Zelf heb ik tijdens de problemen met het vliegverkeer door de vulkaanas uit IJsland een paar jaar terug enige tijd vastgezeten in het buitenland. Daardoor ervaar ik de zin "You can check-out any time you like, but you can never leave" als buitengewoon traumatiserend. Wat mij betreft draaien we die nieuwe nummer 1 dan ook niet, en gaan we gewoon met Bohemian Rhapsody het jaar uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Gijzelaar van Het Goede Doel tegenwoordig ook zijn goedkeuring weg kan dragen.
Leuk hoor dat je je verschuilt achter het verhaal van 1 luisteraar, maar als je op het moment zelf dat soort boycotacties houdt en als zeer goed beluisterde DJ als een dominee gaat staan preken, dan kun je van mij de hoogste boom in.
Het is dus eigenlijk jouw schuld dat Airport van de The Motors er dit jaar uit dreigt te vliegen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Zelf heb ik tijdens de problemen met het vliegverkeer door de vulkaanas uit IJsland een paar jaar terug enige tijd vastgezeten in het buitenland. Daardoor ervaar ik de zin "You can check-out any time you like, but you can never leave" als buitengewoon traumatiserend. Wat mij betreft draaien we die nieuwe nummer 1 dan ook niet, en gaan we gewoon met Bohemian Rhapsody het jaar uit.
Exactquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk jouw schuld dat Airport van de The Motors er dit jaar uit dreigt te vliegen.
is dat zo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze doen dat al wel een paar jaar ondertussen. Eerst de Top 3 en dan later de rest van de lijst.
Dat is toch voor de goede sier? Menig kattenliefhebber doet dat. En baasjes van honden ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook vrij zinloos volgens mij want katten kunnen voor zover ik weet niet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien interessant om te kijken welke nummers hiervan NIET in de lijst staan. En waar de toppers in de echte top 2000 staan.
Wel een klein verschil met de echte lijst dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is dus de top 2 van de fok-lijst zonder top2000 voorkeuzequote:Op maandag 8 december 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me er toe kunnen zetten dit klusje even af te maken, en dit is de top 9:
1 The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out 14
3 Johnny Cash - Hurt 12
Wel een klein verschil met de echte lijst dus.
En Blur daarbij... puur omdat iedereen erop stemde omdat dit de eerste keer Blur in de keuzelijst is.quote:Op maandag 8 december 2014 08:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is dus de top 2 van de fok-lijst zonder top2000 voorkeuze
quote:Op maandag 8 december 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien interessant om te kijken welke nummers hiervan NIET in de lijst staan.
Lokquote voor Pinoquote:
Ja, ik heb thuis een excelbestand waarin alles staat. Wel met artiest en titel in 1 balkje, dus dat moet wel even aangepast worden.quote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat in een kek Excelbestand gemaakt toevallig?
Mooi, stuur maar. Kan ik het makkelijker omzetten naar iets voor in een database.quote:Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb thuis een excelbestand waarin alles staat.Wel met artiest en titel in 1 balkje, dus dat moet wel even aangepast worden.
Bedankt Hans, verkeerde topic alleen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KLB / Top 2000 'aller tijden'
Dit is wat ik vorig jaar vond. Dit jaar uiteraard geen drol veranderd
Misleidende topictitel en OPquote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, verkeerde topic alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |