Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.quote:
Vertel meer. Waarom is dat zo?quote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Michael Jackson = Illoemienadie confirm
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.
Welkom op BNW, alwaar vergezochte dingen opeens in je voortuin kunnen staanquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wat ik mij zelf bedenk. Stel je voor dat je door de tijd terug reist, hoe kan je de mensen waarschuwen voor zulke events, zonder dat het de toekomst te veel veranderd?
En het schijnt dat je naakt door de tijd moet reizen, dus het is niet erg handig om midden op de dag op de Grote Markt terecht te komenquote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.
Geocaching maar dan op basis van aannames?quote:Op maandag 24 november 2014 13:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"
Kijk maar naar Zwarte Piet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Nog eentje, voor de leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef Copthorne het volgende:
Ik noem drie punten in de OP waarmee de albumhoes rechtstreeks gelinkt kan worden aan 9/11. Dan kan het nog steeds toeval zijn natuurlijk, alhoewel het ook toevallig is dat The Simpsons, Johnny Bravo en de band Dream Theater verwijzingen naar 9/11 lijken te maken, maar zou het niet kunnen dat celebrities of mensen die met celebrities samenwerken (bazen bij platenmaatschappijen etc.) op de hoogte kunnen zijn van dingen die voor het grote publiek grotendeels verborgen blijven?
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nog eentje, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Idd, van Keanu Reeves in de eerste Matrix-film uit '99.quote:Op maandag 24 november 2014 13:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.
Was geen linkdump maar had betrekking op het onderwerp. Moet ik dan al die foto's gaan posten? Maar goed so be it, wat jij wil.quote:Op maandag 24 november 2014 13:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Linkdumps doen we hier: BNW / [CENTRAAL] Brave New Hyperlinks
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?quote:
Iedereen is ILLUMINATIE, daarom.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?
Of ze spelen ze gewoon met ons?
De illuminati speelt met onze kloten voeten.quote:Op maandag 24 november 2014 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom keuren die dit soort onzin goed eigenlijk. Als alle labels van Illuminatie zijn en die daar al hun macht op uitoefenen, hoe komt het dan dat ze dit soort duidelijke waarschuwingen gewoon door hun censuur laten?
Of ze spelen ze gewoon met ons?
Ik vind het wel knap dat ze in 1976 al wisten dat ze ooit een aanslag op het WTC moesten doen.quote:
De All seeing eye, m.a.w voor god spelen. Dat doen heersers al duizenden jaren overal in de wereld.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze nou met andere zaken ook eens zo'n vooruitziende blik zouden hebben, dan kwamen we nog eens ergens.
Hier ben ik het wel mee eens. Dat voorbeeld uit de OP vind ik heel ver gezocht. Die rookpluimen in combinatie met New York is dan nog wel opvallend maar als iemand begint over 'als je een klok achter MJ zet dan staat de klok op 9.15 en dat etc. etc. etc.' dan haak ik af.quote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef ems. het volgende:
En wat is precies de meerwaarde van dit soort dingen aankondigen op albumcovers?
Verder lijkt het me overduidelijk dat al de referenties naar 9/11 in popular culture niets meer dan toevallig zijn. Als je zou willen kan je voor elke datum wel 'onheil' terugvinden in cartoons of muziek. Zeker als het een populair gebouw als het WTC betreft.
quote:Op maandag 24 november 2014 13:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Idd, van Keanu Reeves in de eerste Matrix-film uit '99.
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.quote:Op maandag 24 november 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Dat voorbeeld uit de OP vind ik heel ver gezocht. Die rookpluimen in combinatie met New York is dan nog wel opvallend maar als iemand begint over 'als je een klok achter MJ zet dan staat de klok op 9.15 en dat etc. etc. etc.' dan haak ik af.
Op zich is het wel interessant om te kijken in hoeverre mensen dingen kunnen voorvoelen. Dingen die gaan gebeuren. Want voorgevoelens bestaan.
En wat zouden ze ermee willen bereiken? Het is niet heel erg toevallig, het zijn ook gewoon heel bekende gebouwen. Daarmee wordt dan gespeeld in films edquote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.
April 2001 en "Coming soon" vind ik iets verder gaan dan toeval.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:57 schreef richolio het volgende:
[..]
En wat zouden ze ermee willen bereiken? Het is niet heel erg toevallig, het zijn ook gewoon heel bekende gebouwen. Daarmee wordt dan gespeeld in films ed
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig dan. Weer een verwijzing vooraf in populaire cultuur naar 9/11.
Precies. Gewoon doorlopen, er is niks aan de hand. Alles is toeval.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.
Zijn er andere rampen / aanslagen, waarbij er vooraf zoveel naar verwezen is in populaire cultuur?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Neem een willekeurige datum en spit nog wat meer populaire cultuur door. Je kan voor alles wel een "toevalligheid" vinden.
Het is inderdaad het makkelijkste om het op toeval te gooien. "Wat? Er is een pompstation overvallen en ik ben in de buurt gezien? Dat is toeval," zal een crimineel je vertellen. Echter wil ik altijd het naadje van de kous weten, dus ik neem er nooit snel genoegen mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. Gewoon doorlopen, er is niks aan de hand. Alles is toeval.
Dat is het punt dat ik probeer te maken. Op het moment dat er een "ramp" gebeurt is het een stuk makkelijker om allerlei 'knipogen' naar die ramp te vinden. Als 9/11 geen 9/11 was maar 3/22 dan werden we nu om onze oren geslagen met snippets uit Thundercats en Transformers waarin 3/22 pontificaal naar voren komt. Het is altijd makkelijk om theorieën en verhalen te bedenken ná dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt is.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zijn er andere rampen / aanslagen, waarbij er vooraf zoveel naar verwezen is in populaire cultuur?
Ik denk als je je bijvoorbeeld op de Eiffeltoren zou richten, dat je dan ook cryptische verwijzingen zult vinden. Of deze brandend afgebeeld zult zien, of omvallend, of instortend. Wat iemand al zegt: het zijn bekende gebouwen. Voor mij is het: zoek naar hints en je zult ze vinden. Zoek naar iets anders en je zult dat ook vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Oké, dat zijn armen het tijdstip van de eerste aanslag aangeven kun je vergezocht vinden, maar neem bijvoorbeeld de aflevering van Johnny Bravo uit april 2001, waarbij een poster van een brandend gebouw, dat qua uiterlijk op een toren van het WTC lijkt, hangt met daaronder de tekst "Coming soon". Dat soort dingen zijn wel heel erg toevallig.
A man believes what he wishes to believe. Jij vindt het onzin, dus je zult eventuele aanwijzingen als toeval of als vergezocht bestempelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken. Op het moment dat er een "ramp" gebeurt is het een stuk makkelijker om allerlei 'knipogen' naar die ramp te vinden. Als 9/11 geen 9/11 was maar 3/22 dan werden we nu om onze oren geslagen met snippets uit Thundercats en Transformers waarin 3/22 pontificaal naar voren komt. Het is altijd makkelijk om theorieën en verhalen te bedenken ná dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt is.
En tsja, in mijn ogen is er nergens ook maar enigszins verwezen naar een eventuele aanslag/ramp op 9/11.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |