quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
Het was ook niet slecht maar enorm slecht in het afmaken, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ben echt heel vaak negatief over het spel, maar zo slecht vond ik het vanavond echt niet.
Heb je al die gemiste kansen gezien? Echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ben echt heel vaak negatief over het spel, maar zo slecht vond ik het vanavond echt niet.
Van Geel is in winterslaap. Verwachting is dat hij na de transferperiode weer wakker wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
Zou van Geel eindelijk wakker zijn? Wat een mongool is die Kazim zeg.
Of Bilal. Wel echt zonde dat Boetius al z'n talent kwijt lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:06 schreef Henrys het volgende:
Boeitius kan er ook niks meer van. Zie liever Schaken als invaller voor Manu
Dat is toch altijd zo bij een wedstrijd van Feyenoord? Oke, dit seizoen wordt er beter gevoetbald dan vorige seizoenen, maar nuchter een wedstrijd kijken blijft erg zwaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
Net thuis. Wat een kutpot. Ben blij dat ik van te voren nog wat bier op had.
quote:Trainer Fred Rutten van Feyenoord liet zich vandaag na de late thuiszege tegen FC Dordrecht (2-0) lovend uit over centrumspits Colin Kazim-Richards, die opnieuw niet tot scoren kwam. 'Hij was in deze wedstrijd een uitstekend aanspeelpunt', merkte de coach bij FOX Sports op. 'Hij was heel bedrijvig, leverde veel arbeid voor de ploeg en gaf ook een paar goede assists voor kansen die eigenlijk niet gemist hadden mogen worden.'
Okay, maar sinds die competitiewedstrijd bij GAE is Feyenoord pas aan de opmars begonnen. Die eerste wedstrijden waren dramatisch en drukken het gemiddelde nog steeds, maar daarna ging het eigenlijk best aardig. Europees ook.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Merkie het volgende:
19 goals in 13 wedstrijden blijft dramatisch. Met zo'n gemiddelde sta je normaal gesproken 10e.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:41 schreef eight het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)-moeten-slikken.html
Wat is het toch een drama-queen zeg
Tekst even direct hier neergezet.quote:Emotioneel, maar tegelijk dolblij met weer een kans op het hoogste podium stond Ruben Schaken gisteren het journaille te woord na zijn invalbeurt én goal tegen FC Dordrecht. De vleugelspeler, begin dit jaar nog in beeld voor een WK-plek, is al maanden bij Feyenoord persona non grata. Daarom was de ontlading groot voor Schaken.
,,Ik heb veel meegemaakt'', zei Schaken gisteravond voor de camera van FOX Sports. ,,Veel mensen weten niet wat er allemaal binnenskamers is gebeurd. Ik heb een hele moeilijke weg moeten afleggen om hier te staan, veel moeten slikken ook. Ik ben blij dat het goed is gekomen vanavond.''
Schaken voelde zich vernederd toen zijn positie onder Fred Rutten in het geding kwam. ,,Je wordt afgeschreven, terwijl je weet dat je nog van waarde kunt zijn. In je vijfde seizoen voelt dat af en toe wel vernederend als je zo aan de kant wordt geschoven. Dat is heeel pijnlijk. Maar dat is voetbal, ik wil niemand iets kwalijk nemen. Dan moet je jezelf een spiegel voorhouden, keihard werken en hopen dat je nog een kans krijgt. Eerst denk je: je kansen komen niet meer. Dan train je wat minder. Maar ik heb een positieve instelling en heb mezelf weer bij elkaar geraapt.''
De 32-jarige Schaken, die tot komende zomer onder contract staat in De Kuip, wil het seizoen bij Feyenoord afmaken. ,,Wil ik weg? We hebben nog niet gesproken. Ik heb daar nog geen interview over afgegeven. Ik wil het seizoen hier afmaken, maar de club wil ook verder. We moeten nog met elkaar in gesprek. Daar is het nu nog te vroeg voor.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |