilijk toe zetten...

:@ :@
jammer -O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147019900
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:16 schreef crv het volgende:

[..]

Luie Aart
ik ben ondertussen school bezig
pi_147020031
hele team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de foto die jullie willen zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my personal favorite:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 26 november 2014 @ 13:39:04 #83
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_147020240
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
hele team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de foto die jullie willen zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my personal favorite:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_147020344
:D
pi_147020451
Ik heb zojuist succesvol bij iemand 'ingebroken' :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147020479
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zojuist succesvol bij iemand 'ingebroken' :o
:o
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147020566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zojuist succesvol bij iemand 'ingebroken' :o
Witte tijgerpiet??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_147020584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

:o
Jochie van een stukje verderop op de galerij.. Er was niemand thuis en hij kreeg de deur niet open met de sleutel. Hij kon hem wel van het slot afdraaien, maar daarna gebeurde er niks.

Hij kwam aan de deur vragen of wij misschien een idee wisten. Het is zo'n slot met zo'n slidertje aan de binnenkant om de deur open te maken. Uiteindelijk heb ik een lus gemaakt met ijzerdraad en net zo lang lopen vissen naar dat haakje van die slider om hem open te trekken :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147020632
Ik was eigenlijk een beetje impressed door mijn skills :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147020650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Jochie van een stukje verderop op de galerij.. Er was niemand thuis en hij kreeg de deur niet open met de sleutel. Hij kon hem wel van het slot afdraaien, maar daarna gebeurde er niks.

Hij kwam aan de deur vragen of wij misschien een idee wisten. Het is zo'n slot met zo'n slidertje aan de binnenkant om de deur open te maken. Uiteindelijk heb ik een lus gemaakt met ijzerdraad en net zo lang lopen vissen naar dat haakje van die slider om hem open te trekken :+
essje is een hengelaar :o
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147020717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

essje is een hengelaar :o
:o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147020735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:

[..]

:o
had dit niet van je verwacht :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147020779
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

had dit niet van je verwacht :P
Ik ook niet :+

Maar er zat nu voor mij natuurlijk ook niet echt een spanning op natuurlijk :+

Jochie daarna op het hart gedrukt toch echt even tegen zijn ouders te zeggen als ze thuis komen dat ze het slot moeten vervangen :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147021197
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ook niet :+

Maar er zat nu voor mij natuurlijk ook niet echt een spanning op natuurlijk :+

Jochie daarna op het hart gedrukt toch echt even tegen zijn ouders te zeggen als ze thuis komen dat ze het slot moeten vervangen :+
als je het op slot draait is er niets aan de hand :)
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147021274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:04 schreef gianni61 het volgende:

[..]

als je het op slot draait is er niets aan de hand :)
Het ging mij meer om het feit dat de deur vanaf buiten niet open viel te maken met de sleutel :+ Wat op zich niet briljant handig is :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147021306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het ging mij meer om het feit dat de deur vanaf buiten niet open viel te maken met de sleutel :+ Wat op zich niet briljant handig is :+
oh, dat is wel kut ja :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147021341
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oh, dat is wel kut ja :P
Daarom moest ik ook bij hem inbreken _O- Hij kwam de deur niet in en er was niemand thuis
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147021358
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:08 schreef essnhills het volgende:

[..]

Daarom moest ik ook bij hem inbreken _O- Hij kwam de deur niet in en er was niemand thuis
oh, ik dacht dat hij gewoon geen sleutel op zak had :@
ik lees niet heel goed vandaag :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147021375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat hij gewoon geen sleutel op zak had :@
ik lees niet heel goed vandaag :@
Dat blijkt :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 14:44:33 #100
102912 crv
Screwed up
pi_147022520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
Ik was eigenlijk een beetje impressed door mijn skills :@
ik zie nog een glansrijke carriere voor je O-)
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 14:58:33 #101
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147022920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
hele team
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de foto die jullie willen zien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
my personal favorite:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel ballen :{w
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_147023129
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:44 schreef crv het volgende:

[..]

ik zie nog een glansrijke carriere voor je O-)
Altijd fijn om wat achter de hand te hebben :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147023263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

teveel ballen :{w
ja, maar zonder ballen had de foto hier niet gemogen :P
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 15:20:48 #104
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147023493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, maar zonder ballen had de foto hier niet gemogen :P
klopt -O-
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 15:27:10 #105
258885 Solique
I Kill You !
pi_147023651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

teveel ballen :{w
Ballentent :{w
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 26 november 2014 @ 16:09:53 #106
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147024862
Ik wist trouwens niet dat Toek een wout was :o !

Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven

_O-
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 16:25:22 #107
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147025384
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Toek een wout was :o !

Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven

_O-
mijn bijbaantje

hoi ksc :W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 26 november 2014 @ 17:20:30 #108
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147027446
Over 10 minuutjes naar huis *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 17:30:36 #109
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147027714
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Toek een wout was :o !

Man dreigt met banaan, agenten vrezen voor leven

_O-
_O-
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 17:30:51 #110
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147027719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:20 schreef Takaiki het volgende:
Over 10 minuutjes naar huis *O*
ik ben het al :7 O+
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 17:35:39 #111
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147027861
:W
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 17:37:25 #112
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147027919
quote:
6s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:35 schreef Takaiki het volgende:
:W
:W :*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_147028149
:W
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147028916
Ola :W

Net thuis, over een uurtje theaterwaarts ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 26 november 2014 @ 18:16:16 #115
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147029006
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ola :W

Net thuis, over een uurtje theaterwaarts ^O^
Cat :W
Waar ga je naartoe in t theater?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 18:19:36 #116
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147029107
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:12 schreef Cat22 het volgende:
Ola :W

Net thuis, over een uurtje theaterwaarts ^O^
:W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 18:22:25 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147029192
O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147029413
quote:
7s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:16 schreef MPG het volgende:

[..]

Cat :W
Waar ga je naartoe in t theater?
Footloose! Voorstelling van een groep zeer getalenteerde middelbare scholieren. Kennis van me is leraar daar en een van de hoofdrolspelers.:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147029423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

:W
Ouwe O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 18:32:36 #120
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147029503
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ouwe O+
en dat zeg jij :o
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 18:32:49 #121
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147029508
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
O+.
:*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 18:34:07 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147029556
quote:
17s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

:*
Hallo :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147029733
weer 2 afwijzingen *O*
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:39:52 #124
42184 crew  DaMart
pi_147029771
Verkapt naamtopic voor Toek?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 18:42:14 #125
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147029844
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Footloose! Voorstelling van een groep zeer getalenteerde middelbare scholieren. Kennis van me is leraar daar en een van de hoofdrolspelers.:)
das wel tof!
fijne avond alvast :*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:42:45 #126
42184 crew  DaMart
pi_147029863
De NS laten je wel aan je conditie werken trouwens. Vanochtend ging mijn overstap van 4 minuten naar 1 minuut, wat een zinloze sprint was, want heel klantvriendelijk waren de deuren ruim 30 seconden voor vertrek al dicht. Als het personeel nou een beetje in de gaten had gehad dat de klant, de reiziger dus, koning is en niet zij, hadden ze op zijn minst nog 1 deur kunnen openhouden, in plaats van op deze achterlijke wijze een overstap laten mislukken.

En nu nog even uithijgen van de overstap van 12 minuten die amper 3 minuten werd vanmiddag... maar toch gehaald, al kan ik niet uitsluiten dat mijn gehijg de stiltezone niet echt waardig was, maar dat hoorde ik toch niet door de muziek uit mijn mp3-speler.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:42:55 #127
42184 crew  DaMart
pi_147029870
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef Miniem het volgende:
weer 2 afwijzingen *O*
Stomme vrouwen :(.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 18:43:27 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147029884
quote:
8s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Stomme vrouwen :(.
Zeg :(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:44:00 #129
42184 crew  DaMart
pi_147029908
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zeg :(.
Ja, die twee die Miniem hebben afgewezen :Y.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 18:44:30 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147029924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, die twee die Miniem hebben afgewezen :Y.
Ja, dat is wel stom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147029929
quote:
8s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Stomme vrouwen :(.
Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af :{w
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:45:12 #132
42184 crew  DaMart
pi_147029943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af :{w
Stomme werkgevers dan :{w.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 18:46:15 #133
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147029993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af :{w
je bent nog vrijgezel he :+
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 18:54:01 #134
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147030212
@Mart: heb letterlijk een keer met een overstap de deur voor mn neus dichtgesmeten gekregen :')
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  woensdag 26 november 2014 @ 18:54:33 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147030227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

je bent nog vrijgezel he :+
Misschien wijst hij de vrouwen wel af :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147030255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

je bent nog vrijgezel he :+
wat is er mis met vrijgezel
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 18:56:06 #137
42184 crew  DaMart
pi_147030278
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Takaiki het volgende:
@Mart: heb letterlijk een keer met een overstap de deur voor mn neus dichtgesmeten gekregen :')
NS: Negatieve Service *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 18:58:46 #138
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147030354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:39 schreef DaMart het volgende:
Verkapt naamtopic voor Toek?
:(
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147030401
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien wijst hij de vrouwen wel af :7.
Jou niet hoor O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 19:02:39 #140
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147030461
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien wijst hij de vrouwen wel af :7.
natuurlijk O-)
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:03:11 #141
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147030476
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

natuurlijk O-)
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147030515
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

natuurlijk O-)
Weet jij niks van :7
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 19:04:43 #143
42184 crew  DaMart
pi_147030528
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:58 schreef Toekito het volgende:

[..]

:(
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 19:06:06 #144
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147030570
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
LOL ;) zou haast voor de gein zo'n serie maken nu ik kaal ben.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 26 november 2014 @ 19:06:32 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147030582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:00 schreef Miniem het volgende:

[..]

Jou niet hoor O+
Uiteraard niet, je zou wel gek zijn :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147030583
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 19:07:06 #147
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147030602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Weet jij niks van :7
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:02 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

natuurlijk O-)
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:08:23 #148
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147030648
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef tailfox het volgende:

[..]

gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?
haagse vlooien??
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147030669
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Uiteraard niet, je zou wel gek zijn :7.
Gaan we wat leuks doen? *O*
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 26 november 2014 @ 19:14:15 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147030877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gaan we wat leuks doen? *O*
Wat leuks doen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147030922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat leuks doen?
met samzz? :9
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_147030927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat leuks doen?
Durf je niet? :o :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147030936
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:08 schreef Toekito het volgende:

[..]

haagse vlooien??
oh oh cherso. Ging in mijn optiek over haagse mensen die op vakantie naar cherso.

Bij oh oh toek
Moet er iets haags naar jouw toe gaan.
Je hebt geen haar dus vlooien ;p
  woensdag 26 november 2014 @ 19:16:25 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147030969
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

Durf je niet? :o :+
Natuurlijk wel, ik doelde meer op de hoedanigheid :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147030987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, ik doelde meer op de hoedanigheid :7.
De specifieke details DM ik je wel :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 26 november 2014 @ 19:22:22 #156
102912 crv
Screwed up
pi_147031207
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147031213
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

en dat zeg jij :o
Ik krijg niet vaak de kans B-)

:*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147031235
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:42 schreef MPG het volgende:

[..]

das wel tof!
fijne avond alvast :*
Dankie O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147031280
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
leg uitt?
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 19:29:53 #160
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147031518
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
-O-
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:36:38 #161
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147031791
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
officieel of officieus? :o
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 19:39:14 #162
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147031896
Das qut crv -O-

Ik ga verder smurfen :W
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  woensdag 26 november 2014 @ 19:47:50 #163
102912 crv
Screwed up
pi_147032276
Straks zal ik ff uitleg geven
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 20:08:07 #164
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147033096
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
Das mooi qut zeg :{
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 20:22:52 #165
42184 crew  DaMart
pi_147033616
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:22 schreef crv het volgende:
Gvdgvdgvd :( :( :(

Moet voor 3 maanden naar zwitserland verhuizen

Qut ambtenaren en Hollande moeten ze afschieten
Niks mis met Zwitserland *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_147033762
Domme vraag misschien, maar als ik flessen inlever in de ene AH, kan ik dan het statiegeldbonnetje gebruiken in een andere AH? :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 20:28:16 #167
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147033798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
Domme vraag misschien, maar als ik flessen inlever in de ene AH, kan ik dan het statiegeldbonnetje gebruiken in een andere AH? :@
geen idee eigenlijk :o
Ik lever flessen altijd in voor het boodschappen doen :)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147033824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
Domme vraag misschien, maar als ik flessen inlever in de ene AH, kan ik dan het statiegeldbonnetje gebruiken in een andere AH? :@
waarom wil je dat?
pi_147033861
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom wil je dat?
Omdat ik hier de flessen wil inleveren, en die in de AH in Enkhuizen wil besteden.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147033967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:

[..]

Omdat ik hier de flessen wil inleveren, en die in de AH in Enkhuizen wil besteden.
waarom neem je de vlessen niet naar enkhuizen?
pi_147033993
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom neem je de vlessen niet naar enkhuizen?
Omdat 1 bonnetje een stuk makkelijker meenemen is dan een tas vol met flessen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147034027
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:

[..]

Omdat 1 bonnetje een stuk makkelijker meenemen is dan een tas vol met flessen?
maar nee ik weet niet of het kan. Ik zeg proberen wel binnen 24 uur
pi_147034053
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar nee ik weet niet of het kan. Ik zeg proberen wel binnen 24 uur
Ja nee..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147034074
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja nee..
zo kan het.
Bonnetje inleveren voor geld. Geld mee naar winkel 2
pi_147034121
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:35 schreef tailfox het volgende:

[..]

zo kan het.
Bonnetje inleveren voor geld. Geld mee naar winkel 2
Er zit alleen 2 uur reistijd tussen de betreffende supermarkten :')

En statiegeldbonnetjes voor contanten inleveren heb ik nog nooit van gehoord..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147034180
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:

[..]

Er zit alleen 2 uur reistijd tussen de betreffende supermarkten :')

En statiegeldbonnetjes voor contanten inleveren heb ik nog nooit van gehoord..
kan bij de emte. Waarom niet ah
pi_147034210
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

kan bij de emte. Waarom niet ah
Omdat AH.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147034253
Ik vraag het wel in het AH-medewerkerstopic
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147034255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:

[..]

Omdat AH.
gewoon daar waar je sigaretten kan halen
pi_147034267
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:39 schreef tailfox het volgende:

[..]

gewoon daar waar je sigaretten kan halen
?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 20:40:13 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147034275
biw :W
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 20:40:22 #182
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147034280
koffie met een taartje :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147034283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef Koen66 het volgende:
biw :W
Gegroet O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 20:43:37 #184
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147034444
ben je er al uit Esje?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147034461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:

[..]

?
stop flessen in automaat>pak bonnetje> loop kwaad naar kassa/loop lief naar kassa(de kassa waar sigaretten liggen) > leg je probleem uit > krijgt geld > gaat naar andere winkel
pi_147034464
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:43 schreef Koen66 het volgende:
ben je er al uit Esje?
Nope.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 20:47:06 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147034571
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:44 schreef tailfox het volgende:

[..]

stop flessen in automaat>pak bonnetje> loop kwaad naar kassa/loop lief naar kassa(de kassa waar sigaretten liggen) > leg je probleem uit > krijgt geld > gaat naar andere winkel
gewoon zeggen dat ze hetgeen je wil hebben niet hebben
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147034870
Het kan wel, maar dan moet ik in het andere filiaal naar de info-balie gaan, aldus het AH-Medewerkerstopic :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 20:54:39 #189
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147034922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:

[..]

?
Bij de servicebalie. Bij Plus, C1000 en Jumbo heb ik dat weleens eerder gedaan. Flessen ingeleverd, en bonnetje ingewisseld voor cash bij de servicedesk.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 21:00:29 #190
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035145
wat een oorverdovende stilte :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147035173
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:54 schreef MPG het volgende:

[..]

Bij de servicebalie. Bij Plus, C1000 en Jumbo heb ik dat weleens eerder gedaan. Flessen ingeleverd, en bonnetje ingewisseld voor cash bij de servicedesk.
Ik ga morgen dat ook wel even vragen bij de AH :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 21:02:15 #192
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035226
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ga morgen dat ook wel even vragen bij de AH :)
likt me stug als dat daar niet zo kunnen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147035258
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

likt me stug als dat daar niet zo kunnen
Ik wacht gewoon tot er een onschuldige jongeman achter de balie staat ~O>
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 21:05:01 #194
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:02 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon tot er een onschuldige jongeman achter de balie staat ~O>
en je kijkt ff met je puppy eyes ;)
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147035359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]

en je kijkt ff met je puppy eyes ;)
Precies :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 26 november 2014 @ 21:08:36 #196
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:05 schreef essnhills het volgende:

[..]

Precies :7
dan betaalt ie je zonder tegenstribbelen uit ;)
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator woensdag 26 november 2014 @ 21:11:16 #197
42184 crew  DaMart
pi_147035612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:40 schreef Koen66 het volgende:
koffie met een taartje :9
Met suikertaartje?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 26 november 2014 @ 21:12:16 #198
102912 crv
Screwed up
pi_147035644
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

leg uitt?
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

-O-
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:36 schreef Koen66 het volgende:

[..]

officieel of officieus? :o
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Niks mis met Zwitserland *O*.
Volgende is het geval:

Als "Grenzgänger" heb je eenmalig het recht je of in CH danwel in Fr te verzekeren (ziektekosten)
Door mijn vorige werkgever was ik op een speciale manier Mondiaal verzekerd bij een bepaalde maatschappij. Dit was een soort prive verzekering. Deze heb ik aangehouden nu ik bij een nieuwe werkgever werk omdat we in CH verzekerd willen blijven.

Nu blijkt er al een tijdje door frankrijk aangestuurd te worden op een basisverzekering, vorig jaar is die dus doorgevoerd en iedereen die een prive verzekering had in FR (dis was een vrij goede verzekering zeker voor grensgangers) moest zich ineens aanmelden bij de Basisverzekering en zich extra (zusatz) verzekeren voor extra vergoedingen (net als nu in NL het geval is
Lullige is dat dit 8% van je loon kost !!! en dat je als grenzgänger maar 70% vergoed krijgt terwijl de elsasser die in elzass werkt 90% vergoed krijgt en minder betaald

ik was in CH verzekerd en het zou niet voor mij gelden....... NOT dus :( :( :(

in Oktober kreeg ik van mijn CH verzekering een brief of ik mij maar in FR wilde aanmelden.

Allles en iedereen afgebeld maar de enige optie om in CH verzekerd te blijven is of kort te verhuizen of werkloos te zijn geweest.
Weer lullig, als ik dit in mei had geweten (wat de verzekering al wist) had ik me voor juni dus ff aangemeld omdat ik een maand werkloos was. Ik had toen geen zin in de rompslomp maar achteraf....... -O-

Ik was zover met Kanton Zurich dat die me een "freigabe" willen geven als ik een bepaald formulier door FR ziektekostenboeren kan laten ondertekenen.
Die ondertekenen enkel als Zurich de Freigabe geeft. PADstelling tussen ambtenaren dus :|W :(

Enige optie nu is dus administratief te verhuizen. betekent een huuradres vinden, aanmelden bij gemeente in CH afmelden in FR, werkgever inlichten arbeidsvergunning omzetten, belastingen in FR en CH inlichten en over 3 maanden weer terug

Hoop gedoe voor niks maar het moet want ik wil niet in FR verzekerd zijn waar ik megaveel ga betalen voor minder Leistung :(
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:12:50 #199
102912 crv
Screwed up
pi_147035668
:W Bonsoir dus :{
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:14:37 #200
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035758
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef crv het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Volgende is het geval:

Als "Grenzgänger" heb je eenmalig het recht je of in CH danwel in Fr te verzekeren (ziektekosten)
Door mijn vorige werkgever was ik op een speciale manier Mondiaal verzekerd bij een bepaalde maatschappij. Dit was een soort prive verzekering. Deze heb ik aangehouden nu ik bij een nieuwe werkgever werk omdat we in CH verzekerd willen blijven.

Nu blijkt er al een tijdje door frankrijk aangestuurd te worden op een basisverzekering, vorig jaar is die dus doorgevoerd en iedereen die een prive verzekering had in FR (dis was een vrij goede verzekering zeker voor grensgangers) moest zich ineens aanmelden bij de Basisverzekering en zich extra (zusatz) verzekeren voor extra vergoedingen (net als nu in NL het geval is
Lullige is dat dit 8% van je loon kost !!! en dat je als grenzgänger maar 70% vergoed krijgt terwijl de elsasser die in elzass werkt 90% vergoed krijgt en minder betaald

ik was in CH verzekerd en het zou niet voor mij gelden....... NOT dus :( :( :(

in Oktober kreeg ik van mijn CH verzekering een brief of ik mij maar in FR wilde aanmelden.

Allles en iedereen afgebeld maar de enige optie om in CH verzekerd te blijven is of kort te verhuizen of werkloos te zijn geweest.
Weer lullig, als ik dit in mei had geweten (wat de verzekering al wist) had ik me voor juni dus ff aangemeld omdat ik een maand werkloos was. Ik had toen geen zin in de rompslomp maar achteraf....... -O-

Ik was zover met Kanton Zurich dat die me een "freigabe" willen geven als ik een bepaald formulier door FR ziektekostenboeren kan laten ondertekenen.
Die ondertekenen enkel als Zurich de Freigabe geeft. PADstelling tussen ambtenaren dus :|W :(

Enige optie nu is dus administratief te verhuizen. betekent een huuradres vinden, aanmelden bij gemeente in CH afmelden in FR, werkgever inlichten arbeidsvergunning omzetten, belastingen in FR en CH inlichten en over 3 maanden weer terug

Hoop gedoe voor niks maar het moet want ik wil niet in FR verzekerd zijn waar ik megaveel ga betalen voor minder Leistung :(
tjongejonge, ambtenaren :|W
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 21:15:38 #201
102912 crv
Screwed up
pi_147035800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

tjongejonge, ambtenaren :|W
En NIET communicerende verzekeringsbedrijven en ambtenaren :(
Als ze tijdig gecommuniceerd hadden was er dus niks aan het handje geweest
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:18:52 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147035947
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:15 schreef crv het volgende:

[..]

En NIET communicerende verzekeringsbedrijven en ambtenaren :(
Als ze tijdig gecommuniceerd hadden was er dus niks aan het handje geweest
lekker frustrerend
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 21:24:23 #203
102912 crv
Screwed up
pi_147036251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]

lekker frustrerend
dit is echt frustie want het kost iedereen een hoop moeite en het kan ze geen kut schelen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:26:18 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147036351
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:24 schreef crv het volgende:

[..]

dit is echt frustie want het kost iedereen een hoop moeite en het kan ze geen kut schelen
nee, want ZIJ hoeven die moeite niet te doen....
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 21:27:48 #205
102912 crv
Screwed up
pi_147036429
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

nee, want ZIJ hoeven die moeite niet te doen....
ik moet me afmelden en 3 maanden later weer aanmelden in FR (scheelt ook 3 maanden belastinginkomsten voor hun
ik moet me aanmelden en 3 maanden later afmelden in CH ook daar werk
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:42:47 #206
102912 crv
Screwed up
pi_147037201
:') OMG _O-

Volgende week donderdag en vrijdag is in Basel de OVSE konferentie

Er is een galadiner in een sjiek restaurant aan de gerbergasse. recht tegenover woont een jordaanse vriend van me. Die zie ik morgen dus die gaan we even lekker stangen. als moslim is hij natuurlijk een "potentiele" verdachte :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 21:49:22 #207
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147037532
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:42 schreef crv het volgende:
:') OMG _O-

Volgende week donderdag en vrijdag is in Basel de OVSE konferentie

Er is een galadiner in een sjiek restaurant aan de gerbergasse. recht tegenover woont een jordaanse vriend van me. Die zie ik morgen dus die gaan we even lekker stangen. als moslim is hij natuurlijk een "potentiele" verdachte :+
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 21:57:31 #208
102912 crv
Screwed up
pi_147037906
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

_O-
heb al eens met hem gelachen in het verleden, toen werkte die voor me en hij moest wat testen en daarvoor software van HP downloaden. door zijn naam lukte dat niet, daar kwamen we na een week achter. bleek dat zijn achternaam in e.o.a. database in USA voorkwam waar gecheched werd of je terrorist was of niet.

Zijn naam is evenveel voorkomend in de moslim wereld als Jansen in NL _O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 22:00:04 #209
102912 crv
Screwed up
pi_147038014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

_O-
overigens als ik voor iemand mijn hand in het vuur steek is hij het wel. _O_ ^O^
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 22:02:14 #210
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147038148
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:57 schreef crv het volgende:

[..]

heb al eens met hem gelachen in het verleden, toen werkte die voor me en hij moest wat testen en daarvoor software van HP downloaden. door zijn naam lukte dat niet, daar kwamen we na een week achter. bleek dat zijn achternaam in e.o.a. database in USA voorkwam waar gecheched werd of je terrorist was of niet.

Zijn naam is evenveel voorkomend in de moslim wereld als Jansen in NL _O-
:D
mijn vrouw heeft een pa uit Iran, dus ook een nogal exotische achternaam.
bij vakanties naar de USA werd ze er echt altijd uitgehaald. Ergste was begin 2002, vrij kort na 9/11 dus, we vlogen van Miami naar Cancun, d'r koffer werd helemaal volledig doorzocht op explosieven etc
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:05:47 #211
102912 crv
Screwed up
pi_147038327
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:D
mijn vrouw heeft een pa uit Iran, dus ook een nogal exotische achternaam.
bij vakanties naar de USA werd ze er echt altijd uitgehaald. Ergste was begin 2002, vrij kort na 9/11 dus, we vlogen van Miami naar Cancun, d'r koffer werd helemaal volledig doorzocht op explosieven etc
ami's is cut-volk
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:18:32 #212
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147038928
quote:
13s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef crv het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Volgende is het geval:

Als "Grenzgänger" heb je eenmalig het recht je of in CH danwel in Fr te verzekeren (ziektekosten)
Door mijn vorige werkgever was ik op een speciale manier Mondiaal verzekerd bij een bepaalde maatschappij. Dit was een soort prive verzekering. Deze heb ik aangehouden nu ik bij een nieuwe werkgever werk omdat we in CH verzekerd willen blijven.

Nu blijkt er al een tijdje door frankrijk aangestuurd te worden op een basisverzekering, vorig jaar is die dus doorgevoerd en iedereen die een prive verzekering had in FR (dis was een vrij goede verzekering zeker voor grensgangers) moest zich ineens aanmelden bij de Basisverzekering en zich extra (zusatz) verzekeren voor extra vergoedingen (net als nu in NL het geval is
Lullige is dat dit 8% van je loon kost !!! en dat je als grenzgänger maar 70% vergoed krijgt terwijl de elsasser die in elzass werkt 90% vergoed krijgt en minder betaald

ik was in CH verzekerd en het zou niet voor mij gelden....... NOT dus :( :( :(

in Oktober kreeg ik van mijn CH verzekering een brief of ik mij maar in FR wilde aanmelden.

Allles en iedereen afgebeld maar de enige optie om in CH verzekerd te blijven is of kort te verhuizen of werkloos te zijn geweest.
Weer lullig, als ik dit in mei had geweten (wat de verzekering al wist) had ik me voor juni dus ff aangemeld omdat ik een maand werkloos was. Ik had toen geen zin in de rompslomp maar achteraf....... -O-

Ik was zover met Kanton Zurich dat die me een "freigabe" willen geven als ik een bepaald formulier door FR ziektekostenboeren kan laten ondertekenen.
Die ondertekenen enkel als Zurich de Freigabe geeft. PADstelling tussen ambtenaren dus :|W :(

Enige optie nu is dus administratief te verhuizen. betekent een huuradres vinden, aanmelden bij gemeente in CH afmelden in FR, werkgever inlichten arbeidsvergunning omzetten, belastingen in FR en CH inlichten en over 3 maanden weer terug

Hoop gedoe voor niks maar het moet want ik wil niet in FR verzekerd zijn waar ik megaveel ga betalen voor minder Leistung :(
ambtenaren :X
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:25:14 #213
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039274
's Morgens samen :W
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:27:10 #214
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039378
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen :W
:D *O* kerel
waar was jij al die tijd? Alles ok? :D
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:29:48 #215
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:27 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:D *O* kerel
waar was jij al die tijd? Alles ok? :D
Hier!
:D

Jahoor, alles is OK
ontzettend druk (gehad) met verbouwen (en daarna inhalen van achterstallig werk) dus niet vaak online geweest :N
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:31:04 #216
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039578
Nu effe tijd zat, vrouwlief zit een vrouwenzwijmelfilm te kijken dus TV is nu toch geen optie, en werken kan ff niet .....
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:31:18 #217
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039590
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:29 schreef friemelaar het volgende:

[..]

Hier!
:D

Jahoor, alles is OK
ontzettend druk (gehad) met verbouwen (en daarna inhalen van achterstallig werk) dus niet vaak online geweest :N
logisch :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:31:50 #218
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039622
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef friemelaar het volgende:
Nu effe tijd zat, vrouwlief zit een vrouwenzwijmelfilm te kijken dus TV is nu toch geen optie, en werken kan ff niet .....
ik zit boven op bed, vrouwlief zit met 2 vriendinnen beneden, dus ben ik daar minder gewenst :P
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:33:42 #219
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039731
Hmmmm verbannen dus _O-
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:34:33 #220
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039776
Hee ik zie plots dat we allemaal een zoewartepiet hebben en keileuke smileys *O*
oO/ 8} oO/ <O)
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:35:28 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039835
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef friemelaar het volgende:
Hee ik zie plots dat we allemaal een zoewartepiet hebben en keileuke smileys *O*
oO/ 8} oO/ <O)
yep, Fok is Pro-Zwarte-Piet :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:35:59 #222
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039862
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

yep, Fok is Pro-Zwarte-Piet :Y
*O* net als 85% van alle nederlanders dus *O* *O*
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:36:32 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039888
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef friemelaar het volgende:

[..]

*O* net als 85% van alle nederlanders dus *O* *O*
ep, en toch moeten we veranderen :+
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:37:08 #224
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147039914
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen :W
friemel :W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:37:25 #225
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039926
Of we flikkeren al die zeikers gewoon een keer in de noordzee en laten ze er pas uit als ze weer normaal kunnen doen oO/
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:37:47 #226
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

friemel :W
_O_
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

friemel :W
_O_
Open deuren, onweerstaanbaar !
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:38:07 #227
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147039961
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef friemelaar het volgende:

[..]

_O_

[..]

_O_
dubbel nog wel :o
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:38:31 #228
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147039977
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:37 schreef friemelaar het volgende:

[..]

_O_

[..]

_O_
erg blij :P
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:38:49 #229
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147039989
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef friemelaar het volgende:
Hee ik zie plots dat we allemaal een zoewartepiet hebben en keileuke smileys *O*
oO/ 8} oO/ <O)
Zwarte Piet of Sinterklaas. Dat gaat random: FB / Sint en Piet smiley...

En de smileys staan weer in het overzicht :Y .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 22:38:55 #230
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147039995
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

dubbel nog wel :o
Foutje van FOK :(
Mag geen twee keer kort achter elkaar posten, als het dan wel mag verdubbelt hij zelf de post 8)7
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:41:38 #231
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040085
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef friemelaar het volgende:

[..]

Foutje van FOK :(
Mag geen twee keer kort achter elkaar posten, als het dan wel mag verdubbelt hij zelf de post 8)7
:o
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:42:22 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040119
met die pieten/sint icons is het bij onbekenden lastiger te zien wie m of v is :(
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:43:29 #233
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
met die pieten/sint icons is het bij onbekenden lastiger te zien wie m of v is :(
Achja, zo is het toch net zo betrouwbaar als anders ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:44:46 #234
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147040242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
met die pieten/sint icons is het bij onbekenden lastiger te zien wie m of v is :(
Die met de tetten zijn v. Meestal.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 22:45:10 #235
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040254
Ben ik trouwens zo lang off-line geweest dat de foto's van de BBQ alweer van phb verwijderd zijn vóórdat ik ze heb kunnen bekijken :'(
Open deuren, onweerstaanbaar !
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:45:35 #236
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147040281
quote:
10s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef MPG het volgende:

[..]

Die met de tetten zijn v. Meestal.
welke tetten :?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:45:47 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040290
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik trouwens zo lang off-line geweest dat de foto's van de BBQ alweer van phb verwijderd zijn vóórdat ik ze heb kunnen bekijken :'(
:o ik ben vergeten ze te copieren :'(
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:46:07 #238
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147040308
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik trouwens zo lang off-line geweest dat de foto's van de BBQ alweer van phb verwijderd zijn vóórdat ik ze heb kunnen bekijken :'(
huh?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:46:51 #239
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

huh?
Had 2 berichten in m'n inbox, beide dode linken :'(
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:47:32 #240
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147040369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
met die pieten/sint icons is het bij onbekenden lastiger te zien wie m of v is :(
MPG is een vrouwtje. En DaMart ook
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 26 november 2014 @ 22:48:35 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040421
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef friemelaar het volgende:

[..]

Had 2 berichten in m'n inbox, beide dode linken :'(
nee, doet het toch nog :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:49:07 #242
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]

nee, doet het toch nog :Y
Hmmm, nog eens kijken dan ...........
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:49:55 #243
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040494
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef friemelaar het volgende:

[..]

Hmmm, nog eens kijken dan ...........
niet op klikken, maar copy/paste
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:49:56 #244
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040496
:N
Sorry, the requested page does not exist.
Please check the URL for correct spelling and capitalization.
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:50:33 #245
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147040533
Friem! :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 22:51:26 #246
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]

niet op klikken, maar copy/paste
Verrek, je hebt gelijk ! ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Muck het volgende:
Friem! :D
Muckie :*
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 22:51:46 #247
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147040595
Hai :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 22:52:01 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef Muck het volgende:
Hai :*
Muckje :*
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 26 november 2014 @ 22:52:08 #249
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147040625
ff douchen :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147040690
Muck :W
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:53:57 #251
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147040724
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef Muck het volgende:
Hai :*
muckie :W :*
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:54:38 #252
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147040769
Geëf :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 22:55:16 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147040798
Koentjuh :*
Mini :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 22:55:47 #254
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040831
ja hoor, daar zijn die foto's, leuk om terug te zien.

Maar 1 foutmelding :o

sorry, the person in the picture is to ugly to display

Iemand en idee hoe deze snel allemaal te downloaden?
Open deuren, onweerstaanbaar !
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:56:33 #255
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147040871
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef friemelaar het volgende:
ja hoor, daar zijn die foto's, leuk om terug te zien.

Maar 1 foutmelding :o

sorry, the person in the picture is to ugly to display

Iemand en idee hoe deze snel allemaal te downloaden?
aanklikken en opslaan :P
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 22:57:46 #256
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147040929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

aanklikken en opslaan :P
Snap ik 8)7
Daarom vroeg ik expliciet om een snelle methode _O-
Open deuren, onweerstaanbaar !
pi_147040931
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef Muck het volgende:
Koentjuh :*
Mini :*
Had je het MDF eland van de Eksjun naar me toegestuurd? Heb het nl niet ontvangen :N
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2014 @ 22:59:51 #258
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_147041045
:O
:Z
:W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  woensdag 26 november 2014 @ 23:00:22 #259
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147041082
quote:
truste GF :W
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 23:01:36 #260
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147041148
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Had je het MDF eland van de Eksjun naar me toegestuurd? Heb het nl niet ontvangen :N
Nog niet :N
Ik heb het gigantisch druk gehad en hij ligt verzendklaar bij de voordeur :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 23:02:11 #261
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147041185
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef friemelaar het volgende:
ja hoor, daar zijn die foto's, leuk om terug te zien.

Maar 1 foutmelding :o

sorry, the person in the picture is to ugly to display

Iemand en idee hoe deze snel allemaal te downloaden?
ah mijn foto _O_
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_147041450
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:01 schreef Muck het volgende:

[..]

Nog niet :N
Ik heb het gigantisch druk gehad en hij ligt verzendklaar bij de voordeur :@
Ah top! Dacht dat hij misschien verloren was gegaan in de post.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 26 november 2014 @ 23:08:37 #263
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147041508
quote:
Trusten :*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_147041582
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:08 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Trusten :*
*knuffel geeft
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 26 november 2014 @ 23:12:06 #265
102912 crv
Screwed up
pi_147041657
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef friemelaar het volgende:

[..]

truste GF :W
friemel weer back :o :W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:12:28 #266
102912 crv
Screwed up
pi_147041684
ow ik was ff weg en ben er dus weer ff :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147041741
wat crv zegt
  woensdag 26 november 2014 @ 23:13:50 #268
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147041747
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef crv het volgende:
ow ik was ff weg en ben er dus weer ff :+
:W
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_147041775
iets heel anders morgen ga ik radio meneer spelen op radio 49 tijden weet ik nog niet
  woensdag 26 november 2014 @ 23:14:43 #270
102912 crv
Screwed up
pi_147041781
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:13 schreef MPG het volgende:

[..]

:W
:W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:15:01 #271
102912 crv
Screwed up
pi_147041788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:14 schreef tailfox het volgende:
iets heel anders morgen ga ik radio meneer spelen op radio 49 tijden weet ik nog niet
^O^ cool succes
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:15:14 #272
102912 crv
Screwed up
pi_147041795
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:13 schreef tailfox het volgende:
wat crv zegt
wat zeg ik ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:15:55 #273
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_147041820
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

*knuffel geeft
Ik ga nog niet :o
Ik zei trusten tegen gf die ik ook quootte :)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  woensdag 26 november 2014 @ 23:17:03 #274
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147041855
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef crv het volgende:

[..]

friemel weer back :o :W
:Y
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 23:18:00 #275
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147041899
PPFFFFFFFFFFFfffffffffffffffff
alle foto's gedownload :Y
Open deuren, onweerstaanbaar !
pi_147041915
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef crv het volgende:

[..]

wat zeg ik ?
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef crv het volgende:
ow ik was ff weg en ben er dus weer ff
  woensdag 26 november 2014 @ 23:18:29 #277
102912 crv
Screwed up
pi_147041916
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef friemelaar het volgende:

[..]

:Y
how's life ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:18:56 #278
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147041932
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:07 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ah top! Dacht dat hij misschien verloren was gegaan in de post.
Nouuuu, zo top is therapie en ziekenhuis niet hoor :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 26 november 2014 @ 23:19:01 #279
102912 crv
Screwed up
pi_147041937
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:18 schreef tailfox het volgende:

[..]

[..]

ow dat
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147041947
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef crv het volgende:

[..]

^O^ cool succes
als jullie willen luisteren morgen stuur ik wel tijden
  woensdag 26 november 2014 @ 23:19:45 #281
102912 crv
Screwed up
pi_147041963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

als jullie willen luisteren morgen stuur ik wel tijden
helaas, kan niet streamen op de zaak
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147041965
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef crv het volgende:

[..]

ow dat
vond het een mooie opening
  woensdag 26 november 2014 @ 23:19:47 #283
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147041966
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:18 schreef crv het volgende:

[..]

how's life ?
Vreselijk druk gehad maar nu gaat het wel weer :X

Verder wel goed :Y
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 23:21:08 #284
102912 crv
Screwed up
pi_147042014
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

vond het een mooie opening
dank
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147042016
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Ik ga nog niet :o
Ik zei trusten tegen gf die ik ook quootte :)
Oh :@
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147042030
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Nouuuu, zo top is therapie en ziekenhuis niet hoor :')
Ziekenhuis :o
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 26 november 2014 @ 23:21:52 #287
102912 crv
Screwed up
pi_147042041
ik heb voor de troost maar een bokje genomen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:22:25 #288
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_147042059
Onze Neger houdt van Negers O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_147042061
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef crv het volgende:
ik heb voor de troost maar een bokje genomen [ afbeelding ]
Eentje maar :o
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147042064
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ziekenhuis :o
slecht onderwerp
  woensdag 26 november 2014 @ 23:22:44 #291
281103 friemelaar
Sommigen weten waarom
pi_147042069
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef crv het volgende:
ik heb voor de troost maar een bokje genomen [ afbeelding ]
Proost !
Open deuren, onweerstaanbaar !
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:18 #292
102912 crv
Screwed up
pi_147042134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:22 schreef Muck het volgende:
Onze Neger houdt van Negers O+
[ afbeelding ]
wie is nu de neger ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:28 #293
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147042143
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef crv het volgende:
ik heb voor de troost maar een bokje genomen [ afbeelding ]
Bokjes zijn fijne troosters :Y :9 .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:36 #294
102912 crv
Screwed up
pi_147042152
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Eentje maar :o
nu al aan de 2e
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:45 #295
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147042156
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:22 schreef Muck het volgende:
Onze Neger houdt van Negers O+
[ afbeelding ]
Das geen Negert, das een Zwarte Piet!

8}
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 26 november 2014 @ 23:24:57 #296
102912 crv
Screwed up
pi_147042164
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef MPG het volgende:

[..]

Bokjes zijn fijne troosters :Y :9 .
:Y zeker als het een jantje is
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 26 november 2014 @ 23:25:55 #297
102912 crv
Screwed up
pi_147042206
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef MPG het volgende:

[..]

Das geen Negert, das een Zwarte Piet!

8}
:o oeaohoeo racismeeeeeeeeeee
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147042238
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef crv het volgende:

[..]

:o oeaohoeo racismeeeeeeeeeee
verf alle zwarten rood
  woensdag 26 november 2014 @ 23:26:33 #299
102912 crv
Screwed up
pi_147042243
jammer, basel heeft met 0-1 verloren
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_147042251
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:24 schreef crv het volgende:

[..]

:Y zeker als het een jantje is
jantje?
  woensdag 26 november 2014 @ 23:26:49 #301
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_147042256
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:25 schreef crv het volgende:

[..]

:o oeaohoeo racismeeeeeeeeeee
Maak je er nou een oerwoudgeluid bij :o oO/ ??
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')