Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.quote:
Vertel meer. Waarom is dat zo?quote:Op maandag 24 november 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Michael Jackson = Illoemienadie confirm
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.quote:Op maandag 24 november 2014 13:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zit hier niet in ONZ. Reageer normaal of gewoon helemaal niet.
Welkom op BNW, alwaar vergezochte dingen opeens in je voortuin kunnen staanquote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wat ik mij zelf bedenk. Stel je voor dat je door de tijd terug reist, hoe kan je de mensen waarschuwen voor zulke events, zonder dat het de toekomst te veel veranderd?
En het schijnt dat je naakt door de tijd moet reizen, dus het is niet erg handig om midden op de dag op de Grote Markt terecht te komenquote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"quote:Op maandag 24 november 2014 13:25 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dit is zo ver gezocht dat ik mijn reactie inhoudelijk wel goedkeur.
Geocaching maar dan op basis van aannames?quote:Op maandag 24 november 2014 13:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Het zijn juist verborgen aanwijzingen. Hij kan er toch niet in grote letters opzetten "loeminadie dit dat 9/11"
Kijk maar naar Zwarte Piet.quote:Op maandag 24 november 2014 13:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van tijdreizen steeds bleker wordt.
Nog eentje, voor de leuk.quote:Op maandag 24 november 2014 13:37 schreef Copthorne het volgende:
Ik noem drie punten in de OP waarmee de albumhoes rechtstreeks gelinkt kan worden aan 9/11. Dan kan het nog steeds toeval zijn natuurlijk, alhoewel het ook toevallig is dat The Simpsons, Johnny Bravo en de band Dream Theater verwijzingen naar 9/11 lijken te maken, maar zou het niet kunnen dat celebrities of mensen die met celebrities samenwerken (bazen bij platenmaatschappijen etc.) op de hoogte kunnen zijn van dingen die voor het grote publiek grotendeels verborgen blijven?
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.quote:Op maandag 24 november 2014 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nog eentje, voor de leuk.
[ afbeelding ]
Idd, van Keanu Reeves in de eerste Matrix-film uit '99.quote:Op maandag 24 november 2014 13:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het is te klein om het goed te kunnen lezen, maar dat is gewoon de datum dat zijn paspoort (?) waarschijnlijk verloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |