powerloungengodquote:
echt?quote:
En mobiel zelfs, wat een GodMod.quote:
Als jij hier even een leuk Robben gije plaatst doe ik dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zet is even een robben plaatje voor mij dan
Dat eerste zinnetje in de OP mag ook wel weg, het stoort mij.quote:
drzzt is er meestal niet rond zo een tijdquote:
Pijnlijk voor de ajaxfans deze 1-0 achterstand.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij hier even een leuk Robben gije plaatst doe ik dat.
allemaal kutmods behalve karina is goedquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
drzzt is er meestal niet rond zo een tijd
ggmm geen mod meer
lr is bekend
verder geen mods.
dus alleen karina
Eentje is iig neukenquote:
ielquote:
Karina is mod der mods.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
allemaal kutmods behalve karina is goed
Ik sta sws achter jou als je mijn stem nodig hebt. Zeker druk bij de redactie of valt het wel mee?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn sowieso mods nodig op VBL ja.
geen ielquote:
Ja, Mexicano.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
geef nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je Robben gifje gaat niet door, Roland.
Jammer voor hem is het geen fifa street.quote:
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
en sta je ook achter mij?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik sta sws achter jou als je mijn stem nodig hebt. Zeker druk bij de redactie of valt het wel mee?
Dat hoor ik vaker.quote:
jij ookquote:
waarom niiet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Helaas ga ik niet solliciteren.
Je wordt vaak genoemd in de wandelgangen. Wil jij de redding zijn van VBL?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicano neemt het soms voor Ajax op dus het moet wel neutraal zijn maar als je dat nodig hebt dan heb je mijn zegenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
wtf apoelSPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat ik toch al beperkt tijd heb voor mijn activiteiten als sportcrew, ook nog modden erbij wordt m niet.quote:
als je wil zou ik MUZ doen mocht daar een plek vrij komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker.
Wat doe jij in de wandelgang?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt vaak genoemd in de wandelgangen. Wil jij de redding zijn van VBL?
Als je zou ruilen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik toch al beperkt tijd heb voor mijn activiteiten als sportcrew, ook nog modden erbij wordt m niet.
Mag überhaupt niet van Frankie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik toch al beperkt tijd heb voor mijn activiteiten als sportcrew, ook nog modden erbij wordt m niet.
Alsof jij op de nominatie staatquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn punt eigenlijk, zeg maar.quote:
De WC's in de wandelgangen stinken tegenwoordig heel erg nu GGMM er niet is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wordt vaak genoemd in de wandelgangen. Wil jij de redding zijn van VBL?
Gewoon in Amsterdam winnen.quote:
hoe bevalt dat? om een slaafje te zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel mod zou worden valt me een beetje tegen dit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
VBL heeft wat nieuw Elan nodig.
Ik ben geen slaafje want ik bepaal zelf of ik iets doe of niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe bevalt dat? om een slaafje te zijn?
Ik ben nog niet gevraagd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel mod zou worden valt me een beetje tegen dit.
Ik zal antwoord geven als jij een UI neemt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doe jij in de wandelgang?
je krijgt niet eens betaald voor je "sportcrew" activiteitenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen slaafje want ik bepaal zelf of ik iets doe of niet.
Lijkt me wel een fijn forum om te modden ja. Behalve in de laatste week van decemberquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
als je wil zou ik MUZ doen mocht daar een plek vrij komen.
/offtioic
Laat dan maar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal antwoord geven als jij een UI neemt.
Ongelofelijk ja, ik zal Blatter even mailen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef Alfje het volgende:
Mischien dat het een afwijking van mij is, maar ik kan er niet over uit dat die matuidi daar geen geel kreeg. Je kan als scheidsrechter een keer iets niet goed zien, maar dit was overduidelijk vasthouden en het onderbreken van een mogelijk gevaarlijke aanval. Ik kan er met mijn kop niet bij dat je daar geen geel voor geeft.
dat hoort er dan wel bij hequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijn forum om te modden ja. Behalve in de laatste week van december
Wil je dit topic niet bevuilen met voetbalposts?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef Alfje het volgende:
Mischien dat het een afwijking van mij is, maar ik kan er niet over uit dat die matuidi daar geen geel kreeg. Je kan als scheidsrechter een keer iets niet goed zien, maar dit was overduidelijk vasthouden en het onderbreken van een mogelijk gevaarlijke aanval. Ik kan er met mijn kop niet bij dat je daar geen geel voor geeft.
Is inderdaad een afwijking.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef Alfje het volgende:
pics?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
Lewandowski gooit Kompany op de grond
Ja, dat snap ik.quote:
Ze moeten daar blij zijn dat Mexicano in de crew zit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt niet eens betaald voor je "sportcrew" activiteiten
Klopt, dat betekent dat ik het voor mijn plezier doe.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je krijgt niet eens betaald voor je "sportcrew" activiteiten
Ik lees het eredivisie overzicht altijd met veel plezier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze moeten daar blij zijn dat Mexicano in de crew zit.
Ik krijg per post betaald.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dat betekent dat ik het voor mijn plezier doe.
Jij krijgt ook niet betaald om te computeren.
Dat moeten jullie inderdaad elke week lezenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik lees het eredivisie overzicht altijd met veel plezier.
Eens!quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik lees het eredivisie overzicht altijd met veel plezier.
Terecht, zoveel kwaliteit dat je levert.quote:
That's other cook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anonymousz ook maar dat is andere koek
Ik krijg steeds meer zin in die koek die je ons hebt toegezegd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anonymousz ook maar dat is andere koek
Nog nooit gelezen. Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moeten jullie inderdaad elke week lezen
IK IK IK IKquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Volgen jullie ook Bayern? Of mag dat niet besproken worden hier.
Ik kijk nooit meer naar de eredivisie. Lees alleen het overzicht en ben dan in 1x bij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moeten jullie inderdaad elke week lezen
Uitslagen Eredivisie speelronde 9quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen. Heb je een linkje?
dat kijk ik zo wel in de samenvatting hopelijk langer dan 5 min deze keer anders word ik echt boosquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Volgen jullie ook Bayern? Of mag dat niet besproken worden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |