Dat wil hij niet, dus niet doen laat Kees met rust hij is een held.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit topique had het Topique van het Jaar kunnen zijn indien er daadwerkelijk nieuw beeldmateriaal van een Bekende Woenselnaar vrij werd gegeven!
Ik had het wel gewild, maar hij wilde niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit topique had het Topique van het Jaar kunnen zijn indien er daadwerkelijk nieuw beeldmateriaal van een Bekende Woenselnaar vrij werd gegeven!
Welke dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jezus, al die spelfouten in dat bericht.
Nu alleen nog 'ook in oog'.quote:
Jup. Denk dat Djeez het bericht gewoon graag snel wilde posten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo dom dat ik ze niet zag maar ze zijn al verbeterd:)
Ze zijn die hele buurt aan het renoveren, dus waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
Wordt zijn huis binnenkort ook gesloopt?
DJEEZquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Denk dat Djeez het bericht gewoon graag snel wilde posten.
mehquote:
Djeez niet kunnen waarderen is als zeggen dat Steven Seagal een loser is.quote:
Neeequote:Op vrijdag 21 november 2014 22:45 schreef Vriezzer het volgende:
Wordt zijn huis binnenkort ook gesloopt?
Ik ga zijn huis redden ik vind dat we hem dat verschuldigd zijn dat we allemaal daarheen gaan en ons vast ketenen aan het huis.quote:
Yepquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:58 schreef ebke het volgende:
Welke is zijn huis eigenlijk, direcht naast de cafetaria of die daar links ernaast?
Edit: Oh zie het al, waar de scooter staat, de linker dus.
Op Google Maps zie je de trouwwagen, een oude witte mercedes, nog in de voortuin staan.![]()
Of een gare witte astraquote:Op vrijdag 21 november 2014 22:58 schreef ebke het volgende:
Welke is zijn huis eigenlijk, direcht naast de cafetaria of die daar links ernaast?
Edit: Oh zie het al, waar de scooter staat, de linker dus.
Op Google Maps zie je de trouwwagen, een oude witte mercedes, nog in de voortuin staan.![]()
En hoe zag ze eruit, blond/brunette/ginger?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
zoals ik zei, hij heeft een vrouw. Sterker nog, volgens mij zit Keessie aardig onder de plak!
Klein, brunette pittig kort kapselquote:Op zaterdag 22 november 2014 00:02 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
En hoe zag ze eruit, blond/brunette/ginger?
Een pittig kort kapsel zoals Mieke?
Of was het een Spaanse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |