abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146983169

Een babysitster uit Oeganda staat een lange celstraf te wachten. De nanny werd opgepakt nadat verschrikkelijke beelden, waarop ze een tweejarig meisje mishandelt, de wereld rondgingen.

In het filmpje is te zien hoe de 22-jarige Jolly Tumuhirwe een 18 maanden oud meisje probeert eten te geven op een sofa. Als het meisje echter weigert te eten, krijgt ze enkele klinkende slagen te verwerken. Als het meisje echter moet overgeven, is het hek helemaal van de dam. Ze wordt hardhandig op de grond geduwd en geslaan met een hard voorwerp. Daarna gaat de nanny ook nog eens op haar staan, en schopt haar enkele keren.

De beelden werden gemaakt door een verborgen camera, die Eric Kamanzi, de vader van het meisje, plaatste. Hij vertrouwde de nanny niet meer nadat zijn dochter meermaals blauwe plekken vertoonde en mankte.

Het meisje werd naar het ziekenhuis gebracht, maar heeft geen blijvende verwondingen. De razende vader viel na het bekijken van de beelden de nanny naar verluidt aan, maar de politie weigert hem te vervolgen. De 22-jarige Jolly zit echter wel in de cel, en zal waarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot moord. Er staat haar dan 15 jaar cel te wachten.

De video werd intussen al meer dan 20 miljoen keer bekeken op Facebook, nadat Kamanzi de beelden aan zijn familieleden gaf, die het verder verspreidden. Wie de video zelf wil bekijken, kan dat hier. Opgelet: de beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)2-jarig-meisje.dhtml

Gestoord wijf zeg. 8)7 :( :(
pi_146983368
Dat dat mens het overleefd heeft, ik had d'r door de gehaktmolen gedraaid.
pi_146983726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef xodox het volgende:

Een babysitster uit Oeganda staat een lange celstraf te wachten. De nanny werd opgepakt nadat verschrikkelijke beelden, waarop ze een tweejarig meisje mishandelt, de wereld rondgingen.

In het filmpje is te zien hoe de 22-jarige Jolly Tumuhirwe een 18 maanden oud meisje probeert eten te geven op een sofa. Als het meisje echter weigert te eten, krijgt ze enkele klinkende slagen te verwerken. Als het meisje echter moet overgeven, is het hek helemaal van de dam. Ze wordt hardhandig op de grond geduwd en geslaan met een hard voorwerp. Daarna gaat de nanny ook nog eens op haar staan, en schopt haar enkele keren.

De beelden werden gemaakt door een verborgen camera, die Eric Kamanzi, de vader van het meisje, plaatste. Hij vertrouwde de nanny niet meer nadat zijn dochter meermaals blauwe plekken vertoonde en mankte.

Het meisje werd naar het ziekenhuis gebracht, maar heeft geen blijvende verwondingen. De razende vader viel na het bekijken van de beelden de nanny naar verluidt aan, maar de politie weigert hem te vervolgen. De 22-jarige Jolly zit echter wel in de cel, en zal waarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot moord. Er staat haar dan 15 jaar cel te wachten.

De video werd intussen al meer dan 20 miljoen keer bekeken op Facebook, nadat Kamanzi de beelden aan zijn familieleden gaf, die het verder verspreidden. Wie de video zelf wil bekijken, kan dat hier. Opgelet: de beelden kunnen als schokkend worden ervaren.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)2-jarig-meisje.dhtml

Gestoord wijf zeg. 8)7 :( :(
^O^ _O_
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:54:10 #4
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146983759
Schokkend ja. :') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146983773
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Schokkend ja. :') :')
Niet?
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:57:10 #6
358523 IkStampOpTacos
pi_146983856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet?
Heb nou niet het gevoel dat ik, nu ik dit heb gezien, ook maar een minuut langer wakker lig of zo.

Met schokkend zou je eerder denken aan een ongeluk waar je de inhoud van de hoofden van vader en kind uitgesmeerd over het wegdek ziet liggen.
-
pi_146983880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Heb nou niet het gevoel dat ik, nu ik dit heb gezien, ook maar een minuut langer wakker lig of zo.

Met schokkend zou je eerder denken aan een ongeluk waar je de inhoud van de hoofden van vader en kind uitgesmeerd over het wegdek ziet liggen.
Want daar lig je wel langer wakker van?
  dinsdag 25 november 2014 @ 11:59:45 #8
358523 IkStampOpTacos
pi_146983928
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want daar lig je wel langer wakker van?
Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.
-
pi_146983938
quote:

[..]

Moet jij je naam niet veranderen in IkStampOpBaby's? }:|
pi_146983945
Dat die pa zichzelf niet kon beheersen :') schande. Opsluiten die vent.
pi_146983948
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.
Hehe, provocateur. :P
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:46 #12
358523 IkStampOpTacos
pi_146983990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Moet jij je naam niet veranderen in IkStampOpBaby's? }:|
Ach, de waarschuwing 'schokkende beelden' heeft onderhand gewoon nog net zoveel waarde als een stille tocht. Beide begon het ooit leuk, maar de lat is dermate laag gelegd dat het nu geen indruk meer maakt.
-
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:01:49 #13
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146983992
quote:

[..]

Een tik moet je ook echt wel uit kunnen delen, maar niet te pas en te onpas. En slaan met een voorwerp en op een kind staan?

Ik heb het weggeklikt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146984021
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ach, de waarschuwing 'schokkende beelden' heeft onderhand gewoon nog net zoveel waarde als een stille tocht. Beide begon het ooit leuk, maar de lat is dermate laag gelegd dat het nu geen indruk meer maakt.
Ik denk dat we gewoon aan het afstompen zijn.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:02:45 #15
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146984023
quote:

[..]

Verziekte geest door het kijken naar al die ISIS-filmpjes.
Say what?
pi_146984030
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Op de meeste mensen maken dit soort beelden nog behoorlijke indruk. Verplaats je eens in de vader/moeder, die zien dat hun schatje klappen krijgt van de nanny.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:03:50 #17
358523 IkStampOpTacos
pi_146984067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Op de meeste mensen maken dit soort beelden nog behoorlijke indruk. Verplaats je eens in de vader/moeder, die zien dat hun schatje klappen krijgt van de nanny.
Voor die ouders ja. Een beetje internetter heeft genoeg gezien.
-
pi_146984082
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat we gewoon aan het afstompen zijn.
Jij blijft daarentegen mensen als die vader goed begrijpen. :P
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:04:38 #19
358523 IkStampOpTacos
pi_146984091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een tik moet je ook echt wel uit kunnen delen, maar niet te pas en te onpas. En slaan met een voorwerp en op een kind staan?

Ik heb het weggeklikt.
Kreeg vroeger ook op de kont met de pollelepel hoor. Die trappen kreeg ik dan weer niet, misschien dat ik daarom geen aanleg heb voor mma. ;(
-
pi_146984092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En daarom heb je geen affectieve empathie meer?
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:04:53 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146984093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gezien ja. Van mexicanen die met een mes of kettingzaag onthoofd worden tot bontdieren die levend gestript worden.

Mag ik dit dan niet meer schokkend vinden? :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:06:12 #22
358523 IkStampOpTacos
pi_146984128
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gezien ja. Van mexicanen die met een mes of kettingzaag onthoofd worden tot bontdieren die levend gestript worden.

jij mag vinden wat je wil, ik vind het niet schokkend. Wel fout.

Als je tegenwoordig hoort wat de NOS ook al schokkend vindt, kunnen ze haast geen nieuws meer uitzenden zonder op voorhand een waarschuwing te geven.
-
pi_146984135
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Beetje raar inderdaad.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:06:50 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146984149
quote:

[..]

Een pedagogische tik, die meer om de schrik gaat dan om de pijn, is iets heel anders dan op met je logge nijlpaardenlijf op een 1,5 jaar oud meisje gaan staan en haar dwars door de kamer te schoppen.
pi_146984159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

jij mag vinden wat je wil, ik vind het niet schokkend. Wel fout.

Als je tegenwoordig hoort wat de NOS ook al schokkend vindt, kunnen ze haast geen nieuws meer uitzenden zonder op voorhand een waarschuwing te geven.
Maar je affectieve empathie gaat toch niet weg? toen je deze beelden zag, vond je het toch sneu voor dat kind + voor de ouders?

Dus dan is het toch schokkend?
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:07:18 #26
358523 IkStampOpTacos
pi_146984161
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En daarom heb je geen affectieve empathie meer?
Als ik medelijden moest hebben met elk kind dat een keer een pak rammel krijgt, lag ik overspannen in bed. En dan valt dit qua mishandeling nog wel mee.
-
pi_146984197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Als ik medelijden moest hebben met elk kind dat een keer een pak rammel krijgt, lag ik overspannen in bed. En dan valt dit qua mishandeling nog wel mee.
Overspannen in bed? ik had toen ik deze beelden zag even medelijden met het kind en der ouders, maar daarna ga ik weer verder waar ik mee bezig was.

Zo zit het brein van de gemiddelde mens in elkaar.
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:09:22 #28
358523 IkStampOpTacos
pi_146984235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar je affectieve empathie gaat toch niet weg? toen je deze beelden zag, vond je het toch sneu voor dat kind + voor de ouders?

Dus dan is het toch schokkend?
Schokkend impliceert in mijn ogen meer dat je er diep van onder de indruk bent. Nu kijk je dit, denk je: "oh.. erg zeg. Ja heel erg. Erg hoor"

Klik je het volgende topic aan en zie je dat webwinkels te laat terug betalen en denk je: Ja gvd, hier erger ik me nou echt dood aan, had dit laatst ook. Vind dit toch een stuk erger dan dat filmpje van een willekeurig kind in Afrika. Sorry.
-
pi_146984295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij blijft daarentegen mensen als die vader goed begrijpen. :P
Ik heb gisteren geleerd dat je als vader zijnde geen enkele emotie mag hebben, als bijvoorbeeld je kind doodgereden is. Dan moet je jezelf maar beheersen in de rechtszaal tegen diegene die jouw kind heeft doodgereden.
pi_146984308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Schokkend impliceert in mijn ogen meer dat je er diep van onder de indruk bent. Nu kijk je dit, denk je: "oh.. erg zeg. Ja heel erg. Erg hoor"

Klik je het volgende topic aan en zie je dat webwinkels te laat terug betalen en denk je: Ja gvd, hier erger ik me nou echt dood aan, had dit laatst ook. Vind dit toch een stuk erger dan dat filmpje van een willekeurig kind in Afrika. Sorry.
Ahja, dan hebben jij en ik gewoon een andere definitie van "schokkend"..

Maar toen je deze beelden zag ging je limbische systeem wel even aan het werk toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')