quote:
Ik kan dit ook bevestigen trouwens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Adames, back me up dat dit foto's zijn van Kees z'n habitat
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan dit ook bevestigen trouwens.
Kwam op mij over als 'n prima vent, maar naar hem toe gaan gaat hij dus niet waarderen, hij wilde rust en geen gezeik van die zooi meer. Dus daarom heb ik ook geen foto's van hem zelf gemaakt (nee, ook niet stiekem) omdat een beetje respect wel op z'n plaats is. Ja, zelfs op FOK!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:17 schreef Spongeboss het volgende:
Kees wat een baas jammer dat het slecht met hem gaat dat verdient hij niet. Ik hoop dat Ruud en Huubke het goed maken, ik zou graag eens naar Kees gaan om mijn respect te getuigen te vertellen dat hij inspiratie voor mij was. Dat ik het zwaar heb en dat ik in hem altijd de baas kon zien die door bleef vechten.
Lang leven Kees!
Terecht als je Kees een haar zou krenken zou ik je klappen. Hij is voor mij een held, hij is voor mij wat een groot voetballer voor kinderen is. Ik ben een super harde loser die hoeren neukt, althans dat dacht ik en toen ontmoete ik Kees en had mijn leven weer betekenis. Hij maakt gewoon lol en ik gun hem het allerbeste. Hij heeft zoveel voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kwam op mij over als 'n prima vent, maar naar hem toe gaan gaat hij dus niet waarderen, hij wilde rust en geen gezeik van die zooi meer. Dus daarom heb ik ook geen foto's van hem zelf gemaakt (nee, ook niet stiekem) omdat een beetje respect wel op z'n plaats is. Ja, zelfs op FOK!
Hehe. Hij neukt nu geen hoeren meer, zoals ik zei, hij heeft een vrouw. Sterker nog, volgens mij zit Keessie aardig onder de plak!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terecht als je Kees een haar zou krenken zou ik je klappen. Hij is voor mij een held, hij is voor mij wat een groot voetballer voor kinderen is. Ik ben een super harde loser die hoeren neukt, althans dat dacht ik en toen ontmoete ik Kees en had mijn leven weer betekenis. Hij maakt gewoon lol en ik gun hem het allerbeste. Hij heeft zoveel voor mij gedaan.
Ik verzin dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:20 schreef GokHoogte het volgende:
Toto69 Held![]()
Eerst dacht ik "weer een verzonnen topic"
Maar ongelovelijk man.
hopelijk krijg je Geert Glas zover!
Klopt maar dit was toen der tijd ik ben blij dat hij een vrouw heeft, en wie weet krijg ik dat ook nog!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe. Hij neukt nu geen hoeren meer, zoals ik zei, hij heeft een vrouw. Sterker nog, volgens mij zit Keessie aardig onder de plak!
Ben ik vandaag geweest (niet de graafsewijk maar wel DB zelf). Willem woont nu in Arnhem of Enschede.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Voszje het volgende:
Wanneer kom je hierheen dan, naar Den Bosch?Willem Het-is-allemaal-de-schuld-van-de-Rabobank kwam toch uit De Graafsewijk?
Dat was wel een keiharde baas.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Voszje het volgende:
Wanneer kom je hierheen dan, naar Den Bosch?Willem Het-is-allemaal-de-schuld-van-de-Rabobank kwam toch uit De Graafsewijk?
Hehequote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt maar dit was toen der tijd ik ben blij dat hij een vrouw heeft, en wie weet krijg ik dat ook nog!Kees geeft hoop hij is de fakkel die ik kan blijven volgen.
Ah, kak. Waar was je in DB dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ik vandaag geweest (niet de graafsewijk maar wel DB zelf). Willem woont nu in Arnhem of Enschede.
Tja de kachel mogen aanschouwen is een zeer groot privilege... Ik had gewild dat ik voor de kachelmaatschappij werkte als hij boos opbelt een dag later.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehedie gast is wel nuchter gebleven op zich. Vond 't wel jammer dat hij z'n kachel niet even wilde laten zien.
Verslag staat op pagina 3, van mij mag je, inclusief het verhaal. Ik verspreid geen leugens overigens.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Djeez het volgende:
Ik wacht ff op de pics. Indien ja, zet ik je wel ff op de FP
Weinig problemen daar.quote:
En dit. Je bent een held, Toto!quote:
10 euro voor je pisflessen , stumperquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:30 schreef Cassius het volgende:
3 euro- en 1 wegwerppallet voor je verslag!
Geen idee, geen hoeren gezien. Die zaten op het Baekeland toch?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:35 schreef Remqo het volgende:
Zitten die hoeren daar nog in de straat?
Ja, dat ligt aan de Edisonstraat.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, geen hoeren gezien. Die zaten op het Baekeland toch?
Weet je wat ik trouwens denk? Ik denk dat Kees klaar is met Probleemwijken door zijn vrouw, dat hij niet meer geconfronteerd wil worden met die hoeren en zo of dat zij het niet wil.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de Edisonstraat.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat ik trouwens denk? Ik denk dat Kees klaar is met Probleemwijken door zijn vrouw, dat hij niet meer geconfronteerd wil worden met die hoeren en zo of dat zij het niet wil.
En ze zijn nog in HD ook!quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
10 euro voor je pisflessen , stumper
Vrouwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat ik trouwens denk? Ik denk dat Kees klaar is met Probleemwijken door zijn vrouw, dat hij niet meer geconfronteerd wil worden met die hoeren en zo of dat zij het niet wil.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel![]()
Jezus, al die spelfouten in dat bericht.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:42 schreef Djeez het volgende:
[pic] FOK!ker ontmoet Kees K*nkerkachel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |