Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:49 schreef probeer het volgende:
Spanning in je leven staat voor jou gelijk aan continue het conflict opzoeken?
Dan lijk je me echt ontzettend vermoeiend, in a bad way.
Jouw favorietquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:05 schreef chroestjov het volgende:
In dit geval is ''adrenalinejunk'' gewoon een dure benaming voor een slet met borderline.
Neem mij eens mee naar huis. Mooiste boy van Groningen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Mishu het volgende:
Ik ben addicted to drama, ik kan gewoon niet tegen saaiheid. Daarom heb ik echt altijd ruzies en shit tijdens het uitgaan. Struggles
Ik neem ook wel eens iemand mee naar huis...
Waarom kan ik nou niet gewoon als mijn ouders blij zijn met een saai leven? Jeweetwel, de kids naar school brengen en fietstochten maken in passende jassen
Why did this life chose me?
Harpoenpeniskrabquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je verwacht echt dat mensen hier intrappen? Noem het beestje bij haar naam.
Furbynukkerquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waar is deze uitspraak op gebaseerd.
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.quote:
Laten we afsprekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.
Er zijn een paar regelsquote:
Ik duw jouw regeltjes terug in jouw strot met mijn vuisten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:31 schreef Miou het volgende:
[..]
Er zijn een paar regels
1 Je praat niet, ik ben er niet van gediend om tegen gepraat te worden
2 Je raakt mij niet aan, en dan ook nooit, of anders
3 Je kijkt niet naar mij!
OKEETJES TOEDELS XXX
Heb je mijn tip nog gelezen. Erg handig voor meer strotactie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik duw jouw regeltjes terug in jouw strot met mijn vuisten.
Stuur mij een kopie van jouw ID (voor- en achterkant), dan maak ik het papierwerk in orde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:41 schreef Miou het volgende:
[..]
Heb je mijn tip nog gelezen. Erg handig voor meer strotactie.![]()
Ik ben de prinses van ons twee, niet jij. Ik laat je weten waar en wanneer en jij zal er zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Stuur mij een kopie van jouw ID (voor- en achterkant), dan maak ik het papierwerk in orde.
Een goede koning zet prinsessen zo nu en dan eens goed op hun plaats.quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:52 schreef Miou het volgende:
[..]
Ik ben de prinses van ons twee, niet jij. Ik laat je weten waar en wanneer en jij zal er zijn.
hoi ik ben ook soms psychotisch, ik hou juist van furbies! tenzij ze in mijn huis wonen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 02:19 schreef chroestjov het volgende:
Ze zouden mensen die onder invloed zijn van een psychose van het internet moeten weren.
Dat is heel aardig, men klaagt nog weleens over het stereotype dat Nederlanders niet gastvrij zouden zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:41 schreef Mishu het volgende:
Ik neem ook wel eens iemand mee naar huis...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |