quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Whoehoe, mijn stem zal de doorslag wel gegeven hebbenquote:LEGIOEN-GELDEN NAAR MONITORINGSSYSTEEM
De Legioen-gelden van het seizoen 2014-2015 worden aangewend voor de aanschaf van een monitoringssysteem om looplijnen, afstanden en snelheden van spelers te meten tijdens trainingen. Dat is de uitkomst van een stemming onder alle leden van Het Legioen, zo is te lezen in de nieuwe editie van Feyenoord Magazine die deze week verschijnt. Deze optie kreeg de voorkeur boven een echoapparaat voor de medische staf en een nieuwe, grotere spelersbus. Het monitoringssysteem kreeg ruim 45 procent van de stemmen.
Jaarlijks wordt een deel van de opbrengst van Het Legioen gebruikt voor het versterken van Feyenoord. Uitgangspunt is dat deze gelden direct ten goede komen aan het eerste elftal.
Legioen-leden kunnen eind maart weer hun stem uitbrengen op het ontwerp van de nieuwe seizoenkaart.
Je moet als club ook nooit besparen op voetbalschoenen voor je spelers.quote:Sekou Cissé en KRC Genk gaan met elkaar verder. De Vlaamse club is een contract tot medio 2017 overeengekomen met de ex-speler van Feyenoord en Roda JC.
Cissé had nog een contract tot het einde van dit seizoen. De Ivoriaan wordt met zijn nieuwe verbintenis beloond voor zijn uitstekende prestaties bij Genk, waar hij zijn loopbaan als linkshalf nieuw leven heeft ingeblazen. Dit seizoen speelde Cissé mee in dertien van de zestien competitieduels, waarin hij vijf keer trefzeker was.
Genk haalde Cissé afgelopen januari weg bij Feyenoord, waar hij een zeer teleurstellend verblijf kende. In vierenhalf jaar in Rotterdam-Zuid wist Cissé, mede door blessureleed, nooit de scepsis te overwinnen. In totaal kwam hij slechts tot 69 duels sinds zijn overstap vanaf Roda in 2009, dat ongeveer drieënhalf miljoen euro voor hem ontving.
Grappig man, cissé zou op dit moment de beste wingerd zijn bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:10 schreef Morendo het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/g(...)enoordflop-cisse.htm
[..]
Je moet als club ook nooit besparen op voetbalschoenen voor je spelers.
Ik ben aan het schijten ik ga het zo proberen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef ace_eleven het volgende:
K weet t ook niet... De afbeelding photoshoppen?
Cissé is geen buitenspeler. Spits in het 4-4-2 systeem en dat spelen wij niet. Miskoop 1e klas. Beenhakkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Grappig man, cissé zou op dit moment de beste wingerd zijn bij Feyenoord.
Vergeten te stemmen, maar wel terecht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Whoehoe, mijn stem zal de doorslag wel gegeven hebben
Ik zat laatst Feyenoord-VVV van dat rampseizoen terug te kijken, en ik schrok bijna toen Beenhakker in beeld kwam op de plaats waar nu Van Geel zit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Cissé is geen buitenspeler. Spits in het 4-4-2 systeem en dat spelen wij niet. Miskoop 1e klas. Beenhakker
Kan je nagaan. Geen echte buitenspeler, en alsnog een stuk beter dan wat er nu speelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Cissé is geen buitenspeler. Spits in het 4-4-2 systeem en dat spelen wij niet. Miskoop 1e klas. Beenhakker
Bullshit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Vormer == Clasie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Geen echte buitenspeler, en alsnog een stuk beter dan wat er nu speelt.
Overigens blijf ik het frappant vinden dat v. Geel voor een heel rijtje van dergelijke spelers uiteindelijk de contracten maar heeft ontbonden, terwijl ze wel degelijk enige waarde vertegenwoordigen. Zie ook Vormer en Goossens.
Goossens een waarde vertegenwoordigd bij Feyenoord? Vormer was gewoon te duur om op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Geen echte buitenspeler, en alsnog een stuk beter dan wat er nu speelt.
Overigens blijf ik het frappant vinden dat v. Geel voor een heel rijtje van dergelijke spelers uiteindelijk de contracten maar heeft ontbonden, terwijl ze wel degelijk enige waarde vertegenwoordigen. Zie ook Vormer en Goossens.
Ja man, en Bilal is niet te duur voor de reserves?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Goossens een waarde vertegenwoordigd bij Feyenoord? Vormer was gewoon te duur om op de bank te zetten.
Ook een miskoop tot nu toe, maar is 19 en kan groeien. Vormer kan het niveau Feyenoord niet aan. Nu niet, nooit niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja man, en Bilal is niet te duur voor de reserves?
Uiteraard was Goossens niet goed genoeg voor Feyenoord. En had Vormer een te duur contract. Toch blijft het opvallend dat we voor zulke spelers ¤ 0,00 hebben ontvangen. Niet alsof je er kapitalen voor had kunnen cashen, maar een Vormer voor een paar tonnetjes is voor veel clubs een aanwinst hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Goossens een waarde vertegenwoordigd bij Feyenoord? Vormer was gewoon te duur om op de bank te zetten.
Vormer had veel betere statistieken dan Clasie, en hij was regelmatig beslissend.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook een miskoop tot nu toe, maar is 19 en kan groeien. Vormer kan het niveau Feyenoord niet aan. Nu niet, nooit niet.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Heeft alleen linksbuiten gespeeld bij Genk.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel eens naar de statistieken gekeken qua spelverdeling, spelversnelling, mannetje niet laten lopen, niet telkens van kkballetjes breed?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vormer had veel betere statistieken dan Clasie, en hij was regelmatig beslissend.
quote:UPDATE - El Ahmdadi niet bestraft
De KNVB maakt dinsdag bekend dat de middenvelder van Feyenoord niet wordt geschorst naar aanleiding van zijn actie jegens Gosens. De aanklager betaald voetbal achtte El Ahmadi niet schuldig, zodat hij aankomend weekeind gewoon kan meespelen in de topper tegen PSV.
Waarom laat Rutten hem niet een paar keer spelen. Nu investeer je tijd in Immers waarvan je weet dat hij nooit wat gaat opbrengen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook een miskoop tot nu toe, maar is 19 en kan groeien. Vormer kan het niveau Feyenoord niet aan. Nu niet, nooit niet.
Goede reminder, zal 't zo even regelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:05 schreef hhh38 het volgende:
De uitslagen moeten eigenlijk al een tijdje bijgewerkt worden, maar ik had geen idee hoe
Clasie is ook traag en zwak, Vormer kan nog schieten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook wel eens naar de statistieken gekeken qua spelverdeling, spelversnelling, mannetje niet laten lopen, niet telkens van kkballetjes breed?
Vormer is gewoon een trage hond met een goed schot in de poten. Met z'n slaapmomentjes.
Haten op Clasiequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Clasie is ook traag en zwak, Vormer kan nog schieten.
Overigens had vormer VEEL meer assists per minuut dan Clasie.
Ja, maar gek genoeg kan ik nergens vinden hoeveel.. Vind het vaag dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over dit soort dingen door clubs.. net of die transfer de transfer van de eeuw was ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Vormer is toch overigens gewoon geld ontvangen?
Op basis van wat ik tot nu toe van Bilal heb gezien vind ik hem geen 3,5 miljoen waard.. nu niet en in de toekomst ook niet. Dat er voor dat geld geen spits is gehaald vind ik maar wanbeleidquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:27 schreef satecl het volgende:
[..]
jij bent kansloos.quote:
Pannenkoekquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Clasie is ook traag en zwak, Vormer kan nog schieten.
Overigens had vormer VEEL meer assists per minuut dan Clasie.
Goh, als ik het zo teruglees heb je gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor Vormer is toch overigens gewoon geld ontvangen?
kom dan papzakquote:
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb de mogelijke scenario's eens doorgenomen en de conclusie is dat Rijeka en Standard maar beter gelijk kunnen spelen. Wanneer wij dan gelijkspelen of verliezen van Sevilla is een punt in de uitwedstrijd bij Standard waarschijnlijk genoeg om door te gaan (ervan uitgaande dat Sevilla wint van Rijeka).
Als we verliezen morgen en de andere wedstrijd eindigt niet in een gelijkspel, dan moeten we sowieso winnen van Standard.
Er zijn waarschijnlijk wel users die het willen weten, dat het kampbeulen als jij niet boeit is niet zo vreemdquote:
Als wij winnen van Sevilla en Rijeka - Standard gelijk, mogen we ook verliezen van Standard. Echter moet je dan wel met maximaal 2-1, 3-2, 4-3 etc. verliezen (aangezien onderling resultaat belangrijker is dan doelsaldo)quote:Op woensdag 26 november 2014 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb de mogelijke scenario's eens doorgenomen en de conclusie is dat Rijeka en Standard maar beter gelijk kunnen spelen. Wanneer wij dan gelijkspelen of verliezen van Sevilla is een punt in de uitwedstrijd bij Standard waarschijnlijk genoeg om door te gaan (ervan uitgaande dat Sevilla wint van Rijeka).
Als we verliezen morgen en de andere wedstrijd eindigt niet in een gelijkspel, dan moeten we sowieso winnen van Standard.
Alleen je eerste zin klopt volgens mij. Als wij winnen komen we op 9 punten. Als die anderen gelijk spelen komen ze op 5 en kunnen ze dus maximaal nog 8 punten halen. Dus dan mogen we sowieso verliezen van Standardquote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als wij winnen van Sevilla en Rijeka - Standard gelijk, mogen we ook verliezen van Standard. Echter moet je dan wel met maximaal 2-1, 3-2, 4-3 etc. verliezen (aangezien onderling resultaat belangrijker is dan doelsaldo)
Maar je wint niet van Sevilla. Puntje zou al goed zijnquote:Op woensdag 26 november 2014 11:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als wij winnen van Sevilla en Rijeka - Standard gelijk, mogen we ook verliezen van Standard. Echter moet je dan wel met maximaal 2-1, 3-2, 4-3 etc. verliezen (aangezien onderling resultaat belangrijker is dan doelsaldo)
Denk het ook niet, maar ik hoop op een slap en ongeïnspireerd Sevilla en een Feyenoord dat in een kolkende Kuip boven zichzelf uitstijgt.. Sevilla presteert in Europese uitwedstrijden niet bijster goed, ook vorig seizoen niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je wint niet van Sevilla. Puntje zou al goed zijn
Klopt zag ze tegen luik. Speelden echt heel lam. Die gaan gewoon uit van 3 thuis overwinningen en uit vinden ze het wel goed.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar ik hoop op een slap en ongeïnspireerd Sevilla en een Feyenoord dat in een kolkende Kuip boven zichzelf uitstijgt.. Sevilla presteert in Europese uitwedstrijden niet bijster goed, ook vorig seizoen niet.
Waarom kan Feyenoord een matige keeper als Kurto bijna niet passeren?quote:Op woensdag 26 november 2014 13:01 schreef Henrys het volgende:
Waarom keept elke keeper tegen Feyenoord de wedstrijd van zijn leven? Kurto en Lamperou bijvoorbeeld
quote:Feyenoord verwacht dat er morgen rond de 40.000 supporters een kaartje hebben gekocht voor Feyenoord - Sevilla en dat het stadion dus redelijk vol zit.
2x gelijkspelen is waarschijnlijk ook genoeg. Als Standard morgen wint en wij gelijk spelen komen we allebei op 7 punten en als we daar dan gelijkspelen is het onderling redultaat in ons voordeel. Moet Rijeka niet 2x winnen...quote:Op woensdag 26 november 2014 12:11 schreef satecl het volgende:
Wedstrijd van morgen maakt denk ik weinig uit. Je moet gewoon de laatste wedstrijd in België winnen.. Zal gezellig worden daar
Zelfs al mocht dit waar zijn, dan nog vrees ik dat het maximaal een puntje wordt. De meeste tegenstanders lijken ook een vaccin gevonden te hebben tegen 'Kuipvrees'.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt zag ze tegen luik. Speelden echt heel lam. Die gaan gewoon uit van 3 thuis overwinningen en uit vinden ze het wel goed.
Als er een mooi 'Europees avondje'-stemming hangt denk ik wel dat dat nog altijd wel indruk maakt hoor. Daar hoor je best veel spelers over, dat het toch wel indrukwekkend is, die dreiging en passie die van de tribunes komtquote:Op woensdag 26 november 2014 13:14 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Zelfs al mocht dit waar zijn, dan nog vrees ik dat het maximaal een puntje wordt. De meeste tegenstanders lijken ook een vaccin gevonden te hebben tegen 'Kuipvrees'.
Als Standard morgen wint, kan Rijeka niet meer 2x winnen...quote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2x gelijkspelen is waarschijnlijk ook genoeg. Als Standard morgen wint en wij gelijk spelen komen we allebei op 7 punten en als we daar dan gelijkspelen is het onderling redultaat in ons voordeel. Moet Rijeka niet 2x winnen...
Oke oke, er leeft natuurlijk nog wel wat op de tribunes. Het ging me inderdaad meer om het feit dat het niet altijd terug te zien is op het veld.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als er een mooi 'Europees avondje'-stemming hangt denk ik wel dat dat nog altijd wel indruk maakt hoor. Daar hoor je best veel spelers over, dat het toch wel indrukwekkend is, die dreiging en passie die van de tribunes komt![]()
Moeten ze op het veld alleen wel zorgen dat de wedstrijd niet heel gezapig naar 0-2 loopt...
Ik bedoel dat als Rijeka 2x wint, 2x gelijkspelen voor ons niet meer genoeg is. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Standard morgen wint, kan Rijeka niet meer 2x winnen...
We hebben het wel over Feyenoord dus mijn gevoel zegt dat we tegen Standard gaan verliezen.. maar goed, laten we eerst morgen maar eens afwachtenquote:Op woensdag 26 november 2014 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2x gelijkspelen is waarschijnlijk ook genoeg. Als Standard morgen wint en wij gelijk spelen komen we allebei op 7 punten en als we daar dan gelijkspelen is het onderling redultaat in ons voordeel.
want immers en geen spits.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:01 schreef Henrys het volgende:
Waarom keept elke keeper tegen Feyenoord de wedstrijd van zijn leven? Kurto en Lamperou bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Immers knalt Feyenoord gewoon de volgende ronde in.
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Immers knalt Feyenoord gewoon de volgende ronde in.
Topscorer van de EL.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]![]()
Nee joh, Kazim Kazim natuurlijk.
Dit seizoen alle wedstrijden zonder Immers verloren. (3)quote:
Prachtig hoe hij na zo'n misser evengoed nog even 2 man het bos in stuurt. Dat hij hem dan niet afmaakt, ja dat is logisch. Moeilijke bal.quote:
Ik vind 40-45 duizend man voor een wedstrijd om 7 uur meer dan knap.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonde hoor, zo'n pot verdient een uitverkochte Kuip. Ik weet niet welke imbeciel het in z'n hoofd haalt om zulke idiote toegangsprijzen voor de fucking EL te verzinnen, man man man.Ik heb gelukkig nog een kaartje voor 30 piek, maar ik kan me voorstellen dat niemand die kaartjes van 50-60 euro gaat kopen.
Moeilijke bal. In de Fjes ja.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij na zo'n misser evengoed nog even 2 man het bos in stuurt. Dat hij hem dan niet afmaakt, ja dat is logisch. Moeilijke bal.
Ter compensatie betreft de komende boetes.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonde hoor, zo'n pot verdient een uitverkochte Kuip. Ik weet niet welke imbeciel het in z'n hoofd haalt om zulke idiote toegangsprijzen voor de fucking EL te verzinnen, man man man.Ik heb gelukkig nog een kaartje voor 30 piek, maar ik kan me voorstellen dat niemand die kaartjes van 50-60 euro gaat kopen.
Het serieus nemenquote:
denken dat ik het serieus neemquote:Op woensdag 26 november 2014 16:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Het serieus nemen_______________________________________!
Het zou zo maar kunnen gebeurenquote:Basisdebuut bij Feyenoord lonkt voor Boulahrouz
Woensdag, 26 november 2014 om 16:56
Khalid Boulahrouz verbond zich in de zomer voor een jaar aan Feyenoord. Na tien jaar keerde hij zo terug op de Nederlandse velden. Met Boula haalden de Rotterdammers een brok ervaring in huis, maar veel kwam de verdediger nog niet aan spelen toe. Blessures en concurrentie achterin voorkwamen dat Fred Rutten tot nog toe een wedstrijd begon met de ex-international van Oranje.
De 32-jarige Boulahrouz is nu echter dicht bij zijn eerste basisplaats voor Feyenoord. Hij viel dit seizoen al in tegen Besiktas, HNK Rijeka en Vitesse en speelde in totaal 72 minuten in die drie wedstrijden. Luke Wilkshire is er donderdagavond niet bij tegen Sevilla en waar trainer Rutten eerder koos voor Rick Karsdorp, is het nu mogelijk de beurt aan routinier Boulahrouz. Die speelde in het verleden zelf een seizoen voor Sevilla.
“Ik hoop natuurlijk dat ik speel. De keuze is aan de trainer, ik bereid me zo goed mogelijk voor”, zegt Boulahrouz woensdag op de clubwebsite. Dat hij een tijd heeft moeten wachten op een kans, vindt hij naar eigen zeggen niet vreemd. “Dat zijn de wetten in het voetbal. Het team presteert goed en dan is er weinig reden om te wisselen. De eerste maanden bij Feyenoord zijn niet zo gelopen zoals ik voor ogen had, maar inmiddels ben ik fit en doe ik elke dag keihard mijn best om beter te worden. Als de trainer mij nodig heeft, sta ik klaar.”
Zit Muto er erg dicht bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:51 schreef ace_eleven het volgende:
PIETR: 0 dagen (6 oktober)
Bombvis: 4 dagen (10 oktober)
Anosmos: 6 dagen (12 oktober)
Dekatria: 7 dagen (13 oktober)
Eight: 11 dagen (17 oktober)
yvette1982: 12 dagen (18 oktober)
GekkeGerrit-: 13 dagen (19 oktober)
Caland: 14 dagen (20 oktober)
Slobeend: 18 dagen (25 oktober)
Karelnoord: 21 dagen (27 oktober)
Dr.Mikey - 23 dagen (29 oktober)
ChuckTaylor: 28 dagen (4 november)
Muto: 31 dagen (7 november)
H.FR: 34 dagen (10 november)
SuperHarregarre: 40 dagen (16 november)
Irritatie100: 40-45 dagen (16-20 november)
Satecl: 22 dagen (28 oktober)
Exile79: 1 dag (7 oktober)
Ace_eleven: 16 dagen (23 oktober)
Bonus:
Wanneer maakt Boulahrouz zijn basisdebuut voor Feyenoord?
Bombvis: 17 mei
SuperHarregarre: Nooit
Satecl: 19 april
Muto: 22 november
H.FR: 8 februari
Dekatria: 14 december
Slobeend: 21 december
Dr.Mikey: 19 maart
Eight: 1 april
Exile79: 17 mei 10 mei
Ace_eleven: Nooit 26 april
Was het niet zo dat deze man ook geen rechtsback wilde spelen?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen gebeuren
Boulahrouz is verdedigend technisch de beste bij Feyenoord.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Als Boulahrouz speelt heb ik er niet zo veel vertrouwen in. Speelt die Deulofeu niet op links?
En hij is zo traag als dikke stront volgens mij. Toch wel een aderlating dat Willy niet fit genoeg is voor morgen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Boulahrouz is verdedigend technisch de beste bij Feyenoord.
Jammer dat hij zo onbehendig en onfit is waardoor hij kaki is.
Boulahrouz is qua techniek juist een hark. Jammer dat Wilkshere er niet bij isquote:Op woensdag 26 november 2014 17:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Boulahrouz is verdedigend technisch de beste bij Feyenoord.
Nee, technische aspecten van verdedigen zijn tackles, onderscheppen, mandekken, timing.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Boulahrouz is qua techniek juist een hark. Jammer dat Wilkshere er niet bij is
Zo zie je maar weer hoe snel een speler kan aftakelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, technische aspecten van verdedigen zijn tackles, onderscheppen, mandekken, timing.
Hij was ooit 1 van de beste ter wereld vriend.
Hmm op die fiets.. ik heb hem al zo'n 4 jaar niet zien spelen maar hij zal in de tussentijd niet beter zijn geworden denk ik. 1 van de beste ter wereld lijkt me trouwens wat overdreven.. hij is wel 1 van de beste ter wereld in het geblesseerd rakenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, technische aspecten van verdedigen zijn tackles, onderscheppen, mandekken, timing.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij moet wel de domste user van alle Feyenoorders zijn.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij Feyenoorder is. Hij is gewoon fan van elkequote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet wel de domste user van alle Feyenoorders zijn.
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In die tijd kocht Chelsea alles wat los en vast zat. Verder heeft hij bij die andere clubjes haast niet gespeeld.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:57 schreef Tortugal het volgende:
Boulah is nog voor 13 miljoen door Chelsea gekocht ooit, die kon er echt wel wat van.
Heeft wel bij tien clubs gespeeld in zijn carrière, dat geeft wel wat aan.
Haarlem-AZ-RKC-HSV-Chelsea-Sevilla-Stuttgart-Sporting-Brondby-Feyenoord
Hahaha.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Had je een passe partout moeten halen. Ik betaalde 75 voor ppt vak Tquote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Financieel is het beter om 40.000 man te hebben die gemiddeld 40-45 euro betalen, dan 45.000 die gemiddeld 25 euro betalen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, ik dacht eigenlijk dat hij op 5 punten stonden, maar dat zijn er natuurlijk 6. Dus ja, winnen is gewoon geplaatst bij gelijkspel Rijeka - Luik. Mocht Rijeka winnen zijn wij ook geplaatst; wij 9, Sevilla 8, Rijeka 7, Standard 5. Laatste wedstrijd is Sevilla - Rijeka, dus die kunnen nooit meer beide over ons heen gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 12:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen je eerste zin klopt volgens mij. Als wij winnen komen we op 9 punten. Als die anderen gelijk spelen komen ze op 5 en kunnen ze dus maximaal nog 8 punten halen. Dus dan mogen we sowieso verliezen van Standard
Ik heb een beetje het idee dat Feyenoord een slaatje uit de UEFA League heeft willen slaan, als ze de PP wat goedkoper gemaakt hadden, had je 3x uitverkocht huis gehad.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Financieel is het beter om 40.000 man te hebben die gemiddeld 40-45 euro betalen, dan 45.000 die gemiddeld 25 euro betalen.
En bovendien, kijk eens de samenvattingen van andere EL-wedstrijden, dan zie je nauwelijks voor 90% gevulde stadions.
Als we morgen winnen krijgt de eerste die m'n post quote een 6 pack Hertog Jan (in blik) van mij.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:37 schreef Bombvis het volgende:
Ja, ik dacht eigenlijk dat hij op 5 punten stonden, maar dat zijn er natuurlijk 6. Dus ja, winnen is gewoon geplaatst bij gelijkspel Rijeka - Luik. Mocht Rijeka winnen zijn wij ook geplaatst; wij 9, Sevilla 8, Rijeka 7, Standard 5. Laatste wedstrijd is Sevilla - Rijeka, dus die kunnen nooit meer beide over ons heen gaan
Quote, want bierquote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als we morgen winnen krijgt de eerste die m'n post quote een 6 pack Hertog Jan (in blik) van mij.
Zal mij benieuwen. Boulah achterinheb zo'n idee dat Wilkshire gemist gaat worden.
Onderbouw?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet wel de domste user van alle Feyenoorders zijn.
quote:Rutten denkt weer aan vergeten spits uit jeugd: 'Hij komt er weer aan'
Fred Rutten heeft binnenkort nog een extra spits tot zijn beschikking. Naast Colin Kazim-Ricards en Mitchell te Vrede komt ook Annas Achahbar volgens de Feyenoord-coach in aanmerking voor speeltijd. Het twintigjarige jeugdexponent was lange tijd uit beeld.
In het Algemeen Dagblad laat Rutten weten de jongeling, die vorig seizoen werd verhuurd aan Arminia Bielefeld, op de weg terug is. "Tegen Luhansk was hij al belangrijk. Hij komt er weer aan", zegt de coach. Achahbar mocht in de voorronde van de Europa League zeven minuten lang opdraven.
Achahbar maakt al in het seizoen 2011/12 zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord en kwam toen tot zeven optredens. Vorig seizoen mocht hij elf keer zijn kunsten vertonen in de 2. Bundesliga. De spits scoorde één keer.
Sevilla niet uit gewonnen in de EL in 2014, dus dat wordt winst dit datquote:Op donderdag 27 november 2014 08:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb er ondanks Boelleroes best een goed gevoel over. Al ben ik een drama in voorspellen, dus ik ga maar van verlies uit.
Wel vrij vandaag, dus de PMDS kan lekker vroeg beginnen.
Een Rotterdamse DJ met een groot Feyenoord hartquote:Op donderdag 27 november 2014 10:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zin in vanavond![]()
Wie komt er eigenlijk optreden dit keer?
Als je bedenkt dat hij van dezelfde lichting is als Clasie dan heeft hij inmiddels een enorme achterstand opgelopen in zijn ontwikkeling.. in 4 jaar tijd bijna niet gespeeld. Denk dat we deze speler wel zo'n beetje op kunnen geven.quote:Rutten denkt weer aan vergeten spits uit jeugd: 'Hij komt er weer aan'
Donderdag, 27 november 2014 om 08:40
Fred Rutten heeft binnenkort nog een extra spits tot zijn beschikking. Naast Colin Kazim-Ricards en Mitchell te Vrede komt ook Annas Achahbar volgens de Feyenoord-coach in aanmerking voor speeltijd. Het twintigjarige jeugdexponent was lange tijd uit beeld.
In het Algemeen Dagblad laat Rutten weten de jongeling, die vorig seizoen werd verhuurd aan Arminia Bielefeld, op de weg terug is. "Tegen Luhansk was hij al belangrijk. Hij komt er weer aan", zegt de coach. Achahbar mocht in de voorronde van de Europa League zeven minuten lang opdraven.
Achahbar maakt al in het seizoen 2011/12 zijn debuut in de hoofdmacht van Feyenoord en kwam toen tot zeven optredens. Vorig seizoen mocht hij elf keer zijn kunsten vertonen in de 2. Bundesliga. De spits scoorde één keer.
Nja, hij is nog maar 20 he.. Heeft gewoon behoorlijke mentale problemen gehad in de aanpassing van 'je bent een van de grootste talenten', naar 'nee, je bent niet goed genoeg en speelt niet'. Daarnaast werd het in de eredivisie duidelijk dat ie fysiek veel tekort kwam, iets wat mij, in de paar momenten dat ie dit seizoen speelde, nu eigenlijk niet meer zo opvalt.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat hij van dezelfde lichting is als Clasie dan heeft hij inmiddels een enorme achterstand opgelopen in zijn ontwikkeling.. in 4 jaar tijd bijna niet gespeeld. Denk dat we deze speler wel zo'n beetje op kunnen geven.
Ja want talenten ontwikkelen zich altijd op precies dezelfde manier.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat hij van dezelfde lichting is als Clasie dan heeft hij inmiddels een enorme achterstand opgelopen in zijn ontwikkeling.. in 4 jaar tijd bijna niet gespeeld. Denk dat we deze speler wel zo'n beetje op kunnen geven.
Hattrick Kazim.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sevilla niet uit gewonnen in de EL in 2014, dus dat wordt winst dit dat
Als hij of Lex een hattrick maakt stel ik mijn poepertje beschikbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hattrick Kazim.
Wordt zijn avond.
Nou nou Yvette. En laat je de gebruikelijke prijs van 50 euro dan achterwege?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Als hij of Lex een hattrick maakt stel ik mijn poepertje beschikbaar.
Dezelfde lichting van Clasie?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ah ja, ik twijfelde al.. misschien omdat hij al zo lang bij de selectie zit. Zal verder best kloppen dat spitsen later doorbreken dan verdedigers, maar als hij goed genoeg was geweest had hij wel meer speeltijd gekregenquote:Op donderdag 27 november 2014 11:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Dezelfde lichting van Clasie?Hij is 3 jaar ouder dan Achahbar. Clasie is van de lichting Cabral, Schenkeveld, De Vrij, Castaignos, Indi etc.
Achahbar komt uit de lichting Rekik, Kongolo, Boetius, De Jong, Ake en Ebecillio.
Spitsen voetballen vooral op vertrouwen. Castaignos scoorde op het begin ook weinig. Pas na een +/- 10 wedstrijden begon hij te scoren. Achahbar zou gewoon de kans moeten krijgen tot de winterstop. Ze gebruiken hem alleen niet omdat hij niet op het spel van Feyenoord is afgesteld. Lange bal naar voren en het duel winnen. Echter doen ze dit seizoen niet meer die manier van spelen, aangezien Vermeer vanuit achterin opbouwt.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ah ja, ik twijfelde al.. misschien omdat hij al zo lang bij de selectie zit. Zal verder best kloppen dat spitsen later doorbreken dan verdedigers, maar als hij goed genoeg was geweest had hij wel meer speeltijd gekregen
Moet zeggen dat Achahbar qua postuur ook wel een redelijk apart geval is.. kort mannetje met dikke poten.. waar zie je tegenwoordig nog zo'n spits?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Spitsen voetballen vooral op vertrouwen. Castaignos scoorde op het begin ook weinig. Pas na een +/- 10 wedstrijden begon hij te scoren. Achahbar zou gewoon de kans moeten krijgen tot de winterstop. Ze gebruiken hem alleen niet omdat hij niet op het spel van Feyenoord is afgesteld. Lange bal naar voren en het duel winnen. Echter doen ze dit seizoen niet meer die manier van spelen, aangezien Vermeer vanuit achterin opbouwt.
Nog een leuk stukje over zijn basisdebuut:
http://www.voetbalcentraa(...)en-hele-grote-worden
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Achahbar qua postuur ook wel een redelijk apart geval is.. kort mannetje met dikke poten.. waar zie je tegenwoordig nog zo'n spits?
quote:Op donderdag 27 november 2014 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Achahbar qua postuur ook wel een redelijk apart geval is.. kort mannetje met dikke poten.. waar zie je tegenwoordig nog zo'n spits?
Die is dik maar niet klein dacht ik..quote:Op donderdag 27 november 2014 11:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You tokking 'bout me??
Ah ja dat lijkt er meer op. Is Achabar snel eigenlijk?quote:
Opvallend was ook hoe gedreven en grillig de jeugdinternational was. Naast zijn verfijnde techniek was te zien dat Achahbar goed het overzicht kan bewaren, over snelheid beschikt en een frivole traptechniek in huis heeft. De aanvaller bevestigde in het duel eigenlijk alleen maar wat de kenners al langer weten, namelijk dat Achahbar voor zijn leeftijd al een prima speler is. Dat bleek ook al in de jeugd van Feyenoord en in Oranje O-17.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die is dik maar niet klein dacht ik..
[..]
Ah ja dat lijkt er meer op. Is Achabar snel eigenlijk?
oja, die is 1,80 ipv 1,71quote:Op donderdag 27 november 2014 11:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die is dik maar niet klein dacht ik..
[..]
Valt volgens mij wel mee, ik zie hem meer als spits rondom de 16 dan voor de diepe bal iigquote:Ah ja dat lijkt er meer op. Is Achabar snel eigenlijk?
Veel plezier en fijne wedstrijd!quote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef Happel het volgende:
Het is tijd om naar Rotterdam tet gaan.
Hier zijn Isoufi, Hosé, van Beukering en Hersi het niet mee eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:16 schreef jaykop het volgende:
Achachbar heeft heel zijn leven aan moeten horen wat voor een geweldig talent het wel niet is. Beste spits van Europa dit dat. Logisch dat je dan wat gemakzuchtiger gaat denken. Koeman kon daar destijds niet zo goed mee omgaan. Ik las een interview waarin hij zei dat de verhuurperiode hem hierin veel heeft geleerd.
Het talent is er nog wel, lijkt me, talent komt namelijk altijd bovendrijven. Ik hoop dat hij dit jaar veel speeltijd krijgt
Touché. Geluk is misschien ook wel een erg belangrijke factorquote:Op donderdag 27 november 2014 12:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Hier zijn Isoufi, Hosé, van Beukering en Hersi het niet mee eens.
Mooie club voor hem.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:
PEC schijnt geïnteresseerd te zijn in Mulder.
quote:
Dit gaat nergens meer over.quote:
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de reden. Geen Limbo club, dus het mag niet?quote:
Ik begrijp het wel dat jij het gewend bent om altijd geld neer te leggen.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou Yvette. En laat je de gebruikelijke prijs van 50 euro dan achterwege?
Laatste kans voor hem, het verbaast mij al dat hij uberhaupt nog een kans krijgt ondanks dat ik het altijd wel een goede speler vond. Kazim scoort gewoon niet, te vrede is een statische speler zonder creativiteit, gooi dan idd. Achabar er maar in.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Opvallend was ook hoe gedreven en grillig de jeugdinternational was. Naast zijn verfijnde techniek was te zien dat Achahbar goed het overzicht kan bewaren, over snelheid beschikt en een frivole traptechniek in huis heeft. De aanvaller bevestigde in het duel eigenlijk alleen maar wat de kenners al langer weten, namelijk dat Achahbar voor zijn leeftijd al een prima speler is. Dat bleek ook al in de jeugd van Feyenoord en in Oranje O-17.
Blijkbaar, al is mij dat nog niet opgevallen. Hij heeft dan ook nog maar een paar minuten gemaakt in Feyenoord 1.
Hier nog een analyse van hem, van 2,5 jaar terug.
Het verbaast mij dat hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Laatste kans voor hem, het verbaast mij al dat hij uberhaupt nog een kans krijgt ondanks dat ik het altijd wel een goede speler vond. Kazim scoort gewoon niet, te vrede is een statische speler zonder creativiteit, gooi dan idd. Achabar er maar in.
Nog nooit nee... Misschien dat ie er nu aan komt. Er was eerst natuurlijk veel mis met zijn gedrag, dan krijg je als jonkie natuurlijk niet zo snel een gunfactor van 'probeer het maar een wedstrijd of 10', maar dan wordt je ook zo behandeld, ala 'laat maar zien dan, hier heb je 10 minuten' 'hakbalgoal? Nou en..'quote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen.
Zowel Koeman als Rutten zagen/zien het niet in hem zitten. Bij Arminia Bielefeld die in de tweede divisie van duitsland spelen (hadden een optie tot koop) zagen het niet in hem zitten. Hij heeft daar zelfs een aantal keren in het tweede elftal gespeeld dat uitkomt in een amateur divisie daar (5e klasse).quote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat hij nooit een eerlijke kans heeft gekregen.
Gaat ook niks worden net als die Manu gebrek aan kwaliteit druipt er vanaf al zou Manu nog wel nuttig kunnen wezen als invaller.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zowel Koeman als Rutten zagen/zien het niet in hem zitten. Bij Arminia Bielefeld die in de tweede divisie van duitsland spelen (hadden een optie tot koop) zagen het niet in hem zitten. Hij heeft daar zelfs een aantal keren in het tweede elftal gespeeld dat uitkomt in een amateur divisie daar (5e klasse).
Ik kan niet geloven dat hij nu opeens onze spits moet worden.
quote:Op donderdag 27 november 2014 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Straks maar eens opstappen richting Zuid.
RTL7quote:Op donderdag 27 november 2014 17:38 schreef asco het volgende:
Zo, op tijd. Welke zender moet ik eigenlijk hebben?
K, thx.quote:
Dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef De_Pel het volgende:
4-1 dit dat
Op naar Warschau
Aardig stadionnetje wel
[ afbeelding ]
Ook mooi meegenomen; zijn we gelijk geplaatst voor de CL volgend jaar
twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 27-11-2014 om 18:12:51Kenneth Vermeer is grieperig, maar begint wel aan de warming-up. Daarna beslissing over zijn meespelen #feysev reageer retweet
Geeft niet. Die zal zich natuurlijk willen bewijzen als hij speelt.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou je zien dat we Mulder krijgen.
Wordt het spannend vanquote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou je zien dat we Mulder krijgen.
met alle gevolgen van dien hahahaquote:Op donderdag 27 november 2014 18:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geeft niet. Die zal zich natuurlijk willen bewijzen als hij speelt.
Zoals proberen uit te komen als vermeer, dan struikelt ie over zijn eigen voeten en hoppa doelpunt tegen,quote:Op donderdag 27 november 2014 18:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
met alle gevolgen van dien hahaha
geen zorgen, vermeer begintquote:Op donderdag 27 november 2014 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zoals proberen uit te komen als vermeer, dan struikelt ie over zijn eigen voeten en hoppa doelpunt tegen,
Wedstrijd is gewoon op RTL he? Of heb je geen tv?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:00 schreef viagraap het volgende:
Godverdomme kankerinternet. Heel de dag werkt het prima, en sinds vijf minuten geleden is het weer kut
Je meent het. Als ik nu een tv had met signaal zou ik daar wel op kijken.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wedstrijd is gewoon op RTL he? Of heb je geen tv?
De kansen zijn te tellen op een hand zonder vingersquote:Op donderdag 27 november 2014 19:43 schreef elCholo het volgende:
Wat een kut wedstrijd. Lijkt wel of iedereen stijf van de spanning staat.
JP liep gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Oeff slecht uitgespeeld door El Ahmadi
quote:Op donderdag 27 november 2014 19:43 schreef elCholo het volgende:
Wat een kut wedstrijd. Lijkt wel of iedereen stijf van de spanning staat.
Kut wedstrijd?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De kansen zijn te tellen op een hand zonder vingers
Eensquote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[..]
Kut wedstrijd?
Ze spelen tegen fucking Sevilla 5e in Spanje. En nee niet met hun sterkste team. Ik vind het een primas westrijd en al helemaal omdat het nog altijd 0-0 staat en er zeker wel kansjes zijn geweest.
Sfeer is erg goed. Ben jaloers omdat er 4 collega's zitten !!!!quote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Top sfeertje daar. Redelijke 1e helft.
Het is geen prima wedstrijd.. het is spannend maar niet vermakelijk.. 0 schoten op doel.. 0 corners.. laten we hopen dat we stiekem met 1-0 winnen, dat maakt alles goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[..]
Kut wedstrijd?
Ze spelen tegen fucking Sevilla 5e in Spanje. En nee niet met hun sterkste team. Ik vind het een primas westrijd en al helemaal omdat het nog altijd 0-0 staat en er zeker wel kansjes zijn geweest.
En tegen de EL kampioen van vorig jaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
[..]
Kut wedstrijd?
Clasie heeft 2x van afstand op doel geschoten.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is geen prima wedstrijd.. het is spannend maar niet vermakelijk.. 0 schoten op doel.. 0 corners.. laten we hopen dat we stiekem met 1-0 winnen, dat maakt alles goed.
Wat dacht je dan? dat ze er even overheen zouden rollen?quote:Op donderdag 27 november 2014 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is geen prima wedstrijd.. het is spannend maar niet vermakelijk.. 0 schoten op doel.. 0 corners.. laten we hopen dat we stiekem met 1-0 winnen, dat maakt alles goed.
Zo denk ik precies! Ben erg bang voor een lullige counter uit het niets. 0-0 ben ik ook Tevrede (:D) mee maar liever winst uiteraard.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
gelijkspel zou ik ook wel prima vinden, zolang we maar niet op een lullige manier via counter verliezen.
Van Beek en Congolo spelen allebei weer erg goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Hulde voor Van Beek. Een beetje doorjagen tot de achterlijn van Sevilla, en direct gevaar.
Dan moet je nog wel winnen uit tegen Luik om je te plaatsen. Ik teken overigens ook wel voor een gelijkspel, maar gezien Rijeka het ook niet onaardig doet.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
gelijkspel zou ik ook wel prima vinden, zolang we maar niet op een lullige manier via counter verliezen.
Ik zeg niet dat ik ontevreden ben.. gelijkspel zou mooi zijn. Maar wil niet zeggen dat het ook een goede wedstrijd is natuurlijk. Maar goed.. winnen is mogelijk, laten we hopen dat het geluk eens aan onze kant isquote:Op donderdag 27 november 2014 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Clasie heeft 2x van afstand op doel geschoten.
Mensen verwachten er van tevoren weinig van omdat de tegenstander zo goed is en dan doet Feyenoord het best goed, is iedereen alsnog ontevreden.
Vandaag gelijkspelen? Dan moet Sevilla laatste wedstrijd ook nog hun best doen om te winnen, dan kun je aan een gelijkspel ook genoeg hebben. Je moet winnen als Rijeka van Sevilla wint, gelijk spelen als Rijeka en Sevilla gelijkspelen etc.quote:Op donderdag 27 november 2014 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel winnen uit tegen Luik om je te plaatsen. Ik teken overigens ook wel voor een gelijkspel, maar gezien Rijeka het ook niet onaardig doet.
twitter:Tussendelinies twitterde op donderdag 27-11-2014 om 20:01:58Aantal accurate passes na 45 minuten:Van Beek & Kongolo: 83Hele selectie Sevilla: 81#feysev reageer retweet
Ga nog eens naar de wc zo danquote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zie die hele tering wedstrijd en ze scoren als ik aan het FUCKING PISSEN BEN !@!@%^#
Maar het is 1-0
Ik heb het andersom. TV aan, geluid lekker hard en af en toe werp ik een blik op de tv.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zie die hele tering wedstrijd en ze scoren als ik aan het FUCKING PISSEN BEN !@!@%^#
Maar het is 1-0
Zou wel des Feyenoords zijn...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat het 1-1 wordt op een knullige wijze.
Of afgeven.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Godverdomme zeg, Moet hij afmaken deze kans.
Het is nu wel een beetje hotseknots voetbal nu, weinig zuivere passes.quote:
Niet geholpen door de arbitragequote:Op donderdag 27 november 2014 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje hotseknots voetbal nu, weinig zuivere passes.
Naaien wil ik niet zeggen, hij is alleen extreem slecht. Sevilla is opgehouden met overtredingen maken namelijk. Ze zijn gaan vallen.quote:
Idd.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:34 schreef Merkie het volgende:
Wat een keeper is Vermeer toch. Zoveel rust.
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
Spijt dat ik vanavond niet gegaan ben
Hoezo niet? Heerlijke wedstrijd. Dit is voetbal.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef Tyron het volgende:
Voetballend geen fijne wedstrijd maar qua instelling uitstekend, gefeliciteerd
Ik vond Feyenoord bij vlagen erg goed spelen...quote:Op donderdag 27 november 2014 20:49 schreef Tyron het volgende:
Voetballend geen fijne wedstrijd maar qua instelling uitstekend, gefeliciteerd
Toch wel enorm veel fouten aan beide kanten.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heerlijke wedstrijd. Dit is voetbal.
Van Feyenoord kant vooral in de 2e helft, na een paar kansen van Sevilla. Eerste helft was gewoon goed.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch wel enorm veel fouten aan beide kanten.
Dat heb je nou eenmaal op dit niveauquote:Op donderdag 27 november 2014 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch wel enorm veel fouten aan beide kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |