2,37*quote:Op maandag 24 november 2014 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En 15 jaar. Op zijn 20ste is die 2.14m
Heb je niks aan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Zorro het volgende:
AS Roma boos
Anders halen we gewoon Strootman terug. Of zo.
Stroot heeft dat jochie vast geadviseerdquote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Zorro het volgende:
AS Roma boos
Anders halen we gewoon Strootman terug. Of zo.
Jullie maken Ajax kampioen.quote:
?quote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie maken Ajax kampioen.
Ik vergeef dit jullie niet
Om naar Ajax te gaan ja.quote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stroot heeft dat jochie vast geadviseerd
Ik heb de samenvatting nog niet gezien maar ik ga er vanuit dat Groningen zeer goed was.quote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie maken Ajax kampioen.
Ik vergeef dit jullie niet
Ze waren echt heel slechtquote:Op maandag 24 november 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting nog niet gezien maar ik ga er vanuit dat Groningen zeer goed was.
xdquote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Mooi topicnummer zo richting een treffen tussen PSV en Feyenoord.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Mooi topicnummer zo richting een treffen tussen PSV en Feyenoord.
LOLquote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV en Ajax zijn qua selectie gelijkwaardig.
Mwa, vind Ajax wel iets sterker.quote:Op maandag 24 november 2014 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV en Ajax zijn qua selectie gelijkwaardig.
Twente en Feyenoord gaan lekker strijden om plek 3quote:Op maandag 24 november 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente met fucking Martina, Bjelland, Schilder, Marsman en Bengtsson als achterhoede mee gaat doen voor het kampioenschap, zijn we ziek.
nee, de FC.quote:
Volgend jaar weer bij Heracles op de bank.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef tong80 het volgende:
Had nooit verwacht dat Verbeek voor kunstgras zou zijn
Gewoon in BH, net zoals penalty schieten op Veronicaquote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef Seam het volgende:
met lekkere tenues, zoals bij hockey zou ik wel sneller gaan kijken
Dan hoeft hij geen training meer af te gelasten, droom voor hem.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef tong80 het volgende:
Had nooit verwacht dat Verbeek voor kunstgras zou zijn
Erg goed johannes. Erg goed.quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo René, hoe gaat het?
Ik heb dit al uiteengezet in het Ajax topicquote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
Depay > Schone de rest van de voorroede is voor Ajax.
Guardado > willekeurige middenvelder Ajax, de rest van het middenveld is van Ajax.
De verdedigingen zjin beide kut, muv Van Rhijn.
Keeper lijkt me duidelijk.
Maar veel belangrijker; de selectie van Ajax is beter in balans.
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
Guardado > willekeurige middenvelder Ajax, de rest van het middenveld is van Ajax.
De verdedigingen zjin beide kut, muv Van Rhijn.
graag!quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgend jaar weer bij Heracles op de bank.
Mooi-weer-voetballertjes bij PSV. Die gaan nog aardig wat punten laten liggen de komende wintermaanden.quote:Op maandag 24 november 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente en Feyenoord gaan lekker strijden om plek 3
Ajax en PSV hebben binnen no-time een gaatje met de rest
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mooi-weer-voetballertjes bij PSV. Die gaan nog aardig wat punten laten liggen de komende wintermaanden.
Uh ja, lachen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zo goed zoals die van jou idd.
Leuk, ik was een weekendje weg.quote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed johannes. Erg goed.
En met jou?
Ik wist dit in mijn hart.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, ik was een weekendje weg.
Dit heb je vast wel gemerkt, al was het maar door dat onbestemde gevoel dat je had: je miste iets of iemand in je leven.
Reflexquote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wáárom zou je shirtje trekken op het middenveld als aanvaller zijnde?
Echt, serieus.
Dááromquote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wáárom zou je shirtje trekken op het middenveld als aanvaller zijnde?
Echt, serieus.
Johannes ik heb vandaag nasi gegetenquote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb je vast wel gemerkt, al was het maar door dat onbestemde gevoel dat je had: je miste iets of iemand in je leven.
Exact.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mooi-weer-voetballertjes bij PSV. Die gaan nog aardig wat punten laten liggen de komende wintermaanden.
Je wil niet weten hoe ongelukkig ik me voelde dit weekend. Ik had direct door dat jij er niet was.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar biertjes gehad die me waarschijnlijk medailles zouden opleveren als ik untappd had.quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
en Milik qua voetbal niet beter dan L. De Jong.
Leuke verspreking met de Zwarte Piet-discussiequote:Op maandag 24 november 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
Depay > Schone de rest van de voorroede is voor Ajax.
Wat heb je gedaan? Ik was er ook niet dit weekend dus ik heb je helaas niet gemist.quote:Op maandag 24 november 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer talent dan die hele Wijnaldum.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Wijnaldum niet minder dan Klaassen en Milik qua voetbal niet beter dan L. De Jong.
Puur qua scorend vermogen wel, maar voetballend vind ik het allebei matig. En qua afjagen heb ik Milik ook weinig zien doenquote:
Deze brilquote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer talent dan die hele Wijnaldum.
Wijnaldum vind ik juist wel talent hebben, alleen hij blijft oogkleppen op hebben en kansen missen a la Immers.quote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen heeft veel meer talent dan die hele Wijnaldum.
Milik is ook beter dan die lompe de Jong
Het viel me al op dat het niveau van je posts vandaag erg hoog is.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johannes ik heb vandaag nasi gegeten
Ja, ontzettend leuk. Beetje cultuur gesnoven, en biertjes gedronken, waaronder Alba bier.quote:Op maandag 24 november 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact.
[..]
Je wil niet weten hoe ongelukkig ik me voelde dit weekend. Ik had direct door dat jij er niet was.
Heb je een leuk weekend gehad?
Dat is ook het punt waarop Klaassen meer talent heeft en verder gaat komen.quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnaldum vind ik juist wel talent hebben, alleen hij blijft oogkleppen op hebben en kansen missen a la Immers.
Afgelopen wedstrijd had hij een paar goeie acties.quote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Puur qua scorend vermogen wel, maar voetballend vind ik het allebei matig. En qua afjagen heb ik Milik ook weinig zien doen
Waar was je heen?quote:Op maandag 24 november 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het viel me al op dat het niveau van je posts vandaag erg hoog is.
Ik ben vandaag ook langs Lelylaangod gekomenquote:
Ik was inquote:Op maandag 24 november 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Ik was er ook niet dit weekend dus ik heb je helaas niet gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |