Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:49 schreef probeer het volgende:
Spanning in je leven staat voor jou gelijk aan continue het conflict opzoeken?
Dan lijk je me echt ontzettend vermoeiend, in a bad way.
Jouw favorietquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef chroestjov het volgende:
In dit geval is ''adrenalinejunk'' gewoon een dure benaming voor een slet met borderline.
Neem mij eens mee naar huis. Mooiste boy van Groningen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Mishu het volgende:
Ik ben addicted to drama, ik kan gewoon niet tegen saaiheid. Daarom heb ik echt altijd ruzies en shit tijdens het uitgaan. Struggles
Ik neem ook wel eens iemand mee naar huis...
Waarom kan ik nou niet gewoon als mijn ouders blij zijn met een saai leven? Jeweetwel, de kids naar school brengen en fietstochten maken in passende jassen
Why did this life chose me?
Harpoenpeniskrabquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je verwacht echt dat mensen hier intrappen? Noem het beestje bij haar naam.
Furbynukkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waar is deze uitspraak op gebaseerd.
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.quote:
Laten we afsprekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.
Er zijn een paar regelsquote:
Ik duw jouw regeltjes terug in jouw strot met mijn vuisten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:31 schreef Miou het volgende:
[..]
Er zijn een paar regels
1 Je praat niet, ik ben er niet van gediend om tegen gepraat te worden
2 Je raakt mij niet aan, en dan ook nooit, of anders
3 Je kijkt niet naar mij!
OKEETJES TOEDELS XXX
Heb je mijn tip nog gelezen. Erg handig voor meer strotactie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik duw jouw regeltjes terug in jouw strot met mijn vuisten.
Stuur mij een kopie van jouw ID (voor- en achterkant), dan maak ik het papierwerk in orde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:41 schreef Miou het volgende:
[..]
Heb je mijn tip nog gelezen. Erg handig voor meer strotactie.![]()
Ik ben de prinses van ons twee, niet jij. Ik laat je weten waar en wanneer en jij zal er zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stuur mij een kopie van jouw ID (voor- en achterkant), dan maak ik het papierwerk in orde.
Een goede koning zet prinsessen zo nu en dan eens goed op hun plaats.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:52 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik ben de prinses van ons twee, niet jij. Ik laat je weten waar en wanneer en jij zal er zijn.
hoi ik ben ook soms psychotisch, ik hou juist van furbies! tenzij ze in mijn huis wonen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.
Dat is heel aardig, men klaagt nog weleens over het stereotype dat Nederlanders niet gastvrij zouden zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Mishu het volgende:
Ik neem ook wel eens iemand mee naar huis...
Precies dit inderdaad. Staat ook gewoon nog een topic in klb waarin TS even haar scharrel moet noemenquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef chroestjov het volgende:
In dit specifieke geval is ''adrenalinejunk'' gewoon een dure benaming voor een slet met borderline.
Ook echt met witregels ertussen in de OPquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad. Staat ook gewoon nog een topic in klb waarin TS even haar scharrel moet noemen
Jij bent die gek die een date van een half jaar geleden ging opzoeken en lastig vallen op FOK!.quote:
Tellquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent die gek die een date van een half jaar geleden ging opzoeken en lastig vallen op FOK!.![]()
Mijn god.
Ja stel je voor dat iemand het mistquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:22 schreef Koelkastdier het volgende:
[..]
Ook echt met witregels ertussen in de OP.
Auwquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent die gek die een date van een half jaar geleden ging opzoeken en lastig vallen op FOK!.
Mijn god.
Danny gedm't.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wow soort zoekt soort zeggen ze wel eens.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent die gek die een date van een half jaar geleden ging opzoeken en lastig vallen op FOK!.
Mijn god.
Chai is het collectieve geheugen van Fok/KLB.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:25 schreef Chai het volgende:
Mijn god.
In dit topic begon het volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tell
Me
Mooore
Tell
Me
Mooooooooooore
[..]
Ja stel je voor dat iemand het mist
R&P / Date zegt 3 uur voor de date af (het heeft niks met het oorspronkelijke onderwerp te maken, ze kaart uit zichzelf een situatie aan)quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tell
Me
Mooore
Tell
Me
Mooooooooooore
[..]
Ja stel je voor dat iemand het mist
quote:Op zondag 9 november 2014 13:07 schreef Miou het volgende:
[..]
Het is toch zielig. Daarvoor zei hij dat ze had gezegd dat zij hem echt heel leuk vond. Dat je niet hetzelfde voelt, ok, maar dan laat hij het ook nog doodbloeden en haar een rotgevoel geven tot ze het zelf maar afkapt. Hij "blij", en in plaats van het zo laten, zoekt hij weer contact. Ziet zelfs in dat zij het verkeerd interpreteert, maar zegt er weer niets van. En laat haar nog weken doorgaan met contact zoeken. Op fok kan hij er een boek over schrijven, op zo'n bespottende manier, maar naar haar nog geen woord. De definitie van een hork, als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik was het, nou goed. Hij heeft me diep gekwetst. Vooral nu ik dit allemaal lees. Waar ik niets van wist. Ook al was het maar 1 date ja, hij deed alsof hij er meer in zag. En toen niets meer. Ik heb me al die tijd rot gevoelt, en nu schaam ik me. Ik voel me voor schut gezet. Achteraf had ik nooit meer wat van me laten horen, maar ik vond hem leuk. Leuker dan ik iemand in tijden heb gevonden. Dat wist hij. Om mij zo te behandelen, en dan te zeggen dat je zogenaamd te lief bent, alsjeblieft!
quote:Op zondag 9 november 2014 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk aan. Het viel me al op dat je wel erg de persoonlijke aanval zocht en ik twijfelde even of ik er nog op in moest gaan, maar vooruit. Dat we er niet hetzelfde instonden, klopt. En dat kun je geloven of niet, ik vond het erg sneu voor je. Dermate sneu dat ik je inderdaad later nog eens vroeg hoe het met je ging. Let wel, dat was zonder dubieuze intenties en ik voelde me oprecht begaan met je. Achteraf niet de meest handige move inderdaad, maar dat schreef ik daar ook al. En dat is precies wat ik bedoelde met dat minder lief willen zijn, ik had beter niks meer kunnen vragen ivm met het verschaffen van valse hoop.
Not my finest hour inderdaad. Ook ik ben nog niet te oud om te leren blijkbaar. Het spijt me in ieder geval wel dat jij je zo gekwetst voelde en ook dat kun je geloven of niet. Verder post ik al wel wat langer in de datingreeks met al zijn grappige, bizarre en soms tenenkrommende verhalen en is het ook weer niet helemaal de bedoeling dat je dates daar op je gedeelde ervaringen stuiten, dat begrijp je. Zeker omdat het daar onder een schijtlollige nick gaat over dates die verder volstrekt anoniem blijven. Eerlijker dan daar wordt het niet, al kan ik me levendig voorstellen dat je je dan gekwetst voelt als je ineens op een verhaal stuit wat over jou gaat...
Al vind ik het wel wat zorgwekkend dat je me helemaal hebt weten te traceren. Ehrm, niet dat ik straks nog een stuk of wat ex-dates achter me aan krijg met hooivorken en fakkels.Enfin, ik hoop verder voor je dat het nog wat geworden is met die kerel.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 05:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu je me eenmaal gevonden hebt en je mijn complete postgeschiedenis door hebt genomen is het je bedoeling dat je me als een psycho blijft stalken begrijp ik?
Holy shit psycho bitch alertquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P / Date zegt 3 uur voor de date af (het heeft niks met het oorspronkelijke onderwerp te maken, ze kaart uit zichzelf een situatie aan)
[..]
[..]
[..]
dit is kutquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:15 schreef GhpH het volgende:
Noem je dat een adrenalinejunk zijn?
Dit is adrenaline:
O Chai wat een eer, jij, alweer. De tweede keer dat je dit rondbazuint in KLB. Achtervolg je me soms?quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:29 schreef Chai het volgende:
En dan later achtervolgt ze hem in topics waar hij post
[..]
Chai is zoiets als the ghost of FOK! pastquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:54 schreef Miou het volgende:
[..]
O Chai wat een eer, jij, alweer. De tweede keer dat je dit rondbazuint in KLB. Achtervolg je me soms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |