SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 27-11-2014 14:43:44 ]![]()
Ik doe lekker de 5kmquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:00 schreef Gogo83 het volgende:
Yep! Weet alleen nog niet of ik de 5 of 10 ga lopen.omdat het kan. Alleen wel jammer dat je dan niet over de nieuwe brug gaat... Maar ach, ik vind de 5km gewoon heel erg leuk, en daar in Nijmegen is het een mooie route, door de binnenstad.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een haat-liefde verhouding met de 5 km. Ik start altijd te snel en ga altijd kapot. En daar hou ik gewoon niet zo van.. Bij de 10 heb ik de tijd om op gang te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe lekker de 5kmomdat het kan. Alleen wel jammer dat je dan niet over de nieuwe brug gaat... Maar ach, ik vind de 5km gewoon heel erg leuk, en daar in Nijmegen is het een mooie route, door de binnenstad.
![]()
Mijn nieuwe jas is geweldig. Hele training afgewerkt in een longsleeve+jas, en ik heb het geen seconde te warm gehad![]()
![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wanneer komt jouw volgende blogpost?Moet nog even een treffend onderwerp verzinnen
F means you're fucked![]()
Vanavond lekker 4x2000m in beoogd Meijendellooptempo gedaan en dat ging prima. Ik heb zin in zaterdag! Alleen die starttijd...![]()
Heeerlijk gelopen! 3x10'D3 rond de 5.00-5.05 gemiddeld, was alleen niet zo slim dat mijn intervallen ingesteld stonden op hartslag en dat mijn hartslag op mijn horloge pas na een halfuur omhoog begon te gaan door de kouDus elke 30 sec een piepje dat hij te laag was in het begin.
Een flinke wind die ik het eerste stuk heerlijk in de rug had, als ik dat geweten had had ik vandaag een coopertest die kant op gedaan, was sowieso richting de 3km gegaan zo makkelijk ging hetOp de grafiek op endo lijkt de training op een of andere manier nergens op, maar ach boeiend
Voel me nu echt weer fit beginnen te worden, fijn gevoel!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef Mr.B. het volgende:
Vanavond lekker 4x2000m in beoogd Meijendellooptempo gedaan en dat ging prima. Ik heb zin in zaterdag! Alleen die starttijd...F means you're fucked![]()
Je kunt nog startbewijzen voor de Bruggenloop winnen: http://www.runnersweb.nl/(...)r-de-Bruggenloop.htmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef wyccie het volgende:
Bemoedigende post van SEMTEX, maar ik denk dat ik liever thuis poep.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Beoogd he, er kan zoveel misgaan. Vanwege de starttijd denk ik dan vooral aan stoelgangproblemen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...
Ik heb geen flauw idee of dat over die afstand of met dat parcours wel zou kunnen lukken, maar dat zien we vanzelf wel.
Heb jij een richttijd of ga je gewoon lekker lopen en zie je wel wat het wordt?![]()
Dat laatste gaat het wordenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Beoogd he, er kan zoveel misgaan. Vanwege de starttijd denk ik dan vooral aan stoelgangproblemen...
Ik heb geen flauw idee of dat over die afstand of met dat parcours wel zou kunnen lukken, maar dat zien we vanzelf wel.
Heb jij een richttijd of ga je gewoon lekker lopen en zie je wel wat het wordt?
Niet mypen maar typen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Goeie vraagMoet nog even een treffend onderwerp verzinnen
En tegen de tijd dat ik finish heeft hij ze al weer verteerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Als dat jouw Meijendeltempo is, kom ik wel over de finish tegen de tijd dat jij al aan je zevende appelpunt zit...![]()
Niet tiepen maar lopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Niet mypen maar typen.
[..]
En tegen de tijd dat ik finish heeft hij ze al weer verteerd.F means you're fucked![]()
dusquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de OP is nog steeds niet aangepast
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Die is al heel vaak aangepast toch? Wat mist er dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
En de OP is nog steeds niet aangepastF means you're fucked![]()
Als ik een nieuw topic open kijk ik niet terug wat er nog niet is toegevoegd. Vandaar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zie het vorige draadje!
(is too much trouwens
)
Roep gerust nog een keer, dan voeg ik je toe.
![]()
![]()
Ach ja, soms lees ik wel eens ergens overheenquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zie het vorige draadje!
(is too much trouwens
)
Wisselduurloopje gedaan. 10 km op ca 7:00 min/km met om de km een minuutje versnellen naar 6:40. Zeer relaxed dus. Om iedereen erbij te houden (niveau verschilt nogal binnen de groep) mocht ik voorop omdat ik zo fijn tempo kan houden![]()
Ik liep met de TomTom van meneer (want die is ziekjes), dus dat was even vogelen. Ik ben niet meteen enthousiast, want zag niet in 1 oogopslag mijn hartslag, pace en tijd. Maar goed, dat moet ik maar eens op mijn gemak testen. Ik ben toen maar op gevoel gaan lopen en wat bleek: ik liep gewoon vanzelf 6:50-7:00 en bij de versnellingen 6:30-6:40. LekkerHartslag was zo rond de 160, maar heb die serieus nog nooit echt gemeten, ook geen idee van mijn max. Voelde iig relaxed.
Daar waar de groep vaak uiteen valt, is iedereen bij elkaar gebleven en was iedereen erg tevreden. Ik werd - heel lief - bedankt voor het fijne tempo. Nou, dat is toch dolletjes!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:07 schreef Quoi het volgende:
Wisselduurloopje gedaan. 10 km op ca 7:00 min/km met om de km een minuutje versnellen naar 6:40. Zeer relaxed dus. Om iedereen erbij te houden (niveau verschilt nogal binnen de groep) mocht ik voorop omdat ik zo fijn tempo kan houden![]()
Ik liep met de TomTom van meneer (want die is ziekjes), dus dat was even vogelen. Ik ben niet meteen enthousiast, want zag niet in 1 oogopslag mijn hartslag, pace en tijd. Maar goed, dat moet ik maar eens op mijn gemak testen. Ik ben toen maar op gevoel gaan lopen en wat bleek: ik liep gewoon vanzelf 6:50-7:00 en bij de versnellingen 6:30-6:40. LekkerHartslag was zo rond de 160, maar heb die serieus nog nooit echt gemeten, ook geen idee van mijn max. Voelde iig relaxed.
Daar waar de groep vaak uiteen valt, is iedereen bij elkaar gebleven en was iedereen erg tevreden. Ik werd - heel lief - bedankt voor het fijne tempo. Nou, dat is toch dolletjes!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zondag 9e van de 34 vrouwen geworden. 53.46 op de 9,8 km uiteindelijk. Nice, linkerrijtje
Ik ga volgende week de overstap naar de snelle loopgroep maar eens wagen. Het zal wel een grote stap worden, want ze lopen ongeveer 10 kilometer gemiddeld rond de 4:20 min/km. Ik moest 3 maanden geleden halverwege nog opgeven. Eens kijken waar ik nu sta.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 23:38 schreef Murmeli het volgende:
Zondag 9e van de 34 vrouwen geworden. 53.46 op de 9,8 km uiteindelijk. Nice, linkerrijtje
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
langzaam de laatste loodjes aan het afleggen wat betreft de Kepler training.
Voor mijn gevoel minder getrained dan verleden jaar maar dat komt niet helemaal over een met de gemaakte kilometers., ik denk dat het ook komt omdat 75-80km per week voor mij tegenwoordig de norm is terwijl zo'n trainingsintensiteit verleden jaar nog allemaal nieuw was.
In ieder geval geen "kan ik de afstand wel aan" zenuwen dit jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dan zou ik iedere keer zo'n beetje rond mijn huidige PR lopenquote:Op woensdag 26 november 2014 00:05 schreef Devv het volgende:
Ik ga volgende week de overstap naar de snelle loopgroep maar eens wagen. Het zal wel een grote stap worden, want ze lopen ongeveer 10 kilometer gemiddeld rond de 4:20 min/km. Ik moest 3 maanden geleden halverwege nog opgeven. Eens kijken waar ik nu sta.
Gisteravond echt heerlijk loopweer, maar het was echt enorm mistig! Daarom op de fietspaden gebleven en zelfs nog aangesproken door een brommerrijdster die speciaal stopte om te zeggen dat ik slecht zichtbaar was... Met m'n gele reflectiejas, knipperlampjes om mijn armen en hoofdlamp waarmee ik menig fietser eruit schijnWel soort van fijn om te horen, maar in de mist kun je niet alles hebben, imo.
8,5km op hersteltempo gedaan, of willen doen. Ik heb namelijk ietsje te hard gelopen: 6'26"/km wat ervoor zorgde dat mn gemiddelde hartslag net boven de 140 kwam te liggen. Denk dat dit uiteindelijk mijn LDL zou moeten zijn als ik ècht relaxed wil blijven lopen. En dat hersteltempo dus nog wel wat langzamer kan.
Of dat ik natuurlijk fitter/sneller wordt, dat dit uiteindelijk hersteltempo wordt.![]()
Gisteren wel veel met jullie tips bezig geweest; ik denk dat ik dit weekend weer de lange spinningsessie ga skippen (vandaag niet; lekker losfietsen!) en dan mijn dagen iets anders ga verdelen, zoals in het vorige deel gesuggereerd werd.![]()
![]()
Goed verlicht zijn is topquote:Op woensdag 26 november 2014 08:17 schreef TheSwan het volgende:
heerlijk loopweer, maar het was echt enorm mistig! Daarom op de fietspaden gebleven en zelfs nog aangesproken door een brommerrijdster die speciaal stopte om te zeggen dat ik slecht zichtbaar was... Met m'n gele reflectiejas, knipperlampjes om mijn armen en hoofdlamp waarmee ik menig fietser eruit schijn Wel soort van fijn om te horen, maar in de mist kun je niet alles hebben, imo.8,5km op hersteltempo gedaan, of willen doen. Ik heb namelijk ietsje te hard gelopen: 6'26"/km wat ervoor zorgde dat mn gemiddelde hartslag net boven de 140 kwam te liggen. Denk dat dit uiteindelijk mijn LDL zou moeten zijn als ik ècht relaxed wil blijven lopen. En dat hersteltempo dus nog wel wat langzamer kan.Of dat ik natuurlijk fitter/sneller wordt, dat dit uiteindelijk hersteltempo wordt. Gisteren wel veel met jullie tips bezig geweest; ik denk dat ik ditIk ben zelf een beetje nachtblind en het gebeurt best vaak dat ik hardlopers bijna aanrijd omdat ik ze te laat zie.
En die training klinkt lekker! Weet je ook precies wat jouw zones zijn of ga je uit van de 220-leeftijd regel?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan heb je een heel strak PR op de 10 kilometerquote:Op woensdag 26 november 2014 07:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik iedere keer zo'n beetje rond mijn huidige PR lopen. Je zit bijna sub 40?
![]()
Top bezig swan!!
6.26 is denk ik best een ok duurlooptempo hoor. Ik zit daar ook vaak in dr buurt en ik ben iets trager dan jij.
Al vind ik het een klotetempo. Ik geloof dat ik 6.50 dan fijner vind. Maar is kwestie van experimenteren, daar zit ik zelf ook volop in.
En ik heb dezelfde hartslagvraag als LT
Nee, 43quote:Op woensdag 26 november 2014 08:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan heb je een heel strak PR op de 10 kilometer. Je zit bijna sub 40?
Maar 4:20 gemiddeld is 43:20 op de 10km.
Is mij een beetje te snel voor training
Een tijdje terug (nog voor de HM) heb ik rusthartslag 64 gemeten (zou ik opnieuw moeten doen) en maxHR heb ik uit een voluit-training gehaald. Kwam ik op 193. Garmin Connect geeft dan de volgende zones:quote:Op woensdag 26 november 2014 08:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Goed verlicht zijn is topIk ben zelf een beetje nachtblind en het gebeurt best vaak dat ik hardlopers bijna aanrijd omdat ik ze te laat zie.
En die training klinkt lekker! Weet je ook precies wat jouw zones zijn of ga je uit van de 220-leeftijd regel?
z1: 128 - 140
z2: 140 - 154
z3: 154 - 167
z4: 167 - 178
z5: 178 - 193
Waar ik wel verbaasd over ben, want ik dacht altijd dat die 128-140 zone mijn z2 zou zijn
Beetje confused nog. Hebben jullie tips over in welke zones ik duurloop, herstel en wedstrijdpace zou moeten doen?
@Murmeli: ja, ik ben echt enorm tevreden met mijn tempo's, maar zeker gezien al het commentaar van gisteren ben ik nu bang voor overdrijven. Dus top als jullie het zouden willen checken.![]()
Als die 193 inderdaad je max is, klinken deze zones heel logisch. Ik weet alleen niet wat je bedoelt met een 'voluit' training. Ik haal mijn maximale hartslag ook lang niet altijd in tempotrainingen of wedstrijden. Maar goed, daarom zijn die zones ook vrij breed, give or take 5 slagen is niet zo erg. En het is wel logisch dat in het begin die zones absurd laag aanvoelen, is even wennen maar als je een paar keer streng je LDL in de goede zone uitvoert (bovenkant Z1, onderkant Z2 zou ik zeggen), zul je merken dat je hartslag vanzelf makkelijker laag blijft.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:06 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Een tijdje terug (nog voor de HM) heb ik rusthartslag 64 gemeten (zou ik opnieuw moeten doen) en maxHR heb ik uit een voluit-training gehaald. Kwam ik op 193. Garmin Connect geeft dan de volgende zones:
Waar ik wel verbaasd over ben, want ik dacht altijd dat die 128-140 zone mijn z2 zou zijn
Beetje confused nog. Hebben jullie tips over in welke zones ik duurloop, herstel en wedstrijdpace zou moeten doen?
@Murmeli: ja, ik ben echt enorm tevreden met mijn tempo's, maar zeker gezien al het commentaar van gisteren ben ik nu bang voor overdrijven. Dus top als jullie het zouden willen checken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ligt maar net aan je basisconditie. Daarnaast zie ik regelmatig bij artikelen over marathontraining het advies "Doe ook andere sporten".quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Devv het volgende:
Het ligt er ook een beetje aan wat je doel is voor de marathon. Ik denk dat als je alleen voor uitlopen gaat dat je best wat vrijheden in kunt bouwen. Het gaat een ander verhaal worden als je in april sub 3 wilt lopen.
Overigens zijn die nieuwe arm verlichtingen (van die helverlichte banden) een stuk beter zichtbaar. HEMA verkoopt ze als fietsverlichting![]()
Echt checken kan ik iig niet, ik weet alleen mijn eigen ervaringen en ik loop zelf bijv nooit in zone 1. Dus ik doe het ook niet echt goedquote:Op woensdag 26 november 2014 09:06 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Een tijdje terug (nog voor de HM) heb ik rusthartslag 64 gemeten (zou ik opnieuw moeten doen) en maxHR heb ik uit een voluit-training gehaald. Kwam ik op 193. Garmin Connect geeft dan de volgende zones:
@Murmeli: ja, ik ben echt enorm tevreden met mijn tempo's, maar zeker gezien al het commentaar van gisteren ben ik nu bang voor overdrijven. Dus top als jullie het zouden willen checken.
Maar ik deel graag ervaringen als ik denk dat een ander daar iets aan kan hebben.
Ik ben trouwens zojuist ontslagen bij de fysio
Nu lekker rustig aan verder trainen. Het gaat nu super, dus ik ga zo maar effe door. Niet te vaak vol erin gaan en lekker veel wedstrijden. Souplessegebeuren verder uitpluizen ook, want dat spreekt me wel aan.
En vanmiddag met streamnl het brabantse land onveilig maken en op jacht voor trailschoenen en/of vff'sSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voluit: gewoon een keer direct na een 5k-trainings-PR nog een leuke bult oprennen. Toen gaf mn Garmin 193 als max aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet alleen niet wat je bedoelt met een 'voluit' training.
[..]
maar als je een paar keer streng je LDL in de goede zone uitvoert (bovenkant Z1, onderkant Z2 zou ik zeggen), zul je merken dat je hartslag vanzelf makkelijker laag blijft.
Voor LDL gebruik ik nu meer bovenkant z2, onderkant z3 en voor de herstelloop max bovenkant z1. Maar dat is dus allemaal nog aan de hoge kant? Dan loop ik inderdaad nu nog te hard
@Murmeli: gefeliciteerd man.Dat je de fysio maar niet meer terug mag zien
![]()
![]()
Thanks!! Ik hoop hem ook effe niet meer te zien. Hij is leuk hoor, en hij kan lekker masseren, maar ik kan goed zonder hemquote:Op woensdag 26 november 2014 09:42 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Voluit: gewoon een keer direct na een 5k-trainings-PR nog een leuke bult oprennen. Toen gaf mn Garmin 193 als max aan.
Voor LDL gebruik ik nu meer bovenkant z2, onderkant z3 en voor de herstelloop max bovenkant z1. Maar dat is dus allemaal nog aan de hoge kant? Dan loop ik inderdaad nu nog te hard
@Murmeli: gefeliciteerd man.Dat je de fysio maar niet meer terug mag zien
Nog 1,5 week. Komt vast goedquote:Op woensdag 26 november 2014 01:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
langzaam de laatste loodjes aan het afleggen wat betreft de Kepler training.
Voor mijn gevoel minder getrained dan verleden jaar maar dat komt niet helemaal over een met de gemaakte kilometers., ik denk dat het ook komt omdat 75-80km per week voor mij tegenwoordig de norm is terwijl zo'n trainingsintensiteit verleden jaar nog allemaal nieuw was.
In ieder geval geen "kan ik de afstand wel aan" zenuwen dit jaar
Hoe zijn de weersverwachtingen voor Kepler tot nu toe?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik vind knipperlampjes altijd irritant, je ziet een stuk minder goed welke kant iemand op gaat.quote:
Was ook erg blij dat ze het verbod op fietsen wilde instellen mbt die knipperlichten. Alleen gingen die laffe tarrels niet doorzetten na wat gemor van het volk
@Devv, ging jij niet rustig aan doen tot het einde van het jaar?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Man man man. 1,5maand niet gelopen en conditie is totaal ineengestort
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
yay voor ziek zijn en daardoor niet kunnen lopen!|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Stil hier vandaagIk heb werkafleiding nodig! Heeft er niemand meer tijd om overdag megalange duurlopen te doen of zo?
Vorig jaar leek het wel het UWV hier en ineens heeft iedereen een leven buiten het hardlopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanaf april werk ik weer fulltime bij de Uni en dan ga ik ook lekker tijdens daglicht lopenOh ja en vrijdag kan ik natuurlijk weer mijn Den Haag rondje doen hier!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoeveel km wil je gaan doen vrijdag?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanaf april werk ik weer fulltime bij de Uni en dan ga ik ook lekker tijdens daglicht lopenOh ja en vrijdag kan ik natuurlijk weer mijn Den Haag rondje doen hier!
Trek eens aan mijn vinger?
Meestal 6 of zo.. Vanaf hier naar het Haagse bos en daar een rondje.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoeveel km wil je gaan doen vrijdag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Prima rondje (als je de goede kant op looptquote:Op woensdag 26 november 2014 13:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meestal 6 of zo.. Vanaf hier naar het Haagse bos en daar een rondje.)
Je zou ook eens lijn 2 naar het eindpunt kunnen nemen en dan terug lopen.Trek eens aan mijn vinger?
Haha, ja daglicht ben ik ook wel weer een keer aan toe.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
In het voorjaar heb ik een keer van werk naar huis gelopen; ca 17km. Heerlijke manier van werkstress afbouwen.
Aan het einde van mijn schema zitten een paar 10mijl-loopjes op de dinsdag. Misschien dat ik het dan nog eens weer probeer. Ook een goede afwisseling met al die avonden idd.
Duurlopen (in het weekend) doe ik eigenlijk het liefste 's ochtends vroeg. Heerlijk om daarna de dag nog voor je te hebben. Alleen mijn eigen schuld dat het dan nog donker is natuurlijk![]()
![]()
Knipperen mag toch niet maar zal wel op z'n nederlands gedoogd worden....quote:Op woensdag 26 november 2014 11:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik vind knipperlampjes altijd irritant, je ziet een stuk minder goed welke kant iemand op gaat.
Was ook erg blij dat ze het verbod op fietsen wilde instellen mbt die knipperlichten. Alleen gingen die laffe tarrels niet doorzetten na wat gemor van het volk
@Devv, ging jij niet rustig aan doen tot het einde van het jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijdje niet in topic geweest ivm drukte thuis. Paar weken geleden voor 2e keer vader geworden, dus timemanagement is wat moeilijk
Loop nog wel zo nu en dan tussen het verschonen, werk en voetballen doorde hond moet toch uitgelaten worden dus dan kan ie meteen meelopen met mij, of ik met hem is maar net hoe je het bekijkt......
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 13:58 schreef ser het volgende:
[..]
Knipperen mag toch niet maar zal wel op z'n nederlands gedoogd worden....Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tijdje niet in topic geweest ivm drukte thuis. Paar weken geleden voor 2e keer vader geworden, dus timemanagement is wat moeilijk
Loop nog wel zo nu en dan tussen het verschonen, werk en voetballen doorde hond moet toch uitgelaten worden dus dan kan ie meteen meelopen met mij, of ik met hem is maar net hoe je het bekijkt......
Mijn ervaring vanuit de auto is dat die rode armbandled (die ik zelf ook heb trouwens) matig zichtbaar zijn. Het best zichtbaar vind ik de felblauwe leds die om de hak van de schoen geklemd worden. Felgroen is ook goed zichtbaar.
Ik hoop dat het lampje dat we bij de BGL krijgen een goede is, want die wil ik dan ook buiten die wedstrijd om gaan gebruiken.![]()
Ik heb die hak-schoen-lampjes in het rood. Rete-zichtbaarquote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn ervaring vanuit de auto is dat die rode armbandled (die ik zelf ook heb trouwens) matig zichtbaar zijn. Het best zichtbaar vind ik de felblauwe leds die om de hak van de schoen geklemd worden. Felgroen is ook goed zichtbaar.
Ik hoop dat het lampje dat we bij de BGL krijgen een goede is, want die wil ik dan ook buiten die wedstrijd om gaan gebruiken.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wij zagen laatst, of nou ja, eigenlijk niet dus, iemand die overstak bij de uitgang van 't dorp hier. Best donker. Allemaal lampjes zagen we toen we héél dichtbij waren. Nou, dat doet niet zoveel als je de weg oversteekt.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik hoop dat het lampje dat we bij de BGL krijgen een goede is, want die wil ik dan ook buiten die wedstrijd om gaan gebruiken.
Ja doei.![]()
Via Bluetooth gaat dat moeiteloosquote:Op woensdag 26 november 2014 14:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Garmin Express en het uploaden van je workouts naar je toestel![]()
![]()
Ja, dat moet ik ooit nog uitzoeken, dat ik via de telefoon kan uploaden.quote:
Wat ook niet meehielp is een brakke USB-poort, dus maar een andere uitgekozen.![]()
Echt wel de moeite waard om naar te kijken. Kwestie van app installeren, telefoon+horloge synchroniseren en klaarquote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ooit nog uitzoeken, dat ik via de telefoon kan uploaden.
Wat ook niet meehielp is een brakke USB-poort, dus maar een andere uitgekozen.![]()
![]()
Klinkt alsof zelfs ik dat zou moeten kunnen. Op zich wel aardig om ook eens wat meer te doen met de smartphone i.p.v. vrijwel dagelijks opladen.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt wel de moeite waard om naar te kijken. Kwestie van app installeren, telefoon+horloge synchroniseren en klaar![]()
Jeetje, wat een waardige kuiten begin jij te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar eens een gecopyrighte foto van afgelopen weekend ter afwisseling! En speciaal voor zwabber zonder duimpjes!![]()
Jaaa! Eindelijk weer de (onofficiële) 5km aangetikt
Nog wel met wandelen tussendoor, maar dat was ook conform mijn planning.
En in mijn loopje 3x dezelfde man die z'n hond uitliet ingehaald
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Leuke foto's .co.uk
Enfin, ik heb eindelijk gevonden hoe ik GLONASS kan aanzetten op de 920XT. De Russen weten morgen dus waar ik ben.![]()
Ik ga vanavond voor het eerst met de Running Junkies mee lopen. Geen idee wat ze precies gaan doen, maar ik zie het vanzelf wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
*kuch* GPS is eenrichtingsverkeer van boven naar beneden *kuch*quote:Op woensdag 26 november 2014 16:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuke foto's .co.uk
Enfin, ik heb eindelijk gevonden hoe ik GLONASS kan aanzetten op de 920XT. De Russen weten morgen dus waar ik ben.
Wel tof dat hij meerdere systemen aan kan. Goed voor de precisie, met name als er dingen in de weg staan zoals in steden!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik stel me daar heel veel hippe tijgerprintleggings en instagram shots bij voorquote:Op woensdag 26 november 2014 16:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst met de Running Junkies mee lopen. Geen idee wat ze precies gaan doen, maar ik zie het vanzelf wel.
Dat zijn de Running Hippiesquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik stel me daar heel veel hippe tijgerprintleggings en instagram shots bij voor
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Vanavond maar weer rustig opbouwen.
Op advies van fysio rustig aan moeten doenNetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 16:01 schreef Maraca het volgende:
Jaaa! Eindelijk weer de (onofficiële) 5km aangetikt
Nog wel met wandelen tussendoor, maar dat was ook conform mijn planning.
En in mijn loopje 3x dezelfde man die z'n hond uitliet ingehaald
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Word ik nou echt voor het eerst serieus genomen op dit forum?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
*kuch* GPS is eenrichtingsverkeer van boven naar beneden *kuch*Ik vind het ook tof. Of ik het verschil ga merken is de vraag, maar toch.quote:Wel tof dat hij meerdere systemen aan kan. Goed voor de precisie, met name als er dingen in de weg staan zoals in steden!![]()
Tijgerprintleggings weet ik niet, instagram doen ze wel ja. Ik ken een paar mensen ervan die ook lid zijn bij onze AV en dat zijn wel leuke mensen, dus ik zie het wel.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik stel me daar heel veel hippe tijgerprintleggings en instagram shots bij voor
Ow, en ik heb geen FB en geen Instagram.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zoo, vanmiddag 4x2000 meter gedaan (volgens mij dezelfde training als Mr.B gisteren) als voorbereiding op de Meijendelloop. Die kan ik namelijk wel lopen, m'n shift op werk weten te ruilen.
Ging wel lekker, wel fris op zich! Voor het eerst lang-lang dit jaar.Jack does it in real time...![]()
Ik kon laatst gratis de pro versie van Runtastics Situps krijgen en dacht toen dat dat misschien goed is voor mijn core. Dus een week geleden de eerste training gedaan (2-3-3-2-3-2) en nu net de vijfde training. Maar dan is 10-8-6-4-4-4 toch al best een hoop als je nooit veel situps hebt gedaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik deed gisteren toevallig inderdaad precies dezelfde training met precies hetzelfde doelquote:Op woensdag 26 november 2014 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Zoo, vanmiddag 4x2000 meter gedaan (volgens mij dezelfde training als Mr.B gisteren) als voorbereiding op de Meijendelloop. Die kan ik namelijk wel lopen, m'n shift op werk weten te ruilen.
Ging wel lekker, wel fris op zich! Voor het eerst lang-lang dit jaar.![]()
En leuk dat je toch mee kan doen!![]()
Waarom post jij eigenlijk altijd met een supermanicoon, mossel? Niet dat ik het niet terecht vind, want dat is het natuurlijk wel, maar ik hoop op een uitgebreide filosofische verhandeling.
Situps zijn slecht voor je rug.![]()
Gefeliciteerd ser!
Envoor maraca!
Zwabber, jij bent net zo'n onhandige prutser als ik, zie ik almooi dat t nu werkt!
Ik ben vandaag bij scarabee geweest. Trail/wegschoenen gekocht (salomon nog iets, in paars) ze hebben iets meer profiel en iets minder drop dan mijn huidige asics harrry potter.
Vffs nog ff laten staan, komt nog wel.
Ook voor rugzakken gekeken, die wil ik voor mijn verjaardag vragen (dwz, geld daarvoor), dus was handig om ff te passsen.
Daarna een rondje malpie met stream. Was mooi en gezellig. Kleine 8 km gelopen. Lekker zand/bospaden en miniheuveltjes. Mijn trailhartje ging weer iets sneller kloppen
En niet per se heel goed voor je core stabiliteit
Zij het dat ik wat doodser en schuwer ben.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef Murmeli het volgende:
Zwabber, jij bent net zo'n onhandige prutser als ik, zie ik almooi dat t nu werkt!
![]()
Gewoon! Omdat Superman!quote:Op woensdag 26 november 2014 16:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Waarom post jij eigenlijk altijd met een supermanicoon, mossel? Niet dat ik het niet terecht vind, want dat is het natuurlijk wel, maar ik hoop op een uitgebreide filosofische verhandeling.
Situps zijn slecht voor je rug.
En ach, het zal wel. Hardlopen is slecht voor je knieën en gewrichten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar L_T heeft ook een punt.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:58 schreef mosselmossel het volgende:
En ach, het zal wel. Hardlopen is slecht voor je knieën en gewrichten.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
En niet per se heel goed voor je core stabiliteitach ja. Het is er ook niet slecht voor.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar L_T heeft ook een punt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen nieuwe schoenen halen bij PK Running!Na 2,5 jaar wordt het wel tijd voor een aangemeten schoen waar ik mee richting een marathon kan gaan trainen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
De Superman doen we best vaak bij de AV!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
De superman (of bird-dog) oefening is dan wel weer goed voor je core stabiliteit![]()
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is dan iets voor mossel!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
De superman (of bird-dog) oefening is dan wel weer goed voor je core stabiliteit![]()
[ afbeelding ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Daar verschillen de meningen een beetje over, het kan zijn dat je je 'grote' buikspieren zoveel traint dat die alles overnemen en je kleine buikspieren, die voor de stabiliteit zorgen, dus niet meer adequaat werken. Maar zo lang je het afwisselt met core stability oefeningen is het denk ik niet heel slecht inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
ach ja. Het is er ook niet slecht voor.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Precies. Ik ik situp ook naar links en rechts voor die kleinere. En op de AV doen we dan weer andere dingen. Zoals 10 verschillende plank- en superman-oefeningen afgelopen maandag.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen een beetje over, het kan zijn dat je je 'grote' buikspieren zoveel traint dat die alles overnemen en je kleine buikspieren, die voor de stabiliteit zorgen, dus niet meer adequaat werken. Maar zo lang je het afwisselt met core stability oefeningen is het denk ik niet heel slecht inderdaad.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zijn je schuine buikspieren, niet je kleine. Kleine buikspieren train je eigenlijk vooral bij oefeningen die niet zwaar aanvoelen, zoals op een SB ball zitten en om de beurten een been optillen terwijl je heupen recht blijven. Planken is een beetje een combi van beiden dus altijd goed, zolang je hem goed uitvoert.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies. Ik ik situp ook naar links en rechts voor die kleinere. En op de AV doen we dan weer andere dingen. Zoals 10 verschillende plank- en superman-oefeningen afgelopen maandag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: