Het is geen buitenspel, en bij twijfel is het alsnog voordeel voor de aanvaller.quote:
fielipsquote:
quote:
Extreem slecht gekeept inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef superniger het volgende:
Cillessen laat zich ook vallen als een kutje.
Zimling is de nieuwe Roger.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens j0rdiiii was Zimling de nieuwe Davids.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
boehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcelo was echt niet zo slecht als beweerd werd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Cavani tegen Ajax 3 goals totaal
Cavani tegen PSV 1 goal totaal
PSV
Marcelo
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het kan nogSPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmars had IETS moeten kopen, in plaats van een afgekeurde deutscher te hurenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Zimling is ook maar een poephoofd, maarja daar kan hij ook niets aan doen. Ajax had beter op de transfermarkt moeten kijken.
Dankzij Marc Korting kunnen we wel Milik voor een schijntje contracteren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:29 schreef Apekoek het volgende:
Zimling is ook maar een poephoofd, maarja daar kan hij ook niets aan doen. Ajax had beter op de transfermarkt moeten kijken.
Hij doet het prima bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Marcelo was echt niet zo slecht als beweerd werd.
Laatste tijd wel ja. Op WK was die echt slecht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij doet het prima bij Real Madrid.
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die van Hannover is veel beter, dat is de echte Marceloquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Hij doet het prima bij Real Madrid.
Alleen Neymar en Oscar waren goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Laatste tijd wel ja. Op WK was die echt slecht.
Ramires was ook wel goed.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Alleen Neymar en Oscar waren goed.
De rest was --
MessiSPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flopshowquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef superniger het volgende:
Hopelijk zijn ze klaar voordat RTL late night is begonnen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]Ronaldo moet dus volgende wedstrijd 5 maken om messi in te halen als ik even mijn rekenmachine erbij pak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vieze flikker is dat na die 1-0 tegen nederland
SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zimling?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Man of the match:
Hint:
Lijkt heel erg op
[ afbeelding ]
Serero? Mooi Zwart Wit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Man of the match:
Hint:
Lijkt heel erg op
[ afbeelding ]
Het blijft een Marokkaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Als benatia die kut overtreding niet had gemaakt
Ik heb zo'n gevoel dat Bayern heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Als benatia die kut overtreding niet had gemaakt
Gvd zegSPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, Anti PepSPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen. Nouja nog een tientje gepakt omdat ik City winst/draw had maar had liever Bayen zien winnenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
heerlijk al die mensen die hier liegen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen. Nouja nog een tientje gepakt omdat ik City winst/draw had maar had liever Bayen zien winnen
Sweden*quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef bombmannl het volgende:
Prachtige reclame
Volvo reclames
I want to life
I want to die
In freedom![]()
Wij zijn een Europa League land.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:40 schreef jaykop het volgende:
Gaan alle analisten elke europese wedstrijd herhalen dat de nederlandse ploegen niet goed genoeg zijn?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn een Mickey Mouse League land.
Puma Sweden?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Sweden?wut altijd gedacht dat die Sweden zei
volgens mij doen we daar ook maar nauwelijks aan meequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn een Europa League land.
Is zo, maar dat hoor je dan ook elke keerquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij zijn een Europa League land.
want?quote:
Daar ging het licht uit. Ze hadden beter in het Benfica stadion kunnen spelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zijn ze bij Sporting nog bezig?
van gaal heeft ebola?quote:
quote:
Licht ging niet aan na rust. Begonnen pas toen andere wedstrijden klaar warenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:43 schreef hafcfan het volgende:
Waarom zijn ze bij Sporting nog bezig?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ging het licht uit. Ze hadden beter in het Benfica stadion kunnen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Doe ff nie zo gayquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan vinden we nog behoorlijk veel van elkaar leuk
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Godver wat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
city gaat dan niet door als ze gelijk/winnen tegen roma
VAN ONZE BELASTINGCENTEN.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze analyse lijkt wel een persiflage zo slecht. En die mannen mogen gewoon weer een paar duizend euro's bijschrijven op hun rekening
.
Geldverkwisting inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze bij de NOS twee presentatoren, twee analytici en een verslaggever op locatie nodig hebben voor dit soort uitzendingen. Het voegt echt geen reet toe
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef Brammess het volgende:
Die Klaassen is toch echt bij verre na de beste speler in de Eredivisie man. Wat een god
Als je het geld toch krijgt moet je het ook opmaken hè.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet waarom ze bij de NOS twee presentatoren, twee analytici en een verslaggever op locatie nodig hebben voor dit soort uitzendingen. Het voegt echt geen reet toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook nog eens ajax. man man mangraag op anoniem
jij ook hansquote:
publieke omroep hequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef KingRoland het volgende:
Voel echt kut nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook nog eens ajax. man man man
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik vind eigenlijk alleen die 2e presentator bullshit, de rest kan ik nog wel begrijpen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Voel echt kut nu
Wat boeit dat eerste nou, die zijn allang doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook nog eens ajax. man man man
Dat niet alleen, ze kramen ook nog allerlei onzin uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Voel echt kut nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ook nog eens ajax. man man manaaawwwhh
Deze interviews kun je Grueter ook laten doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen die 2e presentator bullshit, de rest kan ik nog wel begrijpen.
Wat is er mis met een studio en een bezemkast in Hilversum?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen die 2e presentator bullshit, de rest kan ik nog wel begrijpen.
weet ik maar alsnog. Ik ben tegen verlies vooral als het om clubs zoals City gaat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat boeit dat eerste nou, die zijn allang door
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
deze bazen ook met oa de autist
Haha denk het niet. Ik denk dat ik Humberto even opzet en dan ga slapen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef KingRoland het volgende:
ik ga Pauw kijken denk ik... misschien dat dat mijn humeur beter maakt
ze waren rijp voor de sloopquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
ow is goed.. ik ga denk ik toch Pauw meepakken en dan slapen want weer 6 uur wakkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha denk het niet. Ik denk dat ik Humberto even opzet en dan ga slapen.
hier gaat iets misquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Irritand mannetje
['0/quote]
:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Irritand mannetje
['0/quote]
:
Bij de Champions League hoort toch wel een beetje klasse, mooie studio. Niet dat houtje touwtje van hoe RTL het doet met de Europa League.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er mis met een studio en een bezemkast in Hilversum?
En dan kun je weer uitslapenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ow is goed.. ik ga denk ik toch Pauw meepakken en dan slapen want weer 6 uur wakker
nog een maandje stage en ik ben verlost.
fapfapquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:48 schreef Brammess het volgende:
Die Klaassen is toch echt bij verre na de beste speler in de Eredivisie man. Wat een god
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Jack die Ejex zegt en Zlatan doodleuk "Ajax"
Vet mooi iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Jack die Ejex zegt en Zlatan doodleuk "Ajax"
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke woordgarpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Stephanie Bertram Rose.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:57 schreef superniger het volgende:
Hopelijk interviewen ze ook nog Maxwell.
Hoeft gelukkig niet meer te solliciterenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van der wiel heeft gewoon VWO gedaan, zou je niet zeggen met die tattoo op zijn nek
Niet iedereen die VWO heeft gedaan is een helder licht weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Van der wiel heeft gewoon VWO gedaan, zou je niet zeggen met die tattoo op zijn nek
Probleemwijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
ik en greg woonden in dezelfde buurt
de gekstequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |