Nee? Ik heb anders hier een aantal users zitten die weten met wat voor chick ik de afgelopen 10 maanden een relatie heb gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Achterlijk? Dude jij bent echt een chode. Sws fix jij echt geen hele lekkere
Gelukkig weet je er niet hoe ik er echt uitziequote:
ah ja. maar hij doet het nog.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Boven m'n laptop terwijl ik aan het meelezen was.
Ja duh. M'n zolder ligt vol.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Computron? Je hebt toch wel de verpakking bewaard?
Netjes hoorquote:
Hahaha ineens allemaal MI's van The Big Bang Theory en The 40 Year Old Virginquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Computron? Je hebt toch wel de verpakking bewaard?
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee? Ik heb anders hier een aantal users zitten die weten met wat voor chick ik de afgelopen 10 maanden een relatie heb gehad
Je hebt al een aantal TR's te pakken. Als je geen ban wilt, dan zou ik nu kappen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.
And so have I. I have seen the lady in question. Her taste is... refined.quote:
Ja, maar ik doe het niet om vrouwen bij de vleet te scoren, ik ben gewoon mezelf, zonder PUA, maar met zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nou oke als je echt een lekkere heb, dan heb je geluk. Maar als je goed bent met vrouwen dan weet je ook wel dat veel mannen dat niet zijn, omdat ze vaak niet weten hoe ze zich moeten gedragen naar een vrouw toe.
doe je niet hoor. je post gewoon leuk. vandaar. dus ben je leuker dan dat knulletje wat zit te pochen over zijn niet bestaande cruz-look-a-like.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig weet je er niet hoe ik er echt uitzieZou dat huidige beeld dat je nu hebt niet willen verstoren voor je gaat slapen/dromen.
Ja, maar veel mannen hebben die zelfvertrouwen niet. Dat leren ze door pick up.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het niet om vrouwen bij de vleet te scoren, ik ben gewoon mezelf, zonder PUA, maar met zelfvertrouwen.
beschrijf haar eens? is wel leuk denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
And so have I. I have seen the lady in question. Her taste is... refined.
Nee, daar leer je manipuleren zodat het lijkt alsof je zelfvertrouwen hebt. Dat is heel iets anders.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:48 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja, maar veel mannen hebben die zelfvertrouwen niet. Dat leren ze door pick up.
Joh dat gebeurd als de grote deel van de wereld uit chodes bestaat. Wordt ik hier verbannen van fok zoals Julien wordt verbannen. Maarja ik heb het er voor over om jullie te helpen uit de propagandaquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt al een aantal TR's te pakken. Als je geen ban wilt, dan zou ik nu kappen.
Uit respect voor Yvie doe ik dat niet. Maar weet dat ze niet op haar mond is gevallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
beschrijf haar eens? is wel leuk denk ik.
Wij hebben geen hulp nodig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Joh dat gebeurd als de grote deel van de wereld uit chodes bestaat. Wordt ik hier verbannen van fok zoals Julien wordt verbannen. Maarja ik heb het er voor over om jullie te helpen uit de propaganda
Misschien de pua van 10 jaar geleden, tegenwoordig draait het juist om zelfvertrouwen en de juiste mindsets.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, daar leer je manipuleren zodat het lijkt alsof je zelfvertrouwen hebt. Dat is heel iets anders.
10 jaar geleden was heel dat PUA nog niet eens bedachtquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:50 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Misschien de pua van 10 jaar geleden, tegenwoordig draait het juist om zelfvertrouwen en de juiste mindsets.
oki.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uit respect voor Yvie doe ik dat niet. Maar weet dat ze niet op haar mond is gevallen.
Minder waard dus? Ook na langer bewaren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja duh. M'n zolder ligt vol.
Maar dit is een 3rd party he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |