En Blur daarbij... puur omdat iedereen erop stemde omdat dit de eerste keer Blur in de keuzelijst is.quote:Op maandag 8 december 2014 08:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is dus de top 2 van de fok-lijst zonder top2000 voorkeuze
quote:Op maandag 8 december 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien interessant om te kijken welke nummers hiervan NIET in de lijst staan.
Lokquote voor Pinoquote:
Ja, ik heb thuis een excelbestand waarin alles staat. Wel met artiest en titel in 1 balkje, dus dat moet wel even aangepast worden.quote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat in een kek Excelbestand gemaakt toevallig?
Mooi, stuur maar. Kan ik het makkelijker omzetten naar iets voor in een database.quote:Op maandag 8 december 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb thuis een excelbestand waarin alles staat.Wel met artiest en titel in 1 balkje, dus dat moet wel even aangepast worden.
Bedankt Hans, verkeerde topic alleen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KLB / Top 2000 'aller tijden'
Dit is wat ik vorig jaar vond. Dit jaar uiteraard geen drol veranderd
Misleidende topictitel en OPquote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans, verkeerde topic alleen.
Ik heb me er toe kunnen zetten dit klusje even af te maken, en dit is de top 9:
2 Blur - Song 2 12
Heeft Blur de eindlijst eigenlijk gehaald?quote:Op maandag 8 december 2014 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Blur daarbij... puur omdat iedereen erop stemde omdat dit de eerste keer Blur in de keuzelijst is.
quote:Op maandag 8 december 2014 17:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heeft Blur de eindlijst eigenlijk gehaald?
Gaaf! Dan moet Van Nieuwkerk de clip ook maar laten zien bij A Gogo straks, als hij 'boeketjes' vertoont.quote:
Hey Bakkerbaas, tof + respect dat je die lijst hebt uitgewerkt. Staan bijna alleen maar juweeltjes van platen in!quote:
Ja al vind ik How Soon Is Now wel wat beterquote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
Nice Mex, The Smiths op nummer 1, zouden mensen daar mee kunnen leven als die in de echte top 2000 op 1 zou staan?
Goede plaat, maar zo speciaal vind ik hem nou ook weer niet.quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
Nice Mex, The Smiths op nummer 1, zouden mensen daar mee kunnen leven als die in de echte top 2000 op 1 zou staan?
Ik heb er op gestemd, dus ik zou er wel mee kunnen leven jaquote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
Ik heb me er toe kunnen zetten dit klusje even af te maken, en dit is de top 9:
- lijst-
Gewoon, wokkels in de blenderquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef methodmich het volgende:
Ik zie Van Nieuwkerk al staan op televisie en dan The Smiths aankondigen als nummer één. Hele zaal vol verbaasde mensen... En hoe moet Pierre Wind een Smiths-cocktail maken?
Dat is een optie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon, wokkels in de blender
Natuurlijk. Al zijn er betere nummers van The Smiths.quote:Op maandag 8 december 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |