Maar geilen, nee dat niet. Maar toegeven dat een man knap is heb ik geen problemen mee.quote:
Gefeliciteerd, je mag nu elk jaar naar kinderfeestjesquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Uitnodiging voor een kinderfeestje van kind van 1
En moet je ook een cadeau voor de ouders meebrengen?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Bij mij in de vriendengroep is nummer 7 inmiddels onderweg.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Go float yourselfquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/anXnpyV_460sv_v1.mp4quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:46 schreef rival het volgende:
Nee voor dat kind natuurlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En moet je ook een cadeau voor de ouders meebrengen?
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/anXnpyV_460sv_v1.mp4
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien zoekt ie vriendjes van hetzelfde niveau en heb jij een goed pluspunt omdat jij jezelf wel kan rijden.
Great Britain is geen eilandquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.jetpunk.com/quizzes/most-populous-islands-quiz.php
Jezus wat een moeilijke quiz. Ik kom nog niet eens tot 50.
Je hoeft niet te gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Nee voor dat kind natuurlijk
Maar ik heb daar toch helemaal geen zin in... Ja het kindje van mijn zus oke! Maar dit is gewoon een maat.. Eentje die ik niet eens op mijn of zijn verjaardag heb gezien
Waarom doen mensen dit
quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het kind is vandaag jarig, dat feestje is morgen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan.
Zegt iemand die drie keer per jaar in een kussen moet gillen op kinderfeestjes
Gall&Gall?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Het kind is vandaag jarig, dat feestje is morgen.
3x raden waar ik straks even kort langs ga
Of de coffeeshop/lokale dealer.quote:
Niet door jonkie. Door Nijmegen-kerelquote:
Ah, luxe probleemquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet door jonkie. Door Nijmegen-kerel.
2 kerels leuk vinden is moeilijk.
Is het met 3 makkelijker? Zo ja wanneer gaan we daten?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet door jonkie. Door Nijmegen-kerel
/smoothquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Is het met 3 makkelijker? Zo ja wanneer gaan we daten?
Nou ja, je opa zou z'n haargroei dan van de vader van z'n moeder hebben en zijn zoons van de vader van z'n vrouw en dat zou het verschil verklaren, maar geen idee of het klopt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoe zou dat genetisch gezien werken dan?
Want mijn opa had een volle kop grijs haar toen hij doodging, maar zijn zoons waren kaal voor hun 30ste.
Nog steeds niet zo smooth as yats.quote:
Nee, dat niet natuurlijk. Dat is een lang proces voordat je zo ver bent en die status hebt bereikt.quote:
quote:
Helaas...quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Dat is een lang proces voordat je zo ver bent en die status hebt bereikt.
quote:
2 vrouwen ookquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
Dubbelquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat niet natuurlijk. Dat is een lang proces voordat je zo ver bent en die status hebt bereikt.
Zolang er maar niet geroepen word 'de koning is dood, leve de koning' vind ik het prima en wil ik wel even de (schijn)koning zijnquote:
Tsja, macht trekt wel de ladies aan heb ik ergens gelezen. Niet zo raar ook dat onze Koning dan zo'n mooie vrouw heeft gevonden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
2 vrouwen ook
[..]
[..]
Dubbel
[..]
Zolang er maar niet geroepen word 'de koning is dood, leve de koning' vind ik het prima en wil ik wel even de (schijn)koning zijn
Ik zou voor die uit nijmegen gaan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Zodat jij een goede back-up kan zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou voor die uit nijmegen gaan.
Nee gewoon omdat Nijmegenquote:Op vrijdag 21 november 2014 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat jij een goede back-up kan zijn?
Heb ik al eens gehad.... was niet bepaald lekker neequote:Op vrijdag 21 november 2014 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Gadverdamme, net een appel doorgesneden... perfect aan de buitenkant, verrot van binnen.
The horror als ik hem zonder doorsnijden had gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |