quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook langs Lelylaangod gekomen
[..]
Ik was inlelylaangodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Dat bedoel ik niet, dom varken.quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel een goed argument.
Luuk de Jong kan juist een hele goede assist geven en heeft veel voetballend inzicht. Hij is alleen wel erg traag.quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd had hij een paar goeie acties.Het feit dat hij meevoetbalt is juist een van z'n kwaliteiten. Daarom verbaas ik me een beetje over je mening.
Luuk de Jong heb ik nog nooit met een bal zien lopen. Dat is een afmaker.
Helaas mist hij ook nog eens kans op kans.
Nogal ja.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar biertjes gehad die me waarschijnlijk medailles zouden opleveren als ik untappd had.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook langs Lelylaangod gekomen
[..]
Ik was inOh leuk johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geweest maar lijkt me tof.
Daar heb je niks aan in de spits, dan zou hij op 10 moeten staan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luuk de Jong kan juist een hele goede assist geven en heeft veel voetballend inzicht. Hij is alleen wel erg traag.
Dat moet veranderenquote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk johNooit geweest maar lijkt me tof.
Je bent wel erg mad. En via de dm aardig doen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja.
Met z'n stoomlocomotief UI
Hij is ook geen diepe spits, hij is een 10 die goed in de aanval kan komen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan in de spits, dan zou hij op 10 moeten staan.
Het zit diep.quote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel erg mad. En via de dm aardig doen.
Niet eens hebben over die pannaquote:Op maandag 24 november 2014 21:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jonge jonge, gaan ze zeiken over dat shirtje terwijl die jongen geweldig speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |