SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gewoon weer een boete geven.quote:Op maandag 24 november 2014 22:14 schreef Heeinz het volgende:
Dat Zivkovic ook hier maar van mag leren![]()
Een speler een boete geven omdat hij een verkeerde beslissing maakt in het veld. Dan kan Siggie meer aan boetes betalen dan hij aan salaris ontvangt.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Daarom speelt hij ook altijd.quote:Op maandag 24 november 2014 22:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een speler een boete geven omdat hij een verkeerde beslissing maakt in het veld. Dan kan Siggie meer aan boetes betalen dan hij aan salaris ontvangt.![]()
0-3quote:Op maandag 24 november 2014 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Silva, Verratti, Cabaye en Motta geblesseerd.![]()
Zivkovic![]()
Nooit gedacht dat dat zo'n pain in the ass zou zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Liever in Jong dan in het eerste, wordt goed begeleid dus zal allemaal wel goed komenquote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Zivkovic![]()
Nooit gedacht dat dat zo'n pain in the ass zou zijn![]()
Sunri5e zal hier wel een leuk grapje bij maken zo.quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Zivkovic![]()
Nooit gedacht dat dat zo'n pain in the ass zou zijnOh.![]()
Hij loopt nu toch al een paar maanden te kloten, hoeveel signalen en correcties heb je nodig om tot inkeer te komen zou je zeggenquote:Op maandag 24 november 2014 23:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever in Jong dan in het eerste, wordt goed begeleid dus zal allemaal wel goed komenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
2?quote:Op maandag 24 november 2014 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij loopt nu toch al een paar maanden te kloten, hoeveel signalen en correcties heb je nodig om tot inkeer te komen zou je zeggen
Hij trapte na en kwam te vaak te laat bij Oranje U19. Meer is er niet gebeurd volgens mij.
Verder kan je nog zeggen dat hij 9 keer in 11 wedstrijden heeft gescoord en 1 keer vergat af te leggen voor een zekere overwinning.![]()
Aanpakken die gastquote:Op dinsdag 25 november 2014 10:43 schreef Syntix het volgende:
Stam kan die jongen toch wel wat fatsoen inpraten?![]()
![]()
Een hoop blabla weer vooraf zoals voetballers en trainers zo vaak doen.. en aan het einde verliest Ajax natuurlijk gewoon.quote:Schöne: 'In Parijs om te winnen'
door Mike Verweij
PARIJS -
De knieblessure die Lasse Schöne aan het duel met SC Heerenveen overhield, hindert hem niet om vanavond in de Champions League tegen PSG te spelen. "Anders had ik hier niet gezeten”, zei de Deen. Gek genoeg opereerde hij op de afsluitende training tijdens de afwerkvorm niet aan de buitenkant – daar stonden Anwar El Ghazi en Ricardo Kishna – maar als middenvelder. Trok Frank de Boer daarmee een rookgordijn op of niet?
In het Parc des Princes stipte Schöne het duel met SC Heerenveen (4-1) aan. "We hebben het laatste half uur van die wedstrijd meegenomen naar Parijs. Zulke fouten als voor rust – zo slordig in de passing – kunnen we ons tegen Paris Saint-Germain niet veroorloven. Als wij vooruitlopen en de pass gaat fout, staat PSG binnen drie seconden voor ons doel. En grote kans dat het dan raak is.”
Derde plaats
Volgens Schöne heeft Ajax in de Franse hoofdstad maar één doel. "We zijn hier om te winnen. Dat is natuurlijk heel lastig. Maar als FC Barcelona 'gewoon' bij Apoel Nicosia wint, kunnen we de derde plek al veiligstellen. Dan moet je niet denken: laten we dat het laatste duel, thuis tegen Apoel Nicosia, maar doen. Waarom niet een wedstrijdje eerder?”
En er zijn – zo weet hij na het treffen in de Amsterdam ArenA – kansen. "Gezien de tweede helft thuis tegen Paris Saint-Germain weten we ook dat er wat valt te halen. Vooral het laatste half uur was erg goed, hadden we het gevoel dat er meer in zat dan een punt. Maar helaas bleef het 1-1. Laten we hopen dat het aan ons lag dat ze niet geweldig speelden. Waar we PSG pijn kunnen doen? Als we net zo kunnen spelen als de tweede helft in Amsterdam, vinden zij dat niet prettig. Afjagen, positieverandering en een hoog baltempo zijn ze niet echt gewend. In het buitenland spelen ze vaak in de zone. En als je ze dan net kunt verrassen, heb je een goede kans. Al speelt Parijs nu natuurlijk thuis en zal het anders zijn.”
Dat moet vanavond vanaf 20.45 uur in Parc des Princes worden bewezen. "Mocht het niet lukken in Parijs om definitief derde te worden, dan is de laatste wedstrijd een reddingsboei. Dat is waar. Maar daar moeten we nu nog niet aan denken. Elke kans om eerder het doel te bereiken, moeten we aangrijpen.”![]()
Ok.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een hoop blabla weer vooraf zoals voetballers en trainers zo vaak doen.. en aan het einde verliest Ajax natuurlijk gewoon.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Door dit soort randdebielen mag je dus de volgende keer maar met 400 man komen, of helemaal niet zelfs...
Politie pakt 95 Ajax-fans op in Parijs
De politie in Parijs heeft 95 supporters van Ajax opgepakt. Zij zouden volgens een bron bij de Franse politie in de buurt van de Eiffeltoren hebben willen vechten met supporters van Paris Saint Germain.
De aangehouden supporters hadden ijzeren stokken, boksbeugels en skimaskers bij zich. De fans werden rond middernacht opgepakt in een bar in de Franse hoofdstad. Geen van hen had een toegangsbewijs voor de wedstrijd. Na verhoor zijn 54 aanhangers van de landskampioen uit Amsterdam in voorlopige hechtenis genomen, meldt de krant Le Parisien.
Ajax en Paris Saint Germain spelen dinsdagavond tegen elkaar in de groepsfase van de Champions League. Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken verbood Ajax-supporters zaterdag de toegang tot Parijs, als zij niet van een kaartje waren voorzien. Er mogen dinsdag maar 850 Ajaxfans in de Franse hoofdstad komen. Zij staan onder begeleiding van de politie.![]()
Nou staat er niet los van,omdat het Ajax 'supporters' zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die mensen hadden geen eens een kaartje dus dat staat er redelijk los van lijkt me.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Een stel idioten met boksbeugels en ijzeren staven noem jij supporters?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou staat er niet los van,omdat het Ajax 'supporters' zijn.
Staat wat mij betreft los van de "echt supporters" die gewoon de wedstrijd komen kijken.![]()
Ja wat mij betreft ook, maar zo zal de UEFA dat bijv niet zien..quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:22 schreef zealot het volgende:
[..]
Een stel idioten met boksbeugels en ijzeren staven noem jij supporters?
Staat wat mij betreft los van de "echt supporters" die gewoon de wedstrijd komen kijken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en dan zo'n Disney D erin plaatstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dan zo'n Disney D erin plaatsten![]()
![]()
Past wel bij de stad, Disney & Sprookjes, denken dat ze de landstitel gaan winnen...quote:
VBL / FEIJENOORD #1537 We worden kampioen!![]()
![]()
Ach joh, laat ze lekker. Die ventjes gaan over paar weken alweer praten over de coolsingelquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Past wel bij de stad, Disney & Sprookjes, denken dat ze de landstitel gaan winnen...
VBL / FEIJENOORD #1537 We worden kampioen!
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die pakken wel de punten in de CLquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax-supporters gearresteerd in Parijs, Sukkels!![]()
![]()
Smeerpijp.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Raiola biedt Kishna aan bij Milan
http://www.ajaxshowtime.c(...)-aan-bij-milan-.html
![]()
Haha die dikke pizzabakker ook echt. De serie A is een kerkhof voor jonge spelers. Als Kishna dat zelf niet ziet dan mag hij lekker gaan.'Wish I was old and a little sentimental'
Wat the fuckquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax-supporters gearresteerd in Parijs, Sukkels!![]()
Hoezo die achterlijke straffen, noodverordening en maar 850 kaarten.
Waarom doet Ajax daar niks tegen. Dit slaat toch helemaal nergens op.#FreeHat![]()
Bah.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Speelde dit niet al eerder tijdens dat gekloot met zijn contract? Oprotten met dat dikke pizzahok.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als hij al weg wil moet hij lekker gaan, is gewoon het spel wat Raiola altijd speelt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Wat moet Ajax er aan doen? Nog even en er mogen Europees gewoon geen supporters meer mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat the fuck![]()
Waarom doet Ajax daar niks tegen. Dit slaat toch helemaal nergens op.![]()
Als Kishna zo dom is om dit te doen, lekker laten gaan. Fischer neemt die plek wel weer over dan.
Zonde voor zijn voetbalcarričre welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad, en Muric en Cerny komen eraan. Zou wel zonde zijn als Kishna vertrekt, want ik vind het een prachtige speler met veel talent. Maar als je liever voor de centen gaat en niet voor de top, ga dan maar.
De Serie A en AC Milan zijn geen topcompetitie en topclub meer. Welke wereldspelers gaan er nog naar Italië? Ze zijn op één hand te tellen. Ik denk zelfs dat wanneer Ajax het jeugdbeleid doorvoert en iets beter gaat scouten voor het eerste (dus geen Zimlings en Duartes meer), dat Ajax straks Milan voorbijstreeft.![]()
Ik denk dat je nu iets te enthousiast bent maar als talent heeft het alleen maar zin daar heen te gaan als je je zakken kan vullen, veel speeltijd zal hij niet krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
Inderdaad, en Muric en Cerny komen eraan. Zou wel zonde zijn als Kishna vertrekt, want ik vind het een prachtige speler met veel talent. Maar als je liever voor de centen gaat en niet voor de top, ga dan maar.
De Serie A en AC Milan zijn geen topcompetitie en topclub meer. Welke wereldspelers gaan er nog naar Italië? Ze zijn op één hand te tellen. Ik denk zelfs dat wanneer Ajax het jeugdbeleid doorvoert en iets beter gaat scouten voor het eerste (dus geen Zimlings en Duartes meer), dat Ajax straks Milan voorbijstreeft.![]()
Iets te enthousiast? Wellicht. Maar Ajax is als club zijnde echt vooruitgang aan het boeken. De jeugdscouting is goed, de opleiding is verbeterd, het idee klopt. Bij Milan is er geen beleid. Binnen een half jaar is Inzaghi daar alweer ontslagen. Ze gaan daar structureel geen CL meer spelen de komende jaren. Sportief gezien kan Ajax daar echt wel overheen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu iets te enthousiast bent maar als talent heeft het alleen maar zin daar heen te gaan als je je zakken kan vullen, veel speeltijd zal hij niet krijgen.
Financieel gaat het dan ook slechter. Italiaanse clubs krijgen echt heel erg veel TV-geld voor de CL. Dat gaan ze keihard voelen in de portemonnee.![]()
Alsof die gasten überhaupt voor Ajax komen. Dat vinden ze een mooi excuus. Ajax kan daar toch helemaal niks meedoen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat the fuck![]()
Waarom doet Ajax daar niks tegen. Dit slaat toch helemaal nergens op.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat weet ik wel maar het blijft moeilijk een doorgewinterd Italiaans team te verslaan, als je die 2 slagers Muntari en Essien afgelopen weekend weer bezig zag, dat is iets wat bij een jeugdig team als Ajax ontbreekt, gelukkig maar hoor maar het kan wel de doorslag geven van winst of verlies.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Iets te enthousiast? Wellicht. Maar Ajax is als club zijnde echt vooruitgang aan het boeken. De jeugdscouting is goed, de opleiding is verbeterd, het idee klopt. Bij Milan is er geen beleid. Binnen een half jaar is Inzaghi daar alweer ontslagen. Ze gaan daar structureel geen CL meer spelen de komende jaren. Sportief gezien kan Ajax daar echt wel overheen.
Financieel gaat het dan ook slechter. Italiaanse clubs krijgen echt heel erg veel TV-geld voor de CL. Dat gaan ze keihard voelen in de portemonnee.![]()
Ajaxshowtime
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Kishna weet toch ook wel dat Milan en de Serie A niets (meer) voorstelt? Breek nou eens met die dikke pizzabakker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik ken Kishna niet goed genoeg om te weten dat hij dit ook zo ziet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kishna weet toch ook wel dat Milan en de Serie A niets (meer) voorstelt? Breek nou eens met die dikke pizzabakker.
gezien de geschiedenis van "dit soort"spelers zal het eerder het tegendeel zijn en zit Kishna dalijk gewoon op de bank in italie met een flinke zak geldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze hadden toch gewoon gelijk toen ze meldden dat Siggie naar Arsenal kon?quote:
Dat Marc geen genoegen nam met negen miljoen, tsja.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Storm in een glas water, is gewoon even laten zien aan Ajax dat er mogelijkheden elders zijn, ik denk ook dat het voor het gesprek met Overmars was.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kishna weet toch ook wel dat Milan en de Serie A niets (meer) voorstelt? Breek nou eens met die dikke pizzabakker.![]()
Ik krijg altijd acuut diarree als ik de naam Raiola zie.'Wish I was old and a little sentimental'
lijkt mij een hele nare man die over de rug van "talentjes"veel geld binnenharktquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik krijg altijd acuut diarree als ik de naam Raiola zie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe is het trouwens met van Ginkel bij Milan ? Speelt ook niet volgens mij.
Die zal volgend seizoen wel naar PSV gaan, een walhalla voor mislukte jeugdvoetballers in het buitenland.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alsof Jansen een haar beter is, is allemaal tuig wat door de voetbalwereld in stand gehouden wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
lijkt mij een hele nare man die over de rug van "talentjes"veel geld binnenharkt![]()
Het zijn allemaal nare mensen, echter ligt het eraan hoe de speler in zijn schoenen staat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof Jansen een haar beter is, is allemaal tuig wat door de voetbalwereld in stand gehouden wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom maar als speler zou ik ook Raiola nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het zijn allemaal nare mensen, echter ligt het eraan hoe de speler in zijn schoenen staat.![]()
http://www.vi.nl/premium-(...)ef-maar-bellen-2.htmquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het trouwens met van Ginkel bij Milan ? Speelt ook niet volgens mij.
Die zal volgend seizoen wel naar PSV gaan, een walhalla voor mislukte jeugdvoetballers in het buitenland.
Ze bleven maar bellen. En de Serie A is groter dan de Eredivisie.
Overigens hadden we met Klaassen Van Ginkel ook niet nodig.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
echter zou ik ten alle tijden mijn eigen plan trekken en de zaakwaarnemer enkel gebruiken als doorgeefluik voor mijn aanbiedingen en mogelijkheden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom maar als speler zou ik ook Raiola nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is wel erg georiënteerd op Italië. Ik zou liever een zaakwaarnemer hebben met lijntjes naar Engeland.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom maar als speler zou ik ook Raiola nemen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dat hangt natuurlijk wel van je kwaliteiten afquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is wel erg georiënteerd op Italië. Ik zou liever een zaakwaarnemer hebben met lijntjes naar Engeland.![]()
Zo gaat het toch ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
echter zou ik ten alle tijden mijn eigen plan trekken en de zaakwaarnemer enkel gebruiken als doorgeefluik voor mijn aanbiedingen en mogelijkheden.![]()
nee er zijn te veel spelers die zich laten pushen en beinvloeden vanuit de kant van de zaakwaarnemerquote:
en dan krijg je dat ze naar een competitie gaan waar ze nog niet klaar voor zijn en in de vergetelheid raken
neem bijvoorbeeld EliaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Net ergens gelezen, van een PSV-er.quote:Hopen op een leuke en aantrekkelijke topper waar wij uiteraard aan het langste eind trekken:
3-1
1-0 Depay
1-1 Manu
1-2 de Jong
1-3 WillemsDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Neem nou maar van mij aan dat in 9 van de 10 gevallen dit van de speler of zijn aanhang vandaan komt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee er zijn te veel spelers die zich laten pushen en beinvloeden vanuit de kant van de zaakwaarnemer
en dan krijg je dat ze naar een competitie gaan waar ze nog niet klaar voor zijn en in de vergetelheid raken
neem bijvoorbeeld Elia![]()
gelijkspel laatste minuut schone voor de overwinning.
geluk mag ook wel eens een keer in de CLFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lekkere plek ook om te gaan vechten. Weten ze niet dat er permanent militairen rondlopen bij de eiffeltoren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:03 schreef Fargo het volgende:
Door dit soort randdebielen mag je dus de volgende keer maar met 400 man komen, of helemaal niet zelfs...
Politie pakt 95 Ajax-fans op in Parijs
De politie in Parijs heeft 95 supporters van Ajax opgepakt. Zij zouden volgens een bron bij de Franse politie in de buurt van de Eiffeltoren hebben willen vechten met supporters van Paris Saint Germain.
De aangehouden supporters hadden ijzeren stokken, boksbeugels en skimaskers bij zich. De fans werden rond middernacht opgepakt in een bar in de Franse hoofdstad. Geen van hen had een toegangsbewijs voor de wedstrijd. Na verhoor zijn 54 aanhangers van de landskampioen uit Amsterdam in voorlopige hechtenis genomen, meldt de krant Le Parisien.
Hoop dat ze allemaal een half jaar het gevang in gaan
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
willems en de jong spelen ineens voor feyenoord?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Net ergens gelezen, van een PSV-er.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat vind ik dan een slechte zaak. je gaat als voetballer toch voor je carričre geld komt dan vanzelfquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem nou maar van mij aan dat in 9 van de 10 gevallen dit van de speler of zijn aanhang vandaan komt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kan ook een been breken en is het voorbij dus zo simpel ligt het niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat vind ik dan een slechte zaak. je gaat als voetballer toch voor je carričre geld komt dan vanzelf![]()
Maar Kishna verdient nu "genoeg" bij Ajax en als hij nu een been breekt betalen ze hem nog minimaal 2 jaar door.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan ook een been breken en is het voorbij dus zo simpel ligt het niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet wanneer je in de situatie zit waar Kishna zich bevindt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:31 schreef Klaphark het volgende:
Lekker makkelijk praten altijd, niet voor het grote geld gaan
Eto'o ja die zeker welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat is genoeg als je ergens anders binnen 3 jaar binnen kan lopen, nogmaals het is niet zo simpel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar Kishna verdient nu "genoeg" bij Ajax en als hij nu een been breekt betalen ze hem nog minimaal 2 jaar door.![]()
Okequote:Op dinsdag 25 november 2014 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet wanneer je in de situatie zit waar Kishna zich bevindt.
Eto'o ja die zeker wel![]()
ik snap wel dat het niet zo simpel is, maar zo'n speler moet toch ook kunnen inzien dat de kans heel groot is op een nieuwe Eliaquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is genoeg als je ergens anders binnen 3 jaar binnen kan lopen, nogmaals het is niet zo simpel.
dan heb je een berg met geld maar je wil toch ook voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een speler als Eriksen die is pas weg gegaan toen hij "de beste"was van de competitie en die doet het nu meer dan behoorlijk.
maar bijvoorbeeld een Affelay, die moet heel erg hard knokken om weer een behoorlijk niveau te halen.
en ik ben van mening dat als hij 2 jaar langer in Nederland had gebleven en dan niet naar Barcelona maar naar een subtopper in spanje was gegaan bijvoorbeeld veel beter uit de verf was gekomen.
zelfde geld voor Depay, die doet er goed aan een jaar langer te blijven (en eerst kampioen te worden)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kishna verdient genoeg? Ja, voor onze begrippen wellicht. Bij Milan zal hij netto minimaal het tienvoudige verdienen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar Kishna verdient nu "genoeg" bij Ajax en als hij nu een been breekt betalen ze hem nog minimaal 2 jaar door.![]()
en hoeveel speelminuten denk je ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kishna verdient genoeg? Ja, voor onze begrippen wellicht. Bij Milan zal hij netto minimaal het tienvoudige verdienen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
10 x minder, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en hoeveel speelminuten denk je ?![]()
dat voetballers willen voetballen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
10 x minder, maar wat heeft dat er mee te maken?
een tijdje terug een interview met affelay gezien waarin hij vertelde echt wel een verkeerde keuze te hebben gemaakt en eigenlijk zwaar ongelukkig is door het gebrek aan speeltijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het ging over "binnenlopen binnen drie jaar" en "nu genoeg verdienen". Niet over speelminuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat voetballers willen voetballen.
een tijdje terug een interview met affelay gezien waarin hij vertelde echt wel een verkeerde keuze te hebben gemaakt en eigenlijk zwaar ongelukkig is door het gebrek aan speeltijd
Als hij speelminuten wil en voor de top wil gaan, moet hij bij Ajax blijven. Als hij wil cashen, moet hij lekker weggaan. Bij Ajax verdient hij dus niet "genoeg" als hij het tienvoudige bij Milan kan verdienen.![]()
dan zijn we er uit.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het ging over "binnenlopen binnen drie jaar" en "nu genoeg verdienen". Niet over speelminuten.
Als hij speelminuten wil en voor de top wil gaan, moet hij bij Ajax blijven. Als hij wil cashen, moet hij lekker weggaan. Bij Ajax verdient hij dus niet "genoeg" als hij het tienvoudige bij Milan kan verdienen.![]()
ben ik het mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer wil tegen PSG derde plaats al veiligstellen met Ajax
Wat denken we? 3e plaats veiliggesteld na vanavond?
Poll: De Boer wil tegen PSG derde plaats al veiligstellen met Ajax
• Ja
• Nee
• Anders;
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 2% gewijzigd door WhateverWhatever op 25-11-2014 14:34:44 ]![]()
Wat is de vraag?quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat denken we?
• Ja
• Nee
• Anders;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
ja de boer wil datFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja maar zo'n speler weet ook dat hij op z'n 18e lekker geld kan verdienen en vervolgens naar PSV of Twente gaan op je 21e, dan heb je nog geld en speel je in de Nederlandse top. Kan het wel begrijpen, helaasquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en hoeveel speelminuten denk je ?![]()
Ja dat wil hij toch? Heeft hij gezegd. Wat een kutpollquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
• Ja
• Nee
• Anders;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
je bent net te laatquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja dat wil hij toch? Heeft hij gezegd. Wat een kutpollFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja dat wil hij toch? Heeft hij gezegd. Wat een kutpoll![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus, van alle zaakwaarnemers echt het grootste gezwel ooitquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:05 schreef StarGazer het volgende:
Ik krijg altijd acuut diarree als ik de naam Raiola zie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Omdat die man geweldig is in zijn vak is het een gezwel?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, van alle zaakwaarnemers echt het grootste gezwel ooit![]()
Ja net zoals die club in je avatar een gezwel is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat die man geweldig is in zijn vak is het een gezwel?'Wish I was old and a little sentimental'
http://www.dumpert.nl/med(...)_fan_van_raiola.htmlquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
Raiola![]()
![]()
Jij vindt hem geweldig in zijn vak, ik vind het een onbetrouwbare hond die al meerdere jonge spelers kapot heeft gemaakt door ze te snel naar een grote club te laten gaan. En tuurlijk zijn die spelers daar ook zelf bij, maar hij maakt handig misbruik van zijn ervaring en mooie praatjes om die jonkies te bespelen...quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat die man geweldig is in zijn vak is het een gezwel?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit wel, maar als je financieel kijkt kan ik begrijpen dat hij het doet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Serie A moet je ook niet eens naar toe willen, b-competitie.![]()
Politie pakt 95 Ajax-supporters op in Parijsquote:De politie in Parijs heeft 95 supporters van Ajax opgepakt. Zij zouden volgens een bron bij de Franse politie in de buurt van de Eiffeltoren hebben willen vechten met supporters van Paris Saint-Germain.
De aangehouden supporters hadden ijzeren staven, boksbeugels en bivakmutsen bij zich. De fans werden rond middernacht opgepakt in een bar in de Franse hoofdstad.
Geen van hen had een toegangsbewijs voor de Champions League-wedstrijd tussen Paris Saint-Germain en Ajax van dinsdagavond.
Na verhoor zijn 54 aanhangers van de club uit Amsterdam in voorlopige hechtenis genomen, meldt de krant Le Parisien.
Kaartje
Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken verbood Ajax-supporters eerder al de toegang tot Parijs, als zij niet van een kaartje waren voorzien.
Er mogen dinsdag maar 850 Ajax-fans in de Franse hoofdstad komen. Zij staan onder begeleiding van de politie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Zo makkelijk dit. Die jongens kiezen er zelf voor. Niemand verplicht ze om te tekenen. Vilhena wou ook niet weg en dus verbrak hij met Railoa. Al die spelers die naar het buitenland gaan doen dat echt niet omdat ze per se in Nederland willen blijven. Het zijn volwassenen kom op zegquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij vindt hem geweldig in zijn vak, ik vind het een onbetrouwbare hond die al meerdere jonge spelers kapot heeft gemaakt door ze te snel naar een grote club te laten gaan. En tuurlijk zijn die spelers daar ook zelf bij, maar hij maakt handig misbruik van zijn ervaring en mooie praatjes om die jonkies te bespelen...![]()
![]()
Maar hij gaat daar zelden spelen. Dat weet je nu al.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit wel, maar als je financieel kijkt kan ik begrijpen dat hij het doet.Oh.![]()
Torres.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een machtig boze boefjes hč!quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Politie pakt 95 Ajax-supporters op in Parijs
[..]'Wish I was old and a little sentimental'
Altijd dezelfde doorgesnoven havenarbeidersquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Politie pakt 95 Ajax-supporters op in Parijs
[..]!
![]()
als, het is maar een gerucht.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit wel, maar als je financieel kijkt kan ik begrijpen dat hij het doet.![]()
Die Raiola is echt een verschrikkelijke vent. Geen spelers meer contracteren met hem als zaakwaarnemer en elke speler die het achteraf besluit gewoon bij de beloften dumpen tot zijn contract afloopt. Wat een kutmens![]()
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Brammess het volgende:
Die Raiola is echt een verschrikkelijke vent. Geen spelers meer contracteren met hem als zaakwaarnemer en elke speler die het achteraf besluit gewoon bij de beloften dumpen tot zijn contract afloopt. Wat een kutmens![]()
dat is wel heel kort door de bocht, en eigenlijk compleet kansloos.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:36 schreef Brammess het volgende:
Die Raiola is echt een verschrikkelijke vent. Geen spelers meer contracteren met hem als zaakwaarnemer en elke speler die het achteraf besluit gewoon bij de beloften dumpen tot zijn contract afloopt. Wat een kutmens
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Aiax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek de i![]()
Goeie poll.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
• Ja
• Nee
• Anders;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
![]()
ik winquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Aiax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek de i![]()
Ja, de titel van de POLL is niet goed gemaakt, hilarisch.. stuur een mail naar de wereld draait door.quote:![]()
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Manchester City Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek de Manchester City.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ach gaat toch nergens meer om vanavond.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, na vanavond heb ik weer een anderOh.![]()
Jwzquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:02 schreef Morendo het volgende:
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Manchester City Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek de Manchester City.'Wish I was old and a little sentimental'
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax moeder Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek je moeder.'Wish I was old and a little sentimental'
Maak hem moeilijker de volgende keer.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:06 schreef StarGazer het volgende:
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax moeder Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Zoek je moeder.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Snel met 0-2 voor komen en pot dichtgooien.
Ik zeg doen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ok bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maak hem moeilijker de volgende keer.'Wish I was old and a little sentimental'
Hounietjequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef Houniet het volgende:
Snel met 0-2 voor komen en pot dichtgooien.
Ik zeg doen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Raiola, kunnen Jaap Stam niet voortaan gewoon bij de onderhandelingstafel zetten? Gewoon puur ter intimidatie
![]()
Gewoon Stam op de mandekking zetten van Raiola. De hele dag.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:12 schreef Gruisman het volgende:
Raiola, kunnen Jaap Stam niet voortaan gewoon bij de onderhandelingstafel zetten? Gewoon puur ter intimidatie
Oh.![]()
Godverdomme Starrquote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Wie is de mandekking van Raiola dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Stam op de mandekking zetten van Raiola. De hele dag.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Zijn buik.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is de mandekking van Raiola dan?Oh.![]()
Zal je maar net zien dat Stam op het einde van de dag Raiola als zaakwaarnemer heeftquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Stam op de mandekking zetten van Raiola. De hele dag.![]()
![]()
Dus jij wilt Stam de hele dag op de buik van Raiola zetten?quote:
El Ahmadi wordt voor minder geschorst. Ooit een keer.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Dan hebben we een probleem met onze toekomstige hoofdcoach.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zal je maar net zien dat Stam op het einde van de dag Raiola als zaakwaarnemer heeftOh.![]()
Ik zie Stam geen hoofdcoach bij ons worden. Laat hem eerst maar eens bij Zwolle of Groningen aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben we een probleem met onze toekomstige hoofdcoach.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
jij niet misschien. ajax staff misschien welquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie Stam geen hoofdcoach bij ons worden. Laat hem eerst maar eens bij Zwolle of Groningen aan de slag gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie geen andere optie eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie Stam geen hoofdcoach bij ons worden. Laat hem eerst maar eens bij Zwolle of Groningen aan de slag gaan.Oh.![]()
morgenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef hafcfan het volgende:
Moet Ajax onder de 19 nog spelen vandaag?![]()
Bedankt. Maar ik keek net even op liveuitslagen.nl, maar dat elftal is niet die goeie lichting zie ik ze staan laatste in de poule. Wanneer speelt die lichting met Nouri weer ?quote:![]()
Hoe bedoel je? De U19 in de Youth League is in principe de A1 van Ajax.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik keek net even op liveuitslagen.nl, maar dat elftal is niet die goeie lichting zie ik ze staan laatste in de poule. Wanneer speelt die lichting met Nouri weer ?![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik keek net even op liveuitslagen.nl, maar dat elftal is niet die goeie lichting zie ik ze staan laatste in de poule. Wanneer speelt die lichting met Nouri weer ?![]()
![]()
Maar die stonden er toch heel goed voor in de poule? Of die uitslagen van die site kloppen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De U19 in de Youth League is in principe de A1 van Ajax.![]()
De A1 staat eerste volgens mij, dus je kijkt op de verkeerde site.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar die stonden er toch heel goed voor in de poule? Of die uitslagen van die site kloppen niet.Oh.![]()
Klopt zie nu de goeie sitequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De A1 staat eerste volgens mij, dus je kijkt op de verkeerde site.![]()
![]()
1. Ajax 4 - 8quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar die stonden er toch heel goed voor in de poule? Of die uitslagen van die site kloppen niet.
2. PSG 4 - 7
3. Barca 5 - 6
4. Apoel 5 - 2![]()
Belangrijk om eerste te worden in de poule, mogen ze in de volgende ronde thuis spelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
1. Ajax 4 - 8
2. PSG 4 - 7
3. Barca 5 - 6
4. Apoel 5 - 2Oh.![]()
Maar twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
thuis wonnen ze volgens mij 6-0 van PSG.Oh.![]()
15.00 uur, Eurosport2 zendt City - Bayern uit qua youth league. Misschien via Ajaxtv, maar denk het niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelaat?
En is het nog ergens te zien?![]()
en de bal is rondquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar twee wedstrijden zijn nooit hetzelfde.![]()
![]()
Ooh maar op dat tijdstip kan ik het toch niet kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
15.00 uur, Eurosport2 zendt City - Bayern uit qua youth league. Misschien via Ajaxtv, maar denk het niet.
Oh.![]()
Echt fantastischquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Denswil - Van der Hoorn het centrum vandaag.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Serero, Klaassen, Andersen; El Ghazi, Milik, Schöne.
![]()
![]()
0-5quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Serero, Klaassen, Andersen; El Ghazi, Milik, Schöne.
Oh.![]()
Sowieso, niks mis mee dat je spelers spaart, wedstrijd tegen APOEL wordt toch beslissend en moet wel heel gek lopen wil Ajax na deze wedstrijd niet meer 3e staan.![]()
Dat boeit niks tegen Zlatan. Die beukt ook negers van 2 meter weg in Frankrijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie liever Van der Hoorn tegen Zlatan dan Veltman die een kop kleiner isOh.![]()
Neejohquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is gelijkspel genoeg voor de 3e plek indien apoel gelijk speelt?![]()
Hoop eigenlijk sowieso dat de wedstrijd tegen Apoel beslissend wordt, anders ga je er ook voor Jan Lul heen![]()
En is gewoon leuker om dan echt een wedstrijd te zien ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef Heeinz het volgende:
Hoop eigenlijk sowieso dat de wedstrijd tegen Apoel beslissend wordt, anders ga je er ook voor Jan Lul heenOh.![]()
Zou wel fijn zijn als Ajax gewoon wint vandaagquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef Heeinz het volgende:
Hoop eigenlijk sowieso dat de wedstrijd tegen Apoel beslissend wordt, anders ga je er ook voor Jan Lul heen![]()
In dat geval telt het onderling resultaat. 0-0 is dan voldoende vanwege de 1-1 op Cyprus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is gelijkspel genoeg voor de 3e plek indien apoel gelijk speelt?![]()
Even wat miljoentjes ophalen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef Heeinz het volgende:
Blijf voortaan lekker weg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:52 schreef Heeinz het volgende:
Haha inderdaadquote:
Ik hoop dat we vandaag ons al veilig spelen, al verwacht ik er helemaal niets van![]()
![]()
Ja dat hoop ik ook anders is de laatste wedstrijd supereng man.quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha inderdaad
Ik hoop dat we vandaag ons al veilig spelen, al verwacht ik er helemaal niets van![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
15.00 uur, Eurosport2 zendt City - Bayern uit qua youth league. Misschien via Ajaxtv, maar denk het niet.![]()
![]()
Hopen dat Ajax vanavond niet wint zodat jij een leuke avond hebt in de ArenA?quote:
Serious, blijf thuis![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hopen dat Ajax vanavond niet wint zodat jij een leuke avond hebt in de ArenA?
Serious, blijf thuis!
![]()
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik zeg/vind, ten tweede hoop ik niet dat we vanavond verliezen maak je daar maar geen zorgen over, ik hoop dat de resultaten zo uitpakken dat de beslissing past valt tegen Apoelquote:Als je het daar niet mee eens bent moet je dat lekker zelf weten maar daar hoef ik geen last van te hebben
![]()
Schijnt dat hij ook pro zwarte Piet isquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeetje dat had ik niet achter onze vrolijke pizzabakker gezocht.![]()
Ik kan nu een leuke verwijzing maken naar de baas van FOK!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Schijnt dat hij ook pro zwarte Piet isOh.![]()
Ajax: Cillessen, v Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Boilesen, Klaassen, Serero, Andersen,Schone, Milik, Kishna #psgaja![]()
Geen El Ghaziquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef Brammess het volgende:
Ajax: Cillessen, v Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Boilesen, Klaassen, Serero, Andersen,Schone, Milik, Kishna #psgaja
Oh.![]()
0-1 Milik '45
1-1 Zlatan '66
1-2 Van der Hoorn '90
Rode kaart: Van der Hoorn (tweede geel na shirtje uittrekken)![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
0-1 Milik '45
1-1 Zlatan '66
1-2 Van der Hoorn '90
Rode kaart: Van der Hoorn (tweede geel na shirtje uittrekken)
Oh.![]()
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
0-1 Milik '45
1-1 Zlatan '66
1-2 Van der Hoorn '90
Rode kaart: Van der Hoorn (tweede geel na shirtje uittrekken)![]()
![]()
Pfff, ook gewoon echt lomp en zwaar onhandig van vd Wiel.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Kwalitatief zullen we hem niet missen, maar qua bezetting is het wel krap. Hoe kun je nou met één echte linksback het seizoen ingaan, die ook nog eens vaak geblesseerd is geweest?![]()
Andersen, waardeloze flutspelerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ondanks dat PSG er niet echt zin in lijkt te hebben, ben ik wel blij dat we gewoon gedurfd en fris spelen. Serero zit er vaak heerlijk tussen zeg...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nu nog wel een kans creëren... Je zag net hoe PSG countert, als Zlatan voor de goal is is het afgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:11 schreef MrStock het volgende:
Ondanks dat PSG er niet echt zin in lijkt te hebben, ben ik wel blij dat we gewoon gedurfd en fris spelen. Serero zit er vaak heerlijk tussen zeg...![]()
APOEL-BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel slim om een echte linksbuiten tegen Van der Wiel te zetten. Die kan dat namelijk nog steeds niet aan. Nu zelfs dubbele dekking voor Kishna.![]()
Haalt Cavani niet voordeel uit het feit dat hij in de vooractie buitenspel staat? Minder afstand afleggen enzo?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Altijd hetzelfde he. Leuk positiespel, fel begin, maar dan komen de fouten en sta je achter. Probleem is ook dat Ajax dus helemaal niets creëert, dus aan leuk positiespel heb je ook niets.![]()
Lekker zo'n opbouw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Vroeger wel, maar is in 1994 veranderd naar de huidige regels, en dan is dit dus geen buitenspel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef MrStock het volgende:
Haalt Cavani niet voordeel uit het feit dat hij in de vooractie buitenspel staat? Minder afstand afleggen enzo?![]()
Oh, dan loop ik maar 20 jaar achterquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar is in 1994 veranderd naar de huidige regels, en dan is dit dus geen buitenspel.![]()
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Moet je voor de gein Nederland-Brazilië van het WK 94 bekijken. Twee "buitenspelgoals" van Brazilië, die vanaf dat jaar dus ineens wel telden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:21 schreef MrStock het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik maar 20 jaar achter![]()
![]()
idd vragen om een kaart is er zelf één krijgen normaalquote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Heeft al geelquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:25 schreef WEST het volgende:
[..]
idd vragen om een kaart is er zelf één krijgen normaal![]()
Pastore is wel wat voor AjaxKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Veel tegenstanders in de CL laten je ook gewoon blaffen, maar niet bijten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax is een blaffende hont, we bijten nooitVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
In de emotie vind ik het niet geel persoonlijk. Maar zoals die Zuid-Europeanen het af en toe doen inclusief herhalende handgebaren voor een kaart... die moeten per direct gewoon rood krijgen om het maar eens af te leren.quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan zou dat zijn 2e geel moeten zijnquote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
ijskoude storm zoquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het weer is hier vrij helder, wel fris.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iets meer risico nemen in de laatste pass, iets meer schieten van afstand, of sneller schieten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel tegenstanders in de CL laten je ook gewoon blaffen, maar niet bijten.![]()
incidentje hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:33 schreef Heeinz het volgende:
De tegengoal thuis tegen PSG, uit bij Apoel, eerste tegen Barca, en nu deze er weer bijRED ONS HENNIEGOD![]()
Geen knjb dit keerquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan Zlatan hier geen rood voor krijgen?![]()
Eens + Van der Wiel voor die op Boilesenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:41 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan Zlatan hier geen rood voor krijgen?Terwijl Klaassen wel meteen geel kreeg...
Aan Schöne heb je echt niks in zulke wedstrijden trouwens...
![]()
Whut? Schöne is juist nuttig normaal...quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens + Van der Wiel voor die op BoilesenTerwijl Klaassen wel meteen geel kreeg...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
indd plus je hebt v rhijn en denswil voor de vrije trappenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens + Van der Wiel voor die op BoilesenTerwijl Klaassen wel meteen geel kreeg...
![]()
Behalve als je gaat liggen rond het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:43 schreef Syntix het volgende:
Aangezien het voetballend niet lukt tegen dit soort teams, doe het dan op de Feyenoord 2002 manier. Gaan liggen bij het strafschopgebied en dan mag Schöne gaan schieten a la Van Hooijdonk.![]()
![]()
Voor die 2/3 vrije trappen en corners die we nu krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:44 schreef MrStock het volgende:
[..]
Whut? Schöne is juist nuttig normaal...We creëren geen fuck, dus we hebben gewoon El Ghazi of een buitenspeler nodig...
![]()
Van rhijn en denswil kunnen er ook wel een inschietenquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Behalve als je gaat liggen rond het strafschopgebied.
Aangezien het voetballend niet lukt tegen dit soort teams, doe het dan op de Feyenoord 2002 manier. Gaan liggen bij het strafschopgebied en dan mag Schöne gaan schieten a la Van Hooijdonk.![]()
Andersen kan zo lekker dribbelen jongens, jammer alleen datie geen bal over 10 meter kan spelen waardoor Boilesen geblesseerd is & Ajax de 1-0 tegen krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
gwn kishna en el ghazi op de vleugels![]()
Klopt. Maar doet verder niets af aan de tactiekquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Van rhijn en denswil kunnen er ook wel een inschieten
El Ghazi zou leuk zijn, maar ik denk niet dat De Boer dat doet.![]()
Whut, dit was geen geel? vd Hoorn, Klaassen of wie dan ook had met zo'n overtreding allang geel gepakt en werd dit "dom" genoemd en "onervaren op dit niveau"... zoals tegen Ballotelli toen...
EDIT: Het vastpakken van Kishna bedoel ik dus...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Andersen is de nieuwe Messi toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:46 schreef Class het volgende:
Andersen kan zo lekker dribbelen jongens, jammer alleen datie geen bal over 10 meter kan spelen waardoor Boilesen geblesseerd is & Ajax de 1-0 tegen krijgt![]()
![]()
![]()
Nog wel beter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is de nieuwe Messi toch?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: