quote:Op maandag 24 november 2014 12:31 schreef robdriessen het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: zijn er hier ook Kaaskoppen in Louisiana?
Amerikanen leveren nooit staatsburgers uit, dus vergeet het maar. Als je problemen gaat maken dan kan de moeder je aanklagen voor een of ander kutfeitje en wordt je gewoon verbannen uit Amerika.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je geen familie?
Weet iemand wat de mogelijke straf is voor het volgende
Moeder is Amerikaanse, woont in een ander land, heeft een kind met iemand uit dat land, kind heeft dubbele nationaliteit neem ik aan. Moeder kidnapped kind zonder toestemming van de vader(en neemt het illegaal de grens over) en gaat in Boston wonen.
In Nederland max 9 jaar voor de moeder?
En als het om een ander land gaat?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:32 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Amerikanen leveren nooit staatsburgers uit, dus vergeet het maar. Als je problemen gaat maken dan kan de moeder je aanklagen voor een of ander kutfeitje en wordt je gewoon verbannen uit Amerika.
Ik snap niks van je verhaal / vraag. Eerst woont de moeder in Amerika en nu opeens niet meer?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als het om een ander land gaat?
Katja Leendertz is geen Amerikaanse natuurlijk?
Lees het nog een keer, daar staat het duidelijk en lijkt redelijk veel op de zaak van Katja Leendertz alleen was er geen gerechtelijke uitspraak van een Amerikaanse rechterquote:Op donderdag 4 december 2014 05:02 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Ik snap niks van je verhaal / vraag. Eerst woont de moeder in Amerika en nu opeens niet meer?
Katja Leendertz heeft een Amerikaans en Nederlands paspoort. Wat is je punt?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als het om een ander land gaat?
Katja Leendertz is geen Amerikaanse natuurlijk?
Lees nog effe een keerquote:Op donderdag 4 december 2014 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Katja Leendertz heeft een Amerikaans en Nederlands paspoort. Wat is je punt?
Nee, je snapt er weinig van. Veel succes verderquote:Op donderdag 4 december 2014 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lees nog effe een keer
Je kan beter naar ONZ gaan, daar houden ze wel van kleuters zoals jijquote:Op donderdag 4 december 2014 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je snapt er weinig van. Veel succes verder
Voor ik van plagiaat wordt beschuldigd, even de bron erbij WGR / Kind kidnappingquote:Op donderdag 4 december 2014 20:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, je snapt er weinig van. Veel succes verder
Origineel.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan beter naar ONZ gaan, daar houden ze wel van kleuters zoals jij
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan het beter bij ONZ houden inderdaad
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je geen familie?
Weet iemand wat de mogelijke straf is voor het volgende
Moeder is Amerikaanse, woont in een ander land, heeft een kind met iemand uit dat land, kind heeft dubbele nationaliteit neem ik aan. Moeder kidnapped kind zonder toestemming van de vader(en neemt het illegaal de grens over) en gaat in Boston wonen.
In Nederland max 9 jaar voor de moeder?
2 keer de helft!quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:11 schreef OMG het volgende:
5x de doodstraf. Minimaal. In alle staten.
Want?quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:06 schreef laziness het volgende:
Daar is KAA toch helemaal niet voor.
Stel zo'n vraag lekker elders.
Kan je niet gewoon in de hoek gaan huilen of zo?quote:
Tja het is altijd een beetje lastig lijkt me. Hoop dat 't goed met je gaat in het moederland.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:47 schreef Ainnir het volgende:
Nog geen twee maanden terug in NL en het begint alweer te kriebelen om terug naar de VS te verhuizen.. moeilijk moeilijk
Ik droom er wel eens van, dat ik weer bij mijn oude werkgever word aangenomen, en dat er in 15 jaar niks veranderd is, met alle nare gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:47 schreef Ainnir het volgende:
Nog geen twee maanden terug in NL en het begint alweer te kriebelen om terug naar de VS te verhuizen.. moeilijk moeilijk
Wat staat je zo tegen aan Nederland?quote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef Ainnir het volgende:
De eerste maand ging nog wel, maar ik kan gewoon niet meer wennen. Ben alweer serious naar banen aan het kijken in de US. Nederland is leuk voor vakantie, maar wonen, nee.
Ik vind het er toch wel erg aangenaam leven. De mensen zijn wat warmer en opgewekter. Je kunt zo lekker met iedereen ouwehoeren. Het leven is er ook erg gemakkelijk, je kunt er leuk wonen voor een appel en een ei. Ik heb daar heel goed samen kunnen werken, omdat iedereen lekker meewerkt. In Nederland was dat wat lastiger, omdat Nederlanders er wel eens een handje van hebben om de kantjes er van af te lopen, en in plaats daar van politieke spelletjes te spelen.quote:Op maandag 8 december 2014 00:56 schreef Viezze het volgende:
Ik kijk er eigenlijk wel weer naar uit om terug te gaan naar Nederland. Wat vinden jullie fijn aan de VS in vergelijking met NL?
Het is niet zo zeer dat NL me tegen staat, maar ik merk gewoon dat ik veel meer gewend ben aan de manier van doen in de US. Een groot gedeelte, gek genoeg, is ook heimwee. Mijn katten zijn nog steeds daar, ik heb mijn vrienden daar zitten.quote:Op maandag 8 december 2014 08:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat staat je zo tegen aan Nederland?
Ik weet dat er een aantal fokkers bij mij "in de buurt" wonen (florida, alabama, georgia). Maar SCquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:05 schreef OMG het volgende:
Ik kan me zo snel alleen de kaart in het feedback topic bedenken. En een "hoe oud was je toen je vertrok" (of iets in die geest) topic.
stefanp is rond de zelfde tijd uit Nederland vertrokken als ik; eind 2004/begin 2005. Hoewel ik sommige van zijn rechtse gedachten best wel bekrompen vond, denk ik niet dat hij zich zal vinden in de acties van Breivik.quote:Op maandag 19 januari 2015 02:20 schreef Shivo het volgende:
StefanP woonde in Texas en was allang in de VS in 2006.
Geen idee, volgens mij was hij het roeien tegen de stroom in op dit forum na een tijdje wel zat. En het forum was hem ook al een tijdje zat.quote:Op maandag 19 januari 2015 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
stefanp is rond de zelfde tijd uit Nederland vertrokken als ik; eind 2004/begin 2005. Hoewel ik sommige van zijn rechtse gedachten best wel bekrompen vond, denk ik niet dat hij zich zal vinden in de acties van Breivik.
Overigens "woonde", is hij verhuisd dan?
I know, ik zit op dit moment al in de US (maar heb denk ik een slechte history gewoon omdat ik nogal slordig ben). Op dit moment weinig spaargeld, heb wel geld maar dat zit in een huis in NL, maar zou straks denk ik wel 3-4k per maand moeten kunnen sparen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:58 schreef LintuxCx het volgende:
Ik woon niet in de VS maar werk voor een Amerikaans bedrijf en heb daar dus genoeg collega's, etc. Plus het VK is wel enigszins vergelijkbaar.
Ik denk dat je kopen de eerste tijd iig wel kunt vergeten, misschien tenzij je een enorme hoop spaargeld hebt liggen ergens. Hypotheekverstrekkers geloven heilig in "krediethistorie" daar, en het systeem werkt niet normaal zoals in Nederland, maar meer abnormaal als-in "als je nog nooit geleend hebt, mag je nooit lenen".In plaats van het Nederlandse "Als je nog nooit in de schulden hebt gestaan, is er weinig reden tot twijfel dat je zult betalen."
Collega van me is bij een bank langs geweest om over hypotheken te praten, en die kreeg vragen als "waarom heb je maar 1 credit card?" en "hoezo heb je geen geld geleend om je auto te kopen?".
In het VK helpt het om 30% of meer van je huis meteen zelf te betalen van spaargeld. Heb ik gedaan, da's de enige reden dat ik al na twee jaar hier te wonen geld mocht lenen, en dat mocht ook maar bij een enkele hypotheekverstrekker, de meeste banken moesten nog steeds niks van me hebben.
Ik weet niet hoe noord-oost, maar NY & Philly is nog de vraag of het los gaat vanavond, of niet. Zo dadelijk voor de zekerheid toch maar wat hout, water, en eten in slaan!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:01 schreef Agiath het volgende:
90 cm sneeuw verwacht in het noordoosten, en daar ga ik volgende week naartoe
Yep. Zeer laag zelfs in vergelijking met Nederland. En wat ik gemerkt heb aan de VS is dat de vrijheid er vooral betekent dat je vrijheid hebt om andere mensen regels op te leggen in het dagelijks leven, naast de absolute vrijheid van meningsuiting die ze daar godzijdank wel hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:01 schreef OMG het volgende:
Lage productivieit? En wetten, regels, en regelingen heb je in Nederland niet?
Heb je dan ook voorbeelden om eens wat specifieker te worden in plaats van bij enorm vage generalisaties te blijven? Nu lijkt het namelijk alsof je stelt dat de gehele bevolking de hele dag niets anders doet dan YouTube videos kijken, met een half uurtje echt werk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Yep. Zeer laag zelfs in vergelijking met Nederland.
En ook hier heb ik niet echt een idee waar je het over hebt. Bij je eerste post dacht ik dat het ging om iets gerelateerd aan werk in de zin van dat het lastig was om bedrijf X iets te laten doen, of dat er door wetten iets voor bedrijf Y niet mogelijk waren. En nu lijk je een andere kant op te gaan, weer zonder voorbeelden.quote:En wat ik gemerkt heb aan de VS is dat de vrijheid er vooral betekent dat je vrijheid hebt om andere mensen regels op te leggen in het dagelijks leven, naast de absolute vrijheid van meningsuiting die ze daar godzijdank wel hebben.
't enige waar ik veel tijd bij kwijt kan zijn zijn verzekeringsgerelateerde zaken. Of doktersrekeningen. Maar dat ging in NL ook altijd tergend langzaam als ik weer eens iets terug zou moeten krijgen van een tandartsverzekering.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:26 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vond de productiviteit in mijn eigen werkomgeving prima. Maar je bent zo veel tijd kwijt als je een probleem met de servicegarage van je auto hebt, of een TV-kabel die niet altijd goed werkt, of een vliegticket dat verkeerd is afgeboekt of een doktersrekening die verkeerd is gespecificeerd, etc.
Wat helpt is als je flink van je af kunt bijten. Vriendelijk zijn maakt het oplossen van dit soort problemen langdurig en vervelend.
Ligt denk ik sterk aan de branche. Als ik mijn huidige werkomgeving (consulting - NYC) vergelijk met NL is het compleet omgekeerd. Wordt hier veel harder en intenser gewerkt...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Yep. Zeer laag zelfs in vergelijking met Nederland. En wat ik gemerkt heb aan de VS is dat de vrijheid er vooral betekent dat je vrijheid hebt om andere mensen regels op te leggen in het dagelijks leven, naast de absolute vrijheid van meningsuiting die ze daar godzijdank wel hebben.
Dat lijkt niet zo en dat impliceer ik ook niet. Er zijn kilo's wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat Nederlanders per uur veel productiever zijn. Productie wordt daarbij uitgedrukt in geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Heb je dan ook voorbeelden om eens wat specifieker te worden in plaats van bij enorm vage generalisaties te blijven? Nu lijkt het namelijk alsof je stelt dat de gehele bevolking de hele dag niets anders doet dan YouTube videos kijken, met een half uurtje echt werk.
De regeldruk in de VS is hoger dan die in Nederland voor privépersonen. Voor bedrijven kan ik er geen uitspraken over doen. Er zijn heel veel wetten die dingen verbieden, die zijn er in Nederland ook, maar ik merk duidelijk dat, vanwege de hogere graad van democratie, het makkelijker is om regels te maken die bepaalde dingen aan banden leggen. Heel suf voorbeeld misschien, maar er zijn nog steeds dry counties. Ik heb een baan aangeboden gekregen in Pensacola maar dan moest ik wel stoppen met roken want het is tenslotte een school maar ook thuis roken kan je voor ontslagen worden. Dát soort bizarre regels.quote:En ook hier heb ik niet echt een idee waar je het over hebt. Bij je eerste post dacht ik dat het ging om iets gerelateerd aan werk in de zin van dat het lastig was om bedrijf X iets te laten doen, of dat er door wetten iets voor bedrijf Y niet mogelijk waren. En nu lijk je een andere kant op te gaan, weer zonder voorbeelden.
Ik snap wat je bedoelt maar hard werken is natuurlijk niet hetzelfde als productief zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:25 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
Ligt denk ik sterk aan de branche. Als ik mijn huidige werkomgeving (consulting - NYC) vergelijk met NL is het compleet omgekeerd. Wordt hier veel harder en intenser gewerkt...
Misschien kan ik niet lezen, maar in die NRC link staat vooral dat er minder uren gewerkt worden, en dat "de Nederlandse arbeidsproductiviteit, de bijdrage aan het bruto binnenlands product (bbp) per gewerkt uur, na Luxemburg en Noorwegen de hoogste van alle OESO-landen" is. Maar er staat niet waarom. Heb je daar ook nog bronnen voor?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zo en dat impliceer ik ook niet. Er zijn kilo's wetenschappelijk onderzoek waaruit blijkt dat Nederlanders per uur veel productiever zijn. Productie wordt daarbij uitgedrukt in geld natuurlijk.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)ste-uren-van-europa/
http://stuffdutchpeoplelike.com/2012/03/20/not-working/ (zie links want sdpl is natuurlijk geen goede bron.
Wordt daar niet in gelinkt naar het OESO-onderzoek? Vaag, dat was er wel namelijk, ff zoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Misschien kan ik niet lezen, maar in die NRC link staat vooral dat er minder uren gewerkt worden, en dat "de Nederlandse arbeidsproductiviteit, de bijdrage aan het bruto binnenlands product (bbp) per gewerkt uur, na Luxemburg en Noorwegen de hoogste van alle OESO-landen" is. Maar er staat niet waarom. Heb je daar ook nog bronnen voor?
Nee maar ook dat ligt zeker een stuk hoger. Veel intensere werkomgeving...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar hard werken is natuurlijk niet hetzelfde als productief zijn.
Amerikanen leveren prima klantenservice zo lang je nog niets gekocht hebt. Daarnaast leveren grote bedrijven zoals Walmart en Target ook prima klantenservice. Bij andere bedrijven is het vaak een jungle, met name als het om wat grotere bedragen gaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:18 schreef OMG het volgende:
Wat betreft andere zaken heb ik nog nooit lang moeten wachten, of tig keer contact op moeten nemen. Ik heb zelfs twee voorbeelden van vorige week, zonder van ons af te hoeven bijten;
De link naar het OESO onderzoek staat er dus wel in maar is dood waardoor je op de site van de OESO terechtkomt. Waarom hebben dat soort organisaties nooit permalinks.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef OMG het volgende:
[..]
Misschien kan ik niet lezen, maar in die NRC link staat vooral dat er minder uren gewerkt worden, en dat "de Nederlandse arbeidsproductiviteit, de bijdrage aan het bruto binnenlands product (bbp) per gewerkt uur, na Luxemburg en Noorwegen de hoogste van alle OESO-landen" is. Maar er staat niet waarom. Heb je daar ook nog bronnen voor?
Weinig jungle meegemaakt in de tijd dat ik hier nu woon. Misschien heb ik geluk, of zoeken lastige medewerkers jou op, geen idee. 't zal waarschijnlijk ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 04:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Amerikanen leveren prima klantenservice zo lang je nog niets gekocht hebt. Daarnaast leveren grote bedrijven zoals Walmart en Target ook prima klantenservice. Bij andere bedrijven is het vaak een jungle, met name als het om wat grotere bedragen gaat.
Chicago, Las Vegas en daartussenin vermoedelijk Dallas (hangt ervanaf waar familie thuis isquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Viezze het volgende:
Je kan van elke willekeurige aanbieder een kaartje kopen en daar een paar dollar opzetten. Waar ga je heen?
Iedere aanbieder? Waarschijnlijk heeft Rewimo een GPS telefoon en heeft dus een T-mobile of AT&T kaartje nodig en zover ik weet koop je eerst een sim kaart en dan minuten. Volgens mij krijg je een beter antwoord in TRVquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:34 schreef Viezze het volgende:
Je kan van elke willekeurige aanbieder een kaartje kopen en daar een paar dollar opzetten. Waar ga je heen?
Anders is een prepaid telefoon ook niet duur. Bv virgin heeft ze al voor 15 dollar http://www.virginmobileusa.com/shop/cell-phones/paylo/quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:37 schreef Viezze het volgende:
Oh ja je hebt gelijkTmobile moet het sowieso doen. Volgens mij moet je daar gewoon geld op kunnen zetten maar weet het niet zeker want ik had destijds wel een plan geactiveerd op mijn kaart.
Edit via t-mobile.us kan je live chatten met een medewerker. Die kunnen je vast helpen
Weet je nog waar je die gekocht hebt? Zoiets zou voor ons een goede optie zijn. Ik verwacht niet dat we veel moeten bellen, het is meer voor het geval datquote:Op vrijdag 30 januari 2015 04:20 schreef Lyrebird het volgende:
De laatste keer dat ik in de VS was, heb ik een pre-paid Samsung toestel voor $5 gekocht, en daar zaten maar liefst 20 belminuten op. Geen idee hoe ze het hoofd financieel boven water houden, maar ik ben een tevreden klant.
Wat bedoel je met een GPS telefoon? We hebben allebei een dualsim Nokia (geen smartphone).quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:30 schreef devzero het volgende:
Iedere aanbieder? Waarschijnlijk heeft Rewimo een GPS telefoon en heeft dus een T-mobile of AT&T kaartje nodig en zover ik weet koop je eerst een sim kaart en dan minuten. Volgens mij krijg je een beter antwoord in TRV
Edit: Dat is ook niet zo'n success dusTRV / Prepaid telefoonkaartje VS
Bij de plaatselijke supermarkt (was op bezoek in Ohio). Het ging als ik het me goed herinner om een Trackfone. Bij een beetje supermarkt hebben ze een rek met telefoons staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet je nog waar je die gekocht hebt? Zoiets zou voor ons een goede optie zijn. Ik verwacht niet dat we veel moeten bellen, het is meer voor het geval dat
Aha, shoppen, altijd goedquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:22 schreef Lyrebird het volgende:
Bij de plaatselijke supermarkt (was op bezoek in Ohio). Het ging als ik het me goed herinner om een Trackfone. Bij een beetje supermarkt hebben ze een rek met telefoons staan.
Ik denk dat hij GPRS bedoelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een GPS telefoon? We hebben allebei een dualsim Nokia (geen smartphone).
Sorry, ik bedoelde GSM.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een GPS telefoon? We hebben allebei een dualsim Nokia (geen smartphone).
Usareisen.dequote:Op zondag 1 februari 2015 21:21 schreef Rewimo het volgende:
Nog een andere vraagWij willen een auto huren maar nu lopen we tegen het probleem aan dat je een hoop extra geld moet betalen als je hem in een andere plaats weer inlevert. Is dat gebruikelijk en is er wellicht een manier om dat te voorkomen (zonder hem weer op dezelfde plaats in te leveren
)? Of weet iemand een verhuurbedrijf dat geen $500-750 vraagt hiervoor?
Ik ga kijken, dank je welquote:Op zondag 1 februari 2015 21:33 schreef laziness het volgende:
Usareisen.de
Verschilt wel erg per staat waar je hem achter wilt laten ook die drop off kosten.
Het alles amerika forum heeft veel tips wat betreft deze site. Men is er daar groot fan van.
quote:656,00 ¤
Hinweis Zusätzlich zum Mietpreis ist vor Ort eine Einweggebühr von 750 USD zzgl. örtliche Steuern zu zahlen (Gebühr vorbehaltlich Änderung).
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef laziness het volgende:
![]()
Wil je terug brengen in een impopulaire staat blijkbaar?
Van Dallas naar Las Vegas.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:01 schreef Viezze het volgende:
Waar ga je heen? Als je heeeeeel veel geluk hebt staat hier wat tussen: https://www.transfercarus.com/
Autoprijzen zijn enorm gestegen, ik moest pas 5 mensen rondrijden en had een Ford Escape gehuurd voor het luttle bedrag van 120$ per dag!quote:Op maandag 2 februari 2015 08:00 schreef Lyrebird het volgende:
Een auto huren kostte me vorig jaar via Priceline bijna niks (ik heb wel eens voor $8/dag gehuurd), maar ik zag net dat de prijzen idioot hoog zijn.
Dat is wel een hele vage vraag, heb je al iets lopen of wil je gewoon naar de US?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:13 schreef Kimosabe het volgende:
Hi alle,
Ik wil graag verhuizen naar de US. Momenteel woon en werk ik in Schotland. Ik vroeg me af of iemand wat tips en tricks heeft in verband met werk vinden en visa's aanvragen.. Alvast bedankt.
Tussen die locaties zul je altijd hoge drop-off kosten (inleveren op andere plaats dan waar je gehuurd hebt) moeten betalen, daar is geen ontkomen aan. Er zijn voor zover ik weet maar een paar steden/staten waar dat niet het geval is. Binnen California betaal je bij de meeste maatschappijen niks extra, tussen California en Seattle, tussen California en Las Vegas, en tussen California en Denver.quote:
Ja, alleen verschillen die kosten enorm heb ik gemerkt. Avis is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Zij rekenen 300 dollar. Maar er zitten er ook bij die 750 dollar vragen en dan verdubbelt je huurprijs dusquote:Op maandag 2 februari 2015 18:38 schreef Royyy het volgende:
Tussen die locaties zul je altijd hoge drop-off kosten (inleveren op andere plaats dan waar je gehuurd hebt) moeten betalen, daar is geen ontkomen aan. Er zijn voor zover ik weet maar een paar steden/staten waar dat niet het geval is. Binnen California betaal je bij de meeste maatschappijen niks extra, tussen California en Seattle, tussen California en Las Vegas, en tussen California en Denver.
Ik heb er het afgelopen jaar 3 weken doorgebracht, omgeving Columbus. Ben ook in Cleveland geweest. Doorsnee Amerikaanse mid-westelijke steden: niet zo veel aan, blanke middenklasse gezinnen. Veel kinderen, ouders die wat kilootjes te veel meetorsen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met Ohio? Familie van mij woont daar.. ga daar binnenkort dus heen. Weet iemand nog iets leuks om te bezoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |