SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bahebeck staat volgend jaar in de basis zoals in de preseason.
Is ie ook, een keeper die geen pingels kan stoppenquote:
Een keeper die niet kan meevoetballenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie ook, een keeper die geen pingels kan stoppen
Heb je niet nodig in countervoetbalquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een keeper die niet kan meevoetballen
Ik hoop dat ze jouw photoshop blokkeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gij zult luisteren naar Zlatan.
[ afbeelding ]
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schalke - ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
Die commentator over Ibra, wat een bullshit, ik zie iedereen grote bek zetten tegen Ibra en Lucas neemt die debiele zweed al helemaal niet serieus.
Hij is geen Frank Snoeksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Kan Grueter wat meer praten, hij is zo stil.
Ajax is toch de favoriet in deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone komt echt veels te kort op dit niveau
Kan alleen vrije trappen nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone komt echt veels te kort op dit niveau
kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is toch de favoriet in deze wedstrijd?
kunnen andere ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Speelt matig inderdaad. Maar een vrije trap is genoeg
Lijkt PSV welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laf counterploegje in eigen huis tegen een dwerg.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Wave103 het volgende:
Ajax speelt goed in een Europese wedstrijd tegen een grote club. 1-0 zal zo vallen
kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht spelen en toch 1-0 voorstaan
Pino is voor PSG.quote:
ICI C'EST PARIS!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino is voor PSG.
Geen idee waarom
Dat figuur was eerst fan van Ajax (en Twente).quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze heeft ooit op vakantie een PSG wedstrijdje bezocht. Nu is ze fan
Ik vind Parijs niet zo'n boeiende stad en PSG qua historie niks. Monaco had dan nog wel wat maar is ook verneukt, of Bordeaux ofzo.quote:
PSG laat ze aan de bal en daarom zouden ze beter zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Morendo het volgende:
Ajax speelt helemaal niet zo aardig. Heb nog geen kans gezien.
SPOILER: Sporting - MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben een hij, niet een ze.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ja dat kan ik toh niet zien aan je SOI ouwe pikquote:
Nerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef nickhguitar het volgende:
Hahahaahahaha kut Ajax. Ook gewoon 0 schoten op doel
Ja maar dat geldt echt voor 90% uit dat Zwolle topicquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat figuur was eerst fan van Ajax (en Twente).
Doet hij altijd, na elke goal die hij maakt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef Storneren het volgende:
Dat gebaar van Cavani ook
Zoiets mag je doen als je vanaf 20 meter hem in de kruising legt kneus.
Ik heb Disneyland bezocht maar ben geen fan van de Mickey Mouse League.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heet individuele kwaliteitquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht spelen en toch 1-0 voorstaan
Alleen Mono niet, Afwazig en Gtaboy sowieso ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt echt voor 90% uit dat Zwolle topic
Tchlok was voor Twente eerstquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mono niet, Afwazig en Gtaboy sowieso ook
Elflettering volgens mij ook niet
Waarom moet ie per se voor ajax zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino is voor PSG.
Geen idee waarom
Zal wel een ijshockeywedstrijd op tv zijn.quote:
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, sc Heerenveen speelt geen CL dus je moet wat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij was vroeger voor Ajax.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom moet ie per se voor ajax zijn?
Hij gunt zijn grote liefde een puntje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef eenjongen... het volgende:
Wat is er met Zlatan aan de hand?
XDquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vroeger voor Ajax.
Net als Dos37.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vroeger voor Ajax.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Paalgod
Latgod
Karinaaanhetvingerengodin
Niet dan?quote:
SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 jaar fucking slecht verziekt kaulo veel kansen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:24 schreef eenjongen... het volgende:
Wat is er met Zlatan aan de hand?
'Vroeger' volgde ik sowieso minder sport ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet dan?
Of je volgde nauwelijks voetbal, mag ook.
En je mag niet nu wel geïnteresseerd zijn? Tijden veranderen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet dan?
Of je volgde nauwelijks voetbal, mag ook.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sporting - MariborOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik niet, maar het is raar als je eerst voor een club zou zijn en nu er duidelijk tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En je mag niet nu wel geïnteresseerd zijn? Tijden veranderen.
net als zlatanquote:
SPOILER: Schalke - ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ie dan zeggen? Ajax speelt slecht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef LouisLitt het volgende:
Elke keer weer hetzelfde verhaal met de commentator. Ajax speelt zogenaamd geweldig, maar krijgen nooit echte kansen en de tegenpartij scoort altijd als eerst.![]()
Uitrusten en thee drinken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Wat gaan jullie in de rust doen?
etenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Poepen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Owh ja, geen idee, ik ben nooit voor Ajax geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is raar als je eerst voor een club zou zijn en nu er duidelijk tegen.
mijn vrouw in de kont neukenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Ik ben gewoon voor PSG, of ze nou tegen Ajax moeten of niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is raar als je eerst voor een club zou zijn en nu er duidelijk tegen.
Stevig potje poepen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
SPOILER: PSV - Manchester UnitedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douchen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef eenjongen... het volgende:
Dat de tegenpartij je tot aan de 16 laat voetballen, wil niet zeggen dat je goed speelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen? Ajax speelt slecht?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef Nober het volgende:
Het zit diepSPOILER: PSV - Manchester UnitedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
doe dat voortaan in een dubbele spolier ;sSPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe dat voortaan in een dubbele spolier ;s
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Beter was 39 - 45 of 33-45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Caland vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Oohhooo dat is wel hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een trouwe Heerenveen-supporter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh ja, geen idee, ik ben nooit voor Ajax geweest.
Ik heb lekker stukje Massive Attack op de achtergrond en Jeroen ff afgezet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Jeroen zit echt geweldig uit zijn nek te kletsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
ratataquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
IK BEN BLIJ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSG?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef hafcfan het volgende:
De prijs voor de grootste faalclub ooit in de CL is wel bekend.
Prima plan ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb lekker stukje Massive Attack op de achtergrond en Jeroen ff afgezet.
Jij drinkt vaker wijn dan Saind bier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Wijn pakken en kijken of mijn download opschiet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegenwtf?
![]()
Welk deel van Where the Girls Aren't download je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Wijn pakken en kijken of mijn download opschiet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegenwtf?
graag op anoniem
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Geef maar alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik ben de wowclient aan het downloaden nog tien gigquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Welk deel van Where the Girls Aren't download je?
Ik wil een Plopkoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dens wil ook een plopkoekquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik ken hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegenwtf?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
World of Warcraft?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben de wowclient aan het downloaden nog tien gig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow wat een onbedoelde briljante voorzet van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Haha, heeft pas drie CL's gewonnen, die kan er niks van aldus KingRoland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb ik dat gezegd dat hij er niets van kan? ik heb dat nergens gezegd dus niet liegen Nober.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, heeft pas drie CL's gewonnen, die kan er niks van aldus KingRoland.
hij zegt zomaar iets denk ikquote:
Goede keus.quote:
gastquote:
weet ikquote:
gastquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het eten, poepen, douchen en je vrouw in haar kont nemen?
Ga weg met je bagger.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe is het eten, poepen, douchen en je vrouw in haar kont nemen?
Prima.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi pino hoe is het met jou en luna
ze zijn samen in het stadion van psg geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi pino hoe is het met jou en luna
Haat tegen Bert is verleden tijd sinds hij officieel een orakel is(Nederland - Letland )quote:
De NOS kan zich inmiddels meten met de Russische staat zenderquote:
oehh ik vraag me af wanneer Davy en GGMM dat samen gaan doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze zijn samen in het stadion van psg geweest.
Romantisch he
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even wat cola en wat eten halen, ik kom zometeen terug
Tot zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even wat cola halen en wat eten ik kom zometeen terug
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat vind je van mijn paint gifje
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even wat cola halen en wat eten ik kom zometeen terug
Zijn die 2 inmiddels een setje? Ik volg het de laatste tijd niet meer zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oehh ik vraag me af wanneer Davy en GGMM dat samen gaan doen
niet jijquote:
GGMM en Ajacied422 hebben een date in de ArenA vanavond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn die 2 inmiddels een setje? Ik volg het de laatste tijd niet meer zo
SPOILER: MCI-BAYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede verdediger. Alleen is hij geen 50 miljoen waard.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:47 schreef eenjongen... het volgende:
Wat vinden jullie van David Luiz?
nou nouquote:
De grootste antivoetballer van de Europese velden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:47 schreef eenjongen... het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:48 schreef ReplaR het volgende:
JAAAAAASPOILER: MCI-BAYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:48 schreef ReplaR het volgende:
Joh.SPOILER: MCI-BAYOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik vind dat David Luiz.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:47 schreef eenjongen... het volgende:
hahaahaha dat was toch die gozer die verantwoordelijk was voor de 7-1 tegen Duitslandquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:47 schreef eenjongen... het volgende:
op wzvquote:
danke schonequote:
Nou nouquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hahaahaha dat was toch die gozer die verantwoordelijk was voor de 7-1 tegen Duitsland
Wel verantwoordelijk voor meer dan één goal toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hahaahaha dat was toch die gozer die verantwoordelijk was voor de 7-1 tegen Duitsland
Ok, ben nu al benieuwd naar de uitzending van Albertoquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM en Ajacied422 hebben een date in de ArenA vanavond.
Jammer alleen dat ze voetballen in Parijs.
Is geen schande tegen dat Duitsland.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar had Nederland ook met 7-1 van verlorenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Is geen schande tegen dat Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |