quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef xodox het volgende:
Een babysitster uit Oeganda staat een lange celstraf te wachten. De nanny werd opgepakt nadat verschrikkelijke beelden, waarop ze een tweejarig meisje mishandelt, de wereld rondgingen.
In het filmpje is te zien hoe de 22-jarige Jolly Tumuhirwe een 18 maanden oud meisje probeert eten te geven op een sofa. Als het meisje echter weigert te eten, krijgt ze enkele klinkende slagen te verwerken. Als het meisje echter moet overgeven, is het hek helemaal van de dam. Ze wordt hardhandig op de grond geduwd en geslaan met een hard voorwerp. Daarna gaat de nanny ook nog eens op haar staan, en schopt haar enkele keren.
De beelden werden gemaakt door een verborgen camera, die Eric Kamanzi, de vader van het meisje, plaatste. Hij vertrouwde de nanny niet meer nadat zijn dochter meermaals blauwe plekken vertoonde en mankte.
Het meisje werd naar het ziekenhuis gebracht, maar heeft geen blijvende verwondingen. De razende vader viel na het bekijken van de beelden de nanny naar verluidt aan, maar de politie weigert hem te vervolgen. De 22-jarige Jolly zit echter wel in de cel, en zal waarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot moord. Er staat haar dan 15 jaar cel te wachten.
De video werd intussen al meer dan 20 miljoen keer bekeken op Facebook, nadat Kamanzi de beelden aan zijn familieleden gaf, die het verder verspreidden. Wie de video zelf wil bekijken, kan dat hier. Opgelet: de beelden kunnen als schokkend worden ervaren.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)2-jarig-meisje.dhtml
Gestoord wijf zeg.![]()
![]()
Heb nou niet het gevoel dat ik, nu ik dit heb gezien, ook maar een minuut langer wakker lig of zo.quote:
Want daar lig je wel langer wakker van?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb nou niet het gevoel dat ik, nu ik dit heb gezien, ook maar een minuut langer wakker lig of zo.
Met schokkend zou je eerder denken aan een ongeluk waar je de inhoud van de hoofden van vader en kind uitgesmeerd over het wegdek ziet liggen.
Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want daar lig je wel langer wakker van?
Moet jij je naam niet veranderen in IkStampOpBaby's?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb nou niet het gevoel dat ik, nu ik dit heb gezien, ook maar een minuut langer wakker lig of zo.
Met schokkend zou je eerder denken aan een ongeluk waar je de inhoud van de hoofden van vader en kind uitgesmeerd over het wegdek ziet liggen.
Hehe, provocateur.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.
Ach, de waarschuwing 'schokkende beelden' heeft onderhand gewoon nog net zoveel waarde als een stille tocht. Beide begon het ooit leuk, maar de lat is dermate laag gelegd dat het nu geen indruk meer maakt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Moet jij je naam niet veranderen in IkStampOpBaby's?
Een tik moet je ook echt wel uit kunnen delen, maar niet te pas en te onpas. En slaan met een voorwerp en op een kind staan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.
Ik denk dat we gewoon aan het afstompen zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ach, de waarschuwing 'schokkende beelden' heeft onderhand gewoon nog net zoveel waarde als een stille tocht. Beide begon het ooit leuk, maar de lat is dermate laag gelegd dat het nu geen indruk meer maakt.
Verziekte geest door het kijken naar al die ISIS-filmpjes.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op de meeste mensen maken dit soort beelden nog behoorlijke indruk. Verplaats je eens in de vader/moeder, die zien dat hun schatje klappen krijgt van de nanny.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ach, de waarschuwing 'schokkende beelden' heeft onderhand gewoon nog net zoveel waarde als een stille tocht. Beide begon het ooit leuk, maar de lat is dermate laag gelegd dat het nu geen indruk meer maakt.
Voor die ouders ja. Een beetje internetter heeft genoeg gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Op de meeste mensen maken dit soort beelden nog behoorlijke indruk. Verplaats je eens in de vader/moeder, die zien dat hun schatje klappen krijgt van de nanny.
Jij blijft daarentegen mensen als die vader goed begrijpen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon aan het afstompen zijn.
Kreeg vroeger ook op de kont met de pollelepel hoor. Die trappen kreeg ik dan weer niet, misschien dat ik daarom geen aanleg heb voor mma.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een tik moet je ook echt wel uit kunnen delen, maar niet te pas en te onpas. En slaan met een voorwerp en op een kind staan?
Ik heb het weggeklikt.
En daarom heb je geen affectieve empathie meer?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor die ouders ja. Een beetje internetter heeft genoeg gezien.
Ik heb genoeg gezien ja. Van mexicanen die met een mes of kettingzaag onthoofd worden tot bontdieren die levend gestript worden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor die ouders ja. Een beetje internetter heeft genoeg gezien.
jij mag vinden wat je wil, ik vind het niet schokkend. Wel fout.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien ja. Van mexicanen die met een mes of kettingzaag onthoofd worden tot bontdieren die levend gestript worden.
Mag ik dit dan niet meer schokkend vinden?
Beetje raar inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien ja. Van mexicanen die met een mes of kettingzaag onthoofd worden tot bontdieren die levend gestript worden.
Mag ik dit dan niet meer schokkend vinden?
Een pedagogische tik, die meer om de schrik gaat dan om de pijn, is iets heel anders dan op met je logge nijlpaardenlijf op een 1,5 jaar oud meisje gaan staan en haar dwars door de kamer te schoppen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Maar je affectieve empathie gaat toch niet weg? toen je deze beelden zag, vond je het toch sneu voor dat kind + voor de ouders?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
jij mag vinden wat je wil, ik vind het niet schokkend. Wel fout.
Als je tegenwoordig hoort wat de NOS ook al schokkend vindt, kunnen ze haast geen nieuws meer uitzenden zonder op voorhand een waarschuwing te geven.
Als ik medelijden moest hebben met elk kind dat een keer een pak rammel krijgt, lag ik overspannen in bed. En dan valt dit qua mishandeling nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En daarom heb je geen affectieve empathie meer?
Overspannen in bed? ik had toen ik deze beelden zag even medelijden met het kind en der ouders, maar daarna ga ik weer verder waar ik mee bezig was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ik medelijden moest hebben met elk kind dat een keer een pak rammel krijgt, lag ik overspannen in bed. En dan valt dit qua mishandeling nog wel mee.
Schokkend impliceert in mijn ogen meer dat je er diep van onder de indruk bent. Nu kijk je dit, denk je: "oh.. erg zeg. Ja heel erg. Erg hoor"quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je affectieve empathie gaat toch niet weg? toen je deze beelden zag, vond je het toch sneu voor dat kind + voor de ouders?
Dus dan is het toch schokkend?
Ik heb gisteren geleerd dat je als vader zijnde geen enkele emotie mag hebben, als bijvoorbeeld je kind doodgereden is. Dan moet je jezelf maar beheersen in de rechtszaal tegen diegene die jouw kind heeft doodgereden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij blijft daarentegen mensen als die vader goed begrijpen.
Ahja, dan hebben jij en ik gewoon een andere definitie van "schokkend"..quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schokkend impliceert in mijn ogen meer dat je er diep van onder de indruk bent. Nu kijk je dit, denk je: "oh.. erg zeg. Ja heel erg. Erg hoor"
Klik je het volgende topic aan en zie je dat webwinkels te laat terug betalen en denk je: Ja gvd, hier erger ik me nou echt dood aan, had dit laatst ook. Vind dit toch een stuk erger dan dat filmpje van een willekeurig kind in Afrika. Sorry.
Emotie,s mag, maar je moet je ten alle tijden beheersen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd dat je als vader zijnde geen enkele emotie mag hebben, als bijvoorbeeld je kind doodgereden is. Dan moet je jezelf maar beheersen in de rechtszaal tegen diegene die jouw kind heeft doodgereden.
Dan heb je het wel een beetje verkeerd begrepen. Natuurlijk mag je boos zijn, zowel op de dader als op de rechter die (volgens jou) een te lage straf uitdeelt. Je mag die woede ook uiten, maar wel op een gepaste manier. Een stoel door de kamer gooien is geen gepaste manier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geleerd dat je als vader zijnde geen enkele emotie mag hebben, als bijvoorbeeld je kind doodgereden is. Dan moet je jezelf maar beheersen in de rechtszaal tegen diegene die jouw kind heeft doodgereden.
Jij kan toch niet bepalen wat wel en niet gepast is?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan heb je het wel een beetje verkeerd begrepen. Natuurlijk mag je boos zijn, zowel op de dader als op de rechter die (volgens jou) een te lage straf uitdeelt. Je mag die woede ook uiten, maar wel op een gepaste manier. Een stoel door de kamer gooien is geen gepaste manier.
'Bepalen' als in 'apodictisch beslissen wat wel en niet gepast is': nee, dat kan ik niet. 'Bepalen' als in: 'afleiden uit algemene omgangsvormen': ja, dat kan iedereen. Er is een grijs gebied, maar het gooien van stoelen naar rechters uit onvrede lijkt me niet in dat grijze gebied te zitten. Als we zulks geweld zouden toelaten in onze rechtspraak, zou dat snel tot chaos leiden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij kan toch niet bepalen wat wel en niet gepast is?
Ik denk dat jij net zo goed weet als ik wat de uitkomst is als "sociale wetenschappers" aan mensen op straat vragen of ze begrip hebben voor de actie van de stoelgooiende papa.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
'Bepalen' als in 'apodictisch beslissen wat wel en niet gepast is': nee, dat kan ik niet. 'Bepalen' als in: 'afleiden uit algemene omgangsvormen': ja, dat kan iedereen. Er is een grijs gebied, maar het gooien van stoelen naar rechters uit onvrede lijkt me niet in dat grijze gebied te zitten. Als we zulks geweld zouden toelaten in onze rechtspraak, zou dat snel tot chaos leiden.
Ik denk dat jij net goed weet als ik wat de uitkomst is als 'sociale wetenschappers' aan mensen op straat vragen of ze de acties van de stoelgooiende papa goedkeuren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat jij net zo goed weet als ik wat de uitkomst is als "sociale wetenschappers" aan mensen op straat vragen of ze begrip hebben voor de actie van de stoelgooiende papa.
Ik denk dat de meeste mensen het zullen goedkeuren. Of wil je nu serieus beweren dat de gemiddelde huisvader/moeder veel nuance heeft in zijn/haar redeneringen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik denk dat jij net goed weet als ik wat de uitkomst is als 'sociale wetenschappers' aan mensen op straat vragen of ze de acties van de stoelgooiende papa goedkeuren.
Ja. De gemiddelde huisvader en -moeder hebben voldoende verstand om te weten dat geweld zelden tot nooit de oplossing is. Zeker niet in een rechtszaal.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het zullen goedkeuren. Of wil je nu serieus beweren dat de gemiddelde huisvader/moeder veel nuance heeft in zijn/haar redeneringen.
Dat kan, maar dan moet je nog steeds niet met stoelen gaan gooien.quote:En hier vind ik die nuance nu ook niet echt noodzakelijk. 120 uur schoffelen voor meerdere mensenlevens voelt gewoon erg onrechtvaardig.
1: Ahja, als jij dat denkt.......quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja. De gemiddelde huisvader en -moeder hebben voldoende verstand om te weten dat geweld zelden tot nooit de oplossing is. Zeker niet in een rechtszaal.
[..]
Dat kan, maar dan moet je nog steeds niet met stoelen gaan gooien.
En jij denkt het andere. En dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ahja, als jij dat denkt.......
Het is niet lastig doen als je zo'n actie afkeurt.quote:2: Ach, het was gewoon een reactie uit woede. Niet te lastig over doen.
Je had graag gezien dat men die vader zou vervolgen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En jij denkt het andere. En dan?
[..]
Het is niet lastig doen als je zo'n actie afkeurt.
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je had graag gezien dat men die vader zou vervolgen?
Ik geef inderdaad de voorkeur aan sociale controle om zulke acties te corrigeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil enkel vingertje wijzen, tja oke.
Sociale controle van wie? die vader geniet volle steun, de rechter wordt bedreigd door buitenstaanders.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad de voorkeur aan sociale controle om zulke acties te corrigeren.
Door de samenleving. Alle mensen die zulk gedrag afkeuren dus. Ik denk dat dat een meerderheid van de mensen is. En bedreigen is geen vorm van sociale controle.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sociale controle van wie? die vader geniet volle steun, de rechter wordt bedreigd door buitenstaanders.
Tjaaaquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Door alle mensen die zulk gedrag afkeuren. Ik denk dat dat een meerderheid van de mensen is. En bedreigen is geen vorm van sociale controle.
Ik weet vrijwel zeker van niet, als ik andere sociaalwetenschappelijke onderzoeken lees.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En jij denkt van niet. En dan?
Zoals?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker van niet, als ik andere sociaalwetenschappelijke onderzoeken lees.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)wil-doodstraf-terug/quote:
In Nederland zou de vader vervolgd worden en de vrouw 3 maanden voorwaardelijk krijgen, zou op fok ook gerechtvaardigd worden door alle juristenquote:De razende vader viel na het bekijken van de beelden de nanny naar verluidt aan, maar de politie weigert hem te vervolgen. De 22-jarige Jolly zit echter wel in de cel, en zal waarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot moord. Er staat haar dan 15 jaar cel te wachten.
Ik zie nergens iets staan als: "Een meerderheid vindt het oké om geweld te gebruiken om een rechterlijke uitspraak te becommentariëren of aan te vechten." Sterker nog, ik zie zelfs nergens staan dat een meerderheid het oneens is met rechterlijke uitspraken an sich.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)wil-doodstraf-terug/
http://opiniepanel.eenvan(...)_benno_l_achterhield
"De helft (51%) wil niet dat er een pedoseksueel in de wijk komt wonen"...
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die voor de doodstraf zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan als: "Een meerderheid vindt het oké om geweld te gebruiken om een rechterlijke uitspraak te becommentariëren of aan te vechten." Sterker nog, ik zie zelfs nergens staan dat een meerderheid het oneens is met rechterlijke uitspraken an sich.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die voor de doodstraf zijn.
In mijn ogen moet je volslagen debiel zijn en een gebrek aan nuance hebben om voor de doodstraf te zijn.quote:
Je hebt je eigen bron dus niet gelezen? Want het artikel dat je post is juist een weerlegging van de bewering dat een meerderheid voor de doodstraf is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In mijn ogen moet je volslagen debiel zijn en een gebrek aan nuance hebben om voor de doodstraf te zijn.
Naja, aangezien toch de meerderheid daar voor is.................
De 72% klopt niet, maar de meerderheid is nog steeds voor de doodstraf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt je eigen bron dus niet gelezen? Want het artikel dat je post is juist een weerlegging van de bewering dat een meerderheid voor de doodstraf is.
Nee. Volgens de bron is het de laatste jaren maximaal zo'n 40% geweest, en dat was met een directe vermelding van de misdaden van Robert M. Zo'n 60% is juist mordicus tegen. Uit je eigen bron:quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De 72% klopt niet, maar de meerderheid is nog steeds voor de doodstraf.
quote:Maurice de Hond kwam in 2010, toen hij een direct verband legde met Robert M., uit op 38 procent voorstanders van de doodstraf. Het Sociaal en Cultureel Planbureau kwam een jaar later, met een algemene vraagstelling, op 31 procent. [..] Sterker nog, het percentage tegenstanders stijgt al jaren gestaag; in 2011 zei 60 procent ‘absoluut tegen’ de doodstraf te zijn.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Volgens de bron is het de laatste jaren maximaal zo'n 40% geweest, en dat was met een directe vermelding van de misdaden van Robert M. Zo'n 60% is juist mordicus tegen. Uit je eigen bron:
[..]
De vrouw zou denk ik een taakstraf krijgen van ong. 10 uur (incl. koffiepauzes en lunch) in een kinderdagverblijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
In Nederland zou de vader vervolgd worden en de vrouw 3 maanden voorwaardelijk krijgen, zou op fok ook gerechtvaardigd worden door alle juristen![]()
Ik denk dat je te snel gestopt bent met kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Laat ik eens origineel doen en niet op zo'n sensatiefilmpje van een sensatieartikel klikkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef xodox het volgende:
Een babysitster uit Oeganda staat een lange celstraf te wachten. De nanny werd opgepakt nadat verschrikkelijke beelden, waarop ze een tweejarig meisje mishandelt, de wereld rondgingen.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef ems. het volgende:
Flinke beheersing van die pa. Ik zou uitgebreid de tijd nemen om allerlei nieuwe marteltechnieken op die vrouw toe te passen. Vreemd dat ze maar 15 jaar krijgt.
nou ja maar 15 jaar in nederland zou ze een weekje schoffelen en klaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef ems. het volgende:
Flinke beheersing van die pa. Ik zou uitgebreid de tijd nemen om allerlei nieuwe marteltechnieken op die vrouw toe te passen. Vreemd dat ze maar 15 jaar krijgt.
Ik had er een stoel op kapotgeslagen.. Op z'n minst.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef Specularium het volgende:
Ik had er op zijn minst een stoel tegenaan gegooid.
Tegen die nanny dan he.
Nee, geen onderbroek, maar onbelangrijkste. Gewoon bam op de grond. Wat zijn dat toch voor praktijken. Een kind kotst, maakt rommel, veroorzaakt stank, daar ben je je toch van bewust voordat je je zonder condoom laat doorboren door een pielenmuis. Ik hoop dat dit niet de moeder is, 'maar' gewoon een nanny.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:43 schreef xodox het volgende:
Eerst haar volproppen met eten tegen haar zin en dan woedend zijn omdat ze moet overgeven.![]()
Heeft dat meisje trouwens geen onderbroek aan?
Ook als nanny moet je daar bewust van zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, geen onderbroek, maar onbelangrijkste. Gewoon bam op de grond. Wat zijn dat toch voor praktijken. Een kind kotst, maakt rommel, veroorzaakt stank, daar ben je je toch van bewust voordat je je zonder condoom laat doorboren door een pielenmuis. Ik hoop dat dit niet de moeder is, 'maar' gewoon een nanny.
Zeker. D'r staat haar een stevige straf te wachten. Gewoon op dat kind gaan staan. Pfff, dat is op zijn minst zware mishandeling misschien zelfs poging tot doodslag. Geen idee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook als nanny moet je daar bewust van zijn.
Stoer man!quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een naar figuur.quote:Op woensdag 26 november 2014 00:16 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Welke fokker is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:25 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik zou sowieso nooit een vreemde op mijn kinderen laten passen.
Een soortgelijk geval op een crèche. Deze dader is pas 9 jaar oud.
Vind je?quote:
Als 9 jarige was ik gewelddadiger dan nu, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]Jee waar is het met deze pas 9 jarige misgegaan zeg.
Dat beloofd wat voor de toekomst
De vader van dit kind heeft dat dan ook gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een tyfus wijf omg. Je zou maar de ouders zijn van het kind en hierachter komen. Dan zou ik nog enigszins empathie kunnen vinden, om voor eigen rechter te spelen.
En terecht, voor hem dan.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De vader van dit kind heeft dat dan ook gedaan.
Ik ben van mening dat voor eigen rechten spelen nooit de bedoeling is. Alleen zolang de schade bij deze nanny niet groot is, vind ik niet dat je degene die voor eigen rechten ging spelen (in dit geval de vader van dit kind) moet gaan veroordelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen (zoals dit) is het gewoon terecht.
Eigen rechter spelen is nooit goed, maar een weerloos kind van nog geen twee jaar op deze wijze mishandel, -zij kan zichzelf niet eens verdedigen en ook niet verbaal uiten- is niet eens zo raar van de vader om enigszins zijn wrok te tonen.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat voor eigen rechten spelen nooit de bedoeling is. Alleen zolang de schade bij deze nanny niet groot is, vind ik niet dat je degene die voor eigen rechten ging spelen (in dit geval de vader van dit kind) moet gaan veroordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |