Ik wel.quote:
Ik weet het niet. Hoe zou dat genetisch gezien werken dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
Was het niet dat je naar de haargroei van je opa aan je moeders kant moest kijken?
Ik ook.quote:
Ik zit er niet zo mee, maar als ik mijn baard laat staan zie ik eruit als een lapjeskatquote:
Ach, ik zwem nogal wat dus vandaar dat je het een beetje ziet. En mijn haar is kort, dus het is meer donkergrijs schuurpapierquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee, maar als ik mijn baard laat staan zie ik eruit als een lapjeskat
Ik ben eerder jaloers Clooney zie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er mannen die op andere mannen geilen die niet homo zijn?
Ik bedoel, als vrouw word ik ook wel vrolijk van bepaalde vrouwen. Of zijn vrouwen er gewoon makkelijker in om dat toe te geven?
Ja, bi-mannen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er mannen die op andere mannen geilen die niet homo zijn?
Ik bedoel, als vrouw word ik ook wel vrolijk van bepaalde vrouwen. Of zijn vrouwen er gewoon makkelijker in om dat toe te geven?
Maar geilen, nee dat niet. Maar toegeven dat een man knap is heb ik geen problemen mee.quote:
Gefeliciteerd, je mag nu elk jaar naar kinderfeestjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Uitnodiging voor een kinderfeestje van kind van 1
En moet je ook een cadeau voor de ouders meebrengen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Bij mij in de vriendengroep is nummer 7 inmiddels onderweg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Go float yourselfquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/anXnpyV_460sv_v1.mp4quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Nee voor dat kind natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En moet je ook een cadeau voor de ouders meebrengen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/anXnpyV_460sv_v1.mp4
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.
Great Britain is geen eilandquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/most-populous-islands-quiz.php
Jezus wat een moeilijke quiz. Ik kom nog niet eens tot 50.
Je hoeft niet te gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Nee voor dat kind natuurlijk
Maar ik heb daar toch helemaal geen zin in... Ja het kindje van mijn zus oke! Maar dit is gewoon een maat.. Eentje die ik niet eens op mijn of zijn verjaardag heb gezien
Waarom doen mensen dit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |