quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ik dezelfde smaak als Fax heb.
En dan nog kies je ervoor om niks zelf te zeggen maar iemand na te apenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
sukkel ik heb vrij recht om te zeggen wat ik wil
Waarom is datquote:
Wij ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Maar die propaganda shit hoeven we hier nietquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Leer Nederlands stakker!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:26 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
getsie!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
is eens wat anders dan chocolade. als het chocolade zou worden zou het zo'n zeebanket worden.
Openmindedquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is datvoorlopig moet je er eerst nog maar 1 zien te regelen, dan kunnen we dat daarna altijd nog evalueren.
Hoe is het met je hoofdpijn Yv?quote:
Dat regelen is nogal een probleemquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom is datvoorlopig moet je er eerst nog maar 1 zien te regelen, dan kunnen we dat daarna altijd nog evalueren.
Erger geworden, waarschijnlijk omdat ik nu ook nog aan chocolade moet denken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met je hoofdpijn Yv?
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Eerst nog de laatste F1 race, altijd een fijn verjaardagscadeau.
propaganda is juist mensen laten geloven dat je geen vrouwen kan versierenquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die propaganda shit hoeven we hier niet
Nee, die PUA shit bij mensen door hun strot duwen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
propaganda is juist mensen laten geloven dat je geen vrouwen kan versieren
Oh, je kan geen vrouwen versieren? Kut manquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
propaganda is juist mensen laten geloven dat je geen vrouwen kan versieren
Extra paracetamol pakken?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Erger geworden, waarschijnlijk omdat ik nu ook nog aan chocolade moet denken.
pilletje? of een kop thee, schermhelderheid omlaag, wat minder verlichting aan, even raam open voor frisse lucht enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Erger geworden, waarschijnlijk omdat ik nu ook nog aan chocolade moet denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |