omdat je in de peno-pauze zitquote:Op zondag 23 november 2014 19:25 schreef hoas het volgende:
Dik in de 40, goede baan vrouw kinderen huis en genoeg geld, en toch ben ik niet gelukkig.
Niks is goed, ik wil alles veranderen alleen waarom?
quote:Op donderdag 20 november 2014 21:11 schreef hoas het volgende:
TS die een 2e rangs forumpje serieus neemt.
Ksst wegwezen jij ik ben serieus, ik ben al dik over de 40 !quote:
TS is niet serieus getuige de quote van hem die ik net plaatste.quote:Op zondag 23 november 2014 19:36 schreef just me het volgende:
Ksst wegwezen jij ik ben serieus, ik ben al dik over de 40 !
Dan kan dit topic wel naar R&P.quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is niet serieus getuige de quote van hem die ik net plaatste.
dan mag ik misschien wel achteropquote:
quote:Op zondag 23 november 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TS is niet serieus getuige de quote van hem die ik net plaatste.
Je haalt er wel vaker niet ter zake doende figuranten bij, dus je kan mij nog meer vertellen...quote:
Nee een R&P en ik wil hier modje van wordenquote:
Is goed.. Mijn zegen heb jequote:Op zondag 23 november 2014 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nee een R&P en ik wil hier modje van worden
quote:Op zondag 23 november 2014 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nee een R&P en ik wil hier modje van worden
Oooh wil jij deze hebben, mag van mij hoorquote:
Nee ik heb ook gevoel en als Dees zo graag wil dan mag ze hoorquote:
Oh was ik dat als kloon volgens MM?quote:Op zondag 23 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik heb ook gevoel en als Dees zo graag wil dan mag ze hoor![]()
ondertussen is TS wel weg...
Vertel...quote:Op zondag 23 november 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
Oud worden zonder gevoel voor humor ? Zoiets?
Ik hoopte dat duidelijk was dat ik een grapje maakte over i.v.m. dat modden.quote:Op zondag 23 november 2014 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik heb ook gevoel en als Dees zo graag wil dan mag ze hoor![]()
ondertussen is TS wel weg...
Ik zal ons Flappie het eens vragenquote:Op zondag 23 november 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze overal pillen voor, ook daarvoor...
Tuurlijkquote:Op zondag 23 november 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoopte dat duidelijk was dat ik een grapje maakte over i.v.m. dat modden.
quote:
Oorpijn is kut! Enig idee waar het vandaan komt?quote:
ik ga lekker vroeg slapen op mijn andere oorquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:24 schreef sig000 het volgende:
Ik kan je niet helpen helaas, heb zelden oorpijn.
scherp mesquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Scherper kun je niet worden in de kunst Dees
Blije smilies posten helpt niet bij een serieuze dip.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd handig bij een Mod cursus of in de jungle van Mejico![]()
![]()
Daar kan best gedanst worden .. In die jungle.. Of vrolijk van worden danquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blije smilies posten helpt niet bij een serieuze dip.
Het is verboden te dansen in het dip-topic.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kan best gedanst worden .. In die jungle.. Of vrolijk van worden dan
Ah sorry , dat had ik gemist .. Sausje er bij? Ik heb Taco sjipsquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is verboden te dansen in het dip-topic.
Zelfgemaakte guacamole graagquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah sorry , dat had ik gemist .. Sausje er bij? Ik heb Taco sjips
Binnen een half uur doe ik meequote:Op dinsdag 25 november 2014 22:53 schreef just me het volgende:
Ik ga m'n oor neerleggen en mijn hoofd erbij
ik... voor 23.00 uur in bed, als dat geen dip is
Akela wij doen ons best.quote:Op donderdag 27 november 2014 01:44 schreef golfer het volgende:
Akela, wij doen ons best,
van je dip, dip, dip,
van de dop, dop, dop,
Oef!
Heb ik soms ook.... Rustig maar komt goedquote:Op donderdag 27 november 2014 21:39 schreef just me het volgende:
Ik zit weer in een dip door een opmerking van MMik wil er verder niet over praten, ik duik onder mijn steen
![]()
![]()
Is dat nou leuk als 40 plusser om op KLB rond te hangen?quote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik, zelfde als TS
Niets te klagen
maar god...
misschien is dat het welquote:Op zondag 21 december 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat nou leuk als 40 plusser om op KLB rond te hangen?
Zo af en toe kan ikk me voorstellen dat het grappig is, maar om als "vaste" forum te hebben lijkt me nou ook wel iets waar je een zware dip van kunt krijgen.
kutquote:Op zondag 21 december 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus KLB en toen dip ipv andersom?
In dat geval is er nog hoop voor je.
Als je er niet over begint mist niemand die 2 alinea's, post maar wat je wel hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:15 schreef Kingstown het volgende:
Ik zit weer eens in een schrijversdipje.
Het lukt me maar niet om de laatste 2 alinea's af te krijgen.
Zo werkt het niet in mijn hoofd. Het moeten 4 of 5 alinea's zijn met rond de 25 of 30 zinnen, waarbij de laatste zin minimaal de helft van de regel vult. Zelfs als de laatste zin daardoor niets wezenlijks meer toevoegt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Als je er niet over begint mist niemand die 2 alinea's, post maar wat je wel hebt.
Wat ben jij steng voor jezelfquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in mijn hoofd. Het moeten 4 of 5 alinea's zijn met rond de 25 of 30 zinnen, waarbij de laatste zin minimaal de helft van de regel vult. Zelfs als de laatste zin daardoor niets wezenlijks meer toevoegt.
Dan zit je hier op de juiste plekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook zovaak in een dipje.
daar krijg ik nu weer een dip vanquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is verboden te dansen in het dip-topic.
hoop idd dat het een tijdelijke dip isquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik zit ook in een tijdelijke dip ... Werk zoeken in een vakgebied waar de jeugd meer weet en goedkoper is .....
Dat is inderdaad reden voor een dip, maar vorig jaar is het je ook gelukt, dus houd moed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
Ik zit ook in een tijdelijke dip ... Werk zoeken in een vakgebied waar de jeugd meer weet en goedkoper is .....
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
hoop idd dat het een tijdelijke dip is
Komt goed...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad reden voor een dip, maar vorig jaar is het je ook gelukt, dus houd moed.
Kom me maar even mentaal ondersteunen Voxs. Na die bingokaart van Brain heb ik dat wel nodig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Voxs het volgende:
Is hulp nodig om de depressieve dip weer te boven te komen Kingstown? Of ga je het overleven?
Hmm je stelt veel vertrouwen in dat brein van mij. Ik geloof dat jij behoorlijk wat creatiever bent in het bedenken van leuke projectjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kom me maar even mentaal ondersteunen Voxs. Na die bingokaart van Brain heb ik dat wel nodig.![]()
Ben aan het bedenken wie/wat ik als volgende project kan gaan doen, maar nog geen enkele inspiratie, terwijl er natuurlijk tig mogelijkheden zijn en jouw brein weet vast wel iets interessants te bedenken om mij uit mijn dipje te krijgen.
Meeste 40-plussers heb ik ondertussen gedaan. Ook mod en datingsitereeks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:40 schreef Voxs het volgende:
Hmm je stelt veel vertrouwen in dat brein van mij. Ik geloof dat jij behoorlijk wat creatiever bent in het bedenken van leuke projectjes
Eerst koffie. En dan nadenken..
Utopia is al bekend met de bingo kaarten. Een tijdje (maanden) geleden werden die in de cos gedropt met uitspraken van bewoners er op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meeste 40-plussers heb ik ondertussen gedaan. Ook mod en datingsitereeks.
Genoeg andere mogelijkheden natuurlijk, alleen ik kan niet echt op een leuk idee komen.![]()
Isax haar suggestie om een Utopia-kaart te maken zou op zich wel interessant zijn, alleen heb ik er nog nooit naar gekeken, dus dat wordt een beetje lastig en ik wil het sowieso (bingo) FOK!-gerelateerd houden. *Peinst ook verder*
Dan laten we die afvallen. UTO-SC zou nog kunnen, maar mwah.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
Utopia is al bekend met de bingo kaarten. Een tijdje (maanden) geleden werden die in de cos gedropt met uitspraken van bewoners er op.
Dat is idd wel een leuke, hoewel die wrs wel heel erg voorspelbaar wordt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
Je zou nog een kaart van de klaagbaak kunnen maken. Genoeg standaard antwoorden daar..
Het is een beetje zoals wat jij hebt gedaan met je "Wonderbaarlijke verhalen topic". Het leukste is uiteraard als meer users aan de slag gaan, maar ja....dat moeten mensen maar net leuk vinden/zin in hebben. Er zijn er die houden zich liever met glitterplaatjes bezig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:56 schreef Voxs het volgende:
Maar.. ik zat groter te denken..een Fok! landschapkaart ofzo..met legenda
Nadeel is dat het weinig interactief is dan..leuker is om users aan te sporen zelf aan de slag te gaan.
Ik denk nog even verder..
Ik heb wat leuks. Maar je moet me even een vraag beantwoorden: Hoe heet ook al weer je UI-dame?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan laten we die afvallen. UTO-SC zou nog kunnen, maar mwah.
[..]
Dat is idd wel een leuke, hoewel die wrs wel heel erg voorspelbaar wordt.
[..]
Het is een beetje zoals wat jij hebt gedaan met je "Wonderbaarlijke verhalen topic". Het leukste is uiteraard als meer users aan de slag gaan, maar ja....dat moeten mensen maar net leuk vinden/zin in hebben. Er zijn er die houden zich liever met glitterplaatjes bezig.De users waar ik uit m'n hoofd al een stuk of 10 uitspraken van neer kan zetten die worden schaarsers of zitten op plekken waar ik zelf amper meer kom. (m.n. in NWS)
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Voxs het volgende:
Ik heb wat leuks. Maar je moet me even een vraag beantwoorden: Hoe heet ookal weer je UI-dame?
Ik was luiquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef Voxs het volgende:
Ik was luiCheer up dear, ik heb een liedje voor je gemaakt:
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Hardop. Mijn dank is groot. Voel me een heel stuk beter nu.![]()
Kan ik jou inhuren als mijn persoonlijke dipjes-verhelper? Alleen in noodgevallen uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |