meneer zappa voor kleine noorse knulletjes....quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jonge jij hebt al moeite om het dak van je huis op te komen
sturmbannführer ook goed?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:23 schreef Thezappa het volgende:
[..]
meneer zappa voor kleine noorse knulletjes....
liever meneer zappa, anders lijk ik zo ubermenscherig...hou ik niet vanquote:
Jij mag wel blijven Edwin.quote:Op dinsdag 25 november 2014 04:48 schreef pionnetje het volgende:
[..]
hoi ik ben ook soms psychotisch, ik hou juist van furbies! tenzij ze in mijn huis wonen!
KLB / Mannen die vrouwen een slet noemenquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Staat ook gewoon nog een topic in klb waarin TS even haar scharrel moet noemen
Danny mocht willen dat hij de baas van het internet was.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent die gek die een date van een half jaar geleden ging opzoeken en lastig vallen op FOK!.
Mijn god.
Weer een zaak opgelost door Detective Chai.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Date zegt 3 uur voor de date af (het heeft niks met het oorspronkelijke onderwerp te maken, ze kaart uit zichzelf een situatie aan)
[..]
[..]
[..]
hoe hoog je ook staat er is altijd wel een baas boven baas. en zelfs al ben je DE baas, dan komen de vijanden elke dag wel weer van onderen aanzetten! in grote getalen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef chroestjov het volgende:
Danny mocht willen dat hij de baas van het internet was.
Ik vind dit maar een deprimerende gedachte, laten we deze filosofische discussie laten voor wat het is en ons weer bezig houden met aardsere zaken als waarom TS zich als een slet gedraagt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef pionnetje het volgende:
[..]
hoe hoog je ook staat er is altijd wel een baas boven baas. en zelfs al ben je DE baas, dan komen de vijanden elke dag wel weer van onderen aanzetten! in grote getalen!
zelfs elvis had mensen boven zich die hem wel eens brainfuckte! deprimerend maar wat kan je anders zien als je je ogen open hebt?quote:Op woensdag 26 november 2014 01:45 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dit maar een deprimerende gedachte
quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik duw jouw regeltjes terug in jouw strot met mijn vuisten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |