Haal je kop eens uit het zand, struisvogel.quote:
Aldus jouw fantasie. Een feit is dat de peuter/kleuter omsingeld werd door politie-agenten om haar te beveiligen en dat een 15-jarig meisje in elkaar werd geslagen omdat ze als ZP was vermomd. Als dat geen extremisme is...quote:Er is geen kind van 3 jaar racist genoemd. Dat was de fantasie van een of twee pownedmensen.
En die angolees werd racistisch uitgescholden, zegt hij en gaf toen iemand uit die groep een mep.
Neem je het nu op voor die Angolees die een vijftien jarig meisje sloeg?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die groep bestaat in jouw fantasie.
Er is geen kind van 3 jaar racist genoemd. Dat was de fantasie van een of twee pownedmensen.
En die angolees werd racistisch uitgescholden, zegt hij en gaf toen iemand uit die groep een mep.
.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neem je het nu op voor die Angolees die een vijftien jarig meisje sloeg?
ik neem het op voor de redelijkheid . De fantasie van Bram is niet redelijk.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neem je het nu op voor die Angolees die een vijftien jarig meisje sloeg?
Dat is slechts raar als je het verband legt tussen kleur en afkomst. Is dat verband er wel? Misschien duidt die kleur wel op die symbolische betekenis van zwart (duister, het slechte, ...)? Zie hoe in een ander land ZP letterlijk een duivel of een soort van zwarte duivel is. Buiten dat ene liedje kan ik er geen bedenken waarin de tekst een probleem zou kunnen opleveren. We gaan toch niet janken over het feit dat ZP een knecht is?quote:Verhulst «Goe zot, gij. Pas op, ik vind dat die discussie wel opgaat voor bepaalde Sinterklaasliedjes. Daar staan dingen in die niet meer van deze tijd zijn. (Zingt) ‘Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het toch goed.’ Dat is raar.
Zullen we eens even peilen hoeveel mensen jouw versie ondersteunen en hoeveel mensen mijn versie ondersteunen?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik neem het op voor de redelijkheid . De fantasie van Bram is niet redelijk.
Iemand slaan in deze situatie is fout
Maar er is wel wat vooraf gebeurd wat het gedrag van de man uitlokte.
Hij werd dus racistisch benaderd of hij dacht dat maar .
Bram maakt een extremist van die man. Bram maakt ook een extremist van de persoon die zogenaamd een kind van 3 jaar een racist noemde .
En Bram maakt er één groep van .
Dat duistere (als in: de symboliek van het licht en de duisternis) heeft wellicht ook met de zonnewende te maken: de kortste dag van het jaar, oftewel het hoogtepunt in vele midwinterse feesten/rituelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is slechts raar als je het verband legt tussen kleur en afkomst. Is dat verband er wel? Misschien duidt die kleur wel op die symbolische betekenis van zwart (duister, het slechte, ...)? Zie hoe in een ander land ZP letterlijk een duivel of een soort van zwarte duivel is.
Dat klinkt logisch.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dat duistere (als in: de symboliek van het licht en de duisternis) heeft wellicht ook met de zonnewende te maken: de kortste dag van het jaar, oftewel het hoogtepunt in vele midwinterse feesten/rituelen.
Je peilt maar..... wil je daarmee je gelijk aantonen ?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zullen we eens even peilen hoeveel mensen jouw versie ondersteunen en hoeveel mensen mijn versie ondersteunen?
De meerderheid van het volk kan gemakkelijk worden beïnvloed door wat het gewend is. Zie de privatisering van de zorgverzekeringen, alle ellende die dat heeft veroorzaakt en de halsstarrigheid van het volk om dat niet langer te pikken.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:36 schreef Bluesdude het volgende:
De meerderheid heeft de waarheid in pacht ?
Op basis van de verklaringen van ooggetuigen en foto's waarop duidelijk te zien is dat kleuters moesten worden beschermd door de politie terwijl ze nog net niet aan het wenen waren. En dit bij een gebeurtenis wat een feest hoort te zijn. Dat is slechts een van de vele incidenten, net als dat 15-jarige meisje wat in elkaar werd gepeerd, gestoorde gekken die vorig jaar op de nationale televisie en schoolpleinen schreeuwden dat ZP niet bestaat en meer van dat fraais. Extremisten vind je overal, in alle hoeken van de samenleving en in alle hoeken van de politiek (een blik op het politieke subforum van Fok zal je snel overtuigenquote:Op basis van wat verkettert je die 2 onbekende personen tot extremist?
Wat voor de muziek dan weer een enorme winst is.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is zangeres zonder naam , tegenwoordig ook zonder leven
Wat vinden jullie? Is 150 Euro genoeg?quote:Taakstraf voor mishandeling Zwarte Piet
Een 31-jarige man uit Almelo heeft een taakstraf van twintig uur gekregen omdat hij bij de intocht van Sinterklaas in Almelo een 15-jarig meisje, dat voor Zwarte Piet speelde, heeft mishandeld. Ook moet hij een schadevergoeding van 150 euro betalen. Dat heeft de rechtbank in Almelo woensdag bepaald.
Volgens de man, oorspronkelijk afkomstig uit Angola, was hij geprovoceerd door een groepje waarvan het meisje deel uitmaakte. Ze zouden hem Zwarte Piet hebben genoemd. Uit woede had hij het meisje een 'zachte' klap gegeven en het groepje toegeschreewd dat ze racisten waren. De jonge piet had twee dagen last van een pijnlijk oog.
mooi... wrijf in je handen want nu hoef je die peiling ook niet meer te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In het geval van het Sinterklaasfeest heeft de overgrote meerderheid echter wel gelijk.
Heb je het nou over die foto's betreffende die affaire die Weesie schiep ?quote:Op basis van de verklaringen van ooggetuigen en foto's waarop duidelijk te zien is dat kleuters moesten worden beschermd door de politie
Laat ik het zo zeggen, ik heb meer redenen om Weesie te geloven dan om jou te geloven. Niets persoonlijks, hij was er bij en hij is een journalist die een uitstekende reputatie heeft.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
mooi... wrijf in je handen want nu hoef je die peiling ook niet meer te doen.
Jij wint...
[..]
Heb je het nou over die foto's betreffende die affaire die Weesie schiep ?
Hij hoorde van zijn cameraman dat iemand een kind van 3 jaar een racist noemde.
Maar dat stond niet op de video, wat Weesie wel dacht.
En iemand sprak die vader en hoorde ook niet duidelijk dat zijn kind van 3 racist werd genoemd/uitgescholden.
Zeker.... er was een opstootje en dat moet men gewoon niet doen waar veel kinderen zijn.
Maar wat Weesie zei en jij weer noemde over dat kind is eerder fantasie .
Link die foto's hier door en bewees daarmee het gelijk van Weesie en van jou.
Dat hij dat durft, vragen beantwoorden die hij niet zelf heeft geformuleerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef glasshole het volgende:
Die haatzaaiende nicht krijgt morgen zendtijd van Sven Kockelmann.
Oog in oog, NPO2 om 21.00
[ afbeelding ]
5 minuten voor aanvang, loopt hij weg. Dan krijgt hij de vragenlijst onder zijn neus en vraagt hij het dubbele.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat hij dat durft, vragen beantwoorden die hij niet zelf heeft geformuleerd.
Alles voor wat aandacht he.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
5 minuten voor aanvang, loopt hij weg. Dan krijgt hij de vragenlijst onder zijn neus en vraagt hij het dubbele.
Krijgt hij weer een microfoon onder zijn neus en zwijgt hij weer.quote:
Uit medeleven aan zijn broeders in de V.S.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Krijgt hij weer een microfoon onder zijn neus en zwijgt hij weer.
Na, eerlijk is eerlijk. Ik denk niet dat quincy met stenen gaat gooien, winkels sloopt, auto's in brand zet en slijterijen gaat plunderen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Uit medeleven aan zijn broeders in de V.S.
Je hebt het bericht 3 keer herhaald in je quote. Dat maakt samen 450 Euro.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat vinden jullie? Is 150 Euro genoeg?
Ted is al afbetaald toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt het bericht 3 keer herhaald in je quote. Dat maakt samen 450 Euro.
Volgens FOK! normen is dat fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |