Ik ben gewoon in shock dat Amazon die heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 09:14 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand weleens ovulatie testen besteld van Amazon.de?
Tiger zit niet echt op mijn route tussen werk/huis en adres van vriendinnetje waarbij ik vanavond ga eten. Misschien een kleine omweg maken vanavond dan maarquote:Op donderdag 27 november 2014 10:02 schreef Daui het volgende:
[..]
Omruilen voor pantoffels? Bij Tiger hebben ze ook altijd goedkope dingen.
De nieuwe Nederlandse Amazon doet alleen boeken. Maar de duitse Amazon verkoopt alles. Alleen sommige zaken zoals anti vlooien katten spul mag je alleen in Nederland kopenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in shock dat Amazon die heeftIk dacht dat Amazon net als Bol.com in het begin alleen boeken cd's dvd's verkocht
Gek hč, dat ik het niet kon vinden... Moet ik het wel goed schrijvenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:27 schreef Moppert het volgende:
http://www.ebay.nl/usr/klackstar?_trksid=p2047675.l2559
Ik heb klackstar altijd met een dag of 3 in huis.
ongeveer 9 euro is het met de de huidige koers voor 30 testen
Is je normale goede bloed ook al opgehouden?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gek hč, dat ik het niet kon vinden... Moet ik het wel goed schrijven
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:36 schreef Daui het volgende:
Gekocht! Lekker op stokjes plassen in december. Hoi hoi
Dat is in verband met mijn miskraam 2 jaar geleden. Die kwam niet zelf op gang dus vandaar al voorgeschiedenis daar. Toen is gezegd dat ik de eerste echo bij een volgende zwangerschap gelijk bij de gyn mocht doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat Majo zegt, ik zou daar ook niet zo'n probleem mee hebben geloof ik. Waarom ga je trouwens naar een gyn, en niet naar een verloskundige, zomerzon?
Ja, van positieve zwangerschapstesten tot bevallingen aan toe. Niet altijd even leuk! Wakker worden met de wetenschap dat het slechts een droom was.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef Stippelrientje het volgende:
vraag aan iedereen in het topic:
Hebben jullie merkbaar meer dromen over waar je mee bezig bent (betrekking op de vervulling van kinderwens of niet lukken. Zwanger zijn of naja iets in die geest.)?
Achos Stippel. Wat een vervelende manier om wakker te worden.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Hebben jullie merkbaar meer dromen/nachtmerries over waar je mee bezig bent (betrekking op de vervulling van kinderwens of niet lukken. Zwanger zijn of naja iets in die geest.)?
Ik had een aantal dagen voor mijn NOD ineens hele bizarre levendige dromen.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier nog niets te melden over cyclus. Dat is gewoon afwachten hoe of wat. Maar vanochtend droomde ik over premu's ik werd helemaal verdrietig en in de war wakker. Jakkes!
Wat een start van de dag.
Hebben jullie merkbaar meer dromen/nachtmerries over waar je mee bezig bent (betrekking op de vervulling van kinderwens of niet lukken. Zwanger zijn of naja iets in die geest.)?
nee, in K&W klussen ze ook, inderdaad....quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Moppert het volgende:
Klussen is echt niet OUD jargon![]()
Net als dat FFF dat niet is..iig ik weet dat heeeeel veel users er jeuk van krijgen
Jompels (wel oud jargon) voor je ovulatie![]()
![]()
![]()
Hiep hoi voor een goed getimede ovulatie dan! Of goed getimede seksquote:Op donderdag 27 november 2014 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik droom vooral over werk.
Ik denk dat mijn bloeding een ovulatiebloeding is. Een goed teken dus, zeker gezien het feit dat we gister geklust hebben! (argh, OUD-jargon!)
Misschien vandaag ook nog maar even zin maken, maar ik ben zooooooo moe vandaag.
het laatste maar, denk ik. Die eerste heb ik niet in de hand!quote:Op donderdag 27 november 2014 14:26 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hiep hoi voor een goed getimede ovulatie dan! Of goed getimede seks
+1quote:Op donderdag 27 november 2014 14:19 schreef Moppert het volgende:
Klussen is echt niet OUD jargon![]()
Net als dat FFF dat niet is..iig ik weet dat heeeeel veel users er jeuk van krijgen
Jompels (wel oud jargon) voor je ovulatie![]()
![]()
![]()
Ik vind vrijen eigenlijk wel mooi. Maar de voltooid tegenwoordige tijd daarvan is zo lastig. Gevrijd? gevreeen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:00 schreef Limone het volgende:
[..]
+1
Zeg gewoon neuken. Weet iedereen wat je bedoelt!![]()
Fijn dat je tijdig geneukt hebt, Jagär!
Sinceria!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet dat ik hier nooit post en dat de meesten van jullie me niet 'kennen' maar dit is voor mij toch wel even heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kan gewoon niet stoppen met huilen! Mijn vriend zit voor werk in de Arabische Emiraten en vliegt vannacht naar huis. Ik weet niet eens hoe lang ik al zwanger ben, mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik was gestopt met bijhouden.
Ik denk dat het van het batsen komt, heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op donderdag 27 november 2014 07:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek, ik had vanmorgen rood bloed bij het afvegen, terwijl ik toch midden in m'n cyclus moet zitten (dag 12 en m'n vorige cyclus duurde 24 dagen). Het is nog wat vroeg voor een eventuele innestelingsbloeding, denk ik. En het was helder rood. Maar kijken wat er nu gebeurt...
Lichaamstweelingquote:Op donderdag 27 november 2014 12:08 schreef Barreltje het volgende:
Mijn lijf loopt TE veel synchroon met majo. .
Maandag kramp, dinsdag weinig bloed, woensdag nog 3 druppels.. nu klaar..
![]()
En aangezien ik een regelmatige cyclus heb is het allemaal nog vreemder.. stom lijf!
Ik droom echt stelselmatig dat ik vreemd gaquote:Op donderdag 27 november 2014 13:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier nog niets te melden over cyclus. Dat is gewoon afwachten hoe of wat. Maar vanochtend droomde ik over premu's ik werd helemaal verdrietig en in de war wakker. Jakkes!
Wat een start van de dag.
Ik gebruik sinds ik hier meelees het woord batsen. Ik vind het zo'n perfect woordquote:Op donderdag 27 november 2014 15:00 schreef Limone het volgende:
[..]
+1
Zeg gewoon neuken. Weet iedereen wat je bedoelt!![]()
Fijn dat je tijdig geneukt hebt, Jagär!
Mag mijn NOD naar 27 december? Net een vieze roodbruine veeg bah!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:54 schreef Dottey het volgende:
Oh laat maar weten met dik getypte letters ofzo als je wat in de OP aangepast wil hebben
Ik Michiel Huisman van de week.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:23 schreef MaJo het volgende:
Ik droom echt stelselmatig dat ik vreemd gaEn niet alleen met mijn ex maar ook met bekende mensen. Vannacht dus gezoend met Domein Verschuren van 3fm
![]()
![]()
Ik heb die inderdaad gehaald inmiddels, maar aangezien ik al 3 van die goedkope thuistesten heb gedaan en liters water heb gedronken kan ik die nu beter niet doen volgens de verpakking. Hij is het betrouwbaarste met ochtendurine schijnt. Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig, mijn vriend is slechts sporadisch in Nederland, de laatste keer was 3 weken geleden en daarvoor was hij ook 2 weken weg. op zijun vroegst dus 3 weken, maar het zou ook 5 weken of zelfs langer kunnen zijn!quote:Op donderdag 27 november 2014 15:38 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd Sinceria!
Als je je afvraagt hoelang je al zwanger bent kun je een digitale clearblue test halen met week indicatie. Dan weet je ongeveer hoe ver je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |