Heldquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O1Tq5aAVXQw
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:42 schreef wickedmen het volgende:
Nos rel zoeken, afkraken en Messi gegeil, het was weer een typische NOS topshow.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
https://vine.co/v/O1Tq5aAVXQw
65 voor alleen voorrang , damn.......quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prijzen van de kaarten zelf is wel te doen en de vlucht ook nog wel, maar ik moet zo'n kaart kopen van 65 euro![]()
om voorrang te krijgen. En dat x 2, want ook nog voor diegene met wie je gaat. Dat vertik ik en dan zal het wel uitverkocht zijn, want er zijn iets van 60.000 mensen met zo'n kaart. Normaal regelt mijn oom het nog wel eens, maar die heeft een SV
Trustenquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:44 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen, 6 uur op. Truste iedereen.
En maar 5 jaar geldigquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
65 voor alleen voorrang , damn.......
Ik respecteer iedere andere mening, maar ik denk dat de belangrijkste records uiteindelijk in Messi's voordeel uit zullen vallen. Hij is 2 jaar jonger en heeft ook nog eens een voorsprong.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie een andere keer met je aan.
Scheve verhouding welquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En maar 5 jaar geldig![]()
En de kaarten zelf kun je al krijgen voor 25 euro
Het grootste affiche is niet altijd de leukste wedstrijd. Iedere wedstrijd kan leuk worden. In die poule is het tenminste nog spannend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zendt de NOS wel weer grote troep uit. Behalve de PSV-supporter die nog een beetje wil zien hoe het met hun knuffelmarokkaan gaat, boeit Atleti v Olympiakos echt niemand.
Als t morgenavond maar kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scheve verhouding welMaar er klopt wel meer niet bij Juve
Slaapsequote:Op dinsdag 25 november 2014 23:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t morgenavond maar klopt![]()
Spreek je nog wel ga nu pitten![]()
Als je tijdens de hele wedstrijd maar 1x tussen de palen mikt (wat ook meteen een goal was), dan lijkt me niet dat een tegenstander rijp was voor de slacht. Er lag genoeg ruimte maar het spel van Ajax is gewoon te weinig doelgericht.. in de eredivisie kom je daar misschien mee weg, in Europa wordt het gelukkig afgestraftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |