SPOILER: City - BayernOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bahebeck staat volgend jaar in de basis zoals in de preseason.
Is ie ook, een keeper die geen pingels kan stoppenquote:
Een keeper die niet kan meevoetballenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie ook, een keeper die geen pingels kan stoppen
Heb je niet nodig in countervoetbalquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een keeper die niet kan meevoetballen
Ik hoop dat ze jouw photoshop blokkeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gij zult luisteren naar Zlatan.
[ afbeelding ]
SPOILER: APOEL - BarcaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schalke - ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
Die commentator over Ibra, wat een bullshit, ik zie iedereen grote bek zetten tegen Ibra en Lucas neemt die debiele zweed al helemaal niet serieus.
Hij is geen Frank Snoeksquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:14 schreef Nober het volgende:
Kan Grueter wat meer praten, hij is zo stil.
Ajax is toch de favoriet in deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone komt echt veels te kort op dit niveau
Kan alleen vrije trappen nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone komt echt veels te kort op dit niveau
kloptquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax is toch de favoriet in deze wedstrijd?
kunnen andere ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Speelt matig inderdaad. Maar een vrije trap is genoeg
Lijkt PSV welquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laf counterploegje in eigen huis tegen een dwerg.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:08 schreef Wave103 het volgende:
Ajax speelt goed in een Europese wedstrijd tegen een grote club. 1-0 zal zo vallen
kwaliteit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
Zo slecht spelen en toch 1-0 voorstaan
Pino is voor PSG.quote:
ICI C'EST PARIS!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino is voor PSG.
Geen idee waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |