SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 27-11-2014 14:43:44 ]![]()
Ik doe lekker de 5kmquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef Gogo83 het volgende:
Yep! Weet alleen nog niet of ik de 5 of 10 ga lopen.omdat het kan. Alleen wel jammer dat je dan niet over de nieuwe brug gaat... Maar ach, ik vind de 5km gewoon heel erg leuk, en daar in Nijmegen is het een mooie route, door de binnenstad.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een haat-liefde verhouding met de 5 km. Ik start altijd te snel en ga altijd kapot. En daar hou ik gewoon niet zo van.. Bij de 10 heb ik de tijd om op gang te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe lekker de 5kmomdat het kan. Alleen wel jammer dat je dan niet over de nieuwe brug gaat... Maar ach, ik vind de 5km gewoon heel erg leuk, en daar in Nijmegen is het een mooie route, door de binnenstad.
![]()
Mijn nieuwe jas is geweldig. Hele training afgewerkt in een longsleeve+jas, en ik heb het geen seconde te warm gehad![]()
![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw volgende blogpost?Moet nog even een treffend onderwerp verzinnen
F means you're fucked![]()
Vanavond lekker 4x2000m in beoogd Meijendellooptempo gedaan en dat ging prima. Ik heb zin in zaterdag! Alleen die starttijd...![]()
Heeerlijk gelopen! 3x10'D3 rond de 5.00-5.05 gemiddeld, was alleen niet zo slim dat mijn intervallen ingesteld stonden op hartslag en dat mijn hartslag op mijn horloge pas na een halfuur omhoog begon te gaan door de kouDus elke 30 sec een piepje dat hij te laag was in het begin.
Een flinke wind die ik het eerste stuk heerlijk in de rug had, als ik dat geweten had had ik vandaag een coopertest die kant op gedaan, was sowieso richting de 3km gegaan zo makkelijk ging hetOp de grafiek op endo lijkt de training op een of andere manier nergens op, maar ach boeiend
Voel me nu echt weer fit beginnen te worden, fijn gevoel!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Mr.B. het volgende:
Vanavond lekker 4x2000m in beoogd Meijendellooptempo gedaan en dat ging prima. Ik heb zin in zaterdag! Alleen die starttijd...F means you're fucked![]()
Je kunt nog startbewijzen voor de Bruggenloop winnen: http://www.runnersweb.nl/(...)r-de-Bruggenloop.htmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Bemoedigende post van SEMTEX, maar ik denk dat ik liever thuis poep.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beoogd he, er kan zoveel misgaan. Vanwege de starttijd denk ik dan vooral aan stoelgangproblemen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...
Ik heb geen flauw idee of dat over die afstand of met dat parcours wel zou kunnen lukken, maar dat zien we vanzelf wel.
Heb jij een richttijd of ga je gewoon lekker lopen en zie je wel wat het wordt?![]()
Dat laatste gaat het wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Beoogd he, er kan zoveel misgaan. Vanwege de starttijd denk ik dan vooral aan stoelgangproblemen...
Ik heb geen flauw idee of dat over die afstand of met dat parcours wel zou kunnen lukken, maar dat zien we vanzelf wel.
Heb jij een richttijd of ga je gewoon lekker lopen en zie je wel wat het wordt?
F means you're fucked![]()
Niet mypen maar typen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraagMoet nog even een treffend onderwerp verzinnen
En tegen de tijd dat ik finish heeft hij ze al weer verteerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...![]()
Niet tiepen maar lopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet mypen maar typen.
[..]
En tegen de tijd dat ik finish heeft hij ze al weer verteerd.F means you're fucked![]()
dusquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de OP is nog steeds niet aangepast
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Die is al heel vaak aangepast toch? Wat mist er dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de OP is nog steeds niet aangepastF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: