Nee? Ik heb anders hier een aantal users zitten die weten met wat voor chick ik de afgelopen 10 maanden een relatie heb gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Achterlijk? Dude jij bent echt een chode. Sws fix jij echt geen hele lekkere
Gelukkig weet je er niet hoe ik er echt uitziequote:
ah ja. maar hij doet het nog.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Boven m'n laptop terwijl ik aan het meelezen was.
Ja duh. M'n zolder ligt vol.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Computron? Je hebt toch wel de verpakking bewaard?
Netjes hoorquote:
Hahaha ineens allemaal MI's van The Big Bang Theory en The 40 Year Old Virginquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Computron? Je hebt toch wel de verpakking bewaard?
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee? Ik heb anders hier een aantal users zitten die weten met wat voor chick ik de afgelopen 10 maanden een relatie heb gehad
Je hebt al een aantal TR's te pakken. Als je geen ban wilt, dan zou ik nu kappen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.
And so have I. I have seen the lady in question. Her taste is... refined.quote:
Ja, maar ik doe het niet om vrouwen bij de vleet te scoren, ik ben gewoon mezelf, zonder PUA, maar met zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.
doe je niet hoor. je post gewoon leuk. vandaar. dus ben je leuker dan dat knulletje wat zit te pochen over zijn niet bestaande cruz-look-a-like.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet je er niet hoe ik er echt uitzieZou dat huidige beeld dat je nu hebt niet willen verstoren voor je gaat slapen/dromen.
Ja, maar veel mannen hebben die zelfvertrouwen niet. Dat leren ze door pick up.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het niet om vrouwen bij de vleet te scoren, ik ben gewoon mezelf, zonder PUA, maar met zelfvertrouwen.
beschrijf haar eens? is wel leuk denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
And so have I. I have seen the lady in question. Her taste is... refined.
Nee, daar leer je manipuleren zodat het lijkt alsof je zelfvertrouwen hebt. Dat is heel iets anders.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:48 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja, maar veel mannen hebben die zelfvertrouwen niet. Dat leren ze door pick up.
Joh dat gebeurd als de grote deel van de wereld uit chodes bestaat. Wordt ik hier verbannen van fok zoals Julien wordt verbannen. Maarja ik heb het er voor over om jullie te helpen uit de propagandaquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt al een aantal TR's te pakken. Als je geen ban wilt, dan zou ik nu kappen.
Uit respect voor Yvie doe ik dat niet. Maar weet dat ze niet op haar mond is gevallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
beschrijf haar eens? is wel leuk denk ik.
Wij hebben geen hulp nodig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Joh dat gebeurd als de grote deel van de wereld uit chodes bestaat. Wordt ik hier verbannen van fok zoals Julien wordt verbannen. Maarja ik heb het er voor over om jullie te helpen uit de propaganda
Misschien de pua van 10 jaar geleden, tegenwoordig draait het juist om zelfvertrouwen en de juiste mindsets.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, daar leer je manipuleren zodat het lijkt alsof je zelfvertrouwen hebt. Dat is heel iets anders.
10 jaar geleden was heel dat PUA nog niet eens bedachtquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:50 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Misschien de pua van 10 jaar geleden, tegenwoordig draait het juist om zelfvertrouwen en de juiste mindsets.
oki.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uit respect voor Yvie doe ik dat niet. Maar weet dat ze niet op haar mond is gevallen.
Minder waard dus? Ook na langer bewaren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja duh. M'n zolder ligt vol.
Maar dit is een 3rd party he
Ja, ik ben wel een beetje gemeen soms schijnbaar. Niet bewust maar tsja soms had ik gewoon beter mijn mond kunnen houden dan sommige opmerkingen moeten makenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:52 schreef perro. het volgende:
[..]
oki.en dat vermoedde ik wel gezien haar poststijl.
Niets van gemerkt nogquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje gemeen soms schijnbaar. Niet bewust maar tsja soms had ik gewoon beter mijn mond kunnen houden dan sommige opmerkingen moeten maken
Daar heb je mis. En het feit dat de media jou heeft gebrainwashed dat pua bestaat uit trucjes zegt al dat mijn werk hier nog niet gedaan isquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10 jaar geleden was heel dat PUA nog niet eens bedacht
Ga nu maar slapen, straks komt je mama je internet afsluiten en heb je straf
Vind ik niet. Je bent lekker vlot en je denkt ook na over wat je zegt. En het is snel te merken of je iets meent of niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
irl is dat ietsjes erger nog schijnbaar
Media?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Daar heb je mis. En het feit dat de media jou heeft gebrainwashed dat pua bestaat uit trucjes zegt al dat mijn werk hier nog niet gedaan is
Ik heb dat met grappen. Soms moet ik echt gewoon mijn bek houden omdat ik dan te seksistisch of sarcastisch ben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij ook wel erg direct bentquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik denk dat je niet gemeen bent. direct wel, ben je hier tenminste wel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje gemeen soms schijnbaar. Niet bewust maar tsja soms had ik gewoon beter mijn mond kunnen houden dan sommige opmerkingen moeten maken
Goed te horen dat jij, smurf, Art en Thijs allemaal zo over denkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk dat je niet gemeen bent. direct wel, ben je hier tenminste wel.
wordt vaak opgevat als gemeen zijn maar ik denk dat je het goed bedoelt. zo kom je op me over dus no worries.
direct zijn is goed. ik hou niet van schijnheilig gedoe en overal omheen draaien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of in ieder geval social conditioning, want ik erken dat mensen hier een verkeerd beeld van pua hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Media?
Jonge, als ik de krantenkop lees is het veel, TV staat ook nooit aan, en op de radio hoor je er nooit iets over.
Dat ken ik, al ben ik gewoon niet subtiel daarin. Al kijk ik wel uit wat ik zeg en wat ik doe, en de meesten kennen me wel genoeg om te weten dat ik een geintje maak.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb dat met grappen. Soms moet ik echt gewoon mijn bek houden omdat ik dan te seksistisch of sarcastisch ben.
Direct is een goed ietsquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed te horen dat jij, smurf, Art en Thijs allemaal zo over denken
GvsE?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Direct is een goed iets
Ik hou er niet van als men constant overal omheen draait..
Zo heb ik juist van GvsE en Huppelmuts geleerd, en met hun hulp juist mijn zelfvertrouwen gevonden![]()
De waarheid mag gezegd worden. Je bent een leuke meid en tof in de omgangquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed te horen dat jij, smurf, Art en Thijs allemaal zo over denken
beetje mijn tekst jatten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Direct is een goed iets
Ik hou er niet van als men constant overal omheen draait..
kan geen daglicht verdragen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
GoodvsEvil, die zie je alleen niet zo veel
Vast daar waar je 'm gelaten hebtquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:02 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken. Trusten all!
Een originele ongeopende Computron doos zie ik op eBay tot 800 dollar gaanquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Minder waard dus? Ook na langer bewaren?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:02 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken. Trusten all!
Ik zag daarstraks op FB een hotwheels collectie van ruim 60.000 dollarquote:Op zaterdag 22 november 2014 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een originele ongeopende Computron doos zie ik op eBay tot 800 dollar gaan
Maar die 3rd party's worden over het algemeen ook meer waard na een tijdje.
Hasbro/Takara maakt gewoon geen Transformers van dat kaliber, behalve de Masterpiece serie, maar daar zijn er niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |