quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
toto69 doe iets nuttigs met je leven, tering zeg
Met droge ogen beweren dat dit niet nuttig isquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
toto69 doe iets nuttigs met je leven, tering zeg
Goed begin van je FOK! avond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
Open net FOK! en zie Toto69 op de FP (FP) staan
![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met droge ogen beweren dat dit niet nuttig is
Toto, je bent een held
Een paint met Kees zou hem goed staan, ik vraag me toch zo af hoe het met Ruud is jij niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
Kees Kachel ontmoet EN de FrontPage nog eens halen, 2 mijlpalen op 1 dag!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Al die moeite, 6 uur reizen, waarvoor?
Het was het waard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Niet bepaald je hebt Ruud en Huubke gemist, en geen grieks gehad met de bonte hond...quote:
Een ontmoeting met één van de grootste FOK!legendes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Zo is het maar net. Hey Toto, hebbe gij Kees Kankerkachel gevraagd wanneer hij online komt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Een ontmoeting met één van de grootste FOK!legendes.
Nimmer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Hey Toto, hebbe gij Kees Kankerkachel gevraagd wanneer hij online komt?
Zijn ontmoeting met Kees kan Toto zelf ook wel painten, hij is er ook bekwaam mee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een paint met Kees zou hem goed staan, ik vraag me toch zo af hoe het met Ruud is jij niet?
Dat bedoelde ik dat jij hem daartoe kan aansporen als collega!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn ontmoeting met Kees kan Toto zelf ook wel painten, hij is er ook bekwaam mee.
Ik ben eigenlijk eerder benieuwd hoe het met Huubke is.
Dat wil hij niet, dus niet doen laat Kees met rust hij is een held.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit topique had het Topique van het Jaar kunnen zijn indien er daadwerkelijk nieuw beeldmateriaal van een Bekende Woenselnaar vrij werd gegeven!
Ik had het wel gewild, maar hij wilde niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit topique had het Topique van het Jaar kunnen zijn indien er daadwerkelijk nieuw beeldmateriaal van een Bekende Woenselnaar vrij werd gegeven!
Welke dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus, al die spelfouten in dat bericht.
Nu alleen nog 'ook in oog'.quote:
Jup. Denk dat Djeez het bericht gewoon graag snel wilde posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo dom dat ik ze niet zag maar ze zijn al verbeterd:)
Ze zijn die hele buurt aan het renoveren, dus waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
Wordt zijn huis binnenkort ook gesloopt?
DJEEZquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Denk dat Djeez het bericht gewoon graag snel wilde posten.
mehquote:
Djeez niet kunnen waarderen is als zeggen dat Steven Seagal een loser is.quote:
Neeequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
Wordt zijn huis binnenkort ook gesloopt?
Ik ga zijn huis redden ik vind dat we hem dat verschuldigd zijn dat we allemaal daarheen gaan en ons vast ketenen aan het huis.quote:
Yepquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:58 schreef ebke het volgende:
Welke is zijn huis eigenlijk, direcht naast de cafetaria of die daar links ernaast?
Edit: Oh zie het al, waar de scooter staat, de linker dus.
Op Google Maps zie je de trouwwagen, een oude witte mercedes, nog in de voortuin staan.![]()
Of een gare witte astraquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:58 schreef ebke het volgende:
Welke is zijn huis eigenlijk, direcht naast de cafetaria of die daar links ernaast?
Edit: Oh zie het al, waar de scooter staat, de linker dus.
Op Google Maps zie je de trouwwagen, een oude witte mercedes, nog in de voortuin staan.![]()
En hoe zag ze eruit, blond/brunette/ginger?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
zoals ik zei, hij heeft een vrouw. Sterker nog, volgens mij zit Keessie aardig onder de plak!
Klein, brunette pittig kort kapselquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
En hoe zag ze eruit, blond/brunette/ginger?
Een pittig kort kapsel zoals Mieke?
Of was het een Spaanse!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Klacht is helder. Kees is klaar met probleemwijken en wilde geen interview. Wel krijgt iedereen de groeten.
Die vent van haar is niet zo een fijne trouwens, aflevering wel eens gezien?quote:
Probleemwijken ken ik als mijn broekzak.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die vent van haar is niet zo een fijne trouwens, aflevering wel eens gezien?
Schuld van de rabobank!!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Probleemwijken ken ik als mijn broekzak.
Gvdquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Zonder pics is dit topic nog nuttelozer dan een auto voor Braddie.
Assen !!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga weg met je Wilfred. Hier piemel voor je.
Wetboek ken ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hedde wel BLO gehad , maar ik doe gelijk dat broekie uit
quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je die boontjes wel afgegoten?
Zwaait niet met bange kindjes hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:39 schreef Geerd het volgende:
Die Henk uit Assen - Oost, die heeft wel een kop en beetje stem voor in een film.
Geen idee wat die Henk eigenlijk gedaan heeft? Daarna alleen die irritante buurvrouwquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwaait niet met bange kindjes hoor
Als het waar is:quote:Om 13.30 vertrok ik uit mijn hometown ergens in het pittoreske Twente, op weg naar het verre Noord-Brabant. Om 16.30 arriveerde ik dan eindelijk in Eindhoven op het station Beukenlaan.
JIj ook niet meer dan fokken? Ts heeft iig nog mensen irl gezien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het waar is:
Meer dan 3 uur (enkele reis) reizen voor zoiets sneus![]()
![]()
![]()
Dan heb je echt niks te doen
Sorry. Ik heb veel meer te doen dan fokken of 6 uur reizen om 2 minuten een van de grootste lowlifes van Nederland te zien.quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj ook niet meer dan fokken? Ts heeft iig nog mensen irl gezien.
Wajo...deze TS... hij is wel connected in de fok scene dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
JIj ook niet meer dan fokken? Ts heeft iig nog mensen irl gezien.
Waarom fok je dan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb veel meer te doen dan fokken of 6 uur reizen om 2 minuten een van de grootste lowlifes van Nederland te zien.
Uhmzz wazz met jou?? Ik quote ts niet eens!!quote:Op zaterdag 22 november 2014 01:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wajo...deze TS... hij is wel connected in de fok scene dus
o okquote:
Behalve rukken? En in KPD kijken? Nee!quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
o ok
Dus als je weleens wat posts op FOK plaatst heb je niks anders te doen heel de dag
vreemde conclusie maar ok.quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Behalve rukken? En in KPD kijken? Nee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vreemde conclusie maar ok.Ik spreek je over een paar jaar wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Ok.quote:Op zaterdag 22 november 2014 02:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik spreek je over een paar jaar wel weer.
Daar lekker 1000 euro beuren met het paalliften van iemands dochterquote:Op zaterdag 22 november 2014 04:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Die ''schuld van de rabobank'' knakker woont tegenwoordig in Arnhem.
Valt ook wel mee. Zijn enkele straten die er echt niet uitzien, voor de rest is dat het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 07:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind die buurt zo op de foto er nog wel enigszins redelijk uitzien.
Steven Seagal 'is' ook een loserquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Djeez niet kunnen waarderen is als zeggen dat Steven Seagal een loser is.
Djeez dissen is zo stringetje boven broek....
Nope, helaasquote:Op zaterdag 22 november 2014 06:00 schreef Sturmvogel het volgende:
Tsk, je hebt er niet eens een biertje mee gedronken
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
Was zijn eigen dochter toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 05:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar lekker 1000 euro beuren met het paalliften van iemands dochter
Deze?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
WAAROM ben je niet bij Blonde Adonis langs geweest??![]()
![]()
Aww zijn moederquote:Op zaterdag 22 november 2014 01:52 schreef luckass het volgende:
Meest recente beelden van Ruud en huubke.
Nee, gewoon een Brabander voor zover ik aan het accent kon horen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:48 schreef hairybeardyman het volgende:
Heeft Kees inmiddels een vrouw?Die Spaanse zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |