Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.quote:
Vertel meer. Waarom is dat zo?quote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Michael Jackson = Illoemienadie confirm
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.
Welkom op BNW, alwaar vergezochte dingen opeens in je voortuin kunnen staanquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wat ik mij zelf bedenk. Stel je voor dat je door de tijd terug reist, hoe kan je de mensen waarschuwen voor zulke events, zonder dat het de toekomst te veel veranderd?
En het schijnt dat je naakt door de tijd moet reizen, dus het is niet erg handig om midden op de dag op de Grote Markt terecht te komenquote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Geocaching maar dan op basis van aannames?quote:Op maandag 24 november 2014 13:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"
Kijk maar naar Zwarte Piet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Nog eentje, voor de leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef Copthorne het volgende:
Ik noem drie punten in de OP waarmee de albumhoes rechtstreeks gelinkt kan worden aan 9/11. Dan kan het nog steeds toeval zijn natuurlijk, alhoewel het ook toevallig is dat The Simpsons, Johnny Bravo en de band Dream Theater verwijzingen naar 9/11 lijken te maken, maar zou het niet kunnen dat celebrities of mensen die met celebrities samenwerken (bazen bij platenmaatschappijen etc.) op de hoogte kunnen zijn van dingen die voor het grote publiek grotendeels verborgen blijven?
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nog eentje, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Idd, van Keanu Reeves in de eerste Matrix-film uit '99.quote:Op maandag 24 november 2014 13:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.
Was geen linkdump maar had betrekking op het onderwerp. Moet ik dan al die foto's gaan posten? Maar goed so be it, wat jij wil.quote:Op maandag 24 november 2014 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Linkdumps doen we hier: BNW / [CENTRAAL] Brave New Hyperlinks
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?quote:
Iedereen is ILLUMINATIE, daarom.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?
Of ze spelen ze gewoon met ons?
De illuminati speelt met onze kloten voeten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?
Of ze spelen ze gewoon met ons?
Ik vind het wel knap dat ze in 1976 al wisten dat ze ooit een aanslag op het WTC moesten doen.quote:
De All seeing eye, m.a.w voor god spelen. Dat doen heersers al duizenden jaren overal in de wereld.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze nou met andere zaken ook eens zo'n vooruitziende blik zouden hebben, dan kwamen we nog eens ergens.
Hier ben ik het wel mee eens. Dat voorbeeld uit de OP vind ik heel ver gezocht. Die rookpluimen in combinatie met New York is dan nog wel opvallend maar als iemand begint over 'als je een klok achter MJ zet dan staat de klok op 9.15 en dat etc. etc. etc.' dan haak ik af.quote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef ems. het volgende:
En wat is precies de meerwaarde van dit soort dingen aankondigen op albumcovers?
Verder lijkt het me overduidelijk dat al de referenties naar 9/11 in popular culture niets meer dan toevallig zijn. Als je zou willen kan je voor elke datum wel 'onheil' terugvinden in cartoons of muziek. Zeker als het een populair gebouw als het WTC betreft.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Idd, van Keanu Reeves in de eerste Matrix-film uit '99.
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.quote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Dat voorbeeld uit de OP vind ik heel ver gezocht. Die rookpluimen in combinatie met New York is dan nog wel opvallend maar als iemand begint over 'als je een klok achter MJ zet dan staat de klok op 9.15 en dat etc. etc. etc.' dan haak ik af.
Op zich is het wel interessant om te kijken in hoeverre mensen dingen kunnen voorvoelen. Dingen die gaan gebeuren. Want voorgevoelens bestaan.
En wat zouden ze ermee willen bereiken? Het is niet heel erg toevallig, het zijn ook gewoon heel bekende gebouwen. Daarmee wordt dan gespeeld in films edquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.
April 2001 en "Coming soon" vind ik iets verder gaan dan toeval.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
En wat zouden ze ermee willen bereiken? Het is niet heel erg toevallig, het zijn ook gewoon heel bekende gebouwen. Daarmee wordt dan gespeeld in films ed
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig dan. Weer een verwijzing vooraf in populaire cultuur naar 9/11.
Precies. Gewoon doorlopen, er is niks aan de hand. Alles is toeval.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.
Zijn er andere rampen / aanslagen, waarbij er vooraf zoveel naar verwezen is in populaire cultuur?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.
Het is inderdaad het makkelijkste om het op toeval te gooien. "Wat? Er is een pompstation overvallen en ik ben in de buurt gezien? Dat is toeval," zal een crimineel je vertellen. Echter wil ik altijd het naadje van de kous weten, dus ik neem er nooit snel genoegen mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Gewoon doorlopen, er is niks aan de hand. Alles is toeval.
Dat is het punt dat ik probeer te maken. Op het moment dat er een "ramp" gebeurt is het een stuk makkelijker om allerlei 'knipogen' naar die ramp te vinden. Als 9/11 geen 9/11 was maar 3/22 dan werden we nu om onze oren geslagen met snippets uit Thundercats en Transformers waarin 3/22 pontificaal naar voren komt. Het is altijd makkelijk om theorieën en verhalen te bedenken ná dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zijn er andere rampen / aanslagen, waarbij er vooraf zoveel naar verwezen is in populaire cultuur?
Ik denk als je je bijvoorbeeld op de Eiffeltoren zou richten, dat je dan ook cryptische verwijzingen zult vinden. Of deze brandend afgebeeld zult zien, of omvallend, of instortend. Wat iemand al zegt: het zijn bekende gebouwen. Voor mij is het: zoek naar hints en je zult ze vinden. Zoek naar iets anders en je zult dat ook vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.
A man believes what he wishes to believe. Jij vindt het onzin, dus je zult eventuele aanwijzingen als toeval of als vergezocht bestempelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken. Op het moment dat er een "ramp" gebeurt is het een stuk makkelijker om allerlei 'knipogen' naar die ramp te vinden. Als 9/11 geen 9/11 was maar 3/22 dan werden we nu om onze oren geslagen met snippets uit Thundercats en Transformers waarin 3/22 pontificaal naar voren komt. Het is altijd makkelijk om theorieën en verhalen te bedenken ná dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt is.
En tsja, in mijn ogen is er nergens ook maar enigszins verwezen naar een eventuele aanslag/ramp op 9/11.
Het gaat hier om een ramp + de datum van die ramp.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk als je je bijvoorbeeld op de Eiffeltoren zou richten, dat je dan ook cryptische verwijzingen zult vinden. Of deze brandend afgebeeld zult zien, of omvallend, of instortend. Wat iemand al zegt: het zijn bekende gebouwen. Voor mij is het: zoek naar hints en je zult ze vinden. Zoek naar iets anders en je zult dat ook vinden.
Klopt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
A man believes what he wishes to believe. Jij vindt het onzin, dus je zult eventuele aanwijzingen als toeval of als vergezocht bestempelen.
A man believes what he wishes to believe.quote:Neemt niet weg dat bijvoorbeeld die Johnny Bravo-aflevering met die "Coming soon"-poster (print screen op de vorige pagina) erg verdacht is. Zowel de poster zelf als het tijdstip van de aflevering.
Maar dit geldt ook voor de voorbeelden die ik zag in dit topic. Die plaatjes uit de strips. Dat is één enkel plaatje waar de Twin Towers opstaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Overigens heb ik net gegoogled naar strips, films, tekenfilms waarin de Twin Towers worden verwoest of in brand staan, ik heb ze niet kunnen vinden.
Jezelf informeren is vooral belangrijk. Mensen die niks onderzoeken zien overal toeval in.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is inderdaad het makkelijkste om het op toeval te gooien. "Wat? Er is een pompstation overvallen en ik ben in de buurt gezien? Dat is toeval," zal een crimineel je vertellen. Echter wil ik altijd het naadje van de kous weten, dus ik neem er nooit snel genoegen mee.
Weet je niet. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoiets wordt toch niet jaren van tevoren gepland, zo'n aanslag? Zo precies?
Maar zelfs iemand die niet in complotten gelooft kan er niet omheen dat het heel erg toevallig en verdacht is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:37 schreef ems. het volgende:
A man believes what he wishes to believe.
Mensen die dit allemaal in een complot willen plaatsen horen op de gesloten afdeling.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar zelfs iemand die niet in complotten gelooft kan er niet omheen dat het heel erg toevallig en verdacht is.
Je post op BNW he?quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mensen die dit allemaal in een complot willen plaatsen horen op de gesloten afdeling.
quote:Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je post op BNW he?
Hier komen de]complotten voorbij.
Dus liever geen gescheld .
Nou, ik scheld niemand uit. Ik geef slechts mijn mening.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je post op BNW he?
Hier komen de complotten voorbij.
Dus liever geen gescheld .
Mening geven is prima. Het zijn de bewoordingen die er toe doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:56 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Nou, ik scheld niemand uit. Ik geef slechts mijn mening.
Dat 911 is ook de emergency nummer is ook toeval natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
April 2001 en "Coming soon" vind ik iets verder gaan dan toeval.
Tsja, wat ze ermee willen bereiken? Bepaalde groeperingen houden van symboliek. Het kunnen simpelweg hidden clues zijn die enkel insiders vooraf zien en begrijpen.
Serieus in plaats van mensen weg te gaan editen kun je dit beter naar ONZ plaatsenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mening geven is prima. Het zijn de bewoordingen die er toe doen.
Nee, sorry. Ik geloof in complotten als daar reden toe is maar behalve toevallig is hier niets verdachts aan. Zoals ik al eerder herhaalde, je kan voor elke datum wel dingen vinden.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar zelfs iemand die niet in complotten gelooft kan er niet omheen dat het heel erg toevallig en verdacht is.
Toevallig? Ja. Verdacht? Nee. Stel dat terroristen volgende week op 1 december het parlementsgebouw in Londen opblazen. Wedden dat ik dan in de film V for Vendetta (waar het parlementsgebouw wordt opgeblazen) een hint naar 1 december kan vinden?quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel hoor, makkelijk. Dat schaakbord zie ik overigens als dansvloer, en nog eerder een verwijzing naar de clip van Billy Jean, dan naar een schaakbord.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat het die datum is hoeft idd geen toeval te zijn. Maar dat is ook nooit gesuggereerd. Het is niet alsof de kapers op een goede dag wakker werden en dachten "Hmm ja, vandaag is een mooie dag". Waarschijnlijk zagen ook zij de ironie van 911 wel in en hebben ze het voor die dag gepland.quote:Op woensdag 26 november 2014 13:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat 911 is ook de emergency nummer is ook toeval natuurlijk.
Geheime organisaties zijn wel heel geinterresseerd in numerologie denk ik.
Alleen gaan we daar bij wel heel makkelijk voorbij aan het feit dat de kapers helemaal geen aanslag wilden plegen op 9/11, maar op 11 september of 11/9 voor de rest van de wereld.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat het die datum is hoeft idd geen toeval te zijn. Maar dat is ook nooit gesuggereerd. Het is niet alsof de kapers op een goede dag wakker werden en dachten "Hmm ja, vandaag is een mooie dag". Waarschijnlijk zagen ook zij de ironie van 911 wel in en hebben ze het voor die dag gepland.
En die maan, ook toeval?quote:Op donderdag 27 november 2014 17:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wel hoor, makkelijk. Dat schaakbord zie ik overigens als dansvloer, en nog eerder een verwijzing naar de clip van Billy Jean, dan naar een schaakbord.
De tijd is onzin. Zijn handen staan (in de theorie) dus om 8.50. Om 8.50 gebeurde er niks, het gebeurde om 8.46. Dat het bijna die tijd was is dus ook te verwaarlozen.
Die rookwolken, tsja. Zegt ook niks.
Is het niet zo dat ze in Amerika sowieso de datumnotitie doen als maand/dag ipv andersom (zoals wij doen?) dan is het wel 911 natuurlijk. Maar ik vind het zelf ook onzin hoor. Mijn punt was meer dan áls de datum al zo speciaal is, dat die net zo goed gekozen kan zijn door Al Qaeda dan bv het complot ofzo.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen gaan we daar bij wel heel makkelijk voorbij aan het feit dat de kapers helemaal geen aanslag wilden plegen op 9/11, maar op 11 september of 11/9 voor de rest van de wereld.
De aanslagen waren op een dinsdag omdat dan het vliegverkeer rustiger is. Verder heeft Al Qaida nooit iets meegedeeld over de datum. Het is veel waarschijnlijker dat er praktische redenen achter zaten, zoals het mooie weer.
Ik denk zelf trouwens dat het eerder andersom is: omdat 911 het alarmnummer is, is de naam nine-eleven voor de aanslagen gemeengoed geworden. Niemand noemt D-Day, de aanslagen op de metro in Londen of Pearl Harbor ooit bij zijn datum.
Ja natuurlijkquote:
Ja, dat klopt uiteraard. Maar de terroristen waren niet Amerikaans.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is het niet zo dat ze in Amerika sowieso de datumnotitie doen als maand/dag ipv andersom (zoals wij doen?) dan is het wel 911 natuurlijk.
Ja, ik heb gelezen (niet zelf onderzocht though) dat de stand van de maan op de hoes exact gelijk is aan de stand van de maan op 9/11.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja natuurlijkHoeveel albumhoezen met een maan zullen er bestaan, denk je? Los van dat, is de maan exact zo als op 9/11 (toen er overigens de zon was, het was ochtend) of is de maan misschien 1-2 dagen verder? Je weet 100% zeker dat de maan even ver was in het stadium volle maan-lege maan op 9/11 als op de hoes?
Tot over hun oren.quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef theguyver het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Live_Scenes_from_New_York
Uitgebracht op 9/11/2001
[ afbeelding ]
Het concert dat de band gaf op 30 augustus 2000 in de Roseland Ballroom in New York City, later was de album hoes aangepast, maar wat een timing
nja een kans van 1 op 28 dus. Niet zo heel bijzonder. Los van dat vraag ik me af hoe die mensen die dat onderzocht hebben, exact gedaan hebben. Zo gedetailleerd is die hoes niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen (niet zelf onderzocht though) dat de stand van de maan op de hoes exact gelijk is aan de stand van de maan op 9/11.
Saaaay whaaaaat ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat hier om een ramp + de datum van die ramp.
Overigens heb ik net gegoogled naar strips, films, tekenfilms waarin de Twin Towers worden verwoest of in brand staan, ik heb ze niet kunnen vinden.
Ja en er was iets heel toevallig met de alignment van sterren op 911 en de dood van Princess Diana enz....Dog Star en iets met de goddess Isis.Ik weet zelf ook niet wat ik zou over denken,maar de toeval is heel eng en raar.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen (niet zelf onderzocht though) dat de stand van de maan op de hoes exact gelijk is aan de stand van de maan op 9/11.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
En dan blijft alsnog die eerste post staan?quote:Op maandag 24 november 2014 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welkom op BNW, alwaar vergezochte dingen opeens in je voortuin kunnen staan
Je UI is helemaal correct.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan blijft alsnog die eerste post staan?
De enige reden dat ik een post als die zou laten staan is omdat prospos hier zijn eigen onkunde laat laat zien in het herkennen van welk topic/subfora hij aanwezig is, en blijkbaar niet het inzicht heeft dat dit BNW is en het algemeen FOK! gepost hier niet echt van toepassing is.
Maarja, dat is natuurlijk wel te veel gevraagd voor een algemeen FOK!users die een post als die plaatst in BNW.
Voor een lezer in BNW topics is dit echt gewoon jammer, zo'n post kan het topic de verkeerde draai geven, al helemaal als het een eerste post is.
Goed weekend allemaal.
Ga jij maar lekker driehoeken zoeken, vergeet je aluminium hoedje nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wauw, Propos echt, wauw.
Je 'moeder' roepen is ook echt zo iets dat past bij je leeftijd, eens een FOK!er altijd een FOK!er.
Echt enig,super lekker rebels blijven en alles en de rest is stom.
[ afbeelding ]
Je bent een mooi voorbeeld van iemand die zijn mening en conclusies trekt uit aannames.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:23 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker driehoeken zoeken, vergeet je aluminium hoedje niet
Nogal flauw.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:23 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker driehoeken zoeken, vergeet je aluminium hoedje niet
Omdat ik geen verborgen aanwijzingen zie op een cd hoesje van Michael Jackson, faal ik in het hebben van inzicht en kennisquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent een mooi voorbeeld van iemand die zijn mening en conclusies trekt uit aannames.
Dus daarom ben ik dan ook volgens jou iemand die alu hoedje draagt en geloofd in alle illuminatie verhalen, en daarbij natuurlijk de wel bekende driehoeken.
Sjonge jonge wat faal jij op het gebied van inzicht en kennis in en van anderen.
maybe , maar ondertussen zijn er ook al tig andere voorbeelden voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:52 schreef Prospos het volgende:
[..]
Omdat ik geen verborgen aanwijzingen zie op een cd hoesje van Michael Jackson, faal ik in het hebben van inzicht en kennis![]()
Ok
well thats Weirdquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:24 schreef Resonancer het volgende:
Op het plaatje lijkt wel een toren te missen.
Helemaal rechts het louvrequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:11 schreef ems. het volgende:
En de rest van de skyline is 100% accuraat?
Hoewel off topic BNW liedje pur sang.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
well thats Weird![]()
De combi van gebouwen incl die helemaal links lijken te kloppen.
Morgen even de video bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |