Er komen pics, maar zoals al in de OP staat niet van Kees zelf want dat wou hij niet. Ga nu eerst even wat eten bij het station (doner companyquote:Op vrijdag 21 november 2014 19:42 schreef Djeez het volgende:
Ik wacht ff op de pics. Indien ja, zet ik je wel ff op de FP
Zou jij mij mee kunnen nemen naar Kees het is een soort bedevaart voor me en ik wil hem gewoon spreken.. Ik moet adviezen krijgen van die man.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er komen pics, maar zoals al in de OP staat niet van Kees zelf want dat wou hij niet. Ga nu eerst even wat eten bij het station (doner company) en als ik thuis ben even kijken wat ik aan materiaal heb
Ben je al in je hometown of ga je nu pas weg uit eindje?:quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er komen pics, maar zoals al in de OP staat niet van Kees zelf want dat wou hij niet. Ga nu eerst even wat eten bij het station (doner company) en als ik thuis ben even kijken wat ik aan materiaal heb
Wat? Kees had toendertijd gewoon een baan hoor. Geen idee hoe het nu is uiteraard.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:55 schreef .sfinx het volgende:
Het zijn allemaal mongolen van probleemwijken, het liefst zie ik ze compleet uit de maatschappij verdwijnen. Fucking luie kkvarkens. Neemt niet weg dat het wel prachttv was
Waar?quote:
Niks over gehoord, ik vermoed goed.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hoe gaat het met Ruud en Huubke?
Nu nog steeds voor zover ik na kon gaan. Verslagje volgt hieronder inclusief materiaalquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Kees had toendertijd gewoon een baan hoor. Geen idee hoe het nu is uiteraard.
Kees Kachel niet kennen...quote:
gewoon een lamlullesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |