Ik heb weer een volle pot chocopepernotenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Erger geworden, waarschijnlijk omdat ik nu ook nog aan chocolade moet denken.
ga zeep maken of zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
propaganda is juist mensen laten geloven dat je geen vrouwen kan versieren
Eerst alleen 7'tjes, nu ook 9's en 10é door puaquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, je kan geen vrouwen versieren? Kut man
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:30 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ik kan nederlands dude, ik schrijf alleen soms snel en heb geen zin om voor jullie hier in chodeland alles na te checken.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
JaJe had je LBO af moeten maken gast. Met een fatsoenlijk gesprek kun je ook vrouwen versieren. Mannen die geen vrouwen kunnen versieren en PUA nodig hebben
Grootste deel al gedaan maar bedankt voor het meedenken. Moet zeggen dat die aankomende overwinning op PSV al behoorlijk begint te helpenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:30 schreef perro. het volgende:
[..]
pilletje? of een kop thee, schermhelderheid omlaag, wat minder verlichting aan, even raam open voor frisse lucht enzo.
Dat is jammerquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag niks vanwege studie in Leiden. Aankomende week laatste keer en dan mag ik alles weer!
You're mean, en dan weer zeggen dat ik te ver weg woon enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb weer een volle pot chocopepernoten
Niks mis met 7's!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Eerst alleen 7'tjes, nu ook 9's en 10é door pua
Ja iedereen kan dat, maar niet iedereen kan zo een model op straat fixen. Ik eerst niet in ieder geval en nu wel. En als ik tgn een chick op straat praat kijkt iedereen mij dom aan met hun opmerkingen, dat is pas propaganda.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
JaJe had je LBO af moeten maken gast. Met een fatsoenlijk gesprek kun je ook vrouwen versieren. Mannen die geen vrouwen kunnen versieren en PUA nodig hebben
ja ja bla bla.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grootste deel al gedaan maar bedankt voor het meedenken. Moet zeggen dat die aankomende overwinning op PSV al behoorlijk begint te helpen
Te hoog gegrepen blijft te hoog gegrepen, dan wordt het nooit een blijvertje..quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:31 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Eerst alleen 7'tjes, nu ook 9's en 10é door pua
Waarom ben je nu niet een model/10 aan het krikken dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:33 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja iedereen kan dat, maar niet iedereen kan zo een model op straat fixen. Ik eerst niet in ieder geval en nu wel. En als ik tgn een chick op straat praat kijkt iedereen mij dom aan met hun opmerkingen, dat is pas propaganda.
Indoctrinatie, dat is het.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen blijft te hoog gegrepen, dan wordt het nooit een blijvertje..
Jawel heb 3 vaste chicks waarmee ik soms trio's fix. Ik kies er bewust voor op het moment geen monogame relatie te hebbe.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You're funnyquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef perro. het volgende:
[..]
ja ja bla bla.succes met kazeem (of hoe je zijn naam ook spelt).
altijd bereid om te helpen jongedame.
Model met iq van 78quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom ben je nu niet een model/10 aan het krikken dan?
Ja kom dan voordat ze op zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
You're mean, en dan weer zeggen dat ik te ver weg woon enzo.
Kijk, en daar gaat het dat PUA nou om, vrouwen gebruiken. Dat is hier in de SC niet het doel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:35 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Jawel heb 3 vaste chicks waarmee ik soms trio's fix. Ik kies er bewust voor op het moment geen monogame relatie te hebbe.
Goebbels. Dat was propaganda. Wie? Goebbels. www.google.comquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:33 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ja iedereen kan dat, maar niet iedereen kan zo een model op straat fixen. Ik eerst niet in ieder geval en nu wel. En als ik tgn een chick op straat praat kijkt iedereen mij dom aan met hun opmerkingen, dat is pas propaganda.
chick ligt op de bank en ik moet nu ff jullie propaganda eruit halenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fax, ga nu niet lopen hinniken héquote:
Klim erop dan en laat ons met rustquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:36 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
chick ligt op de bank en ik moet nu ff jullie propaganda eruit halen
Niet voor jullie snappen dat de social conditiing een fout beeld geeft over vrouwen versieren.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klim erop dan en laat ons met rust
Dit, anders geloof ik er niets van. En dan zal ik haar beoordelen op haar uiterlijk. Intelligentie zal ik dan even buiten beschouwing laten.quote:
Wat snap je niet aan OPHOERENquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:38 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Niet voor jullie snappen dat de social conditiing een fout beeld geeft over vrouwen versieren.
Troll.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ikga niet een foto droppen, maar ze lijkt echt erg op penelope cruz
Alles behalve dat ventieltje zeker?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Ok, bij deze heb je bewezen een troll te zijn. Doei!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Nee, PUA doet dat juist.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:38 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Niet voor jullie snappen dat de social conditiing een fout beeld geeft over vrouwen versieren.
yviechickie is veel leuker.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:39 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Door de propaganda denken jullie dat het onmogelijk is een chick te fixen, en daarom ben ik hier. OM te vertellen dat het wel kan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, bij deze heb je bewezen een troll te zijn. Doei!
Die heeft dan ook smaak.quote:
Ok, ik was mijn tanden aan het poetsen en zojuist de helft over mijn toetsenbord heen gespuugd lolquote:
TR, dan weet je het even. Doeiquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Door de propaganda denken jullie dat het onmogelijk is een chick te fixen, en daarom ben ik hier. OM te vertellen dat het wel kan.
Wij denken niet dat het onmogelijk is, we kunnen het zelf wel, zonder dat achterlijke PUA.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Door de propaganda denken jullie dat het onmogelijk is een chick te fixen, en daarom ben ik hier. OM te vertellen dat het wel kan.
Je komt net zo over als iemand die op een fake sexdatingsite zit en vol blijft houden dat het allemaal echt is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, ik was mijn tanden aan het poetsen en zojuist de helft over mijn toetsenbord heen gespuugd lol
Ach, je ging toch op zoek naar een andere?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, ik was mijn tanden aan het poetsen en zojuist de helft over mijn toetsenbord heen gespuugd lol
waar poets jij je tanden dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Achterlijk? Dude jij bent echt een chode. Sws fix jij echt geen hele lekkerequote:Op zaterdag 22 november 2014 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij denken niet dat het onmogelijk is, we kunnen het zelf wel, zonder dat achterlijke PUA.
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je komt net zo over als iemand die op een fake sexdatingsite zit en vol blijft houden dat het allemaal echt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |