Begrijpend lezen was ook niet je beste vak op school merk ik.quote:Op donderdag 27 november 2014 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, dus plunderen is een teken van lef?
Juist.
tsja, ik denk niet dat hij dat overzien heeft of daar bewust op heft aangestuurd, maar dat het wat zere puisten heeft doen exploderen is wel duidelijkquote:Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat opstoken lukt ook alleen maar omdat er als een malle op wordt gehapt.
Ik denk eerder dat jij niet doorhebt wat je zelf schreef.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was ook niet je beste vak op school merk ik.
Maar is dat dan zijn schuld of de schuld van degenen die er als hysterische gekken bovenop duiken?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, ik denk niet dat hij dat overzien heeft of daar bewust op heft aangestuurd, maar dat het wat zere puisten heeft doen exploderen is wel duidelijk
Mwah, we hadden het over 'de aanstichter'. Dat er daarna onevenredig veel (en vaak eenzijdige) aandacht aan hem gegeven is is niet per sé zijn schuld, maar aanstichter blijft ie. Geen idee wat daar eenzijdig aan is. Is er nog een andere aanstichter dan?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het dan de malloot die iets geks roept die schuldig is of de hele wereld die het nodig vindt om over hem heen te vallen en lekker de racist uit te hangen?
Je lijkt me nogal eenzijdig naar de schuldvraag te kijken, al snap ik dat wel vanuit je reflex om een zondebok te zoeken.
Je zou de media die als hongerige wolven op hem doken ook zeker als aanstichters op kunnen voeren wat mij betreft. Een telegraaf die als de storm dreigt te gaan liggen met hele en halve leugens de discussie weer opport bv, dat lijkt me ook een aanstichter.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, we hadden het over 'de aanstichter'. Dat er daarna onevenredig veel (en vaak eenzijdige) aandacht aan hem gegeven is is niet per sé zijn schuld, maar aanstichter blijft ie. Geen idee wat daar eenzijdig aan is. Is er nog een andere aanstichter dan?
Maar voordat de media erop kan springen zal er eerst iets moeten zijn om op te springen.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je zou de media die als hongerige wolven op hem doken ook zeker als aanstichters op kunnen voeren wat mij betreft. Een telegraaf die als de storm dreigt te gaan liggen met hele en halve leugens de discussie weer opport bv, dat lijkt me ook een aanstichter.
Die doen dat ook weer omdat het publiek er van smult.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar voordat de media erop kan springen zal er eerst iets moeten zijn om op te springen.
Heb verder ook al eerder, en regelmatig, aangegeven dat de media in deze een kwalijke zaak heeft gespeeld.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:49 schreef gewoonmeppen het volgende:
Zo kan het ook:
http://www.telstar-online(...)n-rare-kwast/2/93015
Fokusers in dit topic, die maar blijven zeuren hoe erg die Gario isquote:Op donderdag 27 november 2014 12:07 schreef Montagui het volgende:
Is er nog een andere aanstichter dan?
Stormfront, vermoedelijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef UltraR het volgende:
Weet niet meer waar ik dit nu las maar vond hem wel mooi:
"Vanuit een globalistische ideologie wil men alle onderscheidende kenmerken van de verschillende plaatselijke culturen uitvlakken tot er niets dan een algemeen geaccepteerde grijze massa overblijft."
Makkelijk weer zeg.quote:
Voor GeenStijl bevat het te weinig taalfouten. Maar waar dacht je zelf aan?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:10 schreef UltraR het volgende:
[..]
Makkelijk weer zeg.Oh, en triest, dat ook.
Ik heb het zelf geschreven van wat ik me ervan herinnerde. Geen copy/paste dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor GeenStijl bevat het te weinig taalfouten. Maar waar dacht je zelf aan?
De inhoud is een dusdanig niemendalletje dat het niet echt de moeite waard is om er op in te gaan.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:22 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik heb het zelf geschreven van wat ik me ervan herinnerde. Geen copy/paste dus.
Maar zal een column van een Nederlandse krant zijn geweest denk ik.
Maar goed, het makkelijke en trieste is om het gelijk als extreemrechts weg te zetten zonder op de inhoud in te gaan.
Volgens mij onderschat jij het vermogen van de media om zelf nieuws te creëren. Meer dan 1 zo'n knul hebben de media daar niet voor nodig.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij dicht je die knul een veel te grote rol toe.
In de trant van Southparks' "Mr Hankey, the Christmas Poo".quote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef UltraR het volgende:
"Vanuit een globalistische ideologie wil men alle onderscheidende kenmerken van de verschillende plaatselijke culturen uitvlakken tot er niets dan een algemeen geaccepteerde grijze massa overblijft."
quote:Op donderdag 27 november 2014 13:01 schreef UltraR het volgende:
Nee, ze hebben hier ludiek gesteld dat er aangifte tegen hem gedaan zou moeten worden omdat andere mensen zonder aanreden aangifte deden tegen Geert Wilders zonder dat daar een aanleiding toe was, voorgedrukt en al.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef 99.999 het volgende:
Zoals men hier probeert hem als grote crimineel die aangeklaagd moet worden weg te zetten is mij te kort door de bocht.
Dus is het zo onzinnig om mee te huilen met de wolven over die Quinsy. Je kan dan beter spreekbuizen als de Telegraaf aanvallen die er alles aan doen om het vuurtje te laten branden.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat jij het vermogen van de media om zelf nieuws te creëren. Meer dan 1 zo'n knul hebben de media daar niet voor nodig.
Aha, het racisme in dit topic is allemaal ludiek? Erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hier ludiek gesteld dat er aangifte tegen hem gedaan zou moeten worden omdat andere mensen zonder aanreden aangifte deden tegen Geert Wilders zonder dat daar een aanleiding toe was, voorgedrukt en al.
Het hangt er van af wat voor andere gevolgen deze handelingen van de media hebben, zoals het aanpassen van het uiterlijk van ZP die dan geen ZP meer is maar enkel P, omdat de media het zo uitvergroten.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus is het zo onzinnig om mee te huilen met de wolven over die Quinsy.
Ook maar ook als de Televaag wel normaal zou doen - wat niet snel zal gebeuren, zie die laatste leugen over de veronderstelde nivellering die juist een denivellering was - dan zouden tal van andere partijen er op in zijn gesprongen. De ene partij omdat het goed uitkomt voor haar agenda (wou toch al iets en gebruikt dat als excuus/aanleiding), de andere omdat die niet doorheeft hoezeer het door de media is uitvergroot.quote:Je kan dan beter spreekbuizen als de Telegraaf aanvallen die er alles aan doen om het vuurtje te laten branden.
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).quote:Op donderdag 27 november 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, het racisme in dit topic is allemaal ludiek? Erg geloofwaardig.
Of omdat jij en vele anderen er standaard hysterisch op reageren? Dat maakt het voor de media immers ook interessant om er over te berichten...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat voor andere gevolgen deze handelingen van de media hebben, zoals het aanpassen van het uiterlijk van ZP die dan geen ZP meer is maar enkel P, omdat de media het zo uitvergroten.
Een paar weken terug wou je het nog in wetten of regels vastleggen. Blij dat je iets bent bijgedraaid. Dit moet je namelijk juist niet politiseren.quote:Al met al is het natuurlijk best wel achterlijk dat er nu een gevecht gaande is over ZP in plaats van het gewoon te accepteren zoals het is en elke lokale Sinterklaas-organisator te laten bepalen hoe ze het vormgeeft. Ik vind wel dat heel Nederland zich mag bemoeien met die ene NPO-Sinterklaas-intocht aangezien die nu eenmaal op de staatstelevisie wordt uitgezonden.
Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
jezus man....... ik spoor meer dan jou.Ik zit niet in een hysterisch kamp, daarintegenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...
Kijk eens in de spiegel en zie die tunnel in de eigen oogquote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
De overheid kan pretty much de omroepen opdragen om iets wel of juist niet te doen door te dreigen anders te korten.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:
En staatstelevisie? Rutte bepaalt geheel wat de publieke omroepen uitzenden?
Dat is maar de vraag of dat het niet speelt aangezien er niet snel klokkenluiders opstaan en er wel een aantal aanwijzingen zijn dat het wel speelt zoals het verdwijnen van twee uitmuntende internationaal onderscheiden actualiteitenprogramma's terwijl het pauperprogramma Eenvandaag mocht blijven bestaan en de veelvuldige bezuinigingen die slechts gedeeltelijk door de crisis kunnen worden verklaard.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef 99.999 het volgende:
Het is gewoon een vrij belachelijke term. Je suggereert er namelijk iets mee wat totaal niet speelt.
Ja, straks Quinsy Gario oog in oog met Sven Kockelman.quote:
Hij merkt dat iedereen het gezeik beu is en de discussie afzwakt, dat moet ie natuurlijk weer even ophitsen met wat rare uitsprakenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
Hij zou toch nooit meer op tv komen?
Zei hij nog een paar weken geleden.
Gaat ie lopen zeuren over anderen die geld verdienen hieraanquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Hij verkoopt wel t-shirts voor alle fans.
Nee joh, hij heeft zichzelf pas 3 keer tegengesproken, die moet nog even door voordat ie zijn hypocrisie kaart vol heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk hypocriet mannetje.
Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:11 schreef LTVDK het volgende:
Ja joh, trek Israël en MH17 er ook even bij
Die denkt ook, had ik maar gewoon een politicus, die lullen in ieder geval niet zo extreem scheef.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.
Ik hoop dat hij hem een stomp op zijn zelfvoldane smoel geeft.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kockelman is echt zwaar geïrriteerd.
Ik vraag me af welke FOK! user hij is.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Hij trollt idd heel Nederland en Nederland laat zich door hem trollen. Hij lacht zich rot.
Herstelbetalingen doemen op aan de horizonquote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Ah, daar komt de aap uit de mouw, de slavernij
Minimaal 10 miljard schadevergoeding voor de nazaten.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
RACISME!!!!!111quote:Op donderdag 27 november 2014 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:
Vreselijk inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2014 21:17 schreef UltraR het volgende:
Dat stomme lachje van die gast. Arghh, bloed kookt echt.
Dat boeit Quinsy niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Dankzij personen als Quinsy moet Sinterklaas ook extra beveiligd worden.
Wat een loser die Quinsy!quote:Op donderdag 27 november 2014 21:13 schreef SuicideErrorist het volgende:
Nou, ik hoop dat het echt zo vermakelijk is als hier gezegd wordt.
http://www.npo.nl/live/npo-2
Grapje zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
Leuk Quinsy in Oog in Oog
Ik mag 'm wel.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Hij draaft af en toe een beetje door maar ik vind 'm wel sympathiek.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Die gast heeft echt het minst likeable karakter dat ik ooit heb gezien.
De Amerikaanse ambassade in Den Haag een optie? Is goedkoper.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef TLC het volgende:
Stuur Quincy naar de VS en geef hem een speelgoedpistooltje mee
Waarom anders. Hij is een mislukt ''kunstenaar'', waar nooit iemand van had gehoord totdat hij met deze branie kwam.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Een uur of twee ofzo, soms sneller.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
Weet iemand hoe laat (of hoeveel later) programma's doorgaans op de site van de NPO verschijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |