quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
toto69 doe iets nuttigs met je leven, tering zeg
Met droge ogen beweren dat dit niet nuttig isquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
toto69 doe iets nuttigs met je leven, tering zeg
Goed begin van je FOK! avond.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:54 schreef BozeHaas het volgende:
Open net FOK! en zie Toto69 op de FP (FP) staan
![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met droge ogen beweren dat dit niet nuttig is
Toto, je bent een held
Een paint met Kees zou hem goed staan, ik vraag me toch zo af hoe het met Ruud is jij niet?quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
Kees Kachel ontmoet EN de FrontPage nog eens halen, 2 mijlpalen op 1 dag!
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Al die moeite, 6 uur reizen, waarvoor?
Het was het waard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Niet bepaald je hebt Ruud en Huubke gemist, en geen grieks gehad met de bonte hond...quote:
Een ontmoeting met één van de grootste FOK!legendes.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:59 schreef Jellereppe het volgende:
Zo is het maar net. Hey Toto, hebbe gij Kees Kankerkachel gevraagd wanneer hij online komt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Een ontmoeting met één van de grootste FOK!legendes.
Nimmer.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Hey Toto, hebbe gij Kees Kankerkachel gevraagd wanneer hij online komt?
Zijn ontmoeting met Kees kan Toto zelf ook wel painten, hij is er ook bekwaam mee.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een paint met Kees zou hem goed staan, ik vraag me toch zo af hoe het met Ruud is jij niet?
Dat bedoelde ik dat jij hem daartoe kan aansporen als collega!quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn ontmoeting met Kees kan Toto zelf ook wel painten, hij is er ook bekwaam mee.
Ik ben eigenlijk eerder benieuwd hoe het met Huubke is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |