Door de samenleving. Alle mensen die zulk gedrag afkeuren dus. Ik denk dat dat een meerderheid van de mensen is. En bedreigen is geen vorm van sociale controle.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sociale controle van wie? die vader geniet volle steun, de rechter wordt bedreigd door buitenstaanders.
Tjaaaquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Door alle mensen die zulk gedrag afkeuren. Ik denk dat dat een meerderheid van de mensen is. En bedreigen is geen vorm van sociale controle.
Ik weet vrijwel zeker van niet, als ik andere sociaalwetenschappelijke onderzoeken lees.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En jij denkt van niet. En dan?
Zoals?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker van niet, als ik andere sociaalwetenschappelijke onderzoeken lees.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)wil-doodstraf-terug/quote:
In Nederland zou de vader vervolgd worden en de vrouw 3 maanden voorwaardelijk krijgen, zou op fok ook gerechtvaardigd worden door alle juristenquote:De razende vader viel na het bekijken van de beelden de nanny naar verluidt aan, maar de politie weigert hem te vervolgen. De 22-jarige Jolly zit echter wel in de cel, en zal waarschijnlijk vervolgd worden voor poging tot moord. Er staat haar dan 15 jaar cel te wachten.
Ik zie nergens iets staan als: "Een meerderheid vindt het oké om geweld te gebruiken om een rechterlijke uitspraak te becommentariëren of aan te vechten." Sterker nog, ik zie zelfs nergens staan dat een meerderheid het oneens is met rechterlijke uitspraken an sich.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)wil-doodstraf-terug/
http://opiniepanel.eenvan(...)_benno_l_achterhield
"De helft (51%) wil niet dat er een pedoseksueel in de wijk komt wonen"...
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die voor de doodstraf zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan als: "Een meerderheid vindt het oké om geweld te gebruiken om een rechterlijke uitspraak te becommentariëren of aan te vechten." Sterker nog, ik zie zelfs nergens staan dat een meerderheid het oneens is met rechterlijke uitspraken an sich.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in mensen die voor de doodstraf zijn.
In mijn ogen moet je volslagen debiel zijn en een gebrek aan nuance hebben om voor de doodstraf te zijn.quote:
Je hebt je eigen bron dus niet gelezen? Want het artikel dat je post is juist een weerlegging van de bewering dat een meerderheid voor de doodstraf is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In mijn ogen moet je volslagen debiel zijn en een gebrek aan nuance hebben om voor de doodstraf te zijn.
Naja, aangezien toch de meerderheid daar voor is.................
De 72% klopt niet, maar de meerderheid is nog steeds voor de doodstraf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt je eigen bron dus niet gelezen? Want het artikel dat je post is juist een weerlegging van de bewering dat een meerderheid voor de doodstraf is.
Nee. Volgens de bron is het de laatste jaren maximaal zo'n 40% geweest, en dat was met een directe vermelding van de misdaden van Robert M. Zo'n 60% is juist mordicus tegen. Uit je eigen bron:quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De 72% klopt niet, maar de meerderheid is nog steeds voor de doodstraf.
quote:Maurice de Hond kwam in 2010, toen hij een direct verband legde met Robert M., uit op 38 procent voorstanders van de doodstraf. Het Sociaal en Cultureel Planbureau kwam een jaar later, met een algemene vraagstelling, op 31 procent. [..] Sterker nog, het percentage tegenstanders stijgt al jaren gestaag; in 2011 zei 60 procent ‘absoluut tegen’ de doodstraf te zijn.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee. Volgens de bron is het de laatste jaren maximaal zo'n 40% geweest, en dat was met een directe vermelding van de misdaden van Robert M. Zo'n 60% is juist mordicus tegen. Uit je eigen bron:
[..]
De vrouw zou denk ik een taakstraf krijgen van ong. 10 uur (incl. koffiepauzes en lunch) in een kinderdagverblijf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
In Nederland zou de vader vervolgd worden en de vrouw 3 maanden voorwaardelijk krijgen, zou op fok ook gerechtvaardigd worden door alle juristen![]()
Ik denk dat je te snel gestopt bent met kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar dat kijkt wel wat minder makkelijk weg dan zo'n ouderwetse opvoeding met de vlakke hand.
Laat ik eens origineel doen en niet op zo'n sensatiefilmpje van een sensatieartikel klikkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:39 schreef xodox het volgende:
Een babysitster uit Oeganda staat een lange celstraf te wachten. De nanny werd opgepakt nadat verschrikkelijke beelden, waarop ze een tweejarig meisje mishandelt, de wereld rondgingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |