Picsquote:Op woensdag 20 januari 2016 03:21 schreef OudeBok het volgende:
Eindelijk CDJ's aangeschaft.
Twee keer CDJ-800 MK2. Gaat best wel lekker. Pitch sliders is even wennen, maar dat gaat snel.
Leuk spul dit.
quote:
Houniet moet het topic gaande houdenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:53 schreef Casiotone het volgende:
[..]
iedereen weet toch hoe die dingen eruit zien?
die is een hele tijd geleden al verkochtquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:13 schreef Houniet het volgende:
Ik moet helemaal niets.
Geen DJM400 erbij?
Nice. Wat neem je mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zaterdag een feest hier in het studentenhuis. Komen zo'n 50 man op af en ik ga voor 't eerst voor een publiek draaientis geen enorme gig, maar ben wel ietwat zenuwachtig
Heel basic, want het is voor mij slechts een hobby dat ik af en toe doe.quote:
Thanks, het was echt gruwelijk vetquote:
Lol, waarom stelde ik ooit deze vraagquote:Op maandag 21 september 2015 14:31 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg, ik vraag me af he, als je 2 tracks hebt van allebei 124bpm, dan zou je ze in theorie toch makkelijk in elkaar kunnen mixen (als je ze hebt gesynct ofc)?
Gaat dat dan meteen goed?
Of mis ik iets?
En heb nu eindelijk een controller! De DDJ-SR, heb in de tussentijd al een paar x op CDJ2000's gedraaid thoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
Nog steeds geen controller aangeschaft..
Zit nu te twijfelen tussen een DDJ-SB2 en een DDJ-SR
Alleen de SR is wel 2 keer zo duur als de SB2.. Maar ik denk dat de SR wel langer mee gaat, qua mogelijkheden
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol, waarom stelde ik ooit deze vraag
Ik ben van ver gekomen in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol, waarom stelde ik ooit deze vraag
[..]
En heb nu eindelijk een controller! De DDJ-SR, heb in de tussentijd al een paar x op CDJ2000's gedraaid tho
Woah, Bobbert. Jij hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 00:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik ben van ver gekomen in ieder geval
Haha, draai nu al een paar jaar jaquote:
Heb nu een DDJ-1000 en een AT draaitafel staan, wilde eerst een CDJ set kopen maar dan ben je een paar ruggen kwijt en kan je alsnog maar met 2 decks mixen terwijl ik juist met 3/4 decks wilde gaan mixenquote:Op donderdag 9 april 2020 09:16 schreef Houniet het volgende:
@:bobbernaut nu alles verkocht? Of staat het stof te happen?
Wat voor setup heb jij en welk genre draai je?quote:
Leuk en aardig zo'n set, maar 0 kabels.quote:Op maandag 13 april 2020 22:03 schreef shiz het volgende:
@:bobbernaut hehe, niet.Voor mij is een vliegtuigcockpit minder gecompliceerd dan een DJ table.
Kwam ff kijken vanwege de Toetsenisten > Produceren topics.
Nog twee gasten die vanuit lockdown een set online gooiden:
Ik volg dit topic ff in afwachting van die van jullie.![]()
![]()
Was vroegah in de nieuwsbrieflijst van Houniet. Vitamine Chillcast FTW! https://soundcloud.com/houniet
Foto'squote:
Ik zal alle delen eens uploaden, want mijn Soundcloud Pro is ook verlopen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:03 schreef shiz het volgende:
Was vroegah in de nieuwsbrieflijst van Houniet. Vitamine Chillcast FTW! https://soundcloud.com/houniet
Dit is echt triest. Slechts 1800 views tussen 4 april en nu, een teddybeer wat voor je hangt, niet fantastische muziek en gemixt...quote:
Hier staan ze nog, deed alles via Soundcloud toen.quote:Op maandag 13 april 2020 22:03 schreef shiz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |