Ja, dat is wel stom.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die twee die Miniem hebben afgewezen.

Stomme werkgevers danquote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af
 .
.

je bent nog vrijgezel hequote:Op woensdag 26 november 2014 18:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sollicitaties, vrouwen wijzen me nooit af

NS: Negatieve Servicequote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Takaiki het volgende:
@Mart: heb letterlijk een keer met een overstap de deur voor mn neus dichtgesmeten gekregen
 .
.

Jou niet hoorquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wijst hij de vrouwen wel af.

natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wijst hij de vrouwen wel af.

Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.quote:

LOLquote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.
 zou haast voor de gein zo'n serie maken nu ik kaal ben.
 zou haast voor de gein zo'n serie maken nu ik kaal ben.

gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat TS ook het promofilmpje voor de eerste aflevering van Oh Oh Toekito had gezien.

quote:
quote:

haagse vlooien??quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaat dat over haagse vlooien die op zijn hoofd gaan lopen?

Gaan we wat leuks doen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet, je zou wel gek zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |