dubbel nog welquote:
Zwarte Piet of Sinterklaas. Dat gaat random: FB / Sint en Piet smiley...quote:Op woensdag 26 november 2014 22:34 schreef friemelaar het volgende:
Hee ik zie plots dat we allemaal een zoewartepiet hebben en keileuke smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Foutje van FOKquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Foutje van FOK![]()
Mag geen twee keer kort achter elkaar posten, als het dan wel mag verdubbelt hij zelf de post
Achja, zo is het toch net zo betrouwbaar als anders ?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
met die pieten/sint icons is het bij onbekenden lastiger te zien wie m of v is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Die met de tetten zijn v. Meestal.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
welke tettenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik trouwens zo lang off-line geweest dat de foto's van de BBQ alweer van phb verwijderd zijn vóórdat ik ze heb kunnen bekijken
huh?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef friemelaar het volgende:
Ben ik trouwens zo lang off-line geweest dat de foto's van de BBQ alweer van phb verwijderd zijn vóórdat ik ze heb kunnen bekijken
MPG is een vrouwtje. En DaMart ookquote:Op woensdag 26 november 2014 22:42 schreef Koen66 het volgende:
nee, doet het toch nogquote:Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had 2 berichten in m'n inbox, beide dode linken
niet op klikken, maar copy/pastequote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmm, nog eens kijken dan ...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |