quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
Het was ook niet slecht maar enorm slecht in het afmaken, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ben echt heel vaak negatief over het spel, maar zo slecht vond ik het vanavond echt niet.
Heb je al die gemiste kansen gezien? Echt dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:53 schreef elCholo het volgende:
Ik ben echt heel vaak negatief over het spel, maar zo slecht vond ik het vanavond echt niet.
Van Geel is in winterslaap. Verwachting is dat hij na de transferperiode weer wakker wordt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Sunri5e het volgende:
Zou van Geel eindelijk wakker zijn? Wat een mongool is die Kazim zeg.
Of Bilal. Wel echt zonde dat Boetius al z'n talent kwijt lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:06 schreef Henrys het volgende:
Boeitius kan er ook niks meer van. Zie liever Schaken als invaller voor Manu
Dat is toch altijd zo bij een wedstrijd van Feyenoord? Oke, dit seizoen wordt er beter gevoetbald dan vorige seizoenen, maar nuchter een wedstrijd kijken blijft erg zwaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
Net thuis. Wat een kutpot. Ben blij dat ik van te voren nog wat bier op had.
quote:Trainer Fred Rutten van Feyenoord liet zich vandaag na de late thuiszege tegen FC Dordrecht (2-0) lovend uit over centrumspits Colin Kazim-Richards, die opnieuw niet tot scoren kwam. 'Hij was in deze wedstrijd een uitstekend aanspeelpunt', merkte de coach bij FOX Sports op. 'Hij was heel bedrijvig, leverde veel arbeid voor de ploeg en gaf ook een paar goede assists voor kansen die eigenlijk niet gemist hadden mogen worden.'
Okay, maar sinds die competitiewedstrijd bij GAE is Feyenoord pas aan de opmars begonnen. Die eerste wedstrijden waren dramatisch en drukken het gemiddelde nog steeds, maar daarna ging het eigenlijk best aardig. Europees ook.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Merkie het volgende:
19 goals in 13 wedstrijden blijft dramatisch. Met zo'n gemiddelde sta je normaal gesproken 10e.
quote:Op zondag 23 november 2014 02:41 schreef eight het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/s(...)-moeten-slikken.html
Wat is het toch een drama-queen zeg
Tekst even direct hier neergezet.quote:Emotioneel, maar tegelijk dolblij met weer een kans op het hoogste podium stond Ruben Schaken gisteren het journaille te woord na zijn invalbeurt én goal tegen FC Dordrecht. De vleugelspeler, begin dit jaar nog in beeld voor een WK-plek, is al maanden bij Feyenoord persona non grata. Daarom was de ontlading groot voor Schaken.
,,Ik heb veel meegemaakt'', zei Schaken gisteravond voor de camera van FOX Sports. ,,Veel mensen weten niet wat er allemaal binnenskamers is gebeurd. Ik heb een hele moeilijke weg moeten afleggen om hier te staan, veel moeten slikken ook. Ik ben blij dat het goed is gekomen vanavond.''
Schaken voelde zich vernederd toen zijn positie onder Fred Rutten in het geding kwam. ,,Je wordt afgeschreven, terwijl je weet dat je nog van waarde kunt zijn. In je vijfde seizoen voelt dat af en toe wel vernederend als je zo aan de kant wordt geschoven. Dat is heeel pijnlijk. Maar dat is voetbal, ik wil niemand iets kwalijk nemen. Dan moet je jezelf een spiegel voorhouden, keihard werken en hopen dat je nog een kans krijgt. Eerst denk je: je kansen komen niet meer. Dan train je wat minder. Maar ik heb een positieve instelling en heb mezelf weer bij elkaar geraapt.''
De 32-jarige Schaken, die tot komende zomer onder contract staat in De Kuip, wil het seizoen bij Feyenoord afmaken. ,,Wil ik weg? We hebben nog niet gesproken. Ik heb daar nog geen interview over afgegeven. Ik wil het seizoen hier afmaken, maar de club wil ook verder. We moeten nog met elkaar in gesprek. Daar is het nu nog te vroeg voor.''
7 tegendoelpunten in 13 wedstrijden.quote:Op zondag 23 november 2014 00:03 schreef Merkie het volgende:
19 goals in 13 wedstrijden blijft dramatisch. Met zo'n gemiddelde sta je normaal gesproken 10e.
FRed kan moeilijk zeggen dat Kazim er geen fuck van kan. Je moet nog minimaal 2 maanden of heel het seizoen met hem door...quote:
Ja inderdaad, lekker van de daken schreeuwen dat we sowieso een spits gaan halen, dan zal de prijs zeker niet opdrijven. En mocht er dan niemand komen, dan krijg je ook zeker geen boze mensenquote:Op zondag 23 november 2014 08:54 schreef PIETR het volgende:
Zet Immers maar in de spits, want Kazim kan er geen kut van. Boetius is ook hopeloos uit vorm, deed echt alles fout gister. Elke speler krijgt natuurlijk een keer een dipje, maar die van Boetius duurt nou al het hele seizoen, zorgelijk.
Er zal echt een spits bij moeten komen in de winterstop. Dan kun je serieus kampioen worden. Snap niet dat Van Geel dit niet begrijpt, met zn hoofd.
Klopt, maar het is lekker geloofwaardig ook om dat te zeggen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:43 schreef Muto het volgende:
[..]
FRed kan moeilijk zeggen dat Kazim er geen fuck van kan. Je moet nog minimaal 2 maanden of heel het seizoen met hem door...
Dat is ook de reden waarom we geen 10e staan. Maar toch jammer.quote:Op zondag 23 november 2014 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
7 tegendoelpunten in 13 wedstrijden.
Met zo'n gemiddelde sta je normaal gesproken 1e.
Daarnaast creeërt Feyenoord de meeste kansen in de Eredivisie als ik me niet vergis.
Dus het gebrek aan scorend vermogen is zorgelijk, maar we hebben gelukkig voldoende aanknopingspunten om tevreden over te zijn.
Ja want als Van Geel zegt dat ze een spits willen gaan halen, gaan clubs direct miljoenen meer vragenquote:Op zondag 23 november 2014 09:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, lekker van de daken schreeuwen dat we sowieso een spits gaan halen, dan zal de prijs zeker niet opdrijven. En mocht er dan niemand komen, dan krijg je ook zeker geen boze mensen
Er is een klein beetje geld; er zijn geen vele miljoenen beschikbaar, salaris is ook max een miljoen ofzo. Dan kom je in de categorie Kramer / spitsen die ergens mislukt zijn en een loopbaan nieuw leven moeten inblazen / een gescoute speler (maar ja, onze scouting). Een spits die veel scoort is niet zomaar te halen voor ons, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zondag 23 november 2014 10:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja want als Van Geel zegt dat ze een spits willen gaan halen, gaan clubs direct miljoenen meer vragenWat een bullshit is dat zeg.
We creëren de meeste kansen, maar scoren nauwelijks. Dan zou het heel logisch zijn als Van Geel zou toegeven dat hij gefaald heeft wat betreft de spitspositie en er alles aan gaat doen om een spits te halen in de winterstop.
Zonder spits doen we mee voor spek en bonen. In een jaar waarin je kampioen kunt worden. Maar ach, het is pas 15 jaar geleden dat we dat voor het laatst zijn geworden, en we hebben Kazim die aardig een balletje vast kan houden (aldus Rutten), dus waar maak je je druk om ..
Er is geld. Die spits moet er dus komen.
Schaken heeft weer mooi mondjes gesnoerd. Schandalig hoe hij behandeld is. Zo'n topspeler verdient een beter contract en een wekelijkse basisplaats.quote:Op zondag 23 november 2014 10:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Samenvatting gezien, wat een kansen. Kurto stond ook wel lekker te keepen.
En dat goaltje van Schaken.
Zijn percentage goals per speelminuten ligt wel hoger dan dat van Kazimquote:Op zondag 23 november 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken heeft weer mooi mondjes gesnoerd. Schandalig hoe hij behandeld is. Zo'n topspeler verdient een beter contract en een wekelijkse basisplaats.
Spitsen genoeg hoor, Kramaric, Guidetti bv.quote:Op zondag 23 november 2014 10:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er is een klein beetje geld; er zijn geen vele miljoenen beschikbaar, salaris is ook max een miljoen ofzo. Dan kom je in de categorie Kramer / spitsen die ergens mislukt zijn en een loopbaan nieuw leven moeten inblazen / een gescoute speler (maar ja, onze scouting). Een spits die veel scoort is niet zomaar te halen voor ons, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Absoluut niet, kan er niks van. Maar was alsnog een lekker goaltje.quote:Op zondag 23 november 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken heeft weer mooi mondjes gesnoerd. Schandalig hoe hij behandeld is. Zo'n topspeler verdient een beter contract en een wekelijkse basisplaats.
Datzelfde gold voor Vermeer bij ajax.quote:Op zondag 23 november 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan Van Geel wel beweren, dat een goede spits moeilijk te halen is, maar dat is de afgelopen maanden toch allang ontkracht?quote:Op zondag 23 november 2014 10:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Er is een klein beetje geld; er zijn geen vele miljoenen beschikbaar, salaris is ook max een miljoen ofzo. Dan kom je in de categorie Kramer / spitsen die ergens mislukt zijn en een loopbaan nieuw leven moeten inblazen / een gescoute speler (maar ja, onze scouting). Een spits die veel scoort is niet zomaar te halen voor ons, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Gaan we nu elke week alle spitsen noemen die weer gescoord hebben?quote:Op zondag 23 november 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat kan Van Geel wel beweren, dat een goede spits moeilijk te halen is, maar dat is de afgelopen maanden toch allang ontkracht?
Guidetti. Scoort aan de lopende band bij Celtic/jong Zweden. Tuurlijk was dat een risico geweest. Maar is 3,5 miljoen uitgeven aan een buitenspeler die net 20 wedstrijdjes in de Eredivisie heeft gespeeld geen risico?
Kramaric. Zou geen spits zijn volgens Van Geel (oh, en Kazim wel dan?). Compleet verkeerd ingeschat dus. Kostte maar 2 miljoen, nu onhaalbaar.
Diafra Sahko. Deze zomer aangeboden bij Feyenoord. Maakt nu furore bij West Ham.
quote:Op zondag 23 november 2014 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaan we nu elke week alle spitsen noemen die weer gescoord hebben?Ik word er een beetje moe van.
Makkelijk lullen.quote:Op zondag 23 november 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat kan Van Geel wel beweren, dat een goede spits moeilijk te halen is, maar dat is de afgelopen maanden toch allang ontkracht?
Guidetti. Scoort aan de lopende band bij Celtic/jong Zweden. Tuurlijk was dat een risico geweest. Maar is 3,5 miljoen uitgeven aan een buitenspeler die net 20 wedstrijdjes in de Eredivisie heeft gespeeld geen risico?
Kramaric. Zou geen spits zijn volgens Van Geel (oh, en Kazim wel dan?). Compleet verkeerd ingeschat dus. Kostte maar 2 miljoen, nu onhaalbaar.
Diafra Sahko. Deze zomer aangeboden bij Feyenoord. Maakt nu furore bij West Ham.
Je weet dat sommige clubs gewoon scouten in Football Manager ? Goed idee voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Kerftminister het volgende:
Sommige mensen hier denken echt dat de voetbalwereld net als Football Manager is.
Zelfinzicht is voor sommige echt te moeilijk, lijkt het.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Makkelijk lullen.
Nadenken is voor sommige echt te moeilijk, lijkt het.
Ik vind die Kazim met de wedstrijd irritanter worden, Vilhena stond in betere positie, dus naar mijn mening terecht dat hij dat laat weten aan Kazim. Overigens is het maar de vraag of Tonny in zijn huidige vorm ook maar iets fatsoenlijks had gedaan met die bal.quote:Feyenoord boekte zaterdagavond een moeizame overwinning op hekkensluiter FC Dordrecht (2-0). Tegen tien man brak middenvelder Jens Toornstra vier minuten voor tijd de ban, waarna invaller Ruben Schaken diep in blessuretijd de eindstand bepaalde. Door het uitblijven van een treffer nam de frustratie bij Feyenoord op en buiten het veld toe.
Tonny Vilhena kreeg het zelfs even aan de stok met de zelfzuchtige Colin Kazim-Richards. Laatstgenoemde ging voor eigen succes, terwijl Vilhena in betere scoringspositie stond. Fred Rutten wilde na afloop niet al teveel over het incident kwijt. "Dat is inherent aan voetbal. Als er geen emotie meer is…”, vertelde de oefenmeester aan FOX Sports.
"Dit is van alle tijden. Ik heb zelf ook tegen een balletje getrapt, maar toen waren er nog niet zoveel camera's.” Na de rode kaart voor Marvin Peersman, na een stevige charge op Toornstra, leek het dappere FC Dordrecht verloren. Filip Kurto wilde in eerste instantie echter van geen wijken weten. Tegen het schot van Toornstra had hij echter geen verweer (1-0) waarna ook Schaken nog fraai tot scoren kwam: 2-0.
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=230228
Als het nou 1 keer was dat hij aan het kankeren was op zijn mede-spelers, dan is het niet zo erg. Maar het is continu. Zwaar irritant.quote:Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind die Kazim met de wedstrijd irritanter worden, Vilhena stond in betere positie, dus naar mijn mening terecht dat hij dat laat weten aan Kazim. Overigens is het maar de vraag of Tonny in zijn huidige vorm ook maar iets fatsoenlijks had gedaan met die bal.
De arrogantie van Kazim wordt wel een beetje vervelend. als hij er nou een balletje of 3 in schiet per wedstrijd dan mag je van mij wel een beetje arrogant zijn, maar hoeveel wedstrijden staat hij nu droog? 6? 7?
Als hij nou een reden had om te kankeren viel het ook nog mee..quote:Op zondag 23 november 2014 13:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het nou 1 keer was dat hij aan het kankeren was op zijn mede-spelers, dan is het niet zo erg. Maar het is continu. Zwaar irritant.
Die gast spoort niet. Hij zit vol met frustraties over zijn eigen onkunde en reageert dit dan af op z'n medespelers. Ik zie nog liever te vrede in de spits.quote:Op zondag 23 november 2014 13:00 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik vind die Kazim met de wedstrijd irritanter worden, Vilhena stond in betere positie, dus naar mijn mening terecht dat hij dat laat weten aan Kazim. Overigens is het maar de vraag of Tonny in zijn huidige vorm ook maar iets fatsoenlijks had gedaan met die bal.
De arrogantie van Kazim wordt wel een beetje vervelend. als hij er nou een balletje of 3 in schiet per wedstrijd dan mag je van mij wel een beetje arrogant zijn, maar hoeveel wedstrijden staat hij nu droog? 6? 7?
Gewoon Immers in de spits, Toornstra er achter, Schaken rechtsbuiten.quote:Op zondag 23 november 2014 14:04 schreef eight het volgende:
[..]
Die gast spoort niet. Hij zit vol met frustraties over zijn eigen onkunde en reageert dit dan af op z'n medespelers. Ik zie nog liever te vrede in de spits.
Kramaric kostte geen 2 miljoen, allang ontkracht. Guidetti wilde 2 miljoen salaris krijgen, fuck de salarisverhoudingen, #yolo toch? Godverdomme héquote:Op zondag 23 november 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Door wie ontkracht ? Van Geel ??quote:Op zondag 23 november 2014 14:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kramaric kostte geen 2 miljoen, allang ontkracht. Guidetti wilde 2 miljoen salaris krijgen, fuck de salarisverhoudingen, #yolo toch? Godverdomme hé
quote:Op zondag 23 november 2014 14:11 schreef Cara het volgende:
[..]
..Overigens, elke keer als bij Bilal die bal weer eens van zn voet springt, ga ik weer een beetje dood van binnen. Wat had je met die 3 miljoen kunnen doen..
3 miljoen is gewoon teveel voor een speler die zich nog moet ontwikkelen. Hij is ook wel erg ver teruggevallen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:11 schreef Cara het volgende:
..Overigens, elke keer als bij Bilal die bal weer eens van zn voet springt, ga ik weer een beetje dood van binnen. Wat had je met die 3 miljoen kunnen doen..
Goed plan, kunnen we mooi Mark Diemers en al die andere Utrecht spelers halen omdat ze zo goed zijn dit jaar in Football Manager.quote:Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je weet dat sommige clubs gewoon scouten in Football Manager ? Goed idee voor Feyenoord.
http://nl.ign.com/footbal(...)-league-clubs-met-sc
Haha ja juistquote:Op zondag 23 november 2014 14:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Door wie ontkracht ? Van Geel ??
El Ahmadi verdient ook 1,5 miljoen. Straks gaat Guidetti naar een topclub voor 15 miljoen haha.
Maar goed Kazim speelt prima en ontwikkelt zich goed.....
Kramaric heeft zelf toegegeven dat hij een afkoopsom in zijn contract had van om en nabij de 2 miljoen, dus wie zou dat ontkracht moeten hebben?quote:Op zondag 23 november 2014 14:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kramaric kostte geen 2 miljoen, allang ontkracht. Guidetti wilde 2 miljoen salaris krijgen, fuck de salarisverhoudingen, #yolo toch? Godverdomme hé
Dat wordt weer 90 minuten lang zo zitten.quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende week winnen van PSV en het verschil is teruggebracht tot 4 punten.
Kijk nu al uit naar die wedstrijd. Met Clasie erbij zijn wij zeker niet minder dan PSV. En stel nou dat we met de winterstop nog steeds op slechts 4 punten staan. Dan kan ik me echt niet voorstellen dat Van Geel niet alles in het werk gaat stellen om een spits te halen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Tjah je móet daar wel echt een resultaat halen. Gat van 10 punten is niet meer in te halen.quote:Op zondag 23 november 2014 15:01 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Dat wordt weer 90 minuten lang zo zitten.
[ afbeelding ]
Als ik zie hoe ze de afgelopen weken moeite hadden om te scoren kan dit nog weleens een echte uitdaging worden.quote:Op zondag 23 november 2014 15:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Tjah je móet daar wel echt een resultaat halen. Gat van 10 punten is niet meer in te halen.
Nah. Ik zou wel gewoon een jas aantrekken.quote:Op zondag 23 november 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat denken we trouwens van aanstaande donderdag? Kan zomaar een heet avondje worden... bij winst is Feyenoord immers door.
quote:Op zondag 23 november 2014 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Ik zou wel gewoon een jas aantrekken.
quote:Op zondag 23 november 2014 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Ik zou wel gewoon een jas aantrekken.
we zijn niet per sé geplaatst toch? Als Luik van Rijeka wint en vervolgens van ons, en Sevilla wint de laatste pot, staat het toch 11,10,9,4 met 9 punten voor ons??quote:Op zondag 23 november 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
Wat denken we trouwens van aanstaande donderdag? Kan zomaar een heet avondje worden... bij winst is Feyenoord immers door.
quote:Op zondag 23 november 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Natuurlijk. Wedstrijden worden echter gelijk gespeeld, dus het zou zomaar kunnen dat het gebeurdquote:Op zondag 23 november 2014 16:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
we zijn niet per sé geplaatst toch? Als Luik van Rijeka wint en vervolgens van ons, en Sevilla wint de laatste pot, staat het toch 11,10,9,4 met 9 punten voor ons??
Speel eens wat minder FIFA, kneus.quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zo spelen.
Probleem is wel dat als je een tegengoal krijgt dat het vrijwel direct een gesloten boek is.
Um, liever in de spits jagen dan middenveld.quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Immers in de spits... Hoe kun je dat nou met droge ogen roepen?
In FIFA met trage vleugels spelen. Ok. Ik weet ook gelijk dat je geen FIFA kan.quote:Op zondag 23 november 2014 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Speel eens wat minder FIFA, kneus.
Ik doel meer op je gelul over statische formaties waar je per se in moet blijven spelen. Je snapt er geen kanker van.quote:Op zondag 23 november 2014 17:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In FIFA met trage vleugels spelen. Ok. Ik weet ook gelijk dat je geen FIFA kan.
Zonder keeper en met z'n 10en, dan ben compleet kansloos.quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zo spelen.
Probleem is wel dat als je een tegengoal krijgt dat het vrijwel direct een gesloten boek is.
Wtf manquote:Op zondag 23 november 2014 17:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik doel meer op je gelul over statische formaties waar je per se in moet blijven spelen.
haha xd such jokesquote:Op zondag 23 november 2014 17:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Zonder keeper en met z'n 10en, dan ben compleet kansloos.
Lul nou niet zo dom. En doe niet interessant met je plaatje. Zeg gewoon dat je zeer verdedigend wil spelen met een snelle neger voorin.quote:Op zondag 23 november 2014 17:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wtf man_!!!
Ik bedoelde dat doordat je vrij behoudende spelers op de vleugels hebt, je moeilijk een ploeg die 1-0 voorstaat kan openbreken.
Pleonasme.quote:Op zondag 23 november 2014 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom. En doe niet interessant met je plaatje. Zeg gewoon dat je zeer verdedigend wil spelen met een snelle neger voorin.
quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou zo spelen.
Die man is een echte techneut, eentje voor de fijnproeverquote:Op zondag 23 november 2014 20:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Dat hakje van Kazim waar een kans uit kwam.
Absoluut niet, maar nog steeds leuk om te zien.quote:Op zondag 23 november 2014 20:15 schreef jaykop het volgende:
[..]
Die man is een echte techneut, eentje voor de fijnproever
Jazeker, als hij dat nou eens vaker doet.quote:Op zondag 23 november 2014 20:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar nog steeds leuk om te zien.
Lijkt wel een acute vorm van Kuipangst ofzo ..quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
Boetius maar verhuren in de winterstop waar de fak heb die last van.
Is gewoon een hele matige speler. Cabral 2.0quote:Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
Boetius maar verhuren in de winterstop waar de fak heb die last van.
Vind je dit echt? Hij was echt heel goed vorig seizoen, elke jonge voetballer heeft wel eens een dipje toch?quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een hele matige speler. Cabral 2.0
Duurt idd wel vies lang voor een vormdipje.quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt wel een acute vorm van Kuipangst ofzo ..
Meh.quote:Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef jaykop het volgende:
[..]
Vind je dit echt? Hij was echt heel goed vorig seizoen, elke jonge voetballer heeft wel eens een dipje toch?
quote:Op zondag 23 november 2014 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon een hele matige speler. Cabral 2.0
Als je zo lang kut speelt ligt het wel aan de kwaliteit denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef jaykop het volgende:
[..]
Vind je dit echt? Hij was echt heel goed vorig seizoen, elke jonge voetballer heeft wel eens een dipje toch?
Positieve is dat ie wel hard blijft werken volgens Fredjequote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je zo lang kut speelt ligt het wel aan de kwaliteit denk ik.
Echt heel goed was ook een beetje overdreven. Maar dreigend was hij welquote:Op zondag 23 november 2014 20:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Meh.
En zo overtuigend was Boetius nou ook weer niet.
Prima, we gaan wel zien hoe superdupertalent Boetius de wereldtop gaat bestormen dan.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon geen kijk op, ook prima.
Dat word schromelijk overdreven in het voetbal.quote:Op zondag 23 november 2014 20:55 schreef jaykop het volgende:
[..]
Positieve is dat ie wel hard blijft werken volgens Fredje
Vorig seizoen was hij fucking baas joh minimaal 10 goals en altijd dreigend.quote:Op zondag 23 november 2014 20:56 schreef jaykop het volgende:
[..]
Echt heel goed was ook een beetje overdreven. Maar dreigend was hij wel
Dat zegt toch niemand?quote:Op zondag 23 november 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima, we gaan wel zien hoe superdupertalent Boetius de wereldtop gaat bestormen dan.
Als je dat niet vindt overschat je PSV enorm.quote:Op zondag 23 november 2014 21:02 schreef hafcfan het volgende:
JR Style vindt het materiaal van Ajax ook gelijkwaardig aan dat van PSV dan weet je het wel.
Probeer nu nog eens een wedstrijd te vinden waarin hij goed speeldequote:
Er waren er nog wel een paar, maar niet veel nee. In die vorm was het de nieuwe Robbenquote:Op zondag 23 november 2014 23:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Probeer nu nog eens een wedstrijd te vinden waarin hij goed speelde
Haha toen hij hooghield bij Vitesse uit bij 0-2 voorsprong, waarna Nicky Hofs boos op hem werd. Was ook een mooi momentjequote:Op zondag 23 november 2014 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er waren er nog wel een paar, maar niet veel nee. In die vorm was het de nieuwe Robben
Lekkere verdediging ookquote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 24-11-2014 om 07:58:38Feyenoord heeft nog circa vier miljoen euro beschikbaar aan transfergeld in de winterstop. Het salarisbudget is echter op. (AD) reageer retweet
Schaken out=spits in?quote:Op maandag 24 november 2014 08:37 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 24-11-2014 om 07:58:38Feyenoord heeft nog circa vier miljoen euro beschikbaar aan transfergeld in de winterstop. Het salarisbudget is echter op. (AD) reageer retweet
Hij loopt weg van de verdedigers, je kan hier niks aan doen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekkere verdediging ook![]()
Jammer dat JPB niet meer eens lekker op kool schiet echt een prachtig schot in de benen superprecies vaak ook..
Die centrale verdediger die u met al zijn krachten buitenspel aan het opheffen is en dan net onder de bal door 'kopt', had wel dat gat anders wel kunnen sluiten, maar goed, het was een mooie goalquote:Op maandag 24 november 2014 08:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij loopt weg van de verdedigers, je kan hier niks aan doen.
Serieus ingaan op het 'voetbalverstand' van RetRy32quote:Op maandag 24 november 2014 09:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die centrale verdediger die u met al zijn krachten buitenspel aan het opheffen is en dan net onder de bal door 'kopt', had wel dat gat anders wel kunnen sluiten, maar goed, het was een mooie goal
Maar wie...? De Jong was echt een goede spits voor ons geweest, zonde dat hij nu bij de lampjes speelt.quote:
Vind ik niet. Wij hebben een spits nodig die verdedigers bezig kan houden. Dat kon Guidetti, dat kon Pellč en dat kan Kazim ook wel een beetje alleen kan die verder niet voetballen. Een sterke balvaste spits. Geen onzichtbare de Jong die dan z'n doelpuntjes meepakt, maar verder weinig toevoegt aan het elftal. Juist iemand die de rest meer lucht verschaft.quote:Op maandag 24 november 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar wie...? De Jong was echt een goede spits voor ons geweest, zonde dat hij nu bij de lampjes speelt.
Misschien wel, ik heb het idee dat het juist een goed aanspeelpunt had kunnen zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 10:02 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Vind ik niet. Wij hebben een spits nodig die verdedigers bezig kan houden. Dat kon Guidetti, dat kon Pellč en dat kan Kazim ook wel een beetje alleen kan die verder niet voetballen. Een sterke balvaste spits. Geen onzichtbare de Jong die dan z'n doelpuntjes meepakt, maar verder weinig toevoegt aan het elftal. Juist iemand die de rest meer lucht verschaft.
Begint er wel steeds meer op te lijken.quote:Op maandag 24 november 2014 10:10 schreef yvette1982 het volgende:
Boetius wordt een nieuwe Cabral. Met een paar jaar zit hij op de bank bij een degradatiekandidaat.
De Jong scoort nou niet echt vaker dan Kazim doet, 3 uit 7 of 4 uit 10 (Eredivisie) en is verder ook niet echt heel boeiend hoor. Probleem is dat ze daar wel scorende middenvelders/buitenspelers hebben en die hebben wij ook niet. Afgelopen jaren werd dat verbloemd door Guidetti/Pellč, nu wordt dat ook weer zichtbaarquote:Op maandag 24 november 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar wie...? De Jong was echt een goede spits voor ons geweest, zonde dat hij nu bij de lampjes speelt.
Ik heb echt zo vaak gelijk gehad dat men eigenlijk hier moet knielen voor mij.quote:Op maandag 24 november 2014 09:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Serieus ingaan op het 'voetbalverstand' van RetRy32_______!
quote:Op maandag 24 november 2014 10:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo vaak gelijk gehad dat men eigenlijk hier moet knielen voor mij.
Deze neger knielt voor niemand.quote:Op maandag 24 november 2014 10:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb echt zo vaak gelijk gehad dat men eigenlijk hier moet knielen voor mij.
Wat moet zo'n kerel in de kleedkamerquote:Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel was na de wedstrijd in de kleedkamer om de ruzie tussen Kazim en Vilhena te sussen, maar ze hadden het al lang bijgelegd. Lekker voor Fred ook
Dat denkt hij helemaal niet, maar als hij zegt dat Kazim eigenlijk niet aan de verwachtingen voldoet, dan gaat men weer denken dat Van Geel in de winterstop een spits gaat halen. Wat pas echt treurig is, is dat die man het beleid keer op keer uitlegt en een groot deel van de supporters het nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 24 november 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
Kazim Kazan out.
Van Geel denkt nog steeds dat het allemaal goed komt, best treurig dat je als directeur van een bvo na elke wedstrijd gezien te hebben nog steeds oprecht van mening bent dat je de nieuwe Pellé/Guidetti hebt binnengehaald.
Macht uitstralen en dingen roepen als "Klaar nou kindjes, anders verkoop ik jullie allebei!"quote:Op maandag 24 november 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat moet zo'n kerel in de kleedkamer
Dit.quote:Op maandag 24 november 2014 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat denkt hij helemaal niet, maar als hij zegt dat Kazim eigenlijk niet aan de verwachtingen voldoet, dan gaat men weer denken dat Van Geel in de winterstop een spits gaat halen. Wat pas echt treurig is, is dat die man het beleid keer op keer uitlegt en een groot deel van de supporters het nog steeds niet snapt.
Ik doe het liever nog een half jaar met Kazim (dan maar derde of vierde worden) dan dat we zo'n Kramer halen met allerlei kut constructies en dat je dan uiteindelijk toch geen kampioen wordt. Dan toch liever in de zomer als er meer geld beschikbaar is een spits halen en het geld wél goed besteden ipv een paniekaankoop doen.
Lijkt me ook verstandig en als ik nu lees wat een moeite Celtic moet gaan doen om Guidetti echt vast te leggen lijkt me duidelijk dat hij voor Feyenoord geen optie was.quote:Op maandag 24 november 2014 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat denkt hij helemaal niet, maar als hij zegt dat Kazim eigenlijk niet aan de verwachtingen voldoet, dan gaat men weer denken dat Van Geel in de winterstop een spits gaat halen. Wat pas echt treurig is, is dat die man het beleid keer op keer uitlegt en een groot deel van de supporters het nog steeds niet snapt.
Ik doe het liever nog een half jaar met Kazim (dan maar derde of vierde worden) dan dat we zo'n Kramer halen met allerlei kut constructies en dat je dan uiteindelijk toch geen kampioen wordt. Dan toch liever in de zomer als er meer geld beschikbaar is een spits halen en het geld wél goed besteden ipv een paniekaankoop doen.
En Kazim dan: "Ik ben helemaal niet van jullie."quote:Op maandag 24 november 2014 13:03 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Macht uitstralen en dingen roepen als "Klaar nou kindjes, anders verkoop ik jullie allebei!"
Die wil gewoon een City salaris?quote:Op maandag 24 november 2014 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook verstandig en als ik nu lees wat een moeite Celtic moet gaan doen om Guidetti echt vast te leggen lijkt me duidelijk dat hij voor Feyenoord geen optie was.
Iig veel meer dan het salarisplafond bij Celtic en ik neem aan dat dat al hoger is dan in Nederland betaald wordt.quote:
Die kan je nog best in de spits zetten ook. Dat werkte onder Koeman een paar keer best aardig.quote:
Pfff wat een armoedige flankspelers heb je dan zeg. Die Bilal zaterdag ook weer dramatisch, net als Boetius uiteraard weer.quote:Op maandag 24 november 2014 15:32 schreef Sunri5e het volgende:
Het wordt tijd dat Rutten Toornstra op 10 zet en Immers in de spits positioneert. Dan kunnen Billal en Boetius mooi wisselen op de flanken.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff wat een armoedige flankspelers heb je dan zeg. Die Bilal zaterdag ook weer dramatisch, net als Boetius uiteraard weer.
Inderdaad, al hangt de kwaliteit van de buitenspeler ook af van de spits. Boëtius speelt Kazim Kazim twee keer goed vrij met een voorzet, maar Kazim doet er helemaal niks mee. Als Kazim die twee ballen afmaakt, heeft Boëtius twee assists en dan redelijk gespeeld.quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff wat een armoedige flankspelers heb je dan zeg. Die Bilal zaterdag ook weer dramatisch, net als Boetius uiteraard weer.
Ik ben die Boetius ongeveer het hele seizoen al beu, geen idee wat er met hem aan de hand is. Vorig seizoen draaide hij best leuk mee, maar die is het helemaal kwijt naar mijn idee.quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 24-11-2014 om 15:44:44NIEUWS: @KNVB start vooronderzoek naar Karim El Ahmadi. Die stapte tijdens @Feyenoord-@fcdordrechtnl op het been van Robin Gosens. reageer retweet
Laten we ze nou allebei eens lekker vertrouwen gaan geven. Een buitenspeler is met uitstek een speler die vertrouwen nodig heeft.quote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ik ben die Boetius ongeveer het hele seizoen al beu, geen idee wat er met hem aan de hand is. Vorig seizoen draaide hij best leuk mee, maar die is het helemaal kwijt naar mijn idee.
En bedankt Ruud van Os!quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Maastoren het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 24-11-2014 om 15:44:44NIEUWS: @KNVB start vooronderzoek naar Karim El Ahmadi. Die stapte tijdens @Feyenoord-@fcdordrechtnl op het been van Robin Gosens. reageer retweet
WAUW 1 mooie actie klaar voor Real Madrid!quote:
Als er iemand niet mag klagen over vertrouwen is het Boetius wel. Heeft dit seizoen al in 20 wedstrijden meegedaan en heeft er misschien 1 goed gespeeld.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Laten we ze nou allebei eens lekker vertrouwen gaan geven. Een buitenspeler is met uitstek een speler die vertrouwen nodig heeft.
Watquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Maastoren het volgende:
Watquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Maastoren het volgende:
Net als dat Kazim elke week braaf weer mag spelen en in 9 van de 10 gevallen vrij weinig toevoegt.quote:Op maandag 24 november 2014 16:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Als er iemand niet mag klagen over vertrouwen is het Boetius wel. Heeft dit seizoen al in 20 wedstrijden meegedaan en heeft er misschien 1 goed gespeeld.
Godverdomme.quote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef Maastoren het volgende:
In beroep gaan en hij is tegen PSV nog gewoon beschikbaar.quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En bedankt Ruud van Os!
http://www.soccernews.nl/(...)t_eigenlijk_ongepast
Zonder Karim zijn we kansloos tegen pisvee.
Bilial kan helemaal niks met links, dus die moet ook gewoon op rechts.quote:Op maandag 24 november 2014 15:39 schreef satecl het volgende:
[..]
De middenvelder van Feyenoord stond na zeventig minuten op het been van FC Dordrecht-speler Robin Gosens, die op dat moment geblesseerd op de grond lag.quote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
WatWanneer?
Dat over de zijlijn rollen was trouwens logisch, hij lag over de zijlijn en kroop weer terug, daar moeten ze eens geel voor geven
Ja, maar dat duurde een minuut of wat. Ik heb echt niks gezienquote:Op maandag 24 november 2014 16:48 schreef Luni het volgende:
[..]
De middenvelder van Feyenoord stond na zeventig minuten op het been van FC Dordrecht-speler Robin Gosens, die op dat moment geblesseerd op de grond lag.
Ja. Immers in de spits, Toornstra op 10 en Manu en Schaken op de flanken.quote:Op maandag 24 november 2014 16:58 schreef Henrys het volgende:
Schaken maar weer in de basis? Misschien is hij nu weer gedreven en speelt hij weer een periode goed
Schaken is alleen goed als hij mag invallen. Prima 12e man dus.quote:Op maandag 24 november 2014 16:58 schreef Henrys het volgende:
Schaken maar weer in de basis? Misschien is hij nu weer gedreven en speelt hij weer een periode goed
Te Vrede een keer in de basis zetten. Die levert elke 90 minuten gewoon een goal af.quote:Op maandag 24 november 2014 16:03 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Net als dat Kazim elke week braaf weer mag spelen en in 9 van de 10 gevallen vrij weinig toevoegt.
Scherp verdedigd ook van NEC. De rode loper lag daar echt niet uitgerold. Ik bedoel als je de bal te ver voor je uit speelt dan moet je nog maar zien dat je hem maakt. Niet dan? Ja, toch.quote:
Mij valt met name op dat we veel minder goals tégen krijgen zonder Te Vrede.quote:Op maandag 24 november 2014 17:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te Vrede een keer in de basis zetten. Die levert elke 90 minuten gewoon een goal af.
Vind je het gek. Die man is een vergiet. Gatenkaas in de voorhoede. Die houdt alleen een bal vast wanneer hij hem vangt.quote:Op maandag 24 november 2014 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij valt met name op dat we veel minder goals tégen krijgen zonder Te Vrede.
Daar doel ik inderdaad op. Bijna elke bal richting hem is een counter tégen.quote:Op maandag 24 november 2014 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind je het gek. Die man is een vergiet. Gatenkaas in de voorhoede. Die houdt alleen een bal vast wanneer hij hem vangt.
Waardoor je meer druk krijgt op de achterste linie.
Allemaal toeval.quote:Op maandag 24 november 2014 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was hanegod al een paar maande geleden opgevallen maar niemand wil naar die ouwe gek luisterenquote:Op maandag 24 november 2014 17:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar doel ik inderdaad op. Bijna elke bal richting hem is een counter tégen.
Rutten luistert dus welquote:Op maandag 24 november 2014 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was hanegod al een paar maande geleden opgevallen maar niemand wil naar die ouwe gek luisteren
http://www.soccernews.nl/(...)rlies,_balverlies%22
Minder dan Kazim kan het moeilijk worden.quote:Op maandag 24 november 2014 17:07 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te Vrede een keer in de basis zetten. Die levert elke 90 minuten gewoon een goal af.
Wel dus, met Te Vrede.quote:Op maandag 24 november 2014 17:26 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Minder dan Kazim kan het moeilijk worden.
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 24-11-2014 om 18:12:30Opstelling Jong Feyenoord/Exc.: Miazek; Brito, Dammers, Steenvoorden, Woudenberg; Stolte, Vermeulen, Maletic; Verhoek, De Reuver, Achahbar. reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 24-11-2014 om 18:16:34Feyenoord A1-doelman @kamil_miazek dus in de basis bij Jong Feyenoord/Excelsior en spits @WDammers centraal achterin. #feynac reageer retweet
Beelden gezien, maar vraag me af of huj hem raakt, want dan zou die speler van Dordrecht wel heftiger reageren.quote:Op maandag 24 november 2014 16:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurde een minuut of wat. Ik heb echt niks gezienBen heel benieuwd naar de beelden.
Lijkt me dat hij dan in beroep gaat en zondag gewoon mag spelen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:31 schreef Luni het volgende:
KNVB start vooronderzoek naar Karim El Ahmadi
De aanklager betaald voetbal van de KNVB start een vooronderzoek naar Karim El Ahmadi. De middenvelder van Feyenoord stond na zeventig minuten op het been van FC Dordrecht-speler Robin Gosens, die op dat moment geblesseerd op de grond lag.
Scheidsrechter Reinold Wiedemeijer ontging het voorval langs de zijlijn, maar de Marokkaans international moet nog toch vrezen voor een schorsing. Mocht El Ahmadi worden geschorst, mist hij waarschijnlijk de topper van zondag tegen PSV.
??? Serieus? Dammers achterin? Waar is dat goed voor?quote:Op maandag 24 november 2014 18:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 24-11-2014 om 18:12:30Opstelling Jong Feyenoord/Exc.: Miazek; Brito, Dammers, Steenvoorden, Woudenberg; Stolte, Vermeulen, Maletic; Verhoek, De Reuver, Achahbar. reageer retweet
twitter:feyenoordpings twitterde op maandag 24-11-2014 om 18:16:34Feyenoord A1-doelman @kamil_miazek dus in de basis bij Jong Feyenoord/Excelsior en spits @WDammers centraal achterin. #feynac reageer retweet
Achahbarquote:Op maandag 24 november 2014 20:07 schreef macca728 het volgende:
zet Achahbar maar eens 5 wedstrijden in de spits ipv Kazim.
Hij noemde in dat interview anders zélf nadrukkelijk Pellé en Guidetti.quote:Op maandag 24 november 2014 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Staat nu 9-1, 4x Achahbar.quote:
Retry had het allemaal al gezien, ik had hem 3 jaar geleden in de basis gezet.quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Staat nu 9-1, 4x Achahbar.
Inb4 Retry
Bij Achahbar heb ik een Mokotjo gevoel. Helaas te weinig kansen gehad.quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Staat nu 9-1, 4x Achahbar.
Inb4 Retry
Het team heeft anders meer belang bij Kazim, ondanks al zijn beperkingen dan Te Vrede. Of je laat Kazim en Te Vrede banken en zet Immers, Toornstra of Manu in de spits. Het kan in ieder geen kwaad om wat anders te proberen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij noemde in dat interview anders zélf nadrukkelijk Pellé en Guidetti.
Zo van Pellé ging ook pas eind november scoren blablabla en dat we hem mogen afrekenen als Kazim aan het einde van het seizoen gefaald heeft.
Fuck nee nog een half jaar met Kazim, gewoon niet die vent heeft babbels voor 10 op het veld maar kan er geen kanker van.
Zie nog liever Mitchell spelen, zegt eigenlijk genoeg dat die met al zijn beperkingen nog altijd meer kools heeft gemaakt dan die hele Turk in al zijn speelminuten die hij tot dusver gehad heeft.
Ken jij wel zeggen prima nog een half jaar door zo in deze manier maar vraag me af als je straks zo'n fijne reeks krijgt waarin alles niet meezit en je zevende staat of je dan nog zo praat.
En hoezo moet Kramer middels een constructie gehaald worden er is toch gewoon geld? Zo kan je echt niet verder, aantal goals voor is ronduit belachelijk.
Die competitie gaat nergens over. Volgens mij is dit al de derde keer dit seizoen dat ze met een monsterscore winnen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:15 schreef Slobeend het volgende:
9-1 inmiddelsAnassgod nu op 4 goals.
Mwa, het banken van Te Vrede ging ook samen met de komst van El Ahmadi en Toornstra.. Dat zal ook wel meespelen denk ik dat we minder goals tegen krijgenquote:Op maandag 24 november 2014 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wellicht gevalletje te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Vind ik namelijk van Mokotjo ookquote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Achahbar heb ik een Mokotjo gevoel. Helaas te weinig kansen gehad.
Doet het bij Twente nu prima volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wellicht gevalletje te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Vind ik namelijk van Mokotjo ook
Als voetballer en qua techniek is die Kazim wel baas maar we hebben nu een spits die dus niet scoort, niet weinig maar nooit hoe de fuck kun je daar een prestatie mee leveren.quote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het team heeft anders meer belang bij Kazim, ondanks al zijn beperkingen dan Te Vrede. Of je laat Kazim en Te Vrede banken en zet Immers, Toornstra of Manu in de spits. Het kan in ieder geen kwaad om wat anders te proberen.
Die nep-Turk begint inderdaad wel een beetje vervelend te worden.. ouwehoeren kan hij als de beste maar scoren ho maar. Het begon eigenlijk al in de wedstrijd tegen Ajax.. open kans die hij op de een of andere manier nog naast wist te werken. Denk dat hij zelfs de 10 doelpunten niet gaat halen dit seizoen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck nee nog een half jaar met Kazim, gewoon niet die vent heeft babbels voor 10 op het veld maar kan er geen kanker van.
Zie nog liever Mitchell spelen, zegt eigenlijk genoeg dat die met al zijn beperkingen nog altijd meer kools heeft gemaakt dan die hele Turk in al zijn speelminuten die hij tot dusver gehad heeft.
Vermeer?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
Rara, wie is dit als jeugdspeler? Ja, kweet, hij is lastig.
[ afbeelding ]
Maar dat is dan ook een perfecte club voor hem, aangezien Twente precies bij die beschrijving past; geen echte topclub, ook niet de druk die je bij een ajax/Feyenoord wel hebt, maar kunnen over het algemeen wel prima voetballen.quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doet het bij Twente nu prima volgens mij.
Dat is gewoon niet waar.quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als voetballer en qua techniek is die Kazim wel baas maar we hebben nu een spits die dus niet scoort, niet weinig maar nooit hoe de fuck kun je daar een prestatie mee leveren.
Gewoon minst scorende ploeg van de eredivisie op dit moment, lucky voor ons staan we nog zo hoog maar je weet zelf hoe het gaat aflopen als je deze lijn door zet.
Aanstaande donderdag zeer waarschijnlijk Paul Elstak als optreden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Muto het volgende:
Ze zouden gewoon een keertje Paul Elstak op het veld moeten zetten met een draaitafel.
Kongolo?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Biseswar?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op Manuquote:Op maandag 24 november 2014 20:29 schreef Morendo het volgende:
Foto is van Ruben Schaken?
Ze lijken allemaal zo op elkaar. Die buitenspelers.
Kongolo..quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Global warming hčquote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal hem wel zijn.. dan is hij wel een stuk zwarter geworden in 10 jaar tijd
John Owoeri?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Kermit Erasmus?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Wanderson do Carmo?quote:Op maandag 24 november 2014 20:24 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vaker voor bij negers dat ze nog wat donkerder worden ik vind die glimlach wel lijken.quote:Op maandag 24 november 2014 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal hem wel zijn.. dan is hij wel een stuk zwarter geworden in 10 jaar tijd
Clasie.quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze held dan, als kind? De Blonde Pelé noemen ze hem tegenwoordig.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb hier niet in de jeugd gespeeld.
Immers!quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet Verhoek wel zijnquote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
2 trainers die het niet in hem zien....quote:Op maandag 24 november 2014 20:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Achahbar heb ik een Mokotjo gevoel. Helaas te weinig kansen gehad.
Cabralverliesquote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het Manu is.. zelfde oogopslag en neus.quote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt vaker voor bij negers dat ze nog wat donkerder worden ik vind die glimlach wel lijken.
Wie denk jij dat.
Immers.. als kind al een blonde trol en nu nog steedsquote:Op maandag 24 november 2014 20:35 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere neger heeft dezelfde neus.quote:Op maandag 24 november 2014 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het Manu is.. zelfde oogopslag en neus.
Dubbele TR gemaakt, negerhater.quote:Op maandag 24 november 2014 20:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iedere neger heeft dezelfde neus.
Hoi Gertjanquote:Op maandag 24 november 2014 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wellicht gevalletje te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Vind ik namelijk van Mokotjo ook
?quote:
Had Kazim blonde haren joh?quote:Op maandag 24 november 2014 21:08 schreef PIETR het volgende:
Oke, nog ééntje dan. Toekomstig topscorer van Feyenoord (rechts):
[ afbeelding ]
Dat hij dat zegt is niet vreemd, zeker niet voor zo'n egotripper als Van Geel. Die gaat niet toegeven dat Kazim een grote teleurstelling is, zeker niet als de middelen ontbreken om een vervanger te halen en je het dus nog tot het einde van het seizoen met die gozer moet doen. Dat betekent echter niet dat hij gelooft dat Kazim zich gaat ontpoppen tot een doelpuntenmachine.quote:Op maandag 24 november 2014 20:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij noemde in dat interview anders zélf nadrukkelijk Pellé en Guidetti.
Zo van Pellé ging ook pas eind november scoren blablabla en dat we hem mogen afrekenen als Kazim aan het einde van het seizoen gefaald heeft.
Ken jij wel zeggen prima nog een half jaar door zo in deze manier maar vraag me af als je straks zo'n fijne reeks krijgt waarin alles niet meezit en je zevende staat of je dan nog zo praat.
En hoezo moet Kramer middels een constructie gehaald worden er is toch gewoon geld? Zo kan je echt niet verder, aantal goals voor is ronduit belachelijk.
Ah, dat kijk ik nooit. Maar GJV heeft ook wel wat voetbalverstand, dus ik snap het welquote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
Gertjan Verbeek gebruikte in VI zojuist dezelfde uitsprak
Die gast van Roma, waar PSV mee bezig is. 15 jaar, 1m96quote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
Gertjan Verbeek gebruikte in VI zojuist dezelfde uitspraak
Quizvraag:quote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die gast van Roma, waar PSV mee bezig is. 15 jaar, 1m96
84.5 centimeterquote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Quizvraag:
Hoe lang was Clasie op 15-jarige leeftijd?
Clasie is 1.70, zo klein is dat nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Quizvraag:
Hoe lang was Clasie op 15-jarige leeftijd?
Toch denk ik niet dat Clasie naast Kongolo onder de douche staat.quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Clasie is 1.70, zo klein is dat nou ook weer niet.
Manu is 1.74, Schaken 1.72
.
Echt zo overdone dit.
VI Humor.
Gianluca Scamaccaquote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
.
Echt zo overdone dit.
VI Humor.
Beetje fysiek overwicht wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gianluca Scamacca
Zou hier nu al meer vertrouwen in hebben dan nu met Kazim
Ja, en nu mag hij het proberen op een veld waar hij niet 30 cm langer is dan de rest.quote:Op maandag 24 november 2014 21:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gianluca Scamacca
Zou hier nu al meer vertrouwen in hebben dan nu met Kazim
quote:Op maandag 24 november 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
7 ziet eruit als Rene van Dieren.
Lag gewoon aan het shirt. Vies geel.quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Foto 1, dat uitshirt brengt trauma's naar boven. Wat een kutseizoen was dat.
1.70 is wel "zo klein".quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
.
Echt zo overdone dit.
VI Humor.
Nigel de Jong met 174 wint ieder fucking kopduel, Falcao, 176.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:41 schreef nostra het volgende:
[..]
1.70 is wel "zo klein".![]()
Wat onverlet laat dat het me nog steeds verbaast dat Gijp op vrouwen valt met zijn fixatie op lange, brede mannen met afgetrainde torso's.
Was dat niet het 3e shirt? Het uitshirt was toch donkergroen met lichtergroen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 06:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Foto 1, dat uitshirt brengt trauma's naar boven. Wat een kutseizoen was dat.
Klopt. (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2009/10 )quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat niet het 3e shirt? Het uitshirt was toch donkergroen met lichtergroen?
Lag toch vooral aan de gasten die in dat shirt rondliepen.. wil niet eens meer weten wat hun namen waren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lag gewoon aan het shirt. Vies geel.
De Vrij, Vlaar, Indi, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Castaignos, Bruins, Mokotjo, El Ahmadi, Smolov, Ryo, Schaken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Lag toch vooral aan de gasten die in dat shirt rondliepen.. wil niet eens meer weten wat hun namen waren.
Hmm, helaas bevond de ontwikkeling van hun carričre zich op dat moment nog in een zodanig pril stadium dat een 10-0 nederlaag in Eindhoven niet kon worden voorkomenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij, Vlaar, Indi, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Castaignos, Bruins, Mokotjo, El Ahmadi.
Niks mis met dat elftal
Mwoah, Meeuwis, Simon, Ignatovic, Larsen, De Cler en Van Dijk hadden we toen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij, Vlaar, Indi, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Castaignos, Bruins, Mokotjo, El Ahmadi, Smolov, Ryo, Schaken.
Niks mis met dat elftal
Tjah Mulder, Bouhlarouz, Kazim Kazim, Verhoek en Te Vrede is niet veel beter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, Meeuwis, Simon, Ignatovic, Larsen, De Cler en Van Dijk hadden we toen ook.
Auassar speelde ook nog die wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij, Vlaar, Indi, Fer, Wijnaldum, Leerdam, Castaignos, Bruins, Mokotjo, El Ahmadi, Smolov, Ryo, Schaken.
Niks mis met dat elftal
Debuut bij 7-0 achter ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Auassar speelde ook nog die wedstrijd.
Op zich op papier inderdaad een prima selectie dat rijtje, zou nu, na wat jaartjes ervaring opdoen ook gewoon meedoen om de titelquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Niks mis met dat elftal
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/56107quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat niet het 3e shirt? Het uitshirt was toch donkergroen met lichtergroen?
De 10-0 was in seizoen 2010-11, want oktober 2010. Makaay en Gio waren net in de zomer van 2010 gestopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt. (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2009/10 )
Maar met dit shirt verloren we wel met 10-0En de meest kansloze klassieker in de Arena.
Ah, ik zie het al. Dat gele shirt hebben we drie seizoenen gehad. Vond het best een mooi shirtquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/56107
Uitshirt was blijkbaar witIk herinner me vooral de gele, vanwege de wedstrijd in Eindhoven.
Zo, terug naar de huidige realiteit dan maar weer, Schaken hoopt tegen Sevilla weer eens wat mondjes te snoerenquote:Hoop bij Feyenoord: ''In De Kuip zijn meer clubs gesneuveld''
Ruben Schaken hoopt dat Feyenoord kan stunten tegen het sterker geachte Sevilla, al verwacht de routinier geen basisplaats: ''Ik heb tegen FC Dordrecht gedaan wat ik moest doen. En ik zat alleen bij de selectie, omdat Elvis Manu een liesblessure heeft.''
''Ik sta er nu heel blanco in. Ik heb dit seizoen gemerkt dat er in de voetballerij nauwelijks zekerheden bestaan'', vervolgt de aanvaller zijn interview met het Algemeen Dagblad. ''Maar leg dit niet uit alsof ik er tegen die Spanjaarden niet bij zou willen zijn. Tegen Sevilla heb ik ook nog iets goed te maken.''
''We spelen nu thuis, dat is tegen een tegenstander van dat niveau een wereld van verschil. Normaal gesproken zijn de Spaanse topclubs gewoon niet te kloppen voor een Nederlandse club. Sevilla is echt niveau Champions League. Maar eens in de zoveel tijd zit het mee en kunnen we op incidentele basis toeslaan. Misschien is het donderdag wel het geval. In de Kuip zijn wel meer grote clubs gesneuveld'', zo besluit Schaken.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 25-11-2014 om 14:42:35El Ahmadi vrijgesproken #Feyenoord reageer retweet
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 25-11-2014 om 14:42:35El Ahmadi vrijgesproken #Feyenoord reageer retweet
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Maar nee, volgende keer weer KNJB roepen met z'n allen hoor
De KNVB gaat helemaal niet over een eventuele schorsing van de speler. Dat doet de tuchtcommissie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Er was ook niks, dus tja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Mooi, vond het al een apart vooronderzoek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:43 schreef Maastoren het volgende:
Nee. Er zijn camerabeelden vanuit 1 punt. Vanuit daar lijkt het erop dat hij op het been van de tegenstander gaat staat. Het is alleen niet te zien of hij er daadwerkelijk op staat. Ze kunnen het dus blijkbaar niet bewijzen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waren er duidelijke beelden van dan?
Sevilla is normaal gesproken een maatje te groot maar Standard en Rijeka hielden die gasten thuis ook op een gelijkspel dus ik zie best kansen.. heb de indruk dat Sevilla in Europa niet 100% geeft en dan heb je altijd een kans.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zo, terug naar de huidige realiteit dan maar weer, Schaken hoopt tegen Sevilla weer eens wat mondjes te snoeren
dit is ook KNJB hoor. Ajax heeft er voordeel aan als feyenoord op zijn sterkst is tegen psv. Anders was hij nooit vrijgesproken. #KNJB #ditdatquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Truequote:Op dinsdag 25 november 2014 15:26 schreef droommoord het volgende:
[..]
dit is ook KNJB hoor. Ajax heeft er voordeel aan als feyenoord op zijn sterkst is tegen psv. Anders was hij nooit vrijgesproken. #KNJB #ditdat
Het begint natuurlijk bij de speler zelf, was een onnodige actie.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat die naai aktie van VI geen gevolg krijgt.
De mogelijkheid van in beroep gaan was er anders gewoon. En beroep heeft schorsende werking.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:26 schreef droommoord het volgende:
[..]
dit is ook KNJB hoor. Ajax heeft er voordeel aan als feyenoord op zijn sterkst is tegen psv. Anders was hij nooit vrijgesproken. #KNJB #ditdat
We zitten ook in een lekkere flow, die eerste wedstrijd tegen sevilla moesten nieuwe spelers ook nog wennen. Als de defensie goed staat is een gelijkspel wel mogelijk, een 0-0 bedoel ik dan, want wie gaat nu de goals maken voorin. Kazim goed aanspeelpunt maar ook niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sevilla is normaal gesproken een maatje te groot maar Standard en Rijeka hielden die gasten thuis ook op een gelijkspel dus ik zie best kansen.. heb de indruk dat Sevilla in Europa niet 100% geeft en dan heb je altijd een kans.
We scoren moeilijk maar 1 momentje is genoeg.. een balletje wat toevallig goed valt en per ongeluk in het netje belandt en dan stiekem met 1-0 winnen.. ik teken ervoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We zitten ook in een lekkere flow, die eerste wedstrijd tegen sevilla moesten nieuwe spelers ook nog wennen. Als de defensie goed staat is een gelijkspel wel mogelijk, een 0-0 bedoel ik dan, want wie gaat nu de goals maken voorin. Kazim goed aanspeelpunt maar ook niet meer dan dat.
Vrije trap randje 16 kan ook genoeg zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We scoren moeilijk maar 1 momentje is genoeg.. een balletje wat toevallig goed valt en per ongeluk in het netje belandt en dan stiekem met 1-0 winnen.. ik teken ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |